PDA

Bekijk Volledige Versie : vrouw met passie en gevoel....

jamo el diabolo
18-07-04, 18:58
Dame....

Een ziel bezitten, maar dan echt bezitten, dat ben ik, zonder grenzen, volledige overgave, vliegen zonder bestemming met zijn tweeen. Voel...voel...voel...voel mijn passie in mijn bloed... zo warm als de heetste vuur. Waar komt het toch vandaan? Nooit voldaan!

Er is liefde, passie waarvan je hoofd gaat beginnen te slaan, namelijk op hol en daarvan vol, vol.

Ik zoek een goede, lieve, eerlijke, betrouwbare, mooie moslimvrouw die serieus is tussen de leeftijd van 20 en 25 jaar. Een vrouw die serieus denkt aan trouwen net als ik.

Wie ik ben.... lief, sterk, mooi, serieus, eigenwijs en met temperament. En vooral een moslim. Ik sta met beide voeten op de grond in deze wereld. Als dit je aanspreekt... ik zou zeggen, waar wacht je op...REAGEER! Als je een foto wil, geeeen probleem.

PS: contacten via zo een site lijken bij voorbaat niet goed... maar ik geloof daar niet in. ik geloof in mektab en nasib. dat kan net zo goed op zo een site zijn. Allah heeft geschreven en dat kunnen wij niet veranderen. De wegen die Allah ons laat bewandelen, weet alleen Allah. Ze zijn ondoorgrondelijk.

En je weet... weg is weg. goeie mannen zijn schaars net als goeie vrouwen. :knipoog:

rachidatje
18-07-04, 21:21
''wie ik ben.... ik ben alles wat een vrouw zoekt.''

hmmm zegt al genoeg over jezelf :wink:

jamo el diabolo
18-07-04, 23:13
ik probeer elke dag weer ernaar te leven om een goede moslim te zijn. soms lukt dat en soms niet. ik ben onafhankelijk van iets of iemand.

het is tegenwoordig moeilijk om een goed persoon te ontmoeten. maar insh allah iedereen krijgt wat hij of zij verdient.

beslama

rachidatje
19-07-04, 13:53
Geplaatst door jamo el diabolo
ik probeer elke dag weer ernaar te leven om een goede moslim te zijn. soms lukt dat en soms niet. ik ben onafhankelijk van iets of iemand.

het is tegenwoordig moeilijk om een goed persoon te ontmoeten. maar insh allah iedereen krijgt wat hij of zij verdient.

beslama

Insha Allah!

Het moet natuurlijk wel realistisch blijven he...

jamo el diabolo
19-07-04, 16:15
.

soukena81
19-07-04, 17:15
salam ahlikom

ik las jou bericht en het trok me eerlijk gezegd wel , zoals jij al zei, alles is elmektab en dat is werkelijk ook zo , maar je kan proberen en allah maakt het af als hij het wil.

ik hoop dat jij zoekt wat ik zoek , ik zoek een islamitche man die een toekomst wil delen op islamitiche wijze en geen relaties wil, natuurlijk wil ik hem wel leren kennen maar oppervlakkig.

ik zou graag een foto van je willen zien.

mijn emailadress is [email protected]

koeraicha
19-07-04, 19:04
waarom zijn marokaanse vrouwen die nog zo jong zijn, zo.... verbitterd achtig??? of heb ik het verkeerd. ik kan natuurlijk een verkeerde woord gebruiken. Maar er heerst iets, iets wat ik niet kan plaatsen.

hoi
Dat zal ik je proberen uit teleggen waarom. Het zit namelijkzo: De "goede" marokkaanse meiden zijn het zat!!!!
De meeste marokkaanse jongens hier in NL doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben..Zo van ik wil dat mijn vrouw dit en ik wil dat mijn vrouw dat..terwijl ze zelf steeds vaker de islamitische regels aan hun laars lappen..Zie alleen al die enquete over <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> voor het huwelijk..Eigenlijk zou het verschil tussen jongesn en meisjes die dit onacceptabel vinden niet zoo groot moeten zijn..Ik weet zeker als er stond: Mijn vrouw moet maagd zijn. Dat het resultaat heel anders zou zijn onder de jongens!!
Islamitische jongens gedragen zich steeds minder islamitisch, terwijl ze wel verwachten dat de meiden die later hun vrouw kunnen worden dit niet doen..
Nou, zeg eens eerlijk is dit alles geen reden tot een enige verbittering??

jamo el diabolo
20-07-04, 11:45
koeraicha,

de "slechte" mannen verpesten het voor de "goede" mannen en....
de "slechte" vrouwen verpesten het voor de "goede" vrouwen.

de "slechte" mannen verpesten "goede" vrouwen en...
de "slechte" vrouwen verpesten "goede" mannen.

de "goede" mannen worden in hun hart doorboord met een mes en...
de "goede" vrouwen worden in hun hart doorboord met een mes.

...en uiteindelijk lijkt iedereen "slecht". daarom is het belangrijk om niet verbittert te raken, maar naar je hart te luisteren. en de juiste persoon
uit al die miljarden mensen uit te pikken.

motto: een munt heeft altijd twee kanten. niemand heeft de schuld. men is overal zelf bij.

jamo el diabolo
20-07-04, 12:30
.

rachidatje
20-07-04, 16:23
ik neem aan dat jouw naam rachida is, en zo ja dan ben ik zooo realistisch dat ik de moeite neem om op jou kleine berichtjes te reageren, want de eerstvorige rachida die in mijn leven was, heb ik zeer slechte herinneringen aan....

ach ja... het is maar een naam. jij zal natuurlijk anders zijn. net als iedereen. maar voor de rest het gaat goed met mij. ik vermoed met jou ook insh allah.

waarom zijn marokaanse vrouwen die nog zo jong zijn, zo.... verbitterd achtig??? of heb ik het verkeerd. ik kan natuurlijk een verkeerde woord gebruiken. Maar er heerst iets, iets wat ik niet kan plaatsen.

beslama

Het Spijt me zeer dat je negatieve ervaringen hebt met de naam rachida.
Maar dat zegt weer wat over je...want een naam zegt namelijk NIETS over een persoon :wink:

Verbitterd? :confused: waar heb je het over schatje?

:D Ma3asalama

jamo el diabolo
20-07-04, 23:32
Salam Rachidatje,

als ik enig woord gebruikt heb dat jou een gevoel van aanval, van mijn kant jegens jou, heeft gegeven, zeg ik je bij deze... het spijt mij.

je hebt namelijk twee keer aan toe een vaag bericht naar mij kant toegeslingerd.

ik ben iemand die heel erg goed tegen verbale uitingen kan. mits ik dus die persoon of ken danwel visueel tegenover mij zie. ik ben juist iemand die graag mensen uitdaagt en reactie uitlokt.

daar we met zijn allen op het net zitten te surfen, en zo af en toe komen er berichtjes binnen van mensen die je niet kent, dan kan het wel eens zo zijn dat bepaalde woorden anders overkomen dan dat men bedoelt.

hoewel ik dat wel weet, blijft het moeilijk om te onderscheiden. men vergeet immers snel dat je eigenlijk te maken hebt met gevoelens van andere mensen. als dat in het dagelijks leven al regelmatig voorkomt, is het dus op het Net des te moeilijker.

je ziet namelijk geen persoon tegenover je.

en natuurlijk weet ik ook dat het maar een naam is, zo ontwikkeld ben ik nog wel. dat had ik al in het bericht die je hieronder ziet al gezegd....

kijk maar naar mijn citaat in mijn bericht waar jij op reageerde:

****ach ja... het is maar een naam. jij zal natuurlijk anders zijn. net als iedereen. maar voor de rest het gaat goed met mij. ik vermoed met jou ook insh allah****

ik bedoelde die dingen sarcastisch. het was een reactie op jouw reactie.

dat is het spel.

beslama

rachidatje
21-07-04, 14:05
Salam Rachidatje,

als ik enig woord gebruikt heb dat jou een gevoel van aanval, van mijn kant jegens jou, heeft gegeven, zeg ik je bij deze... het spijt mij.

je hebt namelijk twee keer aan toe een vaag bericht naar mij kant toegeslingerd.

ik ben iemand die heel erg goed tegen verbale uitingen kan. mits ik dus die persoon of ken danwel visueel tegenover mij zie. ik ben juist iemand die graag mensen uitdaagt en reactie uitlokt.

daar we met zijn allen op het net zitten te surfen, en zo af en toe komen er berichtjes binnen van mensen die je niet kent, dan kan het wel eens zo zijn dat bepaalde woorden anders overkomen dan dat men bedoelt.

hoewel ik dat wel weet, blijft het moeilijk om te onderscheiden. men vergeet immers snel dat je eigenlijk te maken hebt met gevoelens van andere mensen. als dat in het dagelijks leven al regelmatig voorkomt, is het dus op het Net des te moeilijker.

je ziet namelijk geen persoon tegenover je.

en natuurlijk weet ik ook dat het maar een naam is, zo ontwikkeld ben ik nog wel. dat had ik al in het bericht die je hieronder ziet al gezegd....

kijk maar naar mijn citaat in mijn bericht waar jij op reageerde:

****ach ja... het is maar een naam. jij zal natuurlijk anders zijn. net als iedereen. maar voor de rest het gaat goed met mij. ik vermoed met jou ook insh allah****

ik bedoelde die dingen sarcastisch. het was een reactie op jouw reactie.

dat is het spel.

beslama

heey hallo!

Nee hoor mister je hebt me echt niet beledigd zoals je zegt op HET NET komen dingen gewoon anders over...en ik weet dat je het sarcastisch bedoelde :wink:
Maar jah misschien ben ik te ver gegaan, en laat je bij deze met rust.

Ik wens een nog een plezierige zoektocht en het ga je goed!:duim:

Moge Allah ta3ala je een goede vrouw schenken! Amien!

Ma3asalama!!

rouya
17-05-06, 21:21
Salamoalaikom,

Hoe oud ben je eigenlijk???

MASOUDA
23-05-08, 09:52
wat kan jij jezelf goed verkopen man ik wens je echt veel suc6 en ik hoop dat je de ware tegenkomt.

Groetjes

arabgirl
02-06-08, 14:47
Het lijkt me te poŽtisch allemaal, krijg er gemengde gevoelens bij als ik je topic lees diabolo. Wat ik daarmee bedoel is, als IK je topic lees kom ik er dromen en fantasieŽn tegen wat zeer mooi is (al vind ik ze beetje overdreven en meer reclameachtig klinken) en dan wat verderop zeg je dat je met je beide voeten op de grond staat. nou kan best allemaal kloppen, lijkt me enkel niet zo vanzelfsprekend. Maar waar ik gek op ben zijn moslimjongens die taalvaardig zijn, en dan heb ik het over de Nederlandse taal he. Want tenslotte met taal kan je veel bekomen.

Met vriendelijke groeten

nadia702
04-06-08, 07:54
Mooie praatjes, mooie praatjes en nog eens mooie praatjes,.... Draai niet rond de pot en vat de koe ineens bij de horens >> vertel wat er echt toe doet want een mooie verpakking maakt voor de meesten onder ons niet uit!!!! Het is de inhoud die telt...... Jamo el diabolo.