PDA

Bekijk Volledige Versie : vervolg twijfels over mijn huwelijk

sienja
15-07-04, 23:20
Ik heb het geprobeert om weg te gaan maar ik heb gefaald, de pijn en verdriet en de gedachte over hoe mijn ouders zullen reageren en mij vijanden zullen het heerlijk vinden. Ik weet het niet meer ik kan het niet aan ik weet alleen niet wat ik moet doen en hoe ik hier mee moet omgaan mijn grote spijt waarom ben ik met hem getrouwd die gedachte alleen maakt mij kapot, wat is nou juist om te doen vraag ik me telkens af ik kan maar geen keuze maken omdat ik de pijn niet kan verdragen.heb ik dit zelf gedaan of was dit mijn lot.

Eelke
16-07-04, 07:35
Geplaatst door sienja
Ik heb het geprobeert om weg te gaan maar ik heb gefaald, de pijn en verdriet en de gedachte over hoe mijn ouders zullen reageren en mij vijanden zullen het heerlijk vinden. Ik weet het niet meer ik kan het niet aan ik weet alleen niet wat ik moet doen en hoe ik hier mee moet omgaan mijn grote spijt waarom ben ik met hem getrouwd die gedachte alleen maakt mij kapot, wat is nou juist om te doen vraag ik me telkens af ik kan maar geen keuze maken omdat ik de pijn niet kan verdragen.heb ik dit zelf gedaan of was dit mijn lot.

Het is niet het leven van je ouders of je vijanden. Het is een keuze die je zelf moet maken en zelf ook mee moet leren te leven. Als je ouders dat niet respecteren dan ligt dat aan hun en niet aan jou. Mijn advies zou zijn om eens met een professional te gaan praten. Ga eens langs bij je huisarts die kent vast wel mensen die hier iets over kunnen zeggen.
De eerst prioriteit is je eigen leven weer op de rails te krijgen. Als dat met of zonder je man is maakt even niets uit. Neem dus tijd voor jezelf om na te denken wat je precies wilt. Als je hebt besloten ga er dan ook gewoon voor, laat de rest van de wereld maar denken wat ze willen, het is jouw leven.

Succes.

Groet, groet Eelke