PDA

Bekijk Volledige Versie : Szv..............



Rabi'ah.
19-07-04, 16:59
Het Satanisch Zionistisch Verbond :D :hihi:

freya
19-07-04, 17:09
Door een godswonder gaat Kinma een paar dagen naar de hemel. Ik heb gehoord dat alles er perfect is. Dat alles goed is en dat er geen slechtheid is.
Door de poorten van de hemel gekomen kom ik een andere hemelbewoner tegen.
Ik stel haar voor een potje schaak te spelen. We spelen voor alles wat we waard zijn en spelen gelijk. Nog een potje dan maar. Weer gelijkspel! Ik realiseer me dat perfectie verliezen uitsluit en dat de enig mogelijke uitkomst gelijkspelen is. Beetje saai, wel.

Hardlopen dan! Leuk! Ik zoek 20 hemelbewoners en we lopen de 100 meter. Hoe hard ik ook ren, we komen allen gelijktijdig aan. Zelfs de fotofinish laat zien dat we precies gelijktijdig aankomen. Dit kan niet waar zijn! Nog een keer dan. Ik ren voor alles wat ik waard ben, maar elke keer dat ik iets harder ren dan de rest word ik tegengehouden.
Nog een keer. Dit keer loop ik langzamer. De rest houdt ook in. Nog langzamer dan. De rest gaat ook langzamer lopen. Ik voel me een marionet.

Na 5 dagen onbeperkt champagne en kaviaar komt die zooi me mijn strot uit!
Omdat alles perfect is, weet ik alles. Mijn redenatievermogen is perfect. Er is niets meer te leren, er komen dus ook geen nieuwe nonfictie boeken meer uit.
Dan lezen ik maar fictie. Omdat alles perfect is, het weten ook, weet ik vantevoren hoe het boek loopt en afloopt. Saai!
Alles is perfect, er is geen honger. Als ik de godganse dag op mijn reet in het gras lig lijd ik nog geen honger.
Praten heeft geen zin meer. Perfectie zorgt ervoor dat ik weet wat de ander gaat zeggen en de ander weet al wat ik ga antwoorden.
Waarom zou ik eigenlijk nog opstaan? Dood gaan kan ik niet, een boek lezen is saai en nutteloos, een goed gesprek is overbodig.

Satan!!!!!!!
Sleep me terug naar de hel!!!!!
Terug naar je warme vuur, waar ik me lekker aan kan warmen. Terug naar mijn vrienden waarmee ik lekker een potje kan stoeien, waarbij er altijd eentje is die het onderspit delft. Laat me boeken lezen en imperfect zijn! Laat me leren, zodat ik me kan blijven verwonderen.
Laat me dorstig zijn zodat ik een goed glas champagne weer kan waarderen. Heerlijk! In de Hel voel ik me thuis!


:D

gejat van www.satanisme.nl

Olive Yao
19-07-04, 18:02
In sommige opzichten vind ik die duivel ook wel tof.

Zo'n beetje al het denken dat afwijkt van de godsboeken is wel duivels genoemd. De duivel moet dus wel de inspirerendste van alle muzen zijn.

Bofko
19-07-04, 18:08
Geplaatst door Olive Yao
In sommige opzichten vind ik die duivel ook wel tof.

Zo'n beetje al het denken dat afwijkt van de godsboeken is wel duivels genoemd. De duivel moet dus wel de inspirerendste van alle muzen zijn.

"Did you ever dance with the devil in the pale blue moonlight ? "

Welke film was dat ook alweer ? :cheefbek:

Ravian
19-07-04, 18:14
Geplaatst door Bofko
"Did you ever dance with the devil in the pale blue moonlight ? "

Welke film was dat ook alweer ? :cheefbek:

Batman. Diepe film was dat :-\

freya
19-07-04, 22:20
Ook van stanisme.nl:


Domheid is niet per definitie het hebben van een laag IQ.
Het maken van fouten is ook geen domheid per sé. Weigeren lessen te trekken uit fouten, ervaring of geschiