PDA

Bekijk Volledige Versie : hoe beledig je het beste het EU-land met meeste kritiek op israel?



Julien
17-07-04, 03:19
gelukkig zijn ze ondertussen weer vrijgelaten, en heeft de Palestijnse autoriteit schande gesproken over deze schandelijke actie!


Vijf Fransen zijn op de Gazastrook ontvoerd. Palestijnse veiligheidsfunctionarissen hebben laten weten dat gewapende Palestijnen de twee vrouwen en drie mannen hebben ontvoerd toen ze in Khan Younis koffie zaten te drinken. Ze lieten ook weten er alles aan te doen om de Fransen vrij te krijgen.

De Fransen werden volgens getuigen door 25 gewapende mannen meegevoerd naar het gebouw van de Rode Halvemaan in het centrum van Khan Younis.

Eerder op de dag werden ook al het hoofd van de Palestijnse politie in de Gazastrook en een hoge medewerker van de Palestijnse veiligheidsdienst ontvoerd. Beiden kwamen na enkele uren vrij.

Poitiers
17-07-04, 07:59
Dank, moedige strijders, dank!

Komen de Fransen eindelijk weer aan de goede kant staan.....

Mission accomplished!

Julien
17-07-04, 08:59
Geplaatst door Poitiers
Dank, moedige strijders, dank!

Komen de Fransen eindelijk weer aan de goede kant staan.....

Mission accomplished!

ik denk niet dat dat gaat gebeuren, maar hopelijk gooien de palestijnen niet hun eigen glazen in.

hoezo heet jij eigenlijk Poitiers?

ik hoop dat het niet te maken heeft met een busongeluk in Poitiers een aantal weken geleden

Poitiers
17-07-04, 09:41
Geplaatst door Julien
ik hoop dat het niet te maken heeft met een busongeluk in Poitiers een aantal weken geleden

Nee, meer met een ander ''ongeluk'' (en wel betreffende ene Abd er Rahman) in 732 AD

Rabi'ah.
17-07-04, 10:20
Geplaatst door Poitiers
Nee, meer met een ander ''ongeluk'' (en wel betreffende ene Abd er Rahman) in 732 AD

Goh je leeft wel erg in het verleden he? :moe:

Poitiers
17-07-04, 10:45
Geplaatst door Rabi'ah.
Goh je leeft wel erg in het verleden he? :moe:

Men moet het Kwaad tot aan de bron vervolgen.

Apropos, welke religie baseerde zich ook al weer op hun Sprookjesboek uit de prehistorie, als ware Het gisteren op papier gezet?

Rabi'ah.
17-07-04, 10:57
Geplaatst door Poitiers
Men moet het Kwaad tot aan de bron vervolgen.

Apropos, welke religie baseerde zich ook al weer op hun Sprookjesboek uit de prehistorie, als ware Het gisteren op papier gezet?

Weet ik niet, beantwoord jij die vraag maar eens, als je durft. :duivels:

Maar ach sorry dat ik zo lullig deed Waiting...............ik was vergeten dat zionisten zich beroepen op in historisch opzicht twijfelachtige bronnen die teruggrijpen op een "geschiedenis" van minstens 2000 jaar geleden. :rolleyes:


:zwaai:


Groetjes

Rabiah.

Iwan
17-07-04, 11:09
Geplaatst door Poitiers
Men moet het Kwaad tot aan de bron vervolgen.

Apropos, welke religie baseerde zich ook al weer op hun Sprookjesboek uit de prehistorie, als ware Het gisteren op papier gezet?
Jodendom.

Poitiers
17-07-04, 11:24
Geplaatst door Iwan
Jodendom.

Een kleine fractie daarvan.....