PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom heeft Zwarte Schaap NEGATIEVE strafpunten????



Mark
15-07-04, 22:19
what the fuck??????

Marsipulami
15-07-04, 22:20
Bestaan er ook positieve strafpunten ?

Mark
15-07-04, 22:22
Geplaatst door Marsipulami
Bestaan er ook positieve strafpunten ?

kijk bij zijn profiel jij Belg, er staat -2 strafpunten! :nerd:

Marsipulami
15-07-04, 22:29
Geplaatst door Mark
kijk bij zijn profiel jij Belg, er staat -2 strafpunten! :nerd:


:D nou je het zegt

Mark
15-07-04, 22:30
betekent dat dat hij vrijstelling heeft om mij een keer onheus te bejegenen? nee toch? Bescherm me angkor! :duizelig:

850
15-07-04, 22:33
Geplaatst door Mark
betekent dat dat hij vrijstelling heeft om mij een keer onheus te bejegenen? nee toch? Bescherm me angkor! :duizelig:

:maf: Dat betekent dat die gladjakker mij vals mag beschuldigen en provoceren en daarin rugdekking krijgt van nl-x.


:duivels: Maar inderdaad jij bent volgelvrij.

Marsipulami
15-07-04, 22:33
Geplaatst door Mark
betekent dat dat hij vrijstelling heeft om mij een keer onheus te bejegenen? nee toch? Bescherm me angkor! :duizelig:


Troost je. Sedert deze week heb jij een beter relatief strafpuntgemiddelde dan mij. Vorige week was dat nog anders.

Mark
15-07-04, 22:35
Geplaatst door Marsipulami
Troost je. Sedert deze week heb jij een beter relatief strafpuntgemiddelde dan mij. Vorige week was dat nog anders.

:engel:

mark61
16-07-04, 00:47
Misschien is ZS als eerste in de opruiming gedaan. Maar goed, 50% korting zou bij jullie ook wel kunnnen. Wanneer komt het gratierondje?

Ron Haleber
16-07-04, 04:25
Geplaatst door Mark
betekent dat dat hij vrijstelling heeft om mij een keer onheus te bejegenen? nee toch? Bescherm me angkor! :duizelig:

Ik moest vanavond ook al angkor vragen om op te treden.

Wat mij het meest verbaast, is dat ZS zondere enige reden en zonder dat het ergens op slaat, op een discussie inbreekt en dan de meest schunnige insinuaties mag doen - "onder de gordel stoten" praat hij zijn straatjongens na - maar dat hij nog nooit een strafpunt heeft opgelopen...???

Als wij in een gerichte discussie na lang over en weer praten ons een keer - terecht lijkt me - ook eens scherp uiten dan zie ik dat er meteen strafpunten vallen...!

Het is overduidelijk dat er op dit pb met twee maten wordt gemeten en dat je je blijkbaar van ZS al zijn schunnige streken moet laten welgevallen.

Het is gewoon een zwaktebod. Hij heeft geen argumenten. De discussie gaat hem boven de schapekop en het enige wat hem overblijft is schelden..

Allemaal wel aardig maar zo iemand die de sfeer verpest - al was hij een gehandicapte Tibetaan of zielige Eskimo - hoort op een forum als hier niet thuis.

Nobel en Isaac kunnen ook wel fel worden - ook tegen mij - maar dan past het tenminste 'als uitglijder' in een aan de gang zijnde felle discussie...



Op de andere Marokkaanse sites was Schaap allang verwijderd! Daarom durft hij zich daar ook nooit te vertonen.

Om daar een voorbeeld van te geven. Op Maghreb Online gaat Farid A.
soms heel fel te keer. Maar iedereen weet daar dat hij een heel duidelijke politieke overtuiging heeft die hij ook in het openbaar uit als in gesprek met kamerleden. En bovendien net als Lennart heel sterk overtuigd is van zijn eigen gelijk. Maar maakt Farid het te bont dan krijgt hij gewoon een waarschuwing (strafpunten) of wordt voor een week geband.

Met zo iemand kun je leven want hij is politiek sterk geëngageerd en intelligent bovendien. Anders zou hij heus niet op rechtse sites met een nekschot bedreigd worden! Voor zo'n Marokkaan heb ik uiteindelijk veel respect. Ik vroeg hem laatst zelfs om een korte bijdrage te schrijven aan een tijdschrift en dat doet hij dan ook heel plezierig.

Van Schaap kun je eigenlijk alleen maar domme schunnigheden verwachten. Blijkbaar is hij geestelijk zo gehandicapt - en daardoor gefrustreerd geraakt - dat hij tot niets anders meer in staat is...

Zijn enige reactie op mijn verhaal over Farid zou zijn: "je hebt je zeker door hem laten neuken"... Kijk dat stomme geseik hoort hier nou net niet thuis! Inpakken dat Schaap - wegwezen ermee, dumpen op Nieuw Rechts! Daar weten ze wel raad met hem!

Joesoef
16-07-04, 06:06
Netwerken heeft zo zijn voordelen.

taouanza
16-07-04, 07:34
Geplaatst door Ron Haleber
Ik moest vanavond ook al angkor vragen om op te treden.

Wat mij het meest verbaast, is dat ZS zondere enige reden en zonder dat het ergens op slaat, op een discussie inbreekt en dan de meest schunnige insinuaties mag doen - "onder de gordel stoten" praat hij zijn straatjongens na - maar dat hij nog nooit een strafpunt heeft opgelopen...???

Als wij in een gerichte discussie na lang over en weer praten ons een keer - terecht lijkt me - ook eens scherp uiten dan zie ik dat er meteen strafpunten vallen...!

Het is overduidelijk dat er op dit pb met twee maten wordt gemeten en dat je je blijkbaar van ZS al zijn schunnige streken moet laten welgevallen.

Het is gewoon een zwaktebod. Hij heeft geen argumenten. De discussie gaat hem boven de schapekop en het enige wat hem overblijft is schelden..

Allemaal wel aardig maar zo iemand die de sfeer verpest - al was hij een gehandicapte Tibetaan of zielige Eskimo - hoort op een forum als hier niet thuis.

Nobel en Isaac kunnen ook wel fel worden - ook tegen mij - maar dan past het tenminste 'als uitglijder' in een aan de gang zijnde felle discussie...



Op de andere Marokkaanse sites was Schaap allang verwijderd! Daarom durft hij zich daar ook nooit te vertonen.

Om daar een voorbeeld van te geven. Op Maghreb Online gaat Farid A.
soms heel fel te keer. Maar iedereen weet daar dat hij een heel duidelijke politieke overtuiging heeft die hij ook in het openbaar uit als in gesprek met kamerleden. En bovendien net als Lennart heel sterk overtuigd is van zijn eigen gelijk. Maar maakt Farid het te bont dan krijgt hij gewoon een waarschuwing (strafpunten) of wordt voor een week geband.

Met zo iemand kun je leven want hij is politiek sterk geëngageerd en intelligent bovendien. Anders zou hij heus niet op rechtse sites met een nekschot bedreigd worden! Voor zo'n Marokkaan heb ik uiteindelijk veel respect. Ik vroeg hem laatst zelfs om een korte bijdrage te schrijven aan een tijdschrift en dat doet hij dan ook heel plezierig.

Van Schaap kun je eigenlijk alleen maar domme schunnigheden verwachten. Blijkbaar is hij geestelijk zo gehandicapt - en daardoor gefrustreerd geraakt - dat hij tot niets anders meer in staat is...

Zijn enige reactie op mijn verhaal over Farid zou zijn: "je hebt je zeker door hem laten neuken"... Kijk dat stomme geseik hoort hier nou net niet thuis! Inpakken dat Schaap - wegwezen ermee, dumpen op Nieuw Rechts! Daar weten ze wel raad met hem!

Neeh schelden doe je niet.:rolleyes:

Joesoef
16-07-04, 07:46
Geplaatst door taouanza
Neeh schelden doe je niet.:rolleyes:


Ome Ron komt bij mij nogal gefrustreerd over. Alsof hij een blauwtje gelopen heeft......... Kennelijk was ZS niet gecharmeerd van de claims die Ronnie zo nu en dan op mensen legt.

Simon
16-07-04, 07:55
Geplaatst door Ron Haleber
Het is gewoon een zwaktebod. Hij heeft geen argumenten. De discussie gaat hem boven de schapekop en het enige wat hem overblijft is schelden..


Meestal begint hij over een ander onderwerp dat er niks mee te maken heeft maar volgens hem heel relevant is. Daar dramt hij dan net zo lang over door tot de hele topic verziekt is.

taouanza
16-07-04, 07:56
Geplaatst door Simon
Meestal begint hij over een ander onderwerp dat er niks mee te maken heeft maar volgens hem heel relevant is. Daar dramt hij dan net zo lang over door tot de hele topic verziekt is.


18strafpunten?! :maf3:

Mark
16-07-04, 07:56
Kunnen jullie een eigen ron-bashing topic openen?

In deze topic gaan we ontrafelen hoe je -2 strafpunten kan krijgen:)

Joesoef
16-07-04, 07:58
Geplaatst door Mark
Kunnen jullie een eigen ron-bashing topic openen?

In deze topic gaan we ontrafelen hoe je -2 strafpunten kan krijgen:)


Mensen afzeiken die strafpunten hebben?

taouanza
16-07-04, 08:00
Geplaatst door Mark
Kunnen jullie een eigen ron-bashing topic openen?

In deze topic gaan we ontrafelen hoe je -2 strafpunten kan krijgen:)

Nou dat kwam door 850 die tekeer ging tegen ZS dat hij aan het provoceren was. ZS sprak 850 aan op zijn zieke valse beschuldigingen richting Freya. Om zijn blamage te verhullen ging 850 als een hysterische idioot tekeer tegen ZS en hem van provoceren beschuldigen en dreigen met beheer. Die -2 is een antwoord van beheer op 850aanstellerij.
Duidelijk?

Mark
16-07-04, 08:03
Geplaatst door taouanza
Nou dat kwam door 850 die tekeer ging tegen ZS dat hij aan het provoceren was. ZS sprak 850 aan op zijn zieke valse beschuldigingen richting Freya. Om zijn blamage te verhullen ging 850 als een hysterische idioot tekeer tegen ZS en hem van provoceren beschuldigen en dreigen met beheer. Die -2 is een antwoord van beheer op 850aanstellerij.
Duidelijk?

Kan ik 2 puntjes mindering krijgen als ik 850 aanpak?

Simon
16-07-04, 08:03
Geplaatst door taouanza
18strafpunten?! :maf3:

Haha ja merendeels wegens blasfemie: dat is een legitieme opvatting over het goddelijke die helaas NIET de opvatting van één der moderators is. Onder het motto: ik mijn Godsdienst, jij jouw Godsdienst.

Ook een keer wegens het citeren van enkele der Hadiths. Dat mag hier ook niet.

taouanza
16-07-04, 08:06
Geplaatst door Mark
Kan ik 2 puntjes mindering krijgen als ik 850 aanpak?

Ik zal voor je lobbyen.:D

Mark
16-07-04, 08:08
Geplaatst door taouanza
Ik zal voor je lobbyen.:D

Recht zo die gaat!

taouanza
16-07-04, 08:09
Geplaatst door Simon
Haha ja merendeels wegens blasfemie: dat is een legitieme opvatting over het goddelijke die helaas NIET de opvatting van één der moderators is. Onder het motto: ik mijn Godsdienst, jij jouw Godsdienst.

Ook een keer wegens het citeren van enkele der Hadiths. Dat mag hier ook niet.


Maar waarom heb je dan de behoefte om de islam te beledigen op een islamitische forum?
Ik weet niet waar je het over hebt dus ik kan daar niet over oordelen.

Simon
16-07-04, 08:41
Geplaatst door taouanza
Maar waarom heb je dan de behoefte om de islam te beledigen op een islamitische forum?
Ik weet niet waar je het over hebt dus ik kan daar niet over oordelen.

Heb ik gezegd dat ik de Islam beledigd heb? Als ik iets zeg over de Islam of Mohammed dat gewoon in islamitische bronnen is na te zoeken maar wat niet past in het plaatje van de islam als juweel dat je alleen mag koesteren en oppoetsen dan krijg je hier strafpunten. Voor de rest ... hoe vaak je hier niet leest dat iets een aanval op de islam is alleen omdat iemand een andere mening heeft dat is niet bij te houden. Dus ik kan mij daar verder niet druk om maken. Ik zal nooit iets beweren over Mohammed of de Islam om iemand te beledigen maar ik ga ook niet meedoen aan dat vereren om het vereren als de feiten anders zijn. Kortom, als ik mijn mening hier niet kwijt mag dan geven ze mij maar een ban.

taouanza
16-07-04, 08:43
Geplaatst door Simon
Heb ik gezegd dat ik de Islam beledigd heb? Als ik iets zeg over de Islam of Mohammed dat gewoon in islamitische bronnen is na te zoeken maar wat niet past in het plaatje van de islam als juweel dat je alleen mag koesteren en oppoetsen dan krijg je hier strafpunten. Voor de rest ... hoe vaak je hier niet leest dat iets een aanval op de islam is alleen omdat iemand een andere mening heeft dat is niet bij te houden. Dus ik kan mij daar verder niet druk om maken. Ik zal nooit iets beweren over Mohammed of de Islam om iemand te beledigen maar ik ga ook niet meedoen aan dat vereren om het vereren als de feiten anders zijn.

Daarom zeg ik weet niet waar het over gaat dus kan ik er niet over oordelen. Maar ik weet wel dat jij wel eens heel bot uit de hoek kan komen.

Simon
16-07-04, 08:47
Geplaatst door taouanza
Daarom zeg ik weet niet waar het over gaat dus kan ik er niet over oordelen. Maar ik weet wel dat jij wel eens heel bot uit de hoek kan komen.

Nou ja dat ben je dan ook weer kwijt.

taouanza
16-07-04, 09:07
Geplaatst door Simon
Nou ja dat ben je dan ook weer kwijt.

Nou ja zeg ik zou het ook erg jammer vinden als je gebanned zou worden.;)






Wat ben jij droog zeg.:hihi:

Ron Haleber
16-07-04, 09:11
Geplaatst door Joesoef
Ome Ron komt bij mij nogal gefrustreerd over. Alsof hij een blauwtje gelopen heeft......... Kennelijk was ZS niet gecharmeerd van de claims die Ronnie zo nu en dan op mensen legt.

Ik kijk wel uit om ook maar de zweem van een claim bij ZS te deponeren...

Ik was hoogst serieus aan het debatteren met Dicksr en een paar AEL-leden over de ideologie en het program van die club - geen ZS ergens te bekennen. En liet me toen en passant ontvallen dat het een overtuigend bewijs van non-discriminatie van de AEL-leden zou zijn als zij een zwarte Surinaamse tot voorzitter zouden kiezen... Ik haalde de wetenschapper David Hart aan voor bepaalde vooroordelen in de Rif.

Ik had beter mijn vrienden Hassan Gnaoui en Hossein Mnine uit Rabat kunnen noemen, twee getalenteerde acteurs die zich al in de jaren 70 bij mij beklaagden dat ze bij voorstellingen voor een Rifie-publiek vaak voor "vieze zwarten" werden uitgescholden.

Zij beiden stamden af van Afrikaanse origine zoals velen in Zuid Marokko en ook bij voorbeeld - sinds de 16e eeuw - de speciale koninklijke garde. Dat schelden namen die Marokkanen hun Rifie-publiek erg kwalijk met name omdat ze dat zelfs in Nederlandse café's nooit overkwam...

Mijn bedoeling, noch die van mijn Marokkaanse vrienden was natuurlijk om te generaliseren - dat spreekt vanzelf. Maar ZS zag meteen effe zijn kans schoon om hypocriet te gaan poepen. Dat was alles.




Kort naschrift: Bij de laatste mensenrechten-conferentie in Marokko vroeg de Ned.-Marokkaanse delegatie ook aan de eisen toe te voegen dat de Senegalezen nodig correct behandeld dienen te worden. Om naar Europa over te steken, houden die zich vooral in het noorden op... Maar ja ZS, Senegal, dat ligt toch naast Bulgarije - dus dat zijn blanken hč...?

Ron Haleber
16-07-04, 09:29
Joesoef even ter aanvulling.

Toevallig postte onze, alom wegens haar tolerantie en vriendelijkheid bekend staande Rabi'ah zojuist het volgende als antwoord aan Schaap. Dit lijkt me meer dan voldoende.

Ik vind het in dit geval niet leuk om dubbelop gelijk te krijgen - maar wat ik zei was dus wel dubbel en dwars waar!

Weer even de schijnheiligheid van Schaap dus nogmaals aan de kaak gesteld!



Geplaatst door Rabi'ah.


Eiwa Schaap, wij weten allebei dat Ron nogal paternalistisch uit de hoek kan komen en idd nogal kan zeuren over mokro's in het algemeen en Riffijnen in het bijzonder.

Maar dat er een groep Riffijnen is die erg racistisch is, met name tegenover zwarte mensen, kun je niet ontkennen.

Kijk maar eens rond op Amazighfora, waar Riffie's zich erop voor laten staan dat ze tot het "blanke ras" behoren. :kotsen:

Zelf heb ik ook weleens expliciet en impliciet racisme van Riffijnen aan den lijve ondervonden en ik kan je vertellen dat dat niet leuk is en evenveel pijn doet als Nederlands racisme tegenover Marokkanen. :( :droef:

En dat zijn dan dezelfde mensen die jammeren over racisme van Arabieren en Nederlanders. :moe:


Groetjes,

Rabiah.


Hebben nog meer mensen last gehad van het racisme van onze Rifies? Dit is een goede gelegenheid om effe je hart te luchten.

ZS heeft voldoende complimenten voor u in voorraad! Laat u er niet van weerhouden!

Rabi'ah.
16-07-04, 09:57
Geplaatst door Simon
Heb ik gezegd dat ik de Islam beledigd heb? Als ik iets zeg over de Islam of Mohammed dat gewoon in islamitische bronnen is na te zoeken maar wat niet past in het plaatje van de islam als juweel dat je alleen mag koesteren en oppoetsen dan krijg je hier strafpunten. Voor de rest ... hoe vaak je hier niet leest dat iets een aanval op de islam is alleen omdat iemand een andere mening heeft dat is niet bij te houden. Dus ik kan mij daar verder niet druk om maken. Ik zal nooit iets beweren over Mohammed of de Islam om iemand te beledigen maar ik ga ook niet meedoen aan dat vereren om het vereren als de feiten anders zijn. Kortom, als ik mijn mening hier niet kwijt mag dan geven ze mij maar een ban.

:rolleyes:

De feiten? Hahahahaha, bedoel je de feiten of de sprookjesboeken? :haha: :p

Maar alle gekheid op een stokje: Ik vind idd dat Beheer vaak nogal selectief en partijdig is in het geven van strapunten, en dan met name Rincoonie. :moe:

De 8 strafpunten die ik heb, kreeg ik omdat ik een link naar monotheist.nl plaatste. :rolleyes:


Groetjes,

Rabiah.

freya
16-07-04, 10:11
Geplaatst door Ron Haleber

Ik was hoogst serieus aan het debatteren met Dicksr en een paar AEL-leden over de ideologie en het program van die club - geen ZS ergens te bekennen. En liet me toen en passant ontvallen dat het een overtuigend bewijs van non-discriminatie van de AEL-leden zou zijn als zij een zwarte Surinaamse tot voorzitter zouden kiezen... Ik haalde de wetenschapper David Hart aan voor bepaalde vooroordelen in de Rif.



Nou Ron, ik vond die post van jou nou niet bepaald een waardevolle bijdrage aan de discussie :moe:

Het was nergens voor nodig om out of the bleu alle riffies van racisme te beschuldigen.

Kan me goed voorstellen dat dat bij schaap flink verkeerd viel.

mark61
16-07-04, 10:12
Geplaatst door Rabi'ah.
De 8 strafpunten die ik heb, kreeg ik omdat ik een link naar monotheist.nl plaatste. :rolleyes:

Nou doe je het verdorie alweer! Of telt het niet als het geen hyperlink is?

Ron Haleber
16-07-04, 10:14
Gelukkig heeft ZS nog iemand om uit te huilen en gelijk te krijgen... :jeweetog:

Rabi'ah.
16-07-04, 10:15
Geplaatst door Ron Haleber
Joesoef even ter aanvulling.

Toevallig postte onze, alom wegens haar tolerantie en vriendelijkheid bekend staande Rabi'ah zojuist het volgende als antwoord aan Schaap. Dit lijkt me meer dan voldoende.

Ik vind het in dit geval niet leuk om dubbelop gelijk te krijgen - maar wat ik zei was dus wel dubbel en dwars waar!

Weer even de schijnheiligheid van Schaap dus nogmaals aan de kaak gesteld!





Hebben nog meer mensen last gehad van het racisme van onze Rifies? Dit is een goede gelegenheid om effe je hart te luchten.

ZS heeft voldoende complimenten voor u in voorraad! Laat u er niet van weerhouden!

Gelieve mijn aan ZS gerichte post niet te misbruiken voor een hetze tegen Riffies in het algemeen en ZS in het bijzonder. :moe:

@ Mark61: Het teld idd alleen mee als het een link is, ja. :moe:


Groetjes,

Rabiah.

mark61
16-07-04, 10:19
Geplaatst door Rabi'ah.
@ Mark61: Het teld idd alleen mee als het een link is, ja. :moe:


Eigenaardig. De prikkers hier zijn zo gehandicapt dat ze alleen kunnen klikken? Een Hyperlink is Duivelser dan Het Woord?

Yasmeen
16-07-04, 10:26
:hihi: ik merkte t gisteren al op. Misschien gedroeg hij zich zooooo goed voor zijn doen dat beheer m wilde belonen :hihi:

850
16-07-04, 12:36
Geplaatst door Ron Haleber

Het is gewoon een zwaktebod. Hij heeft geen argumenten. De discussie gaat hem boven de schapekop en het enige wat hem overblijft is schelden..


Nou, in mijn geval was het dat hij tegenover een andere prikker een quote van mij citeerde en daar een valse bschuldiging aan toevoegde. Terwijl ik hem 3 dagen daarvoor al uitleg had gegevan omtrent die quote maar hij ging toen niet erop in op mijn uitleg. Erg achterbaks is het dan om diezelfde quote een paar dagen later weer op te rakelen en er een valse beschuldiging aan vast te plakken.
Tis laag bij de grond.
Het was dus niet eens binnen een discussie ofzo en het had ook niets met het onderwerp van de topic te maken. Hij kwam uit het niets tevoorschijn om te gaan stoken.
Voorts vraag ik aan beheer of ze zijn provocatie weg willen halen (dus geen strafpunten geven maar enkel maar weghalen) maar dat blijkt dan niet nodig te zijn.

Zwarte Schaap
16-07-04, 13:47
Geplaatst door 850
Nou, in mijn geval was het dat hij tegenover een andere prikker een quote van mij citeerde en daar een valse bschuldiging aan toevoegde. Terwijl ik hem 3 dagen daarvoor al uitleg had gegevan omtrent die quote maar hij ging toen niet erop in op mijn uitleg. Erg achterbaks is het dan om diezelfde quote een paar dagen later weer op te rakelen en er een valse beschuldiging aan vast te plakken.
Tis laag bij de grond.
Het was dus niet eens binnen een discussie ofzo en het had ook niets met het onderwerp van de topic te maken. Hij kwam uit het niets tevoorschijn om te gaan stoken.
Voorts vraag ik aan beheer of ze zijn provocatie weg willen halen (dus geen strafpunten geven maar enkel maar weghalen) maar dat blijkt dan niet nodig te zijn.

Jokkebrok !


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=103999&perpage=15&display=&pagenumber=15

850
16-07-04, 14:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jokkebrok !


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=103999&perpage=15&display=&pagenumber=15

Niks jokkebrok. De topic ging over het deurbeleid van een Haags café. Dat bleef de hele tijd ontopic al zo doorgaan. lennart kwam er blijkbaar tussen om mij te bekritiseren tegenover Nard. Dat jij reageert op lennart laat zien dat je er op uit was om te stoken. Die posting die jij van lennart citeert heeft namelijk niks met die discussie te maken en dat jij er tussen kwam springen had maar 1 doel en dat was opjutten. Anders had je die quote van mij wel eruit gelaten.

Maar ik heb gezien dat jij daarna bij een ander ook lekker fris om de hoek bent komen kijken door flink in de ballen te gaan trappen over homoseksualiteit en Riffies. Ik vermoed dat er een patroon zit in je hondengedrag.

Ron Haleber
16-07-04, 15:52
Geplaatst door 850
Ik vermoed dat er een patroon zit in je hondengedrag.


te leven in een tijd dat de ghetto's in zijn!

850, dat patroon is heel simpel. We komen in de oude wijken van grote steden in een proces van toenemende ghettoisering terecht. De groepen sluiten zich af en staan vermenging niet meer toe. Als een Marokkaan dus met een blanke over straat loopt, wordt dat door de anderen uit zijn groep raar gevonden. Dat hoort niet volgens die ghettoschoffies. Daar moet iets van business aan de hand zijn - drugs of zo. En dus beginnen ze te schelden in eerste instantie tegen die Marokkaan... Mijn vrienden trekken zich daar overigens niks van aan...

Kijk 850 als ik met jou met je dreadlocks in West samen over straat loop, dan interesseert niemand dat ene moer, omdat we twee 'blanken' zijn - ook al voelen we ons niet zo. Maar ghettoschoffies als ZS staan geen vermenging toe. De motieven gaf je al aan: jalouzie, minderwaardigheidscomplex, alles wat in het ghetto leeft - dus hondengedrag...

De toekomst ziet er zo triest uit met die toenemende ghetto-vorming. Je kunt uit die enquete van de Volkskrant afleiden dat daar bij de zogenaamde 'blanken' natuurlijk ook een reactie op komt die even erg of nog erger is... Lees maar eens rechtse sites. De sfeer in Nederland raakt gewoon grondig verpest.

850, wij beiden hebben daar geen dure sociologische onderzoeken met klaagzangen voor nodig van overheidswege over wat ze duur "multiculturaliteit" noemen. Wij zijn in wezen volksmensen en merken dat meteen uit de reacties van mensen. En je ziet het op dit forum dus ook heel precies net zo gebeuren, dat ghettogedrag. Net als op straat! Nou ja, niet op reageren, Lena, zeggen ze bij ons!

Vroeger met de krakers - toen dat nog bloeide - lag het heel anders... Ik at ook graag met mijn vrienden van onkruit en rara in krakerscafé's. Dat was ook een eigen wereldje van allerlei subversief 'tuig' in de ogen van de nette burgers. Maar maakten wij toen ooit onderscheid op grond van geloof en van kleur en ras zoals nu gebeurt? Nee toch! :maf2:


Misschien 850, komt die goede oude tijd van de krakers, hippies en rastaas nog weer eens terug en doen de Marokkanen en Turken dan weer wél mee, zitten ze er gewoon tussen zonder dat het opvalt! :duim:




P.S. Het Beheer hier laat die ghetto-postings - ondanks protest - overigens doodleuk staan. Ik begrijp het wel: hoe meer het hier op een ghetto lijkt des te meer naffers hier - laat die 'blanken' maar vertrekken! Leve het ghetto! En er maar over klagen, die schijnheiligen!

850, dat is ook een typische trend: om commercialisering, om geld draait alles tegenwoordig. Kassa! Of het hier onder de naam van islam gebeurt, dat interesseert ze blijkbaar geen ene ruk... Toch maar weer eens kijken op die sites waar onze, o zo nette Rabiah zoveel strafpunten voor kreeg...! Die moeten toch echt concurerend zijn, anders maakten ze daar niet zo'n drukte over... Ik kreeg trouwens al pb-mailtjes van de webmaster daar - die dacht al: jij Ron zit op de verkeerde site...

Joesoef
16-07-04, 20:03
Geplaatst door Ron Haleber
Joesoef even ter aanvulling.

Toevallig postte onze, alom wegens haar tolerantie en vriendelijkheid bekend staande Rabi'ah zojuist het volgende als antwoord aan Schaap. Dit lijkt me meer dan voldoende.

Ik vind het in dit geval niet leuk om dubbelop gelijk te krijgen - maar wat ik zei was dus wel dubbel en dwars waar!

Weer even de schijnheiligheid van Schaap dus nogmaals aan de kaak gesteld!

Hebben nog meer mensen last gehad van het racisme van onze Rifies? Dit is een goede gelegenheid om effe je hart te luchten.

ZS heeft voldoende complimenten voor u in voorraad! Laat u er niet van weerhouden!





Beste Ron,

Ik ben bang dat wij op een verschillende golglengte zitten.

barneveld
16-07-04, 21:43
ik wil ook nigatief straf punten.
ik heb meer dan 800 dingen geplaats zonder iemand te beledigen.


:fparty: :fparty: :fparty: :fparty: :gefeli: :gefeli: :fparty: :gefeli: :fparty: :gefeli: :fparty: :gefeli: :fparty:

Orakel
16-07-04, 22:44
Geplaatst door Ron Haleber
te leven in een tijd dat de ghetto's in zijn!

850, dat patroon is heel simpel. We komen in de oude wijken van grote steden in een proces van toenemende ghettoisering terecht. De groepen sluiten zich af en staan vermenging niet meer toe. Als een Marokkaan dus met een blanke over straat loopt, wordt dat door de anderen uit zijn groep raar gevonden. Dat hoort niet volgens die ghettoschoffies. Daar moet iets van business aan de hand zijn - drugs of zo. En dus beginnen ze te schelden in eerste instantie tegen die Marokkaan... Mijn vrienden trekken zich daar overigens niks van aan...

Kijk 850 als ik met jou met je dreadlocks in West samen over straat loop, dan interesseert niemand dat ene moer, omdat we twee 'blanken' zijn - ook al voelen we ons niet zo. Maar ghettoschoffies als ZS staan geen vermenging toe. De motieven gaf je al aan: jalouzie, minderwaardigheidscomplex, alles wat in het ghetto leeft - dus hondengedrag...

De toekomst ziet er zo triest uit met die toenemende ghetto-vorming.

Wat een onzin vrind. Ghettovorming doet zich voor in stedenbouwkundige zin omdat de gemeente geen ruk doet aan een wijk. Bewoners hebben nog mazzel dat het vuil er op gehaald wordt. Bij de middenklasse wordt er wat gedaan aan de groenvoorziening, straatverlichting, belijning op de weg, gele strepen op de stoep....
De zgn. achterstandswijken steken ze geen cent in en als het echt niet meer gaat flikkeren ze er een stadvernieuwingsproject tegenan.

Maar ga nu geen beeld zitten schetsen dat je als blanke niet met een zwarte over straat kunt, anders geef ik je op voor Het Elfde Uur.

BiL@L
16-07-04, 22:56
Geplaatst door Ron Haleber
Als een Marokkaan dus met een blanke over straat loopt, wordt dat door de anderen uit zijn groep raar gevonden. Dat hoort niet volgens die ghettoschoffies. Daar moet iets van business aan de hand zijn - drugs of zo.

:duim:

Joesoef
16-07-04, 22:56
Geplaatst door Orakel
Maar ga nu geen beeld zitten schetsen dat je als blanke niet met een zwarte over straat kunt, anders geef ik je op voor Het Elfde Uur.

:hihi: Je moest eens weten hoe lang ik naar die typering heb lopen zoeken.

Joesoef
16-07-04, 22:58
Geplaatst door BiL@L
:duim:

Het hangt misschien van de buurt af bilal. Maar het roddelcircuit houd het meestal op zina.

barneveld
16-07-04, 23:21
Geplaatst door Joesoef
Het hangt misschien van de buurt af bilal. Maar het roddelcircuit houd het meestal op zina.

ik rodel nooit

Orakel
16-07-04, 23:27
Geplaatst door Joesoef
:hihi: Je moest eens weten hoe lang ik naar die typering heb lopen zoeken.

:wink:

Het was of dat of Goedele Likeens. You do the math.

barneveld
16-07-04, 23:33
Geplaatst door Orakel
:wink:

Het was of dat of Goedele Likeens. You do the math.


hebben jullie mijn dinges gezien

850
16-07-04, 23:45
Geplaatst door Ron Haleber
[B]te leven in een tijd dat de ghetto's in zijn!

850, dat patroon is heel simpel. We komen in de oude wijken van grote steden in een proces van toenemende ghettoisering terecht. De groepen sluiten zich af en staan vermenging niet meer toe. Als een Marokkaan dus met een blanke over straat loopt, wordt dat door de anderen uit zijn groep raar gevonden. Dat hoort niet volgens die ghettoschoffies. Daar moet iets van business aan de hand zijn - drugs of zo. En dus beginnen ze te schelden in eerste instantie tegen die Marokkaan... Mijn vrienden trekken zich daar overigens niks van aan...

mmmm ja, kheb daar wisselende ervaringen mee gehad. Toen ik weleens vroeger met mn Marokkaanse vriendin op straat liep is het wel eens een paar keer voorgekomen dat we vernietigende blikken kregen toegeworpen van Marokkaanse jongelui. Vuil kijken en minachtend. Waarschijnlijk konden ze het niet begrijpen waarom zo'n mooie meid omging met zo'n lowlife scumbag als ik :melig2:

Maar ghettoschoffies als ZS staan geen vermenging toe. De motieven gaf je al aan: jalouzie, minderwaardigheidscomplex, alles wat in het ghetto leeft - dus hondengedrag...

:wijs: Tis wel ironisch dat ZS voornamelijk met kaaskoppies prikt. Wat dat betreft is ie zonder dat ie het doorheeft toch met vermenging bezig.

De toekomst ziet er zo triest uit met die toenemende ghetto-vorming. Je kunt uit die enquete van de Volkskrant afleiden dat daar bij de zogenaamde 'blanken' natuurlijk ook een reactie op komt die even erg of nog erger is... Lees maar eens rechtse sites. De sfeer in Nederland raakt gewoon grondig verpest.

Ja het is aardig in de blubber aan het zakken. Mijn hoop is dat er na het modderbad een tijd komt van meer openheid over en weer waardoor er meer respect en hartelijkheid voor elkaar komt.
Klinkt vaag en zweverig :lekpuh:

850, wij beiden hebben daar geen dure sociologische onderzoeken met klaagzangen voor nodig van overheidswege over wat ze duur "multiculturaliteit" noemen. Wij zijn in wezen volksmensen en merken dat meteen uit de reacties van mensen. En je ziet het op dit forum dus ook heel precies net zo gebeuren, dat ghettogedrag. Net als op straat! Nou ja, niet op reageren, Lena, zeggen ze bij ons!

Ik merk wel op dit forum dat het soms ordinair straatvechten is geblazen met sommige discussies.
Niet op ingaan is eigenlijk het beste ja. En bij sommige lui ga ik er ook niet op in. Daar verspil ik mn energie niet aan. De reden dat ik ZS nog wel van antwoord voorzie is omdat hij, naar mijn smaak, óók een aardig Schapie kan zijn.

Vroeger met de krakers - toen dat nog bloeide - lag het heel anders... Ik at ook graag met mijn vrienden van onkruit en rara in krakerscafé's. Dat was ook een eigen wereldje van allerlei subversief 'tuig' in de ogen van de nette burgers. Maar maakten wij toen ooit onderscheid op grond van geloof en van kleur en ras zoals nu gebeurt? Nee toch! :maf2:

:wijs: Kraken gaat door. Das een ouwe leus en die doet t nog steeds. Er wordt nog volop gekraakt. Maar ook binnen dat wereldje kan het soms een gesloten scene zijn met hun eigen ongeschreven wetten en regels. Vroeger waren het voornamelijk studenten. Tegenwoordig is er ook veel internationaal volk tussen gekomen maar gelukkig vindt menig student de weg naar het kraakspreekuur.
:handbang: In de kraakcafé's is het nog altijd lekker gezellig. Er is geen deurbeleid voor moslims dus moslima's met hoofddoekies zijn van harte welkom om een lekkere hap te eten.
:jammer: Alleen jammer dat moslima's er nooit komen.

:lekpuh: Obscure vrienden heb je vroeger gehad.
Je kent vast en zeker wel het tijdschrift Bluf! uit die tijd?

Misschien 850, komt die goede oude tijd van de krakers, hippies en rastaas nog weer eens terug en doen de Marokkanen en Turken dan weer wél mee, zitten ze er gewoon tussen zonder dat het opvalt! :duim:

:jammer: Ja ik mis de Naffers tussen het kraak gespuis. Tis een internationaal wereldje en ze komen uit alle windstreken maar het aantal Turken en Marokkanen zijn op 1 hand te tellen.

P.S. Het Beheer hier laat die ghetto-postings - ondanks protest - overigens doodleuk staan. Ik begrijp het wel: hoe meer het hier op een ghetto lijkt des te meer naffers hier - laat die 'blanken' maar vertrekken! Leve het ghetto! En er maar over klagen, die schijnheiligen!

Als ze strak 1 beleid hadden was er niet zoveel aan de hand vind ik. Op zich goed om het gejen van Schapie te laten staan maar dan moeten ze b.v. ook 151 gewoon accepteren. Afijn, wat je zelf ook al schreef.

:boogie: Maar NVDD komt niet zomaar van de kaaskoppies af! Wat denken ze wel niet.!
Is er op maroc.nl geen belangenvereniging die opkomt voor de rechten vd autochtoon? :nl:

Maarten
17-07-04, 03:25
.. Uitgerekend Símon wegens blasfemie??! :hihi: En Rabi'ah wege.. slik..




MONOTHEIST.NL ??????????


Het gaat hier even niet helemaal goed rond de godsdienst geloof ik!!...
Sjonge jonge...

Joesoef
17-07-04, 07:13
Krijg nou wat, Maarten, wat hebben ze met jouw strafpunten gedaan?????

Ron Haleber
17-07-04, 07:43
850, leuk om eens van een echte Amsterdammer uit het oude krakerscircuit te horen hoe de zaken er volgens hem voorstaan. Het verschilt niet veel van wat ik al schreef...

Je verhaal moet voor de dorpsbewoners uit de rest van het land zoals Maarten, Joesoef en beide Marken wel heel vreemd overkomen - een wereld waarvan ze het bestaan niet kennen en die op dit pb nooit aan de orde komt...!


Het is bekend dat in de Far West van de Republiek Amsterdam de harde kern van het alternatieve circuit zich veel langer en beter staande houdt dan in het Oosten waar ik woon... Nog niet lang geleden kon een burgemeester zich daar nog niet vertonen zonder meteen de wijk uit te worden gehoepeld. Maar ook nu de stad gepacificeerd is, bestaan er bij jou nog haarden van verzet...



Het opvallendst uit jouw verslag is - ondanks de internationalisering van de krakers - de afwezigheid van de naffers in dat circuit terwijl ze toch de grootste groep allochtone bewoners in Oud West uitmaken...

