PDA

Bekijk Volledige Versie : Arafat ontslaat zijn neefje



Simon
19-07-04, 12:10
Arafat ontslaat veiligheidschef

*******************
GAZA De Palestijnse leider Arafat heeft
de omstreden benoeming van zijn van
corruptie beschuldigde neef Moussa tot
veiligheidschef weer ongedaan gemaakt.
Generaal Majaide,die vorige week het
veld moest ruimen voor Moussa,is door
Arafat herbenoemd.

Met deze stap hoopt Arafat de onrust in
de Gazastrook te beteugelen.Gisteren
vielen in Rafa achttien gewonden bij
gevechten tussen opstandige Palestijnen
en leden van de inlichtingendienst.

Premier Qurei,wiens ontslag zaterdag
door Arafat geweigerd werd,voert
vandaag spoedoverleg met zijn kabinet
over de veiligheidscrisis.

Sandrosi
19-07-04, 14:30
Ik heb die Palestijnen nooit zo goed kunnen begrijpen, maar wat ik helemaal niet begrijp is dat er eerst protesten zijn tegen een corrupte veiligheidschef, deze vervolgens wordt vervangen door een neef die nog corrupter is, de protesten houden dus aan.

De corrupte neef wordt ook weer ontslagen, je zou denken dat alles dan goed is, maar dan komt de oude corrupte veiligheidschef van twee dagen geleden weer terug op zijn post. En toch is iedereen tevreden? Zie ik iets over het hoofd, of zijn ze nu gewoon weer terug bij af?

Bofko
19-07-04, 15:24
Geplaatst door Sandrosi
Ik heb die Palestijnen nooit zo goed kunnen begrijpen, maar wat ik helemaal niet begrijp is dat er eerst protesten zijn tegen een corrupte veiligheidschef, deze vervolgens wordt vervangen door een neef die nog corrupter is, de protesten houden dus aan.

De corrupte neef wordt ook weer ontslagen, je zou denken dat alles dan goed is, maar dan komt de oude corrupte veiligheidschef van twee dagen geleden weer terug op zijn post. En toch is iedereen tevreden? Zie ik iets over het hoofd, of zijn ze nu gewoon weer terug bij af?

De oude corrupte chef is minder corrupt dan neeflief. Blijkbaar op dit moment het hoogst haalbare.

Simon
19-07-04, 15:29
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hiermee de onrust voorbij is.

Simon
19-07-04, 18:29
Op het journaal wordt gezegd dat het neefje al weer benoemd is in een andere hoge veiligheidspositie.

Afrux
19-07-04, 18:58
Geplaatst door Simon
Op het journaal wordt gezegd dat het neefje al weer benoemd is in een andere hoge veiligheidspositie.

Natuurlijk, zo gaat het overal (helaas) in de "zogenaamde" arabisch landen. Er wordt gehandelt naar rang, clan en stand.

Ik kan je vermoorden en als ik geld heb dan gaat je broer de bak in, zo simpel is het. En er zijn toch mensne op dit forum die deze misdadige leiders, die verantwoordelijk zijn voor dood en verderf als god beschouwen.