PDA

Bekijk Volledige Versie : Serie-aanklager handelde uit liefde voor de rechter



Marsipulami
15-07-04, 23:42
Serie-aanklager handelde uit liefde voor de rechter


16:24:18

BOEKAREST - De Roemeen Sandu Gurguiatu heeft de afgelopen vier jaar tientallen processen aangespannen, alleen maar om in de buurt te kunnen zijn van rechter Elena Lala, de liefde van zijn leven.



Zijn eerste proces was wes gedreven door juridische motieven. Hij kloeg zijn werkgever aan omdat die hem ten onrechte zou hebben ontslagen. Hij verloor de zaak, maar was tijdens de zitting van de rechtbank in Focsani op slag verliefd geworden op rechter Lala. ,,Ik kwam erachter dat ze getrouwd was en ik wist niet hoe ik haar moest benaderen'', zei Gurguiatu aan de krant Libertatea. ,,De enige manier die ik kon verzinnen was weer een proces aan te spannen, dus sloeg ik een wetboek open en zocht ik naar allerlei excuses.'' Zo eiste hij twee handdoeken en een stukje zeep om zich op zijn werk te kunnen opfrissen. Een zaak die hij dan nog won ook.

Een paar keer durfde Gurguiatu in de gangen van het gerechtsgebouw op zijn grote liefde af te stappen, maar het gesprek ging nooit over iets anders dan juridische zaken. Uiteindelijk gaf Gurguiatu op. Hij besloot zijn liefde te vergeten en zijn verhaal te vertellen. Rechter Lala zei verbijsterd te zijn. ,,Ik herinner me zijn processen, maar voor mij zijn alle processen even belangrijk.''


15/07/2004

BiL@L
15-07-04, 23:53
Hahaha! Mafkees.

mark61
16-07-04, 01:48
Kvind het wel lief. Dit valt vast niet onder zina.