PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharon: alle Franse joden moeten kolonisator worden



ZbaqZbaq
18-07-04, 16:50
BUITENLAND

Sharon: alle Franse joden naar Israël

JERUZALEM (ANP) - Alle joden die in Frankrijk wonen, zouden dat land wegens het antisemitisme ,,onmiddellijk'' moeten verlaten en naar Israël moeten verhuizen. Dit heeft de Israëlische premier Ariel Sharon zondag gezegd.

,,Verhuis zo snel mogelijk naar Israël - dat zeg ik tegen joden in de hele wereld. Maar daar in Frankrijk denk ik dat het een must is'', aldus Sharon tijdens een bijeenkomst van de Amerikaans-joodse vereniging.


SP!TS Actueel, zondag 18 juli 2004, 17:25.

BiL@L
18-07-04, 17:02
Geplaatst door ZbaqZbaq
BUITENLAND

Sharon: alle Franse joden naar Israël

JERUZALEM (ANP) - Alle joden die in Frankrijk wonen, zouden dat land wegens het antisemitisme ,,onmiddellijk'' moeten verlaten en naar Israël moeten verhuizen. Dit heeft de Israëlische premier Ariel Sharon zondag gezegd.

,,Verhuis zo snel mogelijk naar Israël - dat zeg ik tegen joden in de hele wereld. Maar daar in Frankrijk denk ik dat het een must is'', aldus Sharon tijdens een bijeenkomst van de Amerikaans-joodse vereniging.


SP!TS Actueel, zondag 18 juli 2004, 17:25.

Sjow, als hij dat meent, dan denk ik dat er iets groots staat te gebeuren. Daar hij dus kennelijk de veiligheid die hij in het onveilige Israel veiliger acht dan de veiligheid daarbuiten. Vreemde uitspraak als je het mij vraagt.

Wat mij ook nog mogelijk lijkt is dat hij om de 1 of andere reden erachter is gekomen dat iedere extra inwoner die achter de zionistische entiteit staat, meer dan goud waard is. Hoewel ik de eerste meer de vookeur geef qua mogelijkheid.

Wat denk jijjjjjjjjjjjjjjjjjjj?:)

Simon
18-07-04, 17:04
Probleem is dan wel dat je in een land komt te wonen waar racisme wettelijk geïnstituitionaliseerd is. En de dodelijke praktijk van alledag door de regering die je volk gekozen heeft.

Rabi'ah.
18-07-04, 17:08
Geplaatst door Simon
Probleem is dan wel dat je in een land komt te wonen waar racisme wettelijk geïnstituitionaliseerd is. En de dodelijke praktijk van alledag door de regering die je volk gekozen heeft.

Idd. :moe:

Ik hoorde laatst dat het spreken van Arabisch in Mcdondalds-Israël een grond kan gaan vormen voor ontslag.

Hoe duidelijker willen mensen het hebben voordat ze doorhebben dat er in Israël een systeem van pure apartheid heerst?


Groetjes,

Rabiah.

Sandrosi
18-07-04, 17:13
Geplaatst door Rabi'ah.
Idd. :moe:

Ik hoorde laatst dat het spreken van Arabisch in Mcdondalds-Israël een grond kan gaan vormen voor ontslag.

Hoe duidelijker willen mensen het hebben voordat ze doorhebben dat er in Israël een systeem van pure apartheid heerst?


Groetjes,

Rabiah.
Daar word je tenminste nog aangenomen als Arabier. In Saudie Arabie kun je het wel vergeten dat je überhaupt wordt aangenomen bij een horecagelegenheid als je geen kopvod of burqa draagt.

Rabi'ah.
18-07-04, 17:23
Geplaatst door Sandrosi
Daar word je tenminste nog aangenomen als Arabier. In Saudie Arabie kun je het wel vergeten dat je überhaupt wordt aangenomen bij een horecagelegenheid als je geen kopvod of burqa draagt.

Dit topic gaat over Israël, als je klachten heb over S-A, a.u.b. in een topic wat daarover gaat. :moe:

Dus, vertel eens, wat vind je van deze wanhopige move van Sharon om de Franse joden de stuipen op het lijf te jagen, teneinde een joodse meerderheid te behouden in Israël?

:rolleyes:


Groetjes,

Rabiah.

BiL@L
18-07-04, 17:26
Geplaatst door Sandrosi
Daar word je tenminste nog aangenomen als Arabier. In Saudie Arabie kun je het wel vergeten dat je überhaupt wordt aangenomen bij een horecagelegenheid als je geen kopvod of burqa draagt.

Dat je gesluiert moet zijn ja. Maar burqa's komen daar naar mijn weten niet eens voor a monsieur...

lennart
18-07-04, 17:29
Geplaatst door BiL@L
Sjow, als hij dat meent, dan denk ik dat er iets groots staat te gebeuren. Daar hij dus kennelijk de veiligheid die hij in het onveilige Israel veiliger acht dan de veiligheid daarbuiten. Vreemde uitspraak als je het mij vraagt.

Helemaal geen vreemde uitspraak; hij zei namelijk hetzelfde vorig jaar in november. Ik heb vorig jaar al de aandacht gelegd op de uitspraken van Sharon en ook tijdens het laatste "anti-semitische" incident in Frankrijk. Waar Sjaron op uit is, is een anti-semitische sfeer creeeren in Europa (wat aardig lukt) zodat de Europese Joden overwegen om te verhuizen naar Israel.

Hetzelfde geldt voor de VS, waar de meeste Joden na Frankrijk wonen. Omdat anti-semitisme in de VS op dit moment geen rol speelt, kan je er op rekenen dat er ernstige financiele problemen (ala Argentinie) zullen ontstaan in de VS en vervolgens in Europa. Dit moet dan zorgen voor de grootste migratie van Joden naar Israel sinds de Russen naar Israel kwamen.

lennart
18-07-04, 17:31
Zo ziet de organisatie "Jews against Zionism" het bijvoorbeeld:

http://www.jewsagainstzionism.com/Newsletters/jaz032504.htm

Sandrosi
18-07-04, 17:32
Geplaatst door Rabi'ah.
[B]Dit topic gaat over Israël, als je klachten heb over S-A, a.u.b. in een topic wat daarover gaat. :moe:
Hahaha, dat heb ik je nu nog nooit horen zeggen als Israel er weer eens bij werd gehaald in een topic die over totaal iets anders ging. Ik trek me er dus maar niets van aan.


Dus, vertel eens, wat vind je van deze wanhopige move van Sharon om de Franse joden de stuipen op het lijf te jagen, teneinde een joodse meerderheid te behouden in Israël?
Ik vind het wel heel mooi dat de moslims in Europa met hun antisemitisme juist het tegenovergestelde bereiken, namelijk dat de bevolking van Israel dankzij hun acties flink toeneemt. Typerend voor de achterlijkheid van organisaties als de AEL.

Voorheen kon je je afvragen of ze in Israel nu wel zoveel veiliger zijn, maar sinds die muur zijn voltooiing nadert is dat probleem ook opgelost.

lennart
18-07-04, 17:39
Geplaatst door Sandrosi
Typerend voor de achterlijkheid van organisaties als de AEL.

DAJJ is dan ook Mossad trained.

Sandrosi
18-07-04, 17:54
Geplaatst door lennart
DAJJ is dan ook Mossad trained.
Misschien heb ik iets gemist, maar was jij een paar maanden geleden niet afgetaaid omdat het beheer je niet meer aanstond? Is er inmiddels iets met (de samenstelling van) het beheer veranderd, of heb je geen rechte rug?

lennart
18-07-04, 17:57
Geplaatst door Sandrosi
Misschien heb ik iets gemist, maar was jij een paar maanden geleden niet afgetaaid omdat het beheer je niet meer aanstond? Is er inmiddels iets met (de samenstelling van) het beheer veranderd, of heb je geen rechte rug?

Ik ben van mening veranderd. Ik ga nu voor de 25 strafpunten.

Zolang kan ik een nazitrut als jij op haar domme uitspraken wijzen.

Sandrosi
18-07-04, 18:00
Geplaatst door lennart
Ik ben van mening veranderd. Ik ga nu voor de 25 strafpunten.

Zolang kan ik een nazitrut als jij op haar domme uitspraken wijzen.
Hahaha wat een zwaktebod.

lennart
18-07-04, 18:08
Geplaatst door Sandrosi
Hahaha wat een zwaktebod.

Uhuh.

Maar om even jou afleidingspraktijken even te ondermijnen

Het is Sjaron er dus om te doen om de Europese Joden te verjagen naar Israel. Als hij daarbij een paar joden moet ombrengen, een paar scholen in de fik te steken of een paar nepaanvallen in scene zetten, of door een anti-semitische "Arabische" organisatie op te zetten dan is dat natuurlijk geen problemen.

Het is Israel dat verantwoordelijk is voor anti-semitisme. Letterlijk. Israel zorgt voor de incidenten, en de Zionistische organisaties tegen anti-semitisme zorgt voor de nodige oproer in de pers om het gevoel van anti-semitisme te versterken. Er is uiteraard geen sprake van anti-semitisme.

Dit is de methode die Israel heeft toegepast om de Arabische Joden naar Israel te verjagen en dit is de methode die Israel gebruikt om de Europese Joden naar Israel te verjagen.

Sandrosi
18-07-04, 18:16
Geplaatst door lennart
Uhuh.

Maar om even jou afleidingspraktijken even te ondermijnen

Het is Sjaron er dus om te doen om de Europese Joden te verjagen naar Israel. Als hij daarbij een paar joden moet ombrengen, een paar scholen in de fik te steken of een paar nepaanvallen in scene zetten, of door een anti-semitische "Arabische" organisatie op te zetten dan is dat natuurlijk geen problemen.

Het is Israel dat verantwoordelijk is voor anti-semitisme. Letterlijk. Israel zorgt voor de incidenten, en de Zionistische organisaties tegen anti-semitisme zorgt voor de nodige oproer in de pers om het gevoel van anti-semitisme te versterken. Er is uiteraard geen sprake van anti-semitisme.

Dit is de methode die Israel heeft toegepast om de Arabische Joden naar Israel te verjagen en dit is de methode die Israel gebruikt om de Europese Joden naar Israel te verjagen.
Alhoewel er geen enkel bewijs voor is en het pure speculaties zijn, lijkt het mij niet uitgesloten dat Israël zelf de hand heeft in bepaalde "anti-semitische" incidenten, om de emigratie naar Israël te stimuleren.

Echter, dat antisemitisme zich onder islamitische jongeren steeds breder gedragen wordt is geen onbewezen speculatie, maar iets dat elke dag valt waar te nemen in het dagelijks leven of op internet. Om dus te zeggen dat er geen sprake is van anti-semitisme is dus een leugen van het kaliber "Al Sahaf". Kortom, een leugen die zo ongeloofwaardig is dat je je afvraagt of iemand het wel serieus bedoelt.

Makkelijk om de oorzaak van het antisemitisme volledig bij Israel te leggen. Mogen we soms de verantwoordelijkheid voor de groeiende moslimhaat in Europa ook op het bordje van de islamitische terreurorganisaties en radicale imams leggen?

lennart
18-07-04, 18:21
Makkelijk om de oorzaak van het antisemitisme volledig bij Israel te leggen. Mogen we soms de verantwoordelijkheid voor de groeiende moslimhaat in Europa ook op het bordje van de islamitische terreurorganisaties en radicale imams leggen?


De oorzaak van anti-semitisme ligt in het christendom en dan metname bij de katholieke kerk, dat eeuwenlang valse propaganda over Joden heeft verspreid. Dat er nu een terreurorganisatie genaamd Al-Qa'ida (hetgeen WC in arabisch betekent) die een oorlog voert tegen de Joden en de Kruisvaarders wil nog niet zeggen dat er anti-semitisme onder moslims heerst. Zoals jij claimt.

Volgens Israel en Zionistische organisaties is zelfs Japan anti-semitisch. Dan vraag je je toch af waarom de Jappen in hemelsnaam de Joden haten.

BiL@L
18-07-04, 18:23
Geplaatst door lennart
Hetzelfde geldt voor de VS, waar de meeste Joden na Frankrijk wonen. Omdat anti-semitisme in de VS op dit moment geen rol speelt, kan je er op rekenen dat er ernstige financiele problemen (ala Argentinie) zullen ontstaan in de VS en vervolgens in Europa. Dit moet dan zorgen voor de grootste migratie van Joden naar Israel sinds de Russen naar Israel kwamen.

Bedoel je dat die economische recessie kunstmatig afgedwongen gaat worden om zo de emigratie op gang te krijgen?

Als je dat bedoelt, dan vind ik dat alleen maar nog opmerkelijker. Hoe denk je dat ze dat voor elkaar kunnen krijgen zonder dat het overgrote niet-Joodse Amerikaanse volk daar achter gaat komen?

En als ze straks allemaal in Israel zitten. Midden tussen alle andere oosterlingen. Wie gaan dan de zaakjes daarbuiten regelen?

BiL@L
18-07-04, 18:28
Geplaatst door lennart
De oorzaak van anti-semitisme ligt in het christendom en dan metname bij de katholieke kerk, dat eeuwenlang valse propaganda over Joden heeft verspreid. Dat er nu een terreurorganisatie genaamd Al-Qa'ida (hetgeen WC in arabisch betekent) die een oorlog voert tegen de Joden en de Kruisvaarders wil nog niet zeggen dat er anti-semitisme onder moslims heerst. Zoals jij claimt.

Volgens Israel en Zionistische organisaties is zelfs Japan anti-semitisch. Dan vraag je je toch af waarom de Jappen in hemelsnaam de Joden haten.

Al-Qaida betekent geen wc man :). Dat betekent 'De manier/gewoonte'.

Wat het anti-semitisme betreft. De moslims en de christenen hebben gemeen dat de voormalige joden profeten hebben vermoordt. Met als verschil dat in de Islam Jezus, vrede zij met hem door iemand vervangen is die op hem leek, en in het Christendom hij zelf is gekruisigt.

Wat de Jappen betreft. Ik raad je aan om eens de circulatie van geldstromen te verdiepen, die groter zijn dan een miljard en die onder het beheer staan van slechts enkele individuen (geen koningen of regeringsleiders). Ik denk dat het een hele eye-opener zal zijn.

Al Sawt
18-07-04, 18:44
Terug naar het land van hun 'voorouders'!

lennart
18-07-04, 18:44
Geplaatst door BiL@L
Bedoel je dat die economische recessie kunstmatig afgedwongen gaat worden om zo de emigratie op gang te krijgen?

Hoezo kunstmatig? De VS hebben op dit moment een schuld van 300% van het BNP, dit is hetzelfde niveau als destijds in de jaren dertig vlak voor de depressie. Deze situatie bestaat en deze wordt nu niet geaddresseerd, tenminste niet en public. Men had deze economisch crisis die ook gerelateerd is aan de olieproductie, al jaren kunnen besferen door goede economische maatregelen te treffen. In plaats daarvan koos men ervoor om meer kredietbubbels te creeeren en ontroerendgoed bubbels te creeeren. Het gevolg is dubbel erg, als de kredietbubbel knapt dan gaat de burger van een bepaalde waarde van zijn huis uit. Echter omdat hierin ook nog eens een bubbel zit, krijg je dus mensen die hun huis moeten verkopen en dan nog steeds met een enorme schuld zitten. Je kan je voorstellen dat wanneer dit met de grootste economie ter wereld gebeurt, er grote problemen in het financieel economisch systeem ontstaat.



Als je dat bedoelt, dan vind ik dat alleen maar nog opmerkelijker. Hoe denk je dat ze dat voor elkaar kunnen krijgen zonder dat het overgrote niet-Joodse Amerikaanse volk daar achter gaat komen?


Dat zou alleen maar anti-semitisme betekenen, dat is dus juist een pre [In Sjarons optiek dus].



En als ze straks allemaal in Israel zitten. Midden tussen alle andere oosterlingen. Wie gaan dan de zaakjes daarbuiten regelen?

De extreem rechtse Zionistische organisatie hebben de afgelopen jaren in de VS goede contacten opgebouwd met zionistische christenen.

Sandrosi
18-07-04, 18:45
Geplaatst door lennart
De oorzaak van anti-semitisme ligt in het christendom en dan metname bij de katholieke kerk, dat eeuwenlang valse propaganda over Joden heeft verspreid. Dat er nu een terreurorganisatie genaamd Al-Qa'ida (hetgeen WC in arabisch betekent) die een oorlog voert tegen de Joden en de Kruisvaarders wil nog niet zeggen dat er anti-semitisme onder moslims heerst. Zoals jij claimt.
Give me a break, alsof jonge Noord-Afrikanen gevoelig zouden zijn voor eeuwenoude katholieke propaganda. Het anti-semitisme wordt ze gewoon met de paplepel ingegoten via de sattellietzenders en heeft een belangrijke oorsprong in het feit dat moslims vroeger joden onder de duim hadden en behandelden als dhimmies, maar de rollen nu zijn omgedraaid. Een gekrenkt eergevoel dus, ik hoef hopelijk niet uit te leggen hoe belangrijk eer is in arabisch/islamitsche kringen.

Al Qaida betekent WC aldus onze arabierkenner Lennart, laat het de Arabieren zelf maar niet horen!


Volgens Israel en Zionistische organisaties is zelfs Japan anti-semitisch. Dan vraag je je toch af waarom de Jappen in hemelsnaam de Joden haten.
De huidige Israëlische regering noemt zo ongeveer iedereen anti-semitisch die niet aan hun kant staat, dus van hun oordeel ben ik niet meer zo onder de indruk.

lennart
18-07-04, 18:47
Geplaatst door BiL@L
Al-Qaida betekent geen wc man :). Dat betekent 'De manier/gewoonte'.


Ana raicha Al Qaeda



Wat de Jappen betreft. Ik raad je aan om eens de circulatie van geldstromen te verdiepen, die groter zijn dan een miljard en die onder het beheer staan van slechts enkele individuen (geen koningen of regeringsleiders). Ik denk dat het een hele eye-opener zal zijn.

Dat heeft verder niets te maken met de reden waarom Israel de Jappen anti-semitisch noemt. Israel noemen de Jappen anti-semitisch omdat zij te veel met de Palestijnen sympatiseren, in de ogen van Israel dus.

sjo
18-07-04, 18:52
Geplaatst door lennart


Volgens Israel en Zionistische organisaties is zelfs Japan anti-semitisch. Dan vraag je je toch af waarom de Jappen in hemelsnaam de Joden haten.

idd onbegrijpelijk. Dat bevestigt mijn mening dat nog niemand de vinger heeft weten te leggen op de diepste oorzaak van het anti-semitisme.

Er zijn geen 10 Japanners die ooit een Jood gezien of gesproken hebben. Daar zal het dus niet aan liggen.
Er zijn reeds bibliotheken vol geschreven over dit onderwerp. Over het anti-semitisme dus. En zijn oorsprong/oorzaak.

Of het nu in Europa uitgevierd is en later naar de Arabische wereld is verschoven. Who knows. Mij interresseert dat minder dan de oorsprong ervan.
Ik waag me er niet aan. Grotere geesten dan ik hebben hierin volkomen misgekleund.

groet
sjo

BiL@L
18-07-04, 18:54
Geplaatst door Sandrosi
Give me a break, alsof jonge Noord-Afrikanen gevoelig zouden zijn voor eeuwenoude katholieke propaganda.

Ehm, nej dat is inderdaad niet zo. Maar de afkeer jegens de Joden vanuit religieus opzicht vanuit de moslimhoek kan alleen maar gericht zijn op Israel. Dat onmacht ervoor zorgt dat deze afkeer zich ook buiten Israel laat zien is een onbedoelde gevolg.

Onbedoeld omdat de moslims vanuit religieus opzicht door de profeet vrede en zegeningen zij met hem, al op de hoogte zijn gesteld van een grote oorlog in het MO met de Joden. En dit behoort tot de tekenen van de laatste dag. Deze oorlog is overigens een oorlog tegen onderdrukking, niet tegen een ras of whatsoever, daar moslims daar niet in geloven. Voor de moslim is de oorspronkelijke jood zijn neef, die ook ooit het zuivere monotheisme aanhing.

lennart
18-07-04, 18:55
Geplaatst door Sandrosi
Give me a break, alsof jonge Noord-Afrikanen gevoelig zouden zijn voor eeuwenoude katholieke propaganda. Het anti-semitisme wordt ze gewoon met de paplepel ingegoten via de sattellietzenders en heeft een belangrijke oorsprong in het feit dat moslims vroeger joden onder de duim hadden en behandelden als dhimmies, maar de rollen nu zijn omgedraaid. Een gekrenkt eergevoel dus, ik hoef hopelijk niet uit te leggen hoe belangrijk eer is in arabisch/islamitsche kringen.

Oh oh wat ben jij een mongool zeg. Of nee dat zou een belediging zijn voor mongolen.

Binnen de Islamistische kring is wellicht sprake van enige vooroordelen ten opzichte van Joden. Maar anti-semitisme zoals wij dat kennen in Europa, dus ongecontrolleerde irrationele haat richting Joden, dat kennen ze niet in de Islamistische cultuur. De laatste jaren door de extreme opstelling van de Israelische regering en de steun van Israel de afgelopen jaren aan Islamistische anti-semitische organisaties heeft de anti-semitisme wel iets vergroot, maar altijd nog in de context van de bezetting van Palestina door Israel.



Al Qaida betekent WC aldus onze arabierkenner Lennart, laat het de Arabieren zelf maar niet horen!


De Arabieren? Waarom zouden die dat niet willen horen? Vertel eens. Bedoel je ermee te zeggen dat "de Arabieren" allemaal sterk pro Al-Qa'ida zijn? Bedoel je dat?



De huidige Israëlische regering noemt zo ongeveer iedereen anti-semitisch die niet aan hun kant staat, dus van hun oordeel ben ik niet meer zo onder de indruk.

Zionistische organisatie zoals het CIDI dus ook, dat geeft aan hoe pervers de Zionistisch macht bezig is met het verjagen van de Joden uit Europa.

lennart
18-07-04, 18:59
Geplaatst door sjo
idd onbegrijpelijk. Dat bevestigt mijn mening dat nog niemand de vinger heeft weten te leggen op de diepste oorzaak van het anti-semitisme.


Nou dat bevestigt dat Joden goed zijn zichzelf een slachtofferrol aan te meten. Israel doet dit nu alweer jaren, maar de voorbeelden zijn legio, inclusief de bijbel en talmud.

"They hate me because i am ......" is de beste manier om echte steekhoudende kritieken van je af te slaan. De andere partij kan dan namelijk niets meer doen om dit te ontkennen. Immers hoe ontken je een negatief.

Simon
18-07-04, 20:47
Israël verlengt omstreden herenigingswet

Uitgegeven: 18 juli 2004 20:33
Laatst gewijzigd: 18 juli 2004 21:13

JERUZALEM - De Israëlische regering heeft zondag de geldigheid van een omstreden wet met zes maanden verlengd, die het voor Palestijnen uit bezet gebied onmogelijk maakt om bij hun echtgenoot/echtgenote in Israël te komen wonen.

In de praktijk gaat het meestal om partners van de 1,1 miljoen Palestijnen met een Israëlisch paspoort die in de joodse staat leven. Deze groep bestaat uit de Palestijnen die bij de stichting van Israël in 1948 de staat niet hebben verlaten, en hun nazaten.

De omstreden wet is in het Midden-Oosten bekritiseerd als zijnde 'racistisch' of 'discriminerend'. Ook de VN en Amnesty International hebben kritiek.

bron: nu.nl

Arvid
18-07-04, 21:21
Haha die Lennart, ik begin steeds meer te geloven dat hij een Jehova Getuige is.

lennart
18-07-04, 22:17
Geplaatst door Arvid
Haha die Lennart, ik begin steeds meer te geloven dat hij een Jehova Getuige is.

Ik ben al een tijd van mening dat jij een crypto-fascist bent. Je praat in elk geval een hoop geweld goed ten faveure van geldelijk gewin.

Arvid
18-07-04, 22:33
Geplaatst door lennart
Ik ben al een tijd van mening dat jij een crypto-fascist bent. Je praat in elk geval een hoop geweld goed ten faveure van geldelijk gewin.

sshhh niet aan Sinterklaas vertellen :vreemd: , anders krijg ik dit jaar geen cadeaus's :boogjes:

Julien
19-07-04, 10:01
Frankrijk is woedend op Israel.

nard
19-07-04, 10:11
Geplaatst door Julien
Frankrijk is woedend op Israel.


:D :D

Kom met wat nieuws zeg .....

Sinds de Joden een konvooi patrouilleboten hebben weggesniekt uit Frankrijk, zijn die kale Fransen pissig op Israel. ;)

Fransen zijn altijd al buitengewoon slechte verliezers geweest....

BiL@L
19-07-04, 12:29
Geplaatst door lennart
DAJJ is dan ook Mossad trained.

Bron?

assassijn
19-07-04, 13:10
Geplaatst door ZbaqZbaq
BUITENLAND

Sharon: alle Franse joden naar Israël

JERUZALEM (ANP) - Alle joden die in Frankrijk wonen, zouden dat land wegens het antisemitisme ,,onmiddellijk'' moeten verlaten en naar Israël moeten verhuizen. Dit heeft de Israëlische premier Ariel Sharon zondag gezegd.

,,Verhuis zo snel mogelijk naar Israël - dat zeg ik tegen joden in de hele wereld. Maar daar in Frankrijk denk ik dat het een must is'', aldus Sharon tijdens een bijeenkomst van de Amerikaans-joodse vereniging.


SP!TS Actueel, zondag 18 juli 2004, 17:25.

m.a.w. :"we need more proffesional liars".

Sandrosi
19-07-04, 13:59
Geplaatst door lennart
[B]Oh oh wat ben jij een mongool zeg. Of nee dat zou een belediging zijn voor mongolen.
Niet teveel in de spiegel kijken, en laat dat schelden maar achterwege, dat is iets voor zwakkelingen. Of reken jij je daartoe?


Binnen de Islamistische kring is wellicht sprake van enige vooroordelen ten opzichte van Joden. Maar anti-semitisme zoals wij dat kennen in Europa, dus ongecontrolleerde irrationele haat richting Joden, dat kennen ze niet in de Islamistische cultuur. De laatste jaren door de extreme opstelling van de Israelische regering en de steun van Israel de afgelopen jaren aan Islamistische anti-semitische organisaties heeft de anti-semitisme wel iets vergroot, maar altijd nog in de context van de bezetting van Palestina door Israel.
Wederom laat je merken totaal geen kennis van zaken te hebben. Het verzinnen en aan elkaar fantaseren van complottheorieen gaat je goed af, maar feitelijke kennis lijk je te ontberen. Anders zou je weten dat antisemitisme welig tiert in de Arabische wereld en dat zo ongeveer alles dat verkeerd gaat op de joden wordt afgeschoven. De protocollen van Zion zijn in het Arabisch vertaald en erg populair, je komt ze tegen in boeken, politieke programma's, propagandateksten, krantencommentaren, schoolhandboeken, populaire stereotypen en godsdienstige preken. In grote getalen denkt men dat de joden achter 11 september zitten, via de sattelliet worden ronduit antisemitische series uitgezonden en zo kan ik nog wel even doorgaan.


De Arabieren? Waarom zouden die dat niet willen horen? Vertel eens. Bedoel je ermee te zeggen dat "de Arabieren" allemaal sterk pro Al-Qa'ida zijn? Bedoel je dat?
Met je vraagstelling laat je wel heel duidelijk denken dat jij hoopt dat ik dat denk, maar ik moet je helaas teleurstellen. Met mijn opmerking doelde ik erop dat je jouw vertaling van "Al Qaida" maar niet aan de arabieren moest laten horen, omdat het niet klopt!

Rabi'ah.
19-07-04, 15:32
Geplaatst door assassijn
m.a.w. :"we need more proffesional liars".

:haha:

Rabi'ah.
19-07-04, 16:05
Geplaatst door Sandrosi
Hahaha, dat heb ik je nu nog nooit horen zeggen als Israel er weer eens bij werd gehaald in een topic die over totaal iets anders ging. Ik trek me er dus maar niets van aan.

Nobelientje, wat je zegt is niet waar.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=104308&perpage=15&display=&pagenumber=7

:moe:


Geplaatst door Sandrosi

Ik vind het wel heel mooi dat de moslims in Europa met hun antisemitisme juist het tegenovergestelde bereiken, namelijk dat de bevolking van Israel dankzij hun acties flink toeneemt. Typerend voor de achterlijkheid van organisaties als de AEL.

Hoe weet jij zo goed dat moslims antisemitisch zijn?

Waar is je bewijs?

De meeste moslims uit Noord-Afrika en het M-O moeten idd niets van Israël hebben, maar dat is puur een kwestie van politiek en de misdaden van Israël en dat heeft met antisemitisme te maken.

Ik ben ook principieel tegenstander van het schrikbewind in Syrië, maar ik heb niks tegen Arabieren, hoor. :rolleyes:

Verder neemt de bevolking van Israël helemaal niet toe, want de joodse gemeenschap in Frankrijk heeft bedankt voor de eer.

En hoe kom je erbij dat de AEL antisemitisch is? Ik daag je uit om één programmapunt of letter officiële tekst van de AEL te vinden die antisemitisch is, of een uitspraak van een van de voormannen van de AEL (Diyab Abou Jahjah, Ahmed Azzuz, Nabil Marmouch) en anders verwacht ik van je dat je zo eerlijk zult zijn deze beschuldiging terug te nemen. :moe:


Geplaatst door Sandrosi

Voorheen kon je je afvragen of ze in Israel nu wel zoveel veiliger zijn, maar sinds die muur zijn voltooiing nadert is dat probleem ook opgelost.

Dus het feit dat die Muur illegaal is volgens het Internationaal Recht, inbreuk maakt op de landrechten van de Palestijnen, waterbronnen, steden en gebied van de Palestijnen annexeert, interesseert je niet?

Het gaat jou dus alleen om de veiligheid van de Israëli's en de Palestijnen kunnen verekken? Of zoiets? :rolleyes:


Groetjes,

Rabiah.

lennart
19-07-04, 16:19
Geplaatst door BiL@L
Bron?

Kan ik niet onthullen.

:haha:

Rabi'ah.
19-07-04, 16:19
Geplaatst door Sandrosi
Alhoewel er geen enkel bewijs voor is en het pure speculaties zijn, lijkt het mij niet uitgesloten dat Israël zelf de hand heeft in bepaalde "anti-semitische" incidenten, om de emigratie naar Israël te stimuleren.

Het zou mij niets verbazen, dit is in het verleden namelijk ook gebeurd. (o.a. in Irak)


Geplaatst door Sandrosi

Echter, dat antisemitisme zich onder islamitische jongeren steeds breder gedragen wordt is geen onbewezen speculatie, maar iets dat elke dag valt waar te nemen in het dagelijks leven of op internet. Om dus te zeggen dat er geen sprake is van anti-semitisme is dus een leugen van het kaliber "Al Sahaf". Kortom, een leugen die zo ongeloofwaardig is dat je je afvraagt of iemand het wel serieus bedoelt.

Dat er sprake is van een toenemende racistische tendens, valt niet te ontkennen en toenemend antisemitisme maakt daar dan deel van uit.

Helaas is het zo dat antisemitisme, wat slechts een klein deeltje is van een algemene tendens, buitenproportioneel veel aandacht krijgt in vergelijking tot bijv. het anti-islamisme en anti-marokkanisme, wat m.i. een veel groter gevaar is omdat dat als een soort vergif onder veel bredere lagen van de bevolking toeneemt, voortdurend door media erin geramd wordt en ook zijn weerslag heeft op de politiek.


Geplaatst door Sandrosi

Makkelijk om de oorzaak van het antisemitisme volledig bij Israel te leggen. Mogen we soms de verantwoordelijkheid voor de groeiende moslimhaat in Europa ook op het bordje van de islamitische terreurorganisaties en radicale imams leggen?

Nee.


Groetjes,

Rabiah.

Poitiers
19-07-04, 16:24
Geplaatst door Rabi'ah.
Dus het feit dat die Muur illegaal is volgens het Internationaal Recht, inbreuk maakt op de landrechten van de Palestijnen, waterbronnen, steden en gebied van de Palestijnen annexeert, interesseert je niet?

Het gaat jou dus alleen om de veiligheid van de Israëli's en de Palestijnen kunnen verekken? Of zoiets? :rolleyes:


Ook als het muurhek op 5 kilometer parallel aan de Middellandse zee staat, zullen de Arabieren al hun armoede en rampspoed wijten aan de joden, inplaats van aan hun eigen lamlendigheid.

Dus laat voorlopig maar mooi staan waar ie staat, t'is toch altijd verkeerd. En de 'VN' ....ach die heeft z'n tijd gehad, enige afgewogenheid mogen we van die mislukte organisatie niet meer verwachten.

lennart
19-07-04, 16:29
Geplaatst door Sandrosi
Niet teveel in de spiegel kijken, en laat dat schelden maar achterwege, dat is iets voor zwakkelingen. Of reken jij je daartoe?

Schelden? Ik zeg alleen dat jij het geestelijk vermogen van een mongool hebt. Dat is toch geen schelden?




Wederom laat je merken totaal geen kennis van zaken te hebben. Het verzinnen en aan elkaar fantaseren van complottheorieen gaat je goed af, maar feitelijke kennis lijk je te ontberen.

Dit lijkt verdacht veel op schelden, volgens jouw eigen omschrijving ervan.



Anders zou je weten dat antisemitisme welig tiert in de Arabische wereld en dat zo ongeveer alles dat verkeerd gaat op de joden wordt afgeschoven.


Nou niet helemaal, Israel en de Mossad krijgt nog wel eens de schuld van opstanden etc. Maar dat is volledig te begrijpen, kijk naar Iraq nu bijvoorbeeld. Voor elke scheet krijgt Zarqawi de schuld.



De protocollen van Zion zijn in het Arabisch vertaald en erg populair, je komt ze tegen in boeken, politieke programma's, propagandateksten, krantencommentaren, schoolhandboeken, populaire stereotypen en godsdienstige preken. In grote getalen denkt men dat de joden achter 11 september zitten, via de sattelliet worden ronduit antisemitische series uitgezonden en zo kan ik nog wel even doorgaan.


Als jij de protocollen van Zion anti-semitisch vind, vind jij dan ook al die hollywood films met arabische terroristen erin anti-arabisch? En dat Arabieren de schuld krijgen van 11 September, vind jij dat dan een anti-arabisch complot? 11 September is immers niet bewezen, ondanks dat de Amerikanen de vermeende organisator van 11 september heeft gevangen genomen, is er nog geen bewijs waaruit blijkt dat OBL en arabieren verantwoordelijk was voor 11 september. Feit is ook dat er Israelische Mossad agenten stonden te dansen op hun busje toen de WTC torens in elkaar zakten. Het bewijs dat de Mossad achter de WTC aanval zat is dus nog beter dan het bewijs dat de Arabieren achter 911 zaten. Het bewijs voor beide is natuurlijk flinterdun, daarom zal je mij nooit horen dat Israel achter 911 zat.



Met je vraagstelling laat je wel heel duidelijk denken dat jij hoopt dat ik dat denk, maar ik moet je helaas teleurstellen. Met mijn opmerking doelde ik erop dat je jouw vertaling van "Al Qaida" maar niet aan de arabieren moest laten horen, omdat het niet klopt!

Nou het klopt dus wel.

Rabi'ah.
19-07-04, 16:33
Geplaatst door Poitiers
Ook als het muurhek op 5 kilometer parallel aan de Middellandse zee staat, zullen de Arabieren al hun armoede en rampspoed wijten aan de joden, inplaats van aan hun eigen lamlendigheid.

We hebben het nu over de situatie zoals die nu is, en niet over "als dit, dan zou dat......". Wel ontopic blijven he? :strik:


Geplaatst door Poitiers

Dus laat voorlopig maar mooi staan waar ie staat, t'is toch altijd verkeerd. En de 'VN' ....ach die heeft z'n tijd gehad, enige afgewogenheid mogen we van die mislukte organisatie niet meer verwachten.

Ach en als het jullie zo uitkomt beroepen jullie je wel op de VN, he? :rolleyes:

Prachtig weer, zo'n openlijk voorbeeld van hypocrisie. :duim:


Groetjes,

Rabiah.

BiL@L
19-07-04, 16:33
Geplaatst door lennart
Kan ik niet onthullen.

:haha:

Weet dat wat je hier rond zit te bazuinen een linke grap is.
:baard:

Mill
19-07-04, 16:36
Geplaatst door BiL@L
Weet dat wat je hier rond zit te bazuinen een linke grap is.
:baard:

Die snap ik niet. Of bedoel je dat Borgerhoutse legioenen binnenkort bij Lennart op de deur staan te bonzen?

assassijn
19-07-04, 16:40
Geplaatst door Poitiers
Ook als het muurhek op 5 kilometer parallel aan de Middellandse zee staat, zullen de Arabieren al hun armoede en rampspoed wijten aan de joden, inplaats van aan hun eigen lamlendigheid.

Dus laat voorlopig maar mooi staan waar ie staat, t'is toch altijd verkeerd. En de 'VN' ....ach die heeft z'n tijd gehad, enige afgewogenheid mogen we van die mislukte organisatie niet meer verwachten.

Nee maar...je blijft me verbazen.

Ben van jou alleen maar nietszeggende one-liners gewend....verklaart de Bull die je hierboven hebt gepost.

Dat die ene hersencel die jij nog bezit nog niet is gestorven van eenzaamheid :schok:

lennart
19-07-04, 17:11
Geplaatst door BiL@L
Weet dat wat je hier rond zit te bazuinen een linke grap is.
:baard:

Is dat een bedreiging?

Verder gebruikt hij dezelfde taktieken als de Mossad en hij gebruikt taktieken die voordelig zijn voor Israel; dus voor mij is het geen grap.

lennart
19-07-04, 17:12
Geplaatst door Mill
Die snap ik niet. Of bedoel je dat Borgerhoutse legioenen binnenkort bij Lennart op de deur staan te bonzen?

Ze zijn welkom. Dan leg ik ze haarfijn uit hoe de DAJJ taktieken Israel helpen.

BiL@L
19-07-04, 17:25
Geplaatst door lennart
Is dat een bedreiging?

Verder gebruikt hij dezelfde taktieken als de Mossad en hij gebruikt taktieken die voordelig zijn voor Israel; dus voor mij is het geen grap.

Nej hoor, geen bedreiging. Ik vind alleen jouw standpunten te aanlokkelijk. En ik heb zo onderhand wel geleerd dat alles wat te aanlokkelijk klinkt niet snor zit.

Over die taktiek gesproken, heb je er welleens bij stil gestaan dat al-Qaida ook exact hetzelfde doet voor haar eigen aspiraties?