PDA

Bekijk Volledige Versie : Alweer een belgische kinderverkrachter



Mark
16-07-04, 07:47
Belg verkrachtte ook Nederlands meisje

Bron: Gazet van Antwerpen
Gepubliceerd: vrijdag 16 juli 2004 @ 02:06
Een 37-jarige man, Chris V., uit Gits (België) is door een rechtbank in Kortrijk veroordeeld tot acht jaar celstraf voor meerdere aanrandingen en verkrachtingen. Ook verliest hij tien jaar zijn burgerrechten. De man vergreep zich onder meer aan meisjes die bij zijn kind kwamen babysitten. De man, die in Nederland een caravan bezat, heeft ook een Nederlands meisje verkracht.

Op oudejaarsavond 2003 vond de vrouw van V. een videoband waarop een van de babysitters naakt in de badkamer te zien was. Vervolgens belde de vrouw het meisje op om haar dat te vertellen. De ouders van de babysitter schakelden de politie in. De politie heeft hierop het huis doorzocht en vond videobanden en een pc met veel foto's, waaruit bleek dat de man meerdere babysitters stiekem in de badkamer en de slaapkamer had gefotografeerd en gefilmd. Op één van de beelden trok hij het laken weg en legde zijn hand op een slapend meisje.

Meerdere meisjes uit de buurt werden vervolgens ondervraagd en nieuwe feiten kwamen aan het licht. De man zat eerder al enkele weken in voorarrest voor de verkrachting van het Nederlandse meisje. In maart van dit jaar werd hij onder voorwaarden vrijgelaten, maar hij hield zich echter niet aan die voorwaarden omdat hij het slachtoffer in Nederland vervolgens weer lastig viel.

taouanza
16-07-04, 07:48
Is het een antisemitische N-Afrikaan?

Mark
16-07-04, 07:54
Geplaatst door taouanza
Is het een antisemitische N-Afrikaan?

Ik denk dat de Belgen de Noord-Afrikanen wat betreft slecht imago omtrent verkrachtingen al keihard hebben ingehaald.

taouanza
16-07-04, 07:57
Geplaatst door Mark
Ik denk dat de Belgen de Noord-Afrikanen wat betreft slecht imago omtrent verkrachtingen al keihard hebben ingehaald.

Denk je?:moe:

Mark
16-07-04, 08:04
Geplaatst door taouanza
Denk je?:moe:

Ik denk dat ja. het is elke week wel weer raak met die gasten.

taouanza
16-07-04, 08:14
Geplaatst door Mark
Ik denk dat ja. het is elke week wel weer raak met die gasten.

Nou ik zie deze topic niet gauw 10pagina's lang worden over geloof cultuur, Israel en de kruistochten.

Mark
16-07-04, 08:19
Geplaatst door taouanza
Nou ik zie deze topic niet gauw 10pagina's lang worden over geloof cultuur, Israel en de kruistochten.

Nee iedereen is het er wel over eens dat Belgen genetisch ziek zjin en dat hun cultuur voornamelijk bestaat uit pedofilie en ontvoeringen van kinderen.

taouanza
16-07-04, 08:33
Geplaatst door Mark
Nee iedereen is het er wel over eens dat Belgen genetisch ziek zjin en dat hun cultuur voornamelijk bestaat uit pedofilie en ontvoeringen van kinderen.

Nou mischien als ik zeg dat Nederlanders daar ook wat van kunnen mischien dat iemand gelijk dan over Marokko begint en voor je het weet:BWAM 10 pagina's Israel.
En dan lijkt het of iemand zich echt drukt maakt om de misbruikte kinderen.

Mark
16-07-04, 08:37
Geplaatst door taouanza
Nou mischien als ik zeg dat Nederlanders daar ook wat van kunnen mischien dat iemand gelijk dan over Marokko begint en voor je het weet:BWAM 10 pagina's Israel.
En dan lijkt het of iemand zich echt drukt maakt om de misbruikte kinderen.

Ik ben voor een 10-daags verbod op alle discussies over israel, kijken hoe dat loopt :)

taouanza
16-07-04, 08:38
Geplaatst door Mark
Ik ben voor een 10-daags verbod op alle discussies over israel, kijken hoe dat loopt :)

Dan hebben 10dagen discussies over Darfur.:moe:

Tiendagen alleen Binnenlandse discussies dat zou wat zijn.

Mark
16-07-04, 08:40
Geplaatst door taouanza
Dan hebben 10dagen discussies over Darfur.:moe:

Tiendagen alleen Binnenlandse discussies dat zou wat zijn.

zwembaden, hoofdoekjes en de AEL :cool:

taouanza
16-07-04, 08:45
Geplaatst door Mark
zwembaden, hoofdoekjes en de AEL :cool:

Ik dacht meer aan bezuinigingen,fraude en domme regering.:rolleyes:

Rabi'ah.
16-07-04, 11:52
Geplaatst door taouanza
Ik dacht meer aan bezuinigingen,fraude en domme regering.:rolleyes:

Ja maar dan gáát het ergens over, dat kunnen we toch niet hebben. :rolleyes:




:hihi: :p

Mark
16-07-04, 11:53
Geplaatst door taouanza
Ik dacht meer aan bezuinigingen,fraude en domme regering.:rolleyes:

Zoals Maarten al zo mooi zei: dit is maroc.nl en we gaan discussieren over onderwerpen die met Marokkanen te maken hebben :)

Rabi'ah.
16-07-04, 11:57
Geplaatst door Mark
Zoals Maarten al zo mooi zei: dit is maroc.nl en we gaan discussieren over onderwerpen die met Marokkanen te maken hebben :)

En bezuinigingen, fraude en een domme regering hebben niks met Marokkanen te maken? :rolleyes:

Maarten
16-07-04, 16:34
Geplaatst door Mark
Zoals Maarten al zo mooi zei: dit is maroc.nl en we gaan discussieren over onderwerpen die met Marokkanen te maken hebben :)

En Rachid?.. Alles goed? Zeg, hebben jullie als Marokkaan eigenlijk nog bijzondere dingen thuis?..
Nou.. We hebben die schotels enzo.. Te gek spul. Krijg je ook Al Jazeera door binnen.. En dat is een soort Arabisch dat wij heel goed verstaan..
........
:hihi:

Maar het geeft niet, Mark: zoals Tom Poes al zei: De situatie is ernstig maar niet hopeloos! :D

Ik wordt overigens ook doodziek van die Israel-discussies. Ik bedoel, ik doe er zelf aan mee, maar vooral omdat ik die domheid er over hier niet verdraag. En ik vind dat die Marokkanen volstrekt gelijk hebben in wat ze er van vinden, maar absoluut gedemoniseerd worden er over. De kwestie is echt een grote splijtzwam in Nederland, en dus niet te vermijden. Ik wordt toch ook echt strontziek van die discussies, maar ik vind vooral de aanwezigheid van die Israelische voetbalsupporters hier geen succes. (niet alles is slecht, maar veel discussiemethoden zijn ziek. Daar krijg je geen gezellige Marokkanse huiskamer van..

Maar de zaak heeft een groter belang. We krijgen in Nederland geen betere sfeer, en geen betere integratie, als we het niet eens worden over elementaire beginselen van menselijkheid. En politiek en media zijn een spiegel van hoe het daarmee gesteld is, en waar hier werkelijk in geloofd wordt. En - het is even een sprong - de VN-beginselen zijn toch echt een weerslag van die elementaire menselijkheid. En als Nederland nou niet uitdrukkelijk en en-masse voor dat internationale recht gaat staan, dan creeert het een splijtzwam, waar de autochtonen zelf de oorzaak van zijn.
In feite is het doodzonde. Het oordeel over Israel zou juist een enorm bindmiddel kunnen zijn in de diversiteit van opvattingen. Erkenning van basisbeginselen is ook een prima voedingsbodem voor gemeenschappelijke "normen en waarden".
Maar Nederland kiest daar niet voor. Met name inzake Israel is Nederland traditioneel zo halfslachtig als de pest. Per saldo gaat Nederland absoluut niet staan voor de beginselen van dat Internationale Recht. De steun aan Israel gaat onverminderd door. Noem dat gerust een grote gemiste kans in het interne integratiebeleid.

En wie wil lachen over die stelling, mag bedenken dat we inmiddels al zover zijn, dat we al anti-terreur maatregelen in dit land moeten gaan nemen. Die kunnen zich beter gaan afvragen waarom er uberhaupt een voedingsbodem voor terreur in Nederland is.

mark61
16-07-04, 16:39
Geplaatst door Rabi'ah.
En bezuinigingen, fraude en een domme regering hebben niks met Marokkanen te maken? :rolleyes:

Zolang ze niet op dat corrupte zootje hebben gestemd niet nee. En dat zal wel niet.