Ik wil niet zeggen dat dat wijst op een gebrek aan "integratie" want jij 850 bent juist niet geďntegreerd. Maar er blijkt wel een gebrek aan participatie van de naffers uit.

En dat is veel erger, 850. Want juist vanuit de AEL-idee die zich afzet tegen assimilatie zou je verwachten dat jouw groepen groeien... Integendeel, het toenemen van een ghetto als in de USA blijkt dus een feit.


In Parijs zie je hetzelfde in de suburbs.. Men krijgt dus wat de oude marxisten een "lompenproletariaat" noemden, op het bord... Een ongrijpbare groep waar ook de officiële politici en bestuurders geen enkele weg mee weten en maar wat vergeefse projecten en holle kreten over "multicultuur" aan vergooien.

Hoewel het buiten de grote steden niet opvalt, gaat de crisis volgens ook jouw analyse dus veel dieper dan men denkt!


In de tijd van Oom Ron lag dat wat anders. Toen waren de naffers nog geen Moslimheertjes en -dametjes - of wat daar voor door moet gaan. Bij het KMAN en HITIB waren ze gewoon linksig dwars en recalcitrant. Dat werkte in de praktijk veel beter. Het stadshuis vreesde ons wel en riep "stelletje anarchisten" maar wist wel beter. Er was, met een duur woord heel sterke "groepscohesie" (= de sociale basis van de civil society) die nu in het ghetto ver te zoeken is.


Dit soort analyse zul je nooit horen van mensen als Han Entzinger, de sjieke regeringsadviseur die ik nu op radio 1 hoor babbelen.

850, als ze je per ongeluk ooit eens voor een nette burger aanzien, zeg dan maar net als ik, dat je de AEL - de 'burgerschrik' - steunt - dan krimpen de burgers meteen in elkaar van angst en afschuw alsof ze OBL zien...!


Nog een paar kleine opmerkingen over details:



Geplaatst door 850
[B]te leven in een tijd dat de ghetto's in zijn!

850, dat patroon is heel simpel. We komen in de oude wijken van grote steden in een proces van toenemende ghettoisering terecht. De groepen sluiten zich af en staan vermenging niet meer toe. Als een Marokkaan dus met een blanke over straat loopt, wordt dat door de anderen uit zijn groep raar gevonden. Dat hoort niet volgens die ghettoschoffies. Daar moet iets van business aan de hand zijn - drugs of zo. En dus beginnen ze te schelden in eerste instantie tegen die Marokkaan... Mijn vrienden trekken zich daar overigens niks van aan...

mmmm ja, kheb daar wisselende ervaringen mee gehad. Toen ik weleens vroeger met mn Marokkaanse vriendin op straat liep is het wel eens een paar keer voorgekomen dat we vernietigende blikken kregen toegeworpen van Marokkaanse jongelui. Vuil kijken en minachtend. Waarschijnlijk konden ze het niet begrijpen waarom zo'n mooie meid omging met zo'n lowlife scumbag als ik :melig2:

Ik geloof niet dat ghetto-naffers over jouw rasta-uiterlijk vallen - je zit gewoon in het verkeerde (hun) territorium te vissen...




Maar ghettoschoffies als ZS staan geen vermenging toe. De motieven gaf je al aan: jalouzie, minderwaardigheidscomplex, alles wat in het ghetto leeft - dus hondengedrag...

:wijs: Tis wel ironisch dat ZS voornamelijk met kaaskoppies prikt. Wat dat betreft is ie zonder dat ie het doorheeft toch met vermenging bezig.


Hij heeft hier geen andere keus, er zijn er hier te weinig nafferschoffies voor.

Vandaar ook het streven om er hier een naffer-ghetto van te maken. Je ziet het toch met die dating-site: die is toch exclusief voor naffers. Of ga jij daar een leuke moslima aan de haak slaan??? Begrijp je het nu???



De toekomst ziet er zo triest uit met die toenemende ghetto-vorming. Je kunt uit die enquete van de Volkskrant afleiden dat daar bij de zogenaamde 'blanken' natuurlijk ook een reactie op komt die even erg of nog erger is... Lees maar eens rechtse sites. De sfeer in Nederland raakt gewoon grondig verpest.

Ja het is aardig in de blubber aan het zakken. Mijn hoop is dat er na het modderbad een tijd komt van meer openheid over en weer waardoor er meer respect en hartelijkheid voor elkaar komt.
Klinkt vaag en zweverig :lekpuh:

Ja vanuit wat ik hiervoor al zei, klinkt me dat rijkelijk "vaag en zweverig"...

Ik zie met de naffers geen nieuwe hippietijd van flower-power aanbreken... Ze raken onder invloed van islams als die van Bil@l en dat levert heel wat anders op! Of zie jij dat heel anders???



850, wij beiden hebben daar geen dure sociologische onderzoeken met klaagzangen voor nodig van overheidswege over wat ze duur "multiculturaliteit" noemen. Wij zijn in wezen volksmensen en merken dat meteen uit de reacties van mensen. En je ziet het op dit forum dus ook heel precies net zo gebeuren, dat ghettogedrag. Net als op straat! Nou ja, niet op reageren, Lena, zeggen ze bij ons!

Ik merk wel op dit forum dat het soms ordinair straatvechten is geblazen met sommige discussies.
Niet op ingaan is eigenlijk het beste ja. En bij sommige lui ga ik er ook niet op in. Daar verspil ik mn energie niet aan. De reden dat ik ZS nog wel van antwoord voorzie is omdat hij, naar mijn smaak, óók een aardig Schapie kan zijn.

Ja hij kan het wel zijn maar wil het niet - hij stormt met zijn horens als een op hol geslagen ram vooruit en scheit alles onder..

Ik zie meer in Orakel c.s. - en Maarten & Lennart als hun klankbord - als dragers van dit - buiten een paar honden om (in jouw woorden) - toch vaak leuk en levend forum...




Vroeger met de krakers - toen dat nog bloeide - lag het heel anders... Ik at ook graag met mijn vrienden van onkruit en rara in krakerscafé's. Dat was ook een eigen wereldje van allerlei subversief 'tuig' in de ogen van de nette burgers. Maar maakten wij toen ooit onderscheid op grond van geloof en van kleur en ras zoals nu gebeurt? Nee toch! :maf2:

:wijs: Kraken gaat door. Das een ouwe leus en die doet t nog steeds. Er wordt nog volop gekraakt. Maar ook binnen dat wereldje kan het soms een gesloten scene zijn met hun eigen ongeschreven wetten en regels. Vroeger waren het voornamelijk studenten. Tegenwoordig is er ook veel internationaal volk tussen gekomen maar gelukkig vindt menig student de weg naar het kraakspreekuur.
:handbang: In de kraakcafé's is het nog altijd lekker gezellig. Er is geen deurbeleid voor moslims dus moslima's met hoofddoekies zijn van harte welkom om een lekkere hap te eten.
:jammer: Alleen jammer dat moslima's er nooit komen.

Nou 850, ik hoop dat de moslima's op jouw uitnodiging ingaan - de ghetto-boys als ZS zullen niet komen...




:lekpuh: Obscure vrienden heb je vroeger gehad.
Je kent vast en zeker wel het tijdschrift Bluf! uit die tijd?

Ja dat kende ik dus - mijn contacten kwamen sterk voort uit antiracisme-komitees waar ook krakers in zaten. Vrind Jan Müter van rara heeft nog een tijdje onterecht vastgezeten verdacht van de aanslag op Sociale Zaken. Als dat Ministerie weer de lucht ingaat - nu Remkes fase oranje afkondigt - zal de AIVD óók contacten hier nagaan!



Misschien 850, komt die goede oude tijd van de krakers, hippies en rastaas nog weer eens terug en doen de Marokkanen en Turken dan weer wél mee, zitten ze er gewoon tussen zonder dat het opvalt! :duim:

:jammer: Ja ik mis de Naffers tussen het kraak gespuis. Tis een internationaal wereldje en ze komen uit alle windstreken maar het aantal Turken en Marokkanen zijn op 1 hand te tellen.

Hieruit trok ik al conclusies.




P.S. Het Beheer hier laat die ghetto-postings - ondanks protest - overigens doodleuk staan. Ik begrijp het wel: hoe meer het hier op een ghetto lijkt des te meer naffers hier - laat die 'blanken' maar vertrekken! Leve het ghetto! En er maar over klagen, die schijnheiligen!

Als ze strak 1 beleid hadden was er niet zoveel aan de hand vind ik. Op zich goed om het gejen van Schapie te laten staan maar dan moeten ze b.v. ook 151 gewoon accepteren. Afijn, wat je zelf ook al schreef.

Dat zou dus ons beleid zijn, 850!



:boogie: Maar NVDD komt niet zomaar van de kaaskoppies af! Wat denken ze wel niet.!
Is er op maroc.nl geen belangenvereniging die opkomt voor de rechten vd autochtoon? :nl:

Nee, ik moet je teleurstellen... In de drie jaar dat ik hier zit heb ik het er vaak over gehad en er verkiezingen over georganiseerd, maar het leverde niets op. Oorzaken:

1. De prikkers van - geloof ik - elke internet-site zijn te verdeeld om zoiets tot stand te brengen.

2. Het bestuur heeft me altijd lauw loenen gegeven - omdanks soms vriendelijke beloften van voorzitter Mohamed.

3. Het past nu niet meer in het beleid (cf. het dating-forum). Met name de kassa moet ping-pingen...!

Maarten
17-07-04, 09:05
Geplaatst door Joesoef
Krijg nou wat, Maarten, wat hebben ze met jouw strafpunten gedaan?????
Precies! Ik kreeg het niet rond, met die -2 punten.
De zaak moet metafysisch bekeken gaan worden...

Vermoedelijk zijn er ook Niet Zichtbare strafpunten!.. (de mijne)
Dan zijn er Toekomstige strafpunten, die er alvást staan!
Dan zijn er Belegen strafpunten. Die staan er weer wel, maar zijn er feitelijk niet!
Dan zijn er de Vergéten strafpunten, die er alsnóg staan!
Dan zijn er Gemiste strafpunten, die bij de verkeerde maar niet bij jou staan..
Dan zijn er de geGhoste strafpunten die er na terugzetten van de backup alwéer staan!
Gecrashte strafpunten, die er níet méer staan
:maf:
Maar ik ben er uit geloof ik:
Sommige mensen zijn echt inherent fout!
Door God ingeschapen, om echt permanent evident verkeerd te wezen! :D
Die ontbijten al fout. Dat is waarom hun moeder van hen houdt! :D
Die pikken s’morgens al de slippers van hun zus,
om daarmee op de plee te gaan staan om in de stortbak te pissen.. Díe types!
Kijk, en die pak je ongenadig in hun natuur met negatieve strafpunten!
:rolleyes:
Maar daar valt Schaap weer niet onder…

Of is het een premie van beheer, nadat Schaap iets aardigs over een kelderslet gezegd heeft? :D

Maarten
17-07-04, 09:52
Geplaatst door Ron Haleber
[B]850, leuk om eens van een echte Amsterdammer uit het oude krakerscircuit te horen hoe de zaken er volgens hem voorstaan. Het verschilt niet veel van wat ik al schreef...

Je verhaal moet voor de dorpsbewoners uit de rest van het land zoals Maarten, Joesoef en beide Marken wel heel vreemd overkomen - een wereld waarvan ze het bestaan niet kennen en die op dit pb nooit aan de orde komt...!

Ik begon-, en draaide jaren een huurrechtswinkel, waar ook veel krakers voor advies kwamen. Uitgaan in de kraaksien was leuk. We hadden hier rellen met barricaden die door legertanks genomen moesten worden. Bijna gestikt in het traangas. Organiseerden we nog een tribunaal tegen, en de burgemeester trad meen ik af. Woonde daarna 10 jaar alternatief in een groot voormalig kraakpand, en investeerde daar flink. Woonde daarna 6 jaar tegenover een ander, waar ik veel mee deed, en waar veel om te doen was. Een groot deel van m’n vrienden en kennissen woonden in de een of andere rare shit.. Me know nothing?? sjeij oet...
Nou is Nijmegen geen Amsterdam. Stuk lieviger hier. Maar hoe dat in amsterdam ruikt, dat weet ik wel. Toch zie ik dat niet mengen met allo’s.. Die willen toch een andere sfeer geloof ik..Die herkennen zich daar niet.. En het gevoel van onder elkaar zijn is voor allen belangrijk.

Rabi'ah.
17-07-04, 10:28
Geplaatst door Maarten
.. Uitgerekend Símon wegens blasfemie??! :hihi: En Rabi'ah wege.. slik..




MONOTHEIST.NL ??????????


Het gaat hier even niet helemaal goed rond de godsdienst geloof ik!!...
Sjonge jonge...

:haha: :haha: :haha:

Ron Haleber
17-07-04, 10:29
Geplaatst door Maarten
Ik begon-, en draaide jaren een huurrechtswinkel, waar ook veel krakers voor advies kwamen. Uitgaan in de kraaksien was leuk. We hadden hier rellen met barricaden die door legertanks genomen moesten worden. Bijna gestikt in het traangas. Organiseerden we nog een tribunaal tegen, en de burgemeester trad meen ik af. Woonde daarna 10 jaar alternatief in een groot voormalig kraakpand, en investeerde daar flink. Woonde daarna 6 jaar tegenover een ander, waar ik veel mee deed, en waar veel om te doen was. Een groot deel van m’n vrienden en kennissen woonden in de een of andere rare shit.. Me know nothing?? sjeij oet...
Nou is Nijmegen geen Amsterdam. Stuk lieviger hier. Maar hoe dat in amsterdam ruikt, dat weet ik wel. Toch zie ik dat niet mengen met allo’s.. Die willen toch een andere sfeer geloof ik..Die herkennen zich daar niet.. En het gevoel van onder elkaar zijn is voor allen belangrijk.

Leuk dat de discussie met 850 deze herinneringen oproept! Had jou meer in je Z. Limburgse dorp dan in Nijmegen gesitueerd vandaar...

Dat alllo's zich niet speciaal in die krakersscene herkennen is tot daar aan toe. Maar je treft ze ook niet aan in andere alternatieve bewegingen die er toch volop zijn. Neem de milieu-beweging, Amnesty, de dierenfronten, al die clubs die dit land leefbaar maken... Dat zal ook 850 waarnemen, die is als musicus - net als jij dus - ook niet sektarisch aan zijn krakersvrienden gebonden...






Hoe was trouwens het - laatste Haagse - north sea festival? - was er veel te genieten? Ik trof op de tv Carlos Santana in oude vorm aan nadat ik hem in Casablanca voor het laatst life zag...

Nobele 151
17-07-04, 11:33
Je waardeloze beheer-schap is vermoeiend, Rincoonie.

Ga wat anders doen.

MootjeAmien
17-07-04, 11:41
Geplaatst door Nobele 151
Je waardeloze beheer-schap is vermoeiend, Rincoonie.

Ga wat anders doen.

:zweep:

Hey jij daar,
Zeg...
hoe verander je je Ip adres so snel?


Pm aub! :boer:

S@deeQ.
17-07-04, 11:54
Geplaatst door Nobele 151
Je waardeloze beheer-schap is vermoeiend, Rincoonie.

Ga wat anders doen.

:o oeps , hij heeft echt een bloedhekel aan je

Rabi'ah.
17-07-04, 18:14
Geplaatst door MootjeAmien
:zweep:

Hey jij daar,
Zeg...
hoe verander je je Ip adres so snel?


Pm aub! :boer:

Proxyserver waarschijnlijk.

850
17-07-04, 22:37
Geplaatst door Ron Haleber

En dat is veel erger, 850. Want juist vanuit de AEL-idee die zich afzet tegen assimilatie zou je verwachten dat jouw groepen groeien... Integendeel, het toenemen van een ghetto als in de USA blijkt dus een feit.
In Parijs zie je hetzelfde in de suburbs.. Men krijgt dus wat de oude marxisten een "lompenproletariaat" noemden, op het bord... Een ongrijpbare groep waar ook de officiële politici en bestuurders geen enkele weg mee weten en maar wat vergeefse projecten en holle kreten over "multicultuur" aan vergooien.

Hoewel het buiten de grote steden niet opvalt, gaat de crisis volgens ook jouw analyse dus veel dieper dan men denkt!

:wijs: Ik vind een hoop zaken in het leven tegenstrijdig en dat heb ik ook met dit. Enerzijds is het een probleem en zou er meer versmelting plaats moeten vinden maar anderzijds is het ook mooi om te zien dat een kudde vloeibaar als water tussen de vingers vd beleidsmakers door stroomt. Geen grip erop en afgesloten vd buitenwacht met hun eigen gedragscodes. Laten we allen in kleine groepen langs elkaar heen leven met het nodige respect voor de ander. Maar daar zit denk ik de kink in de kabel: Dan slaat het afdwingen van respect weer door en krijgen we alsnog gangland.

Die versplintering van groepjes zie ik duidelijk terug op A2 van Salto. Wat dat betreft een erg militant TV kanaal.

In de tijd van Oom Ron lag dat wat anders. Toen waren de naffers nog geen Moslimheertjes en -dametjes - of wat daar voor door moet gaan. Bij het KMAN en HITIB waren ze gewoon linksig dwars en recalcitrant. Dat werkte in de praktijk veel beter. Het stadshuis vreesde ons wel en riep "stelletje anarchisten" maar wist wel beter. Er was, met een duur woord heel sterke "groepscohesie" (= de sociale basis van de civil society) die nu in het ghetto ver te zoeken is.

En wat is het nu?
Snoepen vd grote taart maar tegelijkertijd het eigen uniform willen behouden?

:hihi: Damn! Wat ben jij eigenlijk een dwarsligger (geweest)

Dit soort analyse zul je nooit horen van mensen als Han Entzinger, de sjieke regeringsadviseur die ik nu op radio 1 hoor babbelen.

850, als ze je per ongeluk ooit eens voor een nette burger aanzien, zeg dan maar net als ik, dat je de AEL - de 'burgerschrik' - steunt - dan krimpen de burgers meteen in elkaar van angst en afschuw alsof ze OBL zien...!

Ikzelf krimp ook ineen van angst als ik zo'n militante AEL-er op mn stoep heb staan :hihi:

Ik geloof niet dat ghetto-naffers over jouw rasta-uiterlijk vallen - je zit gewoon in het verkeerde (hun) territorium te vissen...

Ik had toen nog "gewoon" langhaar maar je hebt gelijk, het had niets met dat soort uiterlijke kenmerken te maken maar met territoriale wateren.
Verder dan minachtend kijken ging het overigens niet. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat ze bij jou niet moeilijk doen om er gelijk wat gescheld bij te gooien.

Hij heeft hier geen andere keus, er zijn er hier te weinig nafferschoffies voor.

:fuckit: Dat is de hand van god erin. Die zorgt ervoor dat hij op deze manier wel met kaaskoppies om moet gaan.

Vandaar ook het streven om er hier een naffer-ghetto van te maken. Je ziet het toch met die dating-site: die is toch exclusief voor naffers. Of ga jij daar een leuke moslima aan de haak slaan??? Begrijp je het nu???

Ik moet je eerlijk gezegd bekennen dat ik vooralsnog niet de moeite heb genomen om die datingssite te bekijken maar dat komt (onbewust) omdat ik me inderdaad geen illusie maak om daar een leuke moslima te vinden.

Ik zie met de naffers geen nieuwe hippietijd van flower-power aanbreken... Ze raken onder invloed van islams als die van Bil@l en dat levert heel wat anders op! Of zie jij dat heel anders???

Ik ben bang dat het iets oplevert dat haaks staat op flowerpower hippies. Maar ik voorzie zowiezo geen hippie revival eraan komen in de samenleving. Integendeel.

Nou 850, ik hoop dat de moslima's op jouw uitnodiging ingaan - de ghetto-boys als ZS zullen niet komen...

Tis karig wat je er tegenkomt ja. Toevallig vorige week zaterdagnacht kwamen er een klein groepje Marokkanen langs in 2B. Das een kraakcafé in Zaandam alwaar we gezellig een noise avondje hielden. En die Naffers bleven ongeveer een half uurtje hangen. Colaatje drinken en een beetje rondkijken en met elkaar kletsen. Vervolgens gingen ze weer weg. Jammer dat ze weer weggingen maar ik geef ze het voordeel vd twijfel daar het geluid erg hard stond afgesteld. :cool:

Ja dat kende ik dus - mijn contacten kwamen sterk voort uit antiracisme-komitees waar ook krakers in zaten. Vrind Jan Müter van rara heeft nog een tijdje onterecht vastgezeten verdacht van de aanslag op Sociale Zaken. Als dat Ministerie weer de lucht ingaat - nu Remkes fase oranje afkondigt - zal de AIVD óók mijn contacten hier nagaan! Mijn vriend NL-X zei gewaarschuwd!

:haha:
Kijk gelijk maar uit voor Peter Siebelt. Die is er happig op om gerespecteerde Nederlanders te pakken op hun verleden. En dan met name een vuig verleden in linkse kringen. Jij bent dus ook gewaarschuwd :corcky:
:wijs: Als je Bluf! kent dan ken je ook mijn huidige werkgever Ravage.

Nee, ik moet je teleurstellen... In de drie jaar dat ik hier zit heb ik het er vaak over gehad en er verkiezingen over georganiseerd, maar het leverde niets op.

Helaas.
Ik zag dat 151 weer eraf gegooid is voor de 300e keer.
Mischien moeten we een coup plegen en de boel overnemen!
:ninja2:

Ron Haleber
17-07-04, 22:51
850, bedankt voor de verdere aanzet voor een interessante discussie...! Ik zie daar echter even - tot ik antwoord ontvang - vanaf, en wel om de volgende reden:

Schaap gaat door met me te achtervolgen met zijn geile gefrustreerde insinuaties waarop ik gisteren de eer aan mezelf hield om ze met gelijke munt te beantwoorden.

Ik ga er liever geen woorden meer over vuil maken. Het lijkt wel of ik hier in een riool terecht ben gekomen!

Ik heb Beheer dus maar gevraagd om opheldering daarover:



Beheer, ik zou graag weten wat tegenwoordig jullie bedoeling is met deze site maroc.nl? Ik dacht dat ik op een site van een islamitisch gelovig bestuur zat? Vergis ik mij dus?

Kan Schaap ongestoord voortaan elke dag de meest vunzige insinuaties jegens mij gaan doen. Leuke boel wordt dat. Wat verwachten jullie daarbij van mij? Ik kan hem enkel lik op stuk geven, dat is wel duidelijk!.

Is dat dus jullie bedoeling als moslims? Daar moet ik dan wel alle vrijheid toe krijgen!

Graag via een mailtje een antwoord op mijn vraag. Bij voorbaat mijn dank!

850
17-07-04, 23:09
Geplaatst door Ron Haleber
850, Schaap gaat door met me te achtervolgen met zijn geile gefrustreerde insinuaties waarop ik gisteren de eer aan mezelf hield om ze met gelijke munt te beantwoorden. Ik ga er liever geen woorden meer over vuil maken. Het lijkt wel of ik hier in een riool terecht ben gekomen!

Ik heb Beheer dus maar gevraagd om opheldering daarover:


Aan beheer zul je HELEMAAL niks hebben.
Je bent op jezelf aangewezen.
Enig bereidwilligheid van het beheer om die troep eraf te laten halen zit er niet in.
Het bericht van 151 daarintegen, waarin ze de postings van Schapie afdeed als rigide middeleeuws gezwam is trouwens wél weggehaald.

Ron Haleber
18-07-04, 01:11
850, bedankt voor je ware woorden op vriendelijke wijze aan mij gericht. Inderdaad je hebt volkomen gelijk! Ik ontving van Beheer geen enkele reactie.

Het gaat natuurlijk in wezen om een zaak waar het sop de kool niet waard is. Maar ik ben ook vroeger al door Schaap beledigd en vind niet dat ik het steeds over mijn kant moet laten gaan. De prikkers hier - ook de Nederlandse - moeten toch op polemische wijze met elkaar om kunnen gaan, zonder met poep te gaan gooien en elkaar door het slijk te halen...!

Je verwees heel terecht naar Nobel 151 van wie jij voor het recht opkomt om zich polemisch en kritisch te uiten. Ik heb van haar nog nooit gezien dat zij mensen als persoon met lage vunzige aantijgingen beledigd.

Zij kan fel zijn en neemt mensen - ook mij deed zij dat - met veel sarkasme in de maling. Dat is nu eenmaal de manier van omgang die je op alle Nederlandse websites terugvindt. Je moet dat kunnen incasseren en er sportief op reageren, anders moet je niet op websites gaan prikken en een boek gaan lezen of zoiets...

Maar er zijn nu eenmaal grenzen en die liggen bij het mensen als persoon op vunzige manier gaan beledigen en/of bedreigen als je een directe discussie met ze voert.

Iets anders is het - lijkt mij en jou - als het om schimpliedjes over bekende personen gaat, zoals nu bij de rappers een hype is. Dat is een genre dat tot op de middeleeuwen terug gaat. Dat is dus een heel andere zaak.

Schaap heeft zich betreft zijn beledigingen er al eerder mee verdedigd dat hij ongestraft mensen waarmee hij in discussie is "onder de gordel" (dus op gemene, smerige wijze) moet kunnen treffen. Daar lijkt mij in Nederland het beheer van websites voor te zijn, om daar een grens aan te stellen.



Vandaaruit schreef ik de volgende brief aan de secretaris van onze Stichting Maroc.nl. Ik hoop dat ons bestuur gewoon grenzen stelt aan het ondermaats beledigen. Iedereen schrijft hier tenslotte voor zijn plezier - niet alleen jij en ik!


Beste Zouhair Himdi - secretaris van de Stichting Maroc.NL -,

Ik vind het erg vervelend je aandacht te moeten vragen betreffende het gedrag van Zwart Schaap.

Ik ben bijna een jaar geleden ook al ernstig door hem lastig gevallen met grove, uit de lucht gegrepen insinuaties op seksueel vlak. Ik heb daar nooit ook maar de minste aanleiding toe gegeven. Je kunt al mijn postings daarop nalezen. Ikzelf van mijn kant heb nooit ook maar ergens de behoefte gevoeld om op jullie site over personen te gaan roddelen en zeker niet met beledigingen van verondersteld handelen op seksueel vlak. Speculaties daarover acht ik beneden mijn niveau.

Ook hebben zaken op zuiver seksueel intiem gebied waar mensen er zeer persoonlijk hun voor- en afkeur over gaan uitspreken, volstrekt mijn interesse niet om er publiekelijk discussies over te openen. En zeker niet op maroc.nl gezien de islamitische achtergrond van jullie site. Als anderen hun intieme persoonlijke zaken de seksualiteit betreffend wel aan de orde willen stellen, laat ik dat aan jullie beoordeling over.

Ik neem dus vanuit geheel andere interesses deel aan het forum mede gezien mijn studie en de boeken en artikelen die ik de afgelopen decennia schreef. De onderwerpen daarvan zijn eenieder bekend.

De heer Schaap bleek daar echter wel behoefte aan te hebben en begon dus vunzige, volstrekt ongefundeerde insinuaties aan mijn adres te richten. De oorzaak lijkt mij voor de hand te liggen. Schaap stoorde zich aan mijn kennis over Marokko, de Marokkanen, de Islam en de moslims. Ik heb daar gezien mijn boeken, artikelen, universitaire colleges en lezingen een zekere faam mee verworven.

Op websites waar men nu eenmaal elkaar polemisch tegemoet treedt, bevielen hem mijn oordelen, analyses en uitspraken niet. Aangezien hij blijkbaar niet de kennis heeft, noch over de uitdrukkingsmogelijkheden beschikt om deze op gelijk niveau te beantwoorden, maakte hij gebruik van beledigingen om mij als persoon aan te vallen. Deze methode is uit de media overbekend en zeer verwerpelijk.

Ik heb toen indertijd met Schaap ter zake proberen af te spreken dat hij zijn beledigingen voor zich houdt en dat wij beiden niet meer op elkaars postings zouden reageren. Het is daarna geruime tijd goed gegaan en zeker van mijn kant heb ik me zeer terughoudend t.o.v. hem getoond. Nu is daar een einde aan gekomen. Op een terloopse verwijzing van mij naar de wetenschapper David Hart een zaak betreffend in een discussie die ik niet met Schaap maar met Dicksr voerde, brak Schaap in en reageerde met een infame insinuatie die ik aan beheer meldde.

In eerste instantie reageerde ik dus niet op Schaaps insinuaties. Ik hield de eer aan mijzelf. Ik verzocht beheer om de betreffende posting te verwijderen. Beheer heeft hier geen gehoor aan gegeven en liet zijn uiterst beledigende posting dus staan.

Ook die dag erna bleek de posting niet verwijderd . Ik stelde toen zijn gedrag in algemene termen aan de orde op een topic (van Mark) waar ook anderen hun klachten uitten over het gedrag van Schaap. Schaap heeft daar toen niet op gereageerd. Vandaag kwam hij echter herhaaldelijk terug met dezelfde vunzige pesterijen op persoonlijk vlak.

Omdat beheer wederom niet ingreep zag ik mij toen tenslotte gedwongen hem met gelijke munt te betalen. Ik hoef mij toch niet ongestraft te laten beledigen? Ik kan één keer de eer aan mijzelf houden, maar hoef dat toch niet herhaalde malen te doen? Er zijn grenzen.

Ik stel daarbij dat ik onder mijn eigen naam schrijf en dat degene die mij beledigt dit natuurlijk niet doet. Mede daardoor ontstaat een ongelijke situatie waarbij ik de makkelijke prooi wordt van iemand die zich achter een alias verschuilt.


Ik hoop dat u als bestuur/beheer van Maroc.NL deze onverkwikkelijke situatie niet laat voortduren en er een eind aan maakt. Gaarne zou ik dus zien dat u alle beledigende postings weghaalt. Ik van mijn mijn kant zal indien nog nodig dat ook onmiddellijk van mijn kant met de laatste posting(s) doen, op de topic waar ik met gelijke munt reageerde.

Hopend dat er op deze wijze een oplossing wordt gevonden en dat er verder voortaan een correcte onderlinge communicatie plaatsvindt, bij voorbaat mijn dank,

met vriendelijke groeten,

Ron Haleber.

Ron Haleber
18-07-04, 01:33
Nog even een korte toevoeging. Wat is de achtergrond van deze storm in een glas water?

Hoeveel topics zijn er het afgelopen jaar op Maroc.NL en andere Marokkaanse sites niet geopend over Nederlanders die Moslims beledigen?

Duizenden over Hirsi Ali, over Cliteur, over Ephimenco, over Manji. over Theo van Gogh en noem zo nog maar tien namen.

Onze moslims wonden zich vreselijk op en velen toonden zich onverzoenlijk. Ook ikzelf keurde de meeste van die beledigingen aan het adres van moslims af!


Maar vertel mij eens waarom mag het dan wel vrijstaan aan Moslims om Nederlanders als persoon door het slijk te halen? Kan iemand mij dat verklaren?

There is something rotten in the state of Denmark - zei Shakespeare in zijn toneelstuk Hamlet...

Maarten
18-07-04, 07:08
Geplaatst door Ron Haleber

Maar vertel mij eens waarom mag het dan wel vrijstaan aan Moslims om Nederlanders als persoon door het slijk te halen? Kan iemand mij dat verklaren?

Omdat er aan journalisten, columnisten, politici, en bekende TV-figuren hoge eisen gesteld worden aan wat zij in hun vák of fúctie doen, vanwege de ínvloed, die ze op dúizenden hebben!

Wat Hirsi of van Gogh en de rest in hun eigen tijd doen en zeggen in eige kring, dat mogen ze helemaal zelf weten, net als Schaap! Nou kan het best zijn dat je reden tot klagen hebt, en je kunt ook best een bepaalde moraal willen verdedigen, maar een verbod op schelden, dat kennen we hier niet, en in Amsterdam al helemáal niet.

Neem mij.. moet ik wakker liggen van wat die israel-aanhang hier allemaal over mij zegt? Gaan klagen bij joods.nl over het gebrek aan beschaving en ontwikkeling bij die aanhang? :hihi: Liever geen Maria van der Hoeven achtige toestanden hoor!

Wel vervelend dat het je zo hoog zit! Maar je bent toch Amstrdammer man! Wat kan jou dat nou schelen? Schaap wordt hier ook niet als heilige beschouwd hoor. Ja en nogmaals: Het leven is voor iedereen veeleisend hoor, en niemand heeft zin om in zoiets aandacht te steken! Laat liever maar gewoon waaien.., al wil ik niet zeggen dat je geen redenen om het zo te voelen.. Wil je een goede naam, post dan vooral dingen die de moeite waard zijn.

Ron Haleber
18-07-04, 08:25
Geplaatst door Maarten
Omdat er aan journalisten, columnisten, politici, en bekende TV-figuren hoge eisen gesteld worden aan wat zij in hun vák of fúctie doen, vanwege de ínvloed, die ze op dúizenden hebben!

Wat Hirsi of van Gogh en de rest in hun eigen tijd doen en zeggen in eige kring, dat mogen ze helemaal zelf weten, net als Schaap! Nou kan het best zijn dat je reden tot klagen hebt, en je kunt ook best een bepaalde moraal willen verdedigen, maar een verbod op schelden, dat kennen we hier niet, en in Amsterdam al helemáal niet.

Neem mij.. moet ik wakker liggen van wat die israel-aanhang hier allemaal over mij zegt? Gaan klagen bij joods.nl over het gebrek aan beschaving en ontwikkeling bij die aanhang? :hihi: Liever geen Maria van der Hoeven achtige toestanden hoor!

Wel vervelend dat het je zo hoog zit! Maar je bent toch Amstrdammer man! Wat kan jou dat nou schelen? Schaap wordt hier ook niet als heilige beschouwd hoor. Ja en nogmaals: Het leven is voor iedereen veeleisend hoor, en niemand heeft zin om in zoiets aandacht te steken! Laat liever maar gewoon waaien.., al wil ik niet zeggen dat je geen redenen om het zo te voelen.. Wil je een goede naam, post dan vooral dingen die de moeite waard zijn.

Maarten, ik zei al in mijn vorige post: in wezen gaat het om een storm in een glas water. En heb je dus gelijk. Gewoon negeren dat beledigen!

Maar ik vind net als 850 die toch echt ook geen watje is, dat terwijl de omgang van mensen in Nederland - met name tussen moslims en niet-moslims - duidelijk verhardt en verloedert, van een Marokkaanse site als deze juist een voorbeeldwerking zou moeten uitgaan van hoe het in Nederland ook kan...

Het op dat punt daartoe aangesteld beheer zou daartoe toch net als op Maghreb Online en andere zustersites een vergelijkbare code mogen hanteren...?

Dat men elkaar als het om politiek gaat, voor nazi uitscheldt, vind ik toch heel wat anders...


Waarom is spotten met Allah hier op deze site anders streng verboden?

Ik kan me echt geen Allah voorstellen die er vrede mee heeft dat er streng op toegezien wordt dat (ŕ la SGP) "Zijn Naam niet misbruikt wordt" terwijl zijn aanhangers elkaar en hun gesprekspartners vrolijk met stront bekogelen... Dat zou ik toch wel een uiterst schijnheilige opvatting van godsdienst vinden...

Maar Maarten, wellicht heb ik het helemaal mis hoor en schept Allah een groot welbehagen in met stront gooien als Hijzelf maar buiten schot blijft... Religies verschillen in de praktijk nu eenmaal sterk van elkaar...?



:zwaai:

taouanza
18-07-04, 09:18
Geplaatst door N0bele 151
Wellicht dat die suburbians een voorbeeld kunnen nemen aan de joden.
Indertijd vestigden vanuit Algerije de arabieren en joden zich in de shabby Parijse buitenwijken. Ze zaten daar precies in hetzelfde schuitje, want niemand die naar ze omkeek.
Maar de meeste joden hebben de maatschappelijke ladder beklommen, en zijn inmiddels verhuisd naar de betere buurten. Zonder hulpprojecten dus.




De joden zijn toch weggevlucht uit de buitenwijken van de antisemistische arabieren ?
:rolleyes:
En nu vertel je dat ze vrijwillig zijn weggegaan omdat ze het economisch beter kregen?! :vreemd:

Poitiers
18-07-04, 09:51
Geplaatst door taouanza
De joden zijn toch weggevlucht uit de buitenwijken van de antisemistische arabieren ?
:rolleyes:
En nu vertel je dat ze vrijwillig zijn weggegaan omdat ze het economisch beter kregen?! :vreemd:

Het een leverde mogelijk de motivatie om het andere te realiseren...

Discriminatie brengt nog wel eens het beste in de slachtoffers boven; soms kan het nog tot iets goeds leiden. Bij bepaalde groepen buitenlanders treedt dit effect niet op; mokkend navelstaren is daar troef!

Maarten
18-07-04, 10:04
Geplaatst door Ron Haleber

Beheer is ook tegen gescheldt. Daar hebben ze jaren tegen geknokt. Maar in hoeverre ze een voorbeeldfunctie willen hebben, dat is hun zaak. En heiliger dan de paus hoeven ze ook niet te zijn. En ze zijn misschien tegen die betutteling. Of misschien is het niet uitvoerbaar, gezien wat de moderators vinden. En of moslims een voorbeeld willen zijn, dat moeten ze ook zelf weten.
En Schaap? In de regel is ie niet zo erg, dat je nou speciaal met maatregelen moet komen..

Maar over die godsdienst.. Het oordeel ligt toch echt bij hen. Da’s godsdienstvrijheid. Vandaar ook dat ik hier met koeieletters monotheist neer zet. Dat Rabia strafpunten krijgt vanwege een verwijzing naar een moslimsite over de godsdienst, dat is natuurlijk van de gekken voor een site die pretendeert die godsdienst hoog in het vaandel te hebben..
Maar die persoonlijke ruzies, daar blijven ze graag uit. Ze vegen hooguit de boel leeg als het te gek wordt. Maar verder… als Schaap jou een nazi noemt, dan zet ie toch vooral zichzelf neer he? Maar verder probeert Schaap gewoon neer te zetten wat ie echt vindt. Ik ben het vaak niet met hem eens, maar dat maakt niet uit. Hij is wie hij is, en zegt wat hij vindt. (ik heb dat gedoe trouwens niet gezien, en wil het ook niet zien. Druk hier..)

taouanza
18-07-04, 10:13
Geplaatst door Poitiers
Het een leverde mogelijk de motivatie om het andere te realiseren...

Discriminatie brengt nog wel eens het beste in de slachtoffers boven; soms kan het nog tot iets goeds leiden. Bij bepaalde groepen buitenlanders treedt dit effect niet op; mokkend navelstaren is daar troef!

Dus door het antismetisme van de Arabieren gingen de joden harder werken? Nou dan mogen ze die Arabieren wel dankbaar zijn. Als ze aardig zijn gebleven zaten ze nog tien hoog in uitzichtloze toestanden.
Maar het is dus niet de joodse handelsgeest dat joden motiveert maar antisemitisme. Dus geen jodenhaat geen handelsgeest?

Maarten
18-07-04, 10:28
Geplaatst door Poitiers
Het een leverde mogelijk de motivatie om het andere te realiseren...

Discriminatie brengt nog wel eens het beste in de slachtoffers boven; soms kan het nog tot iets goeds leiden. Bij bepaalde groepen buitenlanders treedt dit effect niet op; mokkend navelstaren is daar troef!

Ha!.. Zo ken ik onze joden weer! (wie weet ben je er geen): eindelijk weer een intelligente gedachte. :D (Sinds Israel worden die zeldzaam. Het meeste is zeldzaam stom.. )
De kunst van het vermijden van rotzooi! Kan me voorstellen dat dit een joodse kwaliteit is, ja. Misschien een van de positieve kanten van afstand bewaren. Dat wordt joden wel verweten, maar welbeschouwd gaat niemand dat wat aan. Dat is eigen keuze. En intussen is dat wel een voorwaarde om een eigen leven te scheppen. Ik geloof dat joden daar in het algemeen goed in zijn, c.q. dat de cultuur dat stimuleert.

Minder blij ben ik rond dat mokkend navelstaren. Je weet niet of mensen wel veel keuze hebben. Bedenk verder dat joden een redelijk goede naam hebben in het westen, of veelal op welwillendheid kunnen rekenen. Zij ervaren dat zelf vaak doorgaans niet zo, begrijp ik. Maar je kunt in de westerse wereld veel beter jood dan Arabier zijn.

taouanza
18-07-04, 10:30
Geplaatst door N0bele 151
Vind je het leuk of zo om jezelf voor schut te zetten?
Die conclusie van je klinkt weer als een klok :-/

Tis een kwestie van veel studeren en hard werken, niet zozeer handelsgeest. Het maakt ook niet uit in welke buurt je zit dus. Althans, niet voor joden: die redden zichzelf met veel doorzettingsvermogen & inzet.
Misschien dat hun succes kwaad bloed heeft gezet: afgunst en zo.
Maar dat weet ik verder niet: ik weet alleen dat ze precies in hetzelfde schuitje zaten en de meeste joden maatschappelijk enorm zijn opgeklommen.

blababla bla bla
Mezelf voor schut zetten? Wel lekker makkelijk antwoord vind je niet.
En had het ook verwacht.
Maar geef nou maar gewoon antwoord.

Als het over antisemitisme gaat roepen dat de joden wegvluchten en hoe eenling nog dapper achterblijft en zich niet laat wegjagen.
En als het gaat over achterstelling van Arabieren dan opeens opscheppen dat joden weg trekken naar betere wijken omdat ze het beter doen dan de arabieren.
Dus wat is het?
Zijn de joden weggegaan uit de achterstand wijken VRIJWILLIG omdat ze het beter doen dan de Arabieren
Of
Zijn ze weggepest?
En niet in elke discussie wat je het beste uitkomt.
Wel consequent blijven.

Simon
18-07-04, 10:39
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Het gaat natuurlijk in wezen om een zaak waar het sop de kool niet waard is. Maar ik ben ook vroeger al door Schaap beledigd en vind niet dat ik het steeds over mijn kant moet laten gaan. De prikkers hier - ook de Nederlandse - moeten toch op polemische wijze met elkaar om kunnen gaan, zonder met poep te gaan gooien en elkaar door het slijk te halen...!


Schaap is nu eenmaal een rat die zijn frustraties en beperkingen alleen maar kan uiten door valse trucjes uit de kast te halen. En veel prikkers zijn daarom net zo trots op hem als ze dat op een bepaalde Haagse rapgroep zijn.

Maarten
18-07-04, 10:48
Geplaatst door N0bele 151


Het geinige van die opmerking van Taouanza was, dat die parallel liep met die kwestie, waarom de joden destijds uit de Arabische landen vertrokken.
Het zion-verhaal is dan dat ze vluchtten voor de Arabieren. Daarmee worden dan weer andere dingen goedgepraat. Maar analyse maakt uit dat er zeer goede reden waren om vrijwillig te vertrekken, en dat Israel er veel werk van maakte ze te krijgen..

Rond die suburbs zie je nou hetzelfde. Dan heb je weer zo'n docu over antisemitisme, en krijg je precies te horen met hoeveel mensen de wijk per jaar geslonken is, állemaal vanwege dat antisemitisme! Nou, zet daar het verhaal van jou en Potiers tegenover! :D
Je kunt ook zeggen dat mensen hard gaan werken, omdat het sowieso kutwijken zijn..

taouanza
18-07-04, 10:50
Geplaatst door Simon
Schaap is nu eenmaal een rat die zijn frustraties en beperkingen alleen maar kan uiten door valse trucjes uit de kast te halen. En veel prikkers zijn daarom net zo trots op hem als ze dat op een bepaalde Haagse rapgroep zijn.

Dit vind ik beneden jouw niveau Simon.

Simon
18-07-04, 11:33
Geplaatst door taouanza
Dit vind ik beneden jouw niveau Simon.

Ik vind het helemaal niet beneden mijn niveau om af en toe duidelijk stelling te nemen. Het is gewoon een gegeven dat Schaap hier vaak beneden ieder peil opereert zonder dat iemand daar wat van zegt.

S@deeQ.
18-07-04, 11:43
:fuckit: wat een gejank , wat een gejank

zielige gevallen , zou bijna medelijden mee krijgen :lekpuh:

taouanza
18-07-04, 11:53
Geplaatst door Simon
Ik vind het helemaal niet beneden mijn niveau om af en toe duidelijk stelling te nemen. Het is gewoon een gegeven dat Schaap hier vaak beneden ieder peil opereert zonder dat iemand daar wat van zegt.

Maar hij is geen rat. Hij is gewoon zichzelf bot en ongenuanceerd en doet zich niet anders voor. Das irritant maar ook amusant.

Bofko
18-07-04, 12:12
Geplaatst door taouanza
Maar hij is geen rat. Hij is gewoon zichzelf bot en ongenuanceerd en doet zich niet anders voor. Das irritant maar ook amusant.

Schaap strijdt niet met open vizier.Hij legt rookgordijntjes. Hij probeert anderen op een slinkse manier in diskrediet te brengen. Deze dingen doet hij niet altijd maar wel regelmatig. Ik heb wel het gevoel dat hij vaak dit soort dingen ´speelt´. Veel dingen zijn natuurlijk verschrikkelijk doorzichtig.
Voorbeeld. Hij maakt 850 uit voor iemand die wel op kleine meisjes valt (even later heeft hij het over kleine jongetjes) om vervolgens 850´s denkwijze aan dit gedrag te koppelen. Zeer laag-bij-de-gronds gedrag, maar ik denk ook dat niemand hem daarin serieus neemt en eigenlijk is het lachwekkend. Maar misschien was ook dit ´gespeelt´.

Als hij de fundamentalist ´speelt´is hij wel verzekerd van heel veel aandacht !

Hij heeft ook een andere, heel aardige kant. Daarvan heb ik genoeg berichten gezien, en zie ook zijn eigen website.
Blijft natuurlijk wel dat iemand die datzelfde gedrag maar vanuit autochtoons perspectief zou vertonen allang geband zou zijn. En voor veel minder ook.

taouanza
18-07-04, 12:18
Geplaatst door Bofko
Schaap strijdt niet met open vizier.Hij legt rookgordijntjes. Hij probeert anderen op een slinkse manier in diskrediet te brengen. Deze dingen doet hij niet altijd maar wel regelmatig. Ik heb wel het gevoel dat hij vaak dit soort dingen ´speelt´. Veel dingen zijn natuurlijk verschrikkelijk doorzichtig.
Voorbeeld. Hij maakt 850 uit voor iemand die wel op kleine meisjes valt (even later heeft hij het over kleine jongetjes) om vervolgens 850´s denkwijze aan dit gedrag te koppelen. Zeer laag-bij-de-gronds gedrag, maar ik denk ook dat niemand hem daarin serieus neemt en eigenlijk is het lachwekkend. Maar misschien was ook dit ´gespeelt´.

Als hij de fundamentalist ´speelt´is hij wel verzekerd van heel veel aandacht !

Hij heeft ook een andere, heel aardige kant. Daarvan heb ik genoeg berichten gezien, en zie ook zijn eigen website.


Oja heb jij de paginas lange topic niet gelezen waar 850 sex met minderjarigen verdedigd?


Blijft natuurlijk wel dat iemand die datzelfde gedrag maar vanuit autochtoons perspectief zou vertonen allang geband zou zijn. En voor veel minder ook.

Das onzin!
ZS krijgt elke keer zijn opmerking over keldersletjes voor de voeten gegooid. Shaheed zijn opa die allochtoon bleek te zijn. Bilal werd elke keer bekritiseerd terwijl hij al maanden niet meer aktief was op pb.
Terwijl autochtone prikkers onder nieuwe nicks keer op keer dezelfde onzinnigheid kunnen komen verkondigen. En elke keer wordt van de moslims verwacht dat ze daar op antwoorden anders is het gewoon waar.Al heb je dat tig keer weerlegd en weetje ook wie die nieuwe nicks zijn. Nee dan hebben ze het over mijn moeslimies terwijl iedereen heus wel weet dat het betekent.Die discussie hebben we eerder al gehad.

Ja hoor dezelfe jullie-hullie geshit.

Simon
18-07-04, 12:19
Geplaatst door taouanza
Maar hij is geen rat. Hij is gewoon zichzelf bot en ongenuanceerd en doet zich niet anders voor. Das irritant maar ook amusant.

Nou ik vind het geestelijk armoedig.

Joesoef
18-07-04, 12:21
Het is een kip/ ei discussie. ZS is wie hij is en je kan niet aan hem vragen te veranderen. Blijft over beheer die zo nu en dan met twee maten meet. Neem alleen al de link die ZS in zijn sig heeft staan. Bij anderen wordt hij er meteen uitgesloopt en hij/ zij krijgt er strafpunten voor. Ok, de link van zs werkt nu niet maar dat moet niet uitmaken.

Richt de pijlen op beheer en niet op ZS.

Dutchguy
18-07-04, 12:25
Geplaatst door Joesoef
Het is een kip/ ei discussie. ZS is wie hij is en je kan niet aan hem vragen te veranderen. Blijft over beheer die zo nu en dan met twee maten meet. Neem alleen al de link die ZS in zijn sig heeft staan. Bij anderen wordt hij er meteen uitgesloopt en hij/ zij krijgt er strafpunten voor. Ok, de link van zs werkt nu niet maar dat moet niet uitmaken.

Richt de pijlen op beheer en niet op ZS.

Helemaal mee eens. ZS kan mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen maar hij heeft ook een andere kant. Als je iemand niet mag ga er dan gewoon geen discussie mee aan.
Maar beheer die iemand op -2 zet qua strafpunten, dat is lachwekkend en geeft aan dat er met 2 maten gemeten wordt. Het is een beetje alsof een politieagent je een tegoedbon geeft waarmee je twee keer hard door rood licht mag scheuren zonder aangehouden te worden. Weird.

taouanza
18-07-04, 12:28
Geplaatst door Simon
Nou ik vind het geestelijk armoedig.

Ikke niet.

Omdat hij niet erger is dan de gemiddelde prikker.
Hij past zich aan. Het valt je op omdat hij een Marokkaan is. Als jij ook kritiek heb op al die autochtone tuig dan neem ik je serieus.
Je selectieve verontwaardiging boeit me niet.

Ik hoor jou nooit over bagger die Marokkanen en moslims over zich heen krijgen.
Nee dan moet je tegen kritiek kunnen en je met argumenten verdedigen
maar andersom gelden er opeens fatsoensnormen.Rot toch op!

taouanza
18-07-04, 12:30
Geplaatst door Dutchguy
Helemaal mee eens. ZS kan mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen maar hij heeft ook een andere kant. Als je iemand niet mag ga er dan gewoon geen discussie mee aan.
Maar beheer die iemand op -2 zet qua strafpunten, dat is lachwekkend en geeft aan dat er met 2 maten gemeten wordt. Het is een beetje alsof een politieagent je een tegoedbon geeft waarmee je twee keer hard door rood licht mag scheuren zonder aangehouden te worden. Weird.

Weet je ook waarom hij -2 strafpunten heeft gekregen?

Dutchguy
18-07-04, 12:32
Geplaatst door taouanza
Weet je ook waarom hij -2 strafpunten heeft gekregen?

Nee, maar -2 strafpunten slaat nergens op. Dan moet je het hele strafpuntensysteem overboord gooien.

taouanza
18-07-04, 12:34
Geplaatst door Dutchguy
Nee, maar -2 strafpunten slaat nergens op. Dan moet je het hele strafpuntensysteem overboord gooien.

Ik ben het niet met je eens zal ik je bij beheer melden?
En moet beheer je nu strafpunten geven?

Bofko
18-07-04, 12:36
Geplaatst door taouanza
Oja heb jij de paginas lange topic niet gelezen waar 850 sex met minderjarigen verdedigd?

Nee heb ik niet gelezen.Maar het is maar een voorbeeld om mijn verhaal te verduidelijken.


Geplaatst door taouanza

Das onzin!
ZS krijgt elke keer zijn opmerking over keldersletjes voor de voeten gegooid. Shaheed zijn opa die allochtoon bleek te zijn. Bilal werd elke keer bekritiseerd terwijl hij al maanden niet meer aktief was op pb.
Terwijl autochtone prikkers onder nieuwe nicks keer op keer dezelfde onzinnigheid kunnen komen verkondigen. En elke keer wordt van de moslims verwacht dat ze daar op antwoorden anders is het gewoon waar.Al heb je dat tig keer weerlegd en weetje ook wie die nieuwe nicks zijn. Nee dan hebben ze het over mijn moeslimies terwijl iedereen heus wel weet dat het betekent.Die discussie hebben we eerder al gehad.

Ja hoor dezelfe jullie-hullie geshit.
Zullen we ons gewoon beperken tot ZS, en ontopic blijven ? Zometeen worden Israel en Palestina er weer bij gehaald.Ik praat gewoon alleen voor mezelf en niet namens andere autochtonen.

taouanza
18-07-04, 12:39
Geplaatst door Bofko
Nee heb ik niet gelezen.Maar het is maar een voorbeeld om mijn verhaal te verduidelijken.




Dan moet je het maar eerst lezen.




Zullen we ons gewoon beperken tot ZS, en ontopic blijven ? Zometeen worden Israel en Palestina er weer bij gehaald.Ik praat gewoon alleen voor mezelf en niet namens andere autochtonen.

Moet ik ook ZS afzeiken? Nee gaan jullie maar gezellig verder met ZSbashen, moraalridders.

Joesoef
18-07-04, 12:40
Geplaatst door Dutchguy
Nee, maar -2 strafpunten slaat nergens op. Dan moet je het hele strafpuntensysteem overboord gooien.

Wat ik begrepen heb is dat strafpunten na een tijdje automatisch vervallen, alleen heeft men geen rekening gehouden met het feit dat het strafpunten systeem in de loop der tijd is gewijzigd.

Het is dus allemaal wat minder dramatisch dan dat het in werkelijkheid is. En ach, het is maar internet moet je denken.

Het heeft geen enkele zin om persoonlijk te worden (ik doel niet op jou). Het gaat zometeen een klasiek geval van stigmatisering worden.

Dutchguy
18-07-04, 12:41
Geplaatst door taouanza
Ik ben het niet met je eens zal ik je bij beheer melden?
En moet beheer je nu strafpunten geven?

Doe niet zo kinderachtig en lees nu eens wat ik zeg.
Ik zei dus dat ik vind dat -2 nergens op slaat qua strafpunten die wel degelijk een effect hebben want teveel strafpunten en je ligt eruit. Het gaat me helemaal niet om de persoon ZS.

Bofko
18-07-04, 12:42
Geplaatst door taouanza

Moet ik ook ZS afzeiken?
Nee hoor.



Geplaatst door taouanza

Nee gaan jullie maar gezellig verder met ZSbashen, moraalridders.
Openhartig over iemands ´irritante´ gedrag praten is geen bashen.

Simon
18-07-04, 12:43
Geplaatst door taouanza

Ik hoor jou nooit over bagger die Marokkanen en moslims over zich heen krijgen.
Nee dan moet je tegen kritiek kunnen en je met argumenten verdedigen
maar andersom gelden er opeens fatsoensnormen.Rot toch op!

Ja oog om oog tand om tand vind ik inderdaad ook armoedig. En verder lees je nogal selectief want ik geef zo vaak aan dat ik het niet met iets eens ben als moslims wat over zich heen krijgen. Maar daar ging het nu helemaal niet over. Ik reageerde op het misselijk gedrag van ZS waar ik mij regelmatig aan kan ergeren. Dat heeft met 'de' moslim of 'de' marokkaan niks temaken. Behalve dan dat die zwijgend blijven als hij zich weer eens te buiten gaat aan achterbakse discussie technieken.

taouanza
18-07-04, 12:44
Geplaatst door Bofko
Nee hoor.



Openhartig over iemands ´irritante´ gedrag praten is geen bashen.

Selectief verontwaardiging is de term hier.

Simon
18-07-04, 12:44
Geplaatst door Joesoef
Wat ik begrepen heb is dat strafpunten na een tijdje automatisch vervallen

Dat geldt alleen als je deel uitmaakt van beheer.

taouanza
18-07-04, 12:46
Geplaatst door Simon
Ja oog om oog tand om tand vind ik inderdaad ook armoedig. En verder lees je nogal selectief want ik geef zo vaak aan dat ik het niet met iets eens ben als moslims wat over zich heen krijgen. Maar daar ging het nu helemaal niet over. Ik reageerde op het misselijk gedrag van ZS waar ik mij regelmatig aan kan ergeren. Dat heeft met 'de' moslim of 'de' marokkaan niks temaken. Behalve dan dat die zwijgend blijven als hij zich weer eens te buiten gaat aan achterbakse discussie technieken.

Ik lees niet selectief ik heb het over prikkers.
En ik vind zijn discussietechnieken niet erger dan de rest hier.
Ik heb het zelf ook vaak moeten ontgelden maar is hij de enige of de ergste?Nee.

Simon
18-07-04, 13:01
Geplaatst door taouanza
En ik vind zijn discussietechnieken niet erger dan de rest hier.
Ik heb het zelf ook vaak moeten ontgelden maar is hij de enige of de ergste?Nee.

Ieder zijn mening ...

illmatik
18-07-04, 13:05
Geplaatst door Ron Haleber
Ik moest vanavond ook al angkor vragen om op te treden.

Wat mij het meest verbaast, is dat ZS zondere enige reden en zonder dat het ergens op slaat, op een discussie inbreekt en dan de meest schunnige insinuaties mag doen - "onder de gordel stoten" praat hij zijn straatjongens na - maar dat hij nog nooit een strafpunt heeft opgelopen...???

Als wij in een gerichte discussie na lang over en weer praten ons een keer - terecht lijkt me - ook eens scherp uiten dan zie ik dat er meteen strafpunten vallen...!

Het is overduidelijk dat er op dit pb met twee maten wordt gemeten en dat je je blijkbaar van ZS al zijn schunnige streken moet laten welgevallen.

Het is gewoon een zwaktebod. Hij heeft geen argumenten. De discussie gaat hem boven de schapekop en het enige wat hem overblijft is schelden..

Allemaal wel aardig maar zo iemand die de sfeer verpest - al was hij een gehandicapte Tibetaan of zielige Eskimo - hoort op een forum als hier niet thuis.

Nobel en Isaac kunnen ook wel fel worden - ook tegen mij - maar dan past het tenminste 'als uitglijder' in een aan de gang zijnde felle discussie...



Op de andere Marokkaanse sites was Schaap allang verwijderd! Daarom durft hij zich daar ook nooit te vertonen.

Om daar een voorbeeld van te geven. Op Maghreb Online gaat Farid A.
soms heel fel te keer. Maar iedereen weet daar dat hij een heel duidelijke politieke overtuiging heeft die hij ook in het openbaar uit als in gesprek met kamerleden. En bovendien net als Lennart heel sterk overtuigd is van zijn eigen gelijk. Maar maakt Farid het te bont dan krijgt hij gewoon een waarschuwing (strafpunten) of wordt voor een week geband.

Met zo iemand kun je leven want hij is politiek sterk geëngageerd en intelligent bovendien. Anders zou hij heus niet op rechtse sites met een nekschot bedreigd worden! Voor zo'n Marokkaan heb ik uiteindelijk veel respect. Ik vroeg hem laatst zelfs om een korte bijdrage te schrijven aan een tijdschrift en dat doet hij dan ook heel plezierig.

Van Schaap kun je eigenlijk alleen maar domme schunnigheden verwachten. Blijkbaar is hij geestelijk zo gehandicapt - en daardoor gefrustreerd geraakt - dat hij tot niets anders meer in staat is...

Zijn enige reactie op mijn verhaal over Farid zou zijn: "je hebt je zeker door hem laten neuken"... Kijk dat stomme geseik hoort hier nou net niet thuis! Inpakken dat Schaap - wegwezen ermee, dumpen op Nieuw Rechts! Daar weten ze wel raad met hem!

Zeikwijf.

S@deeQ.
18-07-04, 13:07
Geplaatst door illmatik
Zeikwijf.

Kleine Correctie



Zeiknicht is het eigenlijk :melig:

barneveld
18-07-04, 13:21
Geplaatst door S@deeQ.
Kleine Correctie



Zeiknicht is het eigenlijk :melig:


wcpot te koop

Sandrosi
18-07-04, 17:01
Geplaatst door Ron Haleber
Om daar een voorbeeld van te geven. Op Maghreb Online gaat Farid A.
soms heel fel te keer. Maar iedereen weet daar dat hij een heel duidelijke politieke overtuiging heeft die hij ook in het openbaar uit als in gesprek met kamerleden. En bovendien net als Lennart heel sterk overtuigd is van zijn eigen gelijk. Maar maakt Farid het te bont dan krijgt hij gewoon een waarschuwing (strafpunten) of wordt voor een week geband.

Hahaha Ron, wat ben je toch ook eigenlijk een valse nicht. Laat het hier alsjeblieft niet zo worden als op Maghrebonline. Om te beginnen die zielige column daar die ze over maroc.nl hebben geschreven, met lovecards die ze pornocards noemen omdat er een mannelijk en vrouwelijk stripfiguurtje op staan. Het forum is daar volledig overgenomen door Farid26, iedereen die niet met hem overweg kan wordt geband zonder dat er melding van wordt gemaakt. Neem maar eens een kijkje in het gastenboek daar. Heeeeeel af en toe krijgt Farid een waarschuwing of tijdelijke ban, maar dan moet hij echt zo ver zijn gegaan dat zelfs de moslims daar er even genoeg van hebben. Voor alle overige leden geldt daar dat ze na twee waarschuwingen een permanente ban krijgen, maar Farid heeft inmiddels al ontelbare waarschuwingen gehad en diverse kortdurende bans. Kleine moeite om even wat scheldpartijen van de afgelopen week van hem op te zoeken, wil het best doen als je werkelijk zo blind bent.

En dan zit jij hier nog te zeuren over zogenaamde scheldpartijen van Zwarte Schaap, terwijl je iemand die constant aan het schelden is als voorbeeld opvoert? Ga je diep schamen man!

Goodnight
18-07-04, 17:01
wat een zeik discussie.
sommige mensen hebben werkelijk niets te doen.

het onderwerp van discusie die is de lachende derde, die is in geen wegen of velden te bekennen.


Een adviesje van aunt Goodnight: PEOPLE TRY TO GET UR OWN LIFE........het is MAAR internet....niet het echte leven.

Sandrosi
18-07-04, 17:08
Geplaatst door Goodnight
Een adviesje van aunt Goodnight: PEOPLE TRY TO GET UR OWN LIFE........het is MAAR internet....niet het echte leven.
Dat advies zou je misschien zelf eens moeten opvolgen met de gemiddeld 11 berichten die je op een dag post. :slapen:

Simon
18-07-04, 17:11
Geplaatst door Sandrosi
Hahaha Ron, wat ben je toch ook eigenlijk een valse nicht. Laat het hier alsjeblieft niet zo worden als op Maghrebonline. Om te beginnen die zielige column daar die ze over maroc.nl hebben geschreven, met lovecards die ze pornocards noemen omdat er een mannelijk en vrouwelijk stripfiguurtje op staan. Het forum is daar volledig overgenomen door Farid26, iedereen die niet met hem overweg kan wordt geband zonder dat er melding van wordt gemaakt. Neem maar eens een kijkje in het gastenboek daar. Heeeeeel af en toe krijgt Farid een waarschuwing of tijdelijke ban, maar dan moet hij echt zo ver zijn gegaan dat zelfs de moslims daar er even genoeg van hebben. Voor alle overige leden geldt daar dat ze na twee waarschuwingen een permanente ban krijgen, maar Farid heeft inmiddels al ontelbare waarschuwingen gehad en diverse kortdurende bans. Kleine moeite om even wat scheldpartijen van de afgelopen week van hem op te zoeken, wil het best doen als je werkelijk zo blind bent.

En dan zit jij hier nog te zeuren over zogenaamde scheldpartijen van Zwarte Schaap, terwijl je iemand die constant aan het schelden is als voorbeeld opvoert? Ga je diep schamen man!

Ik ben daar inderdaad ook vertrokken omdat Farid het forum te veel domineert. Maar niet omdat beheer daar de hand boven zijn hoofd houdt. Dat vind ik wel meevallen al kan hij - als hij het te bont maakt - altijd weer na een week ban terug komen. Maar dat vind ik eigenlijk ook prima beleid voor iedereen die een ban krijgt. Maar het kan daar beter 'Farid forum' heten.

Goodnight
18-07-04, 17:34
Geplaatst door Sandrosi
Dat advies zou je misschien zelf eens moeten opvolgen met de gemiddeld 11 berichten die je op een dag post. :slapen:

11 berichten van maximaal 3 zinnen.Blijft plenty tjd over om leuke dingen te doen ipv een discussie te beginnen over het virtuele karakter van iemand.