PDA

Bekijk Volledige Versie : zijn er nog serieuze dames aanwezig die gewoon heel simpel hun zelf zijn

Nordin28
18-07-04, 16:19
Hallo dames,

Ik ben een ruimdenkende goeduitziende jongeman van 28. Die zijn wilde haren is kwijt geraakt in de loop der jaren, En die toe is aan de serieuze aspecten van het leven ofwel huisje boompje beestje (serieuze relatie).Mijn vraag aan jullie dames is zijn er nog serieuze dames die gewoon heel simpel hun zelf zijn en geen 100 persoonlijkheden bezitten ofwel fake asses, En die net als mij hun wilde haren kwijt zijn geraakt. Ofwel het nachtleven en feesten etc etc vaarwel hebben gezegt, en die gewoon ook toe zijn aan de serieuze aspecten van het leven ofwel serieuze relatie met als einddoel trouwen.

voel je je aangesproken tot mijn topic en ben je tussen de 20 en 28 jaar reageer dan via een prive mailtje groetjes Nordin

P.s het zou leuk zijn als je een foto zou hebben dan weet ik ook met wie ik te maken heb, En tuurlijk heb ik er zelf ook 1 en wat betreft meer info over mijn persoonzijnde die kan je krijgen als je een prive mailtje stuurt want niet iedereen hoeft mijn prive leven te weten met alle respect.

tanger_my pride
18-07-04, 20:21
Hoi nordin
Alles goed met jou?
Ik ben nieuw hier en weet niet precies hoe het werkt
Maar ik kwam terecht bij jou bericht.
Wat er goed uitzag.
Graag zou ik wat meer willen weten hoe jij over de toekomst denkt enz
Ik hoor nog van je
groetjes moi

RealLady
19-07-04, 09:40
Dag Nordin...

Ten eerste knap dat je zo direct bent om via deze site een oproep te plaatsen naar een leuke meid...
Ik geloof nog in de woorden wie zoekt die vindt niet...dus ik laat alles op zijn beloop gaan..maar sta zelf wel open voor diverse impulsen...bovendien heeft het lot al bepaald wat je te wachten staat...

Ik begrijp wat je bedoelt met het zoeken naar iemand die wel zichzelf is..helaas is het gedrag van een aantal jongens en meisjes soms te plaatsen in de categorie acteurs/actrices...het is een kwestie van erdoor heen prikken..

Maar ik ben wel benieuwd naar je foto hoor...

Nou groetjes...

Nordin28
19-07-04, 14:15
Geplaatst door tanger_my pride
Hoi nordin
Alles goed met jou?
Ik ben nieuw hier en weet niet precies hoe het werkt
Maar ik kwam terecht bij jou bericht.
Wat er goed uitzag.
Graag zou ik wat meer willen weten hoe jij over de toekomst denkt enz
Ik hoor nog van je
groetjes moi

Hoi Tanger my pride ik heb je een prive mailtje gestuurd. Groetjes Nordin

Nordin28
19-07-04, 14:17
Geplaatst door RealLady
Dag Nordin...

Ten eerste knap dat je zo direct bent om via deze site een oproep te plaatsen naar een leuke meid...
Ik geloof nog in de woorden wie zoekt die vindt niet...dus ik laat alles op zijn beloop gaan..maar sta zelf wel open voor diverse impulsen...bovendien heeft het lot al bepaald wat je te wachten staat...

Ik begrijp wat je bedoelt met het zoeken naar iemand die wel zichzelf is..helaas is het gedrag van een aantal jongens en meisjes soms te plaatsen in de categorie acteurs/actrices...het is een kwestie van erdoor heen prikken..

Maar ik ben wel benieuwd naar je foto hoor...

Nou groetjes...

Hoi RealLady heb jij dan ook een foto vanjezelf, anders gaat helaas het feestje niet door. Want je weet het is geven en nemen. Nou groetjes Nordin

RealLady
19-07-04, 14:51
Hi...helaas heb ik geen foto die ik via internet kan laten zien...zou niet weten hoe je dat moet doen allemaal..zo'n technicus ben ik niet...

bovendien heb jij al een foto..en je heb niets te vrezen want je zag er toch goed uit? by the way je bent hier met een bepaald intentie of niet..dan moet je er wel wat voor over hebben..

groetjes !!!

Nordin28
25-07-04, 12:05
ik heb zeker niks te klagen hamdoelilah, maar dat wilt niet zeggen dat ik hem aan de eerste de beste laat zien Groetjes Nordin