PDA

Bekijk Volledige Versie : Whitney Houston en Sharon?!?!



mulan
15-07-04, 11:31
Dat zij geen goede muziek meer maakt is tot daar aan toe maar dat ze ook nog eens gezellig met Sharon gaat lopen kletsen is echt over the top.......... :schok:
Die artiesten ook he....they think the world is all about them.....

Misschien oud nieuws......ik las het net in de Vara TV magazine :wat?!:

Oh en misschien onzinnige topic maar ik verveel me.... :D

David
15-07-04, 11:42
Ik vind het wel een leuk duo. Laurel and Hardy all over again!


En die asociale anorexia junk van Houston heeft nooit goede muziek gemaakt!!!!!!

mulan
15-07-04, 11:54
Geplaatst door David
Ik vind het wel een leuk duo. Laurel and Hardy all over again!


En die asociale anorexia junk van Houston heeft nooit goede muziek gemaakt!!!!!!

Ben ik dan zo'n sentimentele gek die de liedjes van de Bodyguard soundtrack leuk vind..... :o
Oh en I want to dance with somebody en How will I know.....en...nee haha dat waren ze!

David
15-07-04, 12:02
Geplaatst door sjeng
nou zullen we dan wat afspreken in de stad?
ik ben een hele nette jongen hoor, niet zoals die mark die op een first date al.....nou ja je kent dat verhaal vast wel.


Geloof hem niet ... hij is een Zionistische Satanist.....

mulan
15-07-04, 12:03
Geplaatst door sjeng
nou zullen we dan wat afspreken in de stad?
ik ben een hele nette jongen hoor, niet zoals die mark die op een first date al.....nou ja je kent dat verhaal vast wel.

Ja op een first date in zijn skelter gaat zitten en dan vraagt aan zijn date om hem te duwen op het stationsplein....die gozer is echt niet helemaal goed...maar gelukkig jij bent dus niet zo,mooi!

mulan
15-07-04, 12:05
Geplaatst door David
Geloof hem niet ... hij is een Zionistische Satanist.....

Maar ja....een zionistische satanist....ik weet niet of ik daar mee thuis kan komen hoor!Ik zal ff nachecken bij mijn vader! :o

Mill
15-07-04, 12:07
"Houston, you have a problem."

hij's stokoud, kweet het...

mulan
15-07-04, 12:09
Geplaatst door Mill
"Houston, you have a problem."

hij's stokoud, kweet het...

Ja inderdaad....echt niveauloos hoor :o

nl-x
15-07-04, 12:26
Whitney is ook zionist ten harte. Oud nieuws.

Hamza-T
15-07-04, 13:08
Whitney Houston en Bobby Brown zitten dan ook bij een sekte van zwarte afro's die beweren de enige echte Israelieten te zijn.
Bobby Brown heeft zich al vaker zeer negatief uitgelaten over moslims en vooral Palestijnen.

David
15-07-04, 13:17
Geplaatst door Hamza-T
Whitney Houston en Bobby Brown zitten dan ook bij een sekte van zwarte afro's die beweren de enige echte Israelieten te zijn.
Bobby Brown heeft zich al vaker zeer negatief uitgelaten over moslims en vooral Palestijnen.


Bobby Brown is een junk en een sukkel. Negeren dat jong.

Hamza-T
15-07-04, 13:18
http://idisk.mac.com/jenlart/Public/WhitneyinIsrael.jpg

ANOTHER MISGUIDED FANATIC: Singer Whitney Houston visited Israeli Prime Minister Ariel Sharon, who took time out from preparations for a summit with his Palestinian counterpart Mahmoud Abbas and President Bush. "It's home. It's a friendship I've never had with any other country," Houston, dressed in a long red robe with white embroidery, gushed. Houston was in Israel with her husband, rhythm and blues singer Bobby Brown, to visit "friends and family" among the Black Hebrews, an African-American community that settled in Israel in 1969 in the southern town of Dimona, where Israel's "non-existent nuclear reactor" is located. Houston told reporters in Israel's southern resort of Eilat that she was on "spiritual retreat" during which she would visit family and friends in Dimona, but did not comment about how her "people" were stealing land from Palestinians native to the occupied lands.

David
15-07-04, 13:21
Geplaatst door Hamza-T
http://idisk.mac.com/jenlart/Public/WhitneyinIsrael.jpg


Beeldige foto. Bassie en Adriaan met Ome Willem

Hamza-T
15-07-04, 13:23
hhahaha David, je dacht toch niet dat ik een R&B Singer serieus zou nemen?
Vind het alleen wel vreemd dat Whitney 'Judgement Day' Houston zo pro-Israel is.

David
15-07-04, 13:32
Whitney is pro-dope en lult verders zes slagen in de ondte. Kan waarschijnlijk maper nog haar eigne naam onthouden, het arme kind.

mulan
15-07-04, 14:31
Ja ok ze is dus zo gek als dat mens in Frankrijk.......maarre Lauren Hill en zo zijn die ook lid van die sekte :zozo: ??
Ik heb haar ook weleens met shirtjes zien rondlopen met de davidster en over zion dit en zion dat?