PDA

Bekijk Volledige Versie : op zoek naar een grappige openminded moslim

Muslima_Haneena
16-07-04, 22:02
Salaam aleikoem

Wie had dat nou gedacht dat ik hier ooit een bericht zou plaatsen!
zelf was ik geen voorstander van het net, maar na ingezonken moed en teleurstellingen ben ik toch hier terecht gekomen. ik zeg nu niet dat ik hopeloos ben geworden maar ik geef het internet nu eens een kans.
waar ik op zoek ben en hoop ik inschallah te vinden is een goede, eerlijke, grappige, openminded en betrouwbare moslimman.
omdat allah swt mij een lengte heeft gegeven dat helaas weinig voorkomt in de marokkaanse gemeenschap ben ik dus opzoek naar een man die toch een lengte heeft van boven de 1.75m.
leeftijd tussen 24 en 33
natuurlijk is uiterlijk ook heel belangrijk maar niet zo belangrijk als uitstraling of aantrekkingskracht.
mocht je op zoek zijn naar een grappige, openminded en lieve moslima met hijab aarzel dan niet om te reageren en wie weet is het al maktab!

salaam aleikoem

rifinoe
20-07-04, 00:45
Assalamoe Allaika

Wat nou als de ware er tussen zit, maar hij is maar 1.73????

Kariem73
22-07-04, 15:30
Ik dacht de zomer is begonnen laat ik spontaan zijn en de groeten doen en een leuke zomer toe wensen aan een leuke dame. Wie weet mailen we samen. Het is maar een spontane actie. Wie weet bestellen we samen een taxi “drankje”.

ik hoop dat je het leuk vindt!
Groeten :lole: Kariem

jimou30
15-08-04, 22:09
Salaam
IK heb 1 dag of 3 geleden jou een mailtje gestuurd maar ik weet niet of je die wel hebt ontvangen of niet. want ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe het hier allemaal werkt maar als je het leuk vindt kun je me mailen op [email protected] dan kunnen we verder kletsen, en je kan trouwens leuk schrijven...

MootjeAmien
15-08-04, 22:33
Ik :jeweetog:

Muhammed2015
28-08-15, 11:21
Selaam aleykom ik zou u graag willen leren kennen

samir757
30-08-15, 01:07
Salaam wa3laikoem...leeft de vraag nog....

Jongenn
03-04-16, 18:18
Salaam,
Kan je mij mailen [email protected]

youssef010
18-04-16, 21:37
salaam ik ben geïnteresseerd in jou heb je topic goed door genomen en vind mezelf passen in jou plaatje dus kan je me effe Pm

Brahim192
20-04-16, 10:20
3eliekoem salaam

haai jouw bericht staat mij wel aan zie heel veel leuke dingen in terug.
ikzelf ben 192 dus ook zeer lang voor een Marokkaanse werk hmdl. Daarnaast ben ik een vrijwilliger en hou van leuke dingen te doen dus niet thuis zitten. Stuur mij een pb als het je wat lijkt en je aanspreekt.

tot snel in shaa allah
beslamma

Rachid2016
20-04-16, 18:48
HAHAHAHAHAHA
WAT EEN DOMME DEBIELEN ZEG
BERICHT IS VAN 2004
EN LAATSTE TWEE MOGOOLTJES REAGEREN EROP
RAAP MIJ OP:jumping::jumping: