PDA

Bekijk Volledige Versie : Joehoe Ron!!!!!!



Rabi'ah.
16-07-04, 20:37
Houd eens op met dat misselijke geziek tegen ZS.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=104293&pagenumber=3

:moe:

ZbaqZbaq
16-07-04, 21:48
width=0 height=0

:auw2:

Rabi'ah.
16-07-04, 22:01
Ach, Ron heeft kennelijk meer mensen op zijn "lijstje" staan, zie ook het laatste regeltje van de volgende lap tekst. :moe:


Geplaatst door Ron
Misverstand over bedoeling en dus program van de AEL


Dicksr het gaat er bij de AEL m.i. tenslotte om: een groep mensen op één noemer onder te brengen en te activeren, dus om een praktisch werkend concept. Meer moet je er niet achter zoeken. Enkel maar kijken of het op de duur werkt...

Theoretisch zul je wel gelijk hebben maar daar gaat het dus niet om. DAJJ heeft nog lang geen tweede "Das Kapital" à la Marx geschreven - enkel zijn biografische verantwoording van de zaak - dan zou er wat anders uitkomen...


Daarbij is de normale definitie van wat etnische groep verenigt: de taal. Blut und Boden is fascistisch en voorbij.

Als taalgroep zijn er Arabieren - qua godsdienst-taal idem Berbers - die sinds J.A. Nasser duidelijk wakker werden en politiek ergens voor staan, ook al maken ze het wegens hun morele degeneratie en geruzie niet waar.

Volgens mij is het wachten weer op een arabischtalige leider als Salah ed Din (was overigens 'etnisch genomen' een koerd) die ze wakker schudt en ze het voorbeeld geeft om zich allereerst te bevrijden van de corrupte regimes... Daarna volgt de confrontatie met de USA en zakt tegelijk het zionisme in elkaar...

Het gaat dus puur om praktische zaken in het program die zoals blijkt snel kunnen worden aangepast. Jij overschat dat program mateloos...



Hetzelfde met de uitvoering daarvan. Het is aan kenners bekend dat de Rifies racistisch zijn tegen zwarten. Lees hun beste kenner David Hart erover. Ze zonden vroeger al een gouverneur naar huis enkel omdat hij zwart was!

Als die Ruafa nu morgen Rabiah - een zwarte suri - als leider kiezen met een Freya erbij, ja dan zou ik meteen actief worden... Dat zou me overtuigen.

Ze hoeven dan heus het program niet te veranderen, dat komt dan wel met de tijd. DAJJ ziet dat ook wel in volgens mij, maar hij moet en wil het aan de Ruafa zelf overlaten. Heel verstandig, want voor Nasser of Med Abdelkrim gaan spelen heeft geen enkele zin!



Einstein, daagt het een beetje bij je?





P.S. commentaar hierop zal Zbaqzbaq niet geven - die kijkt wel link uit - die droomt er al te veel van een echt politicus te zijn (die het dus om macht gaat)

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=103117&perpage=15&display=&pagenumber=17

Owja en het muziekje is wel geinig. :wink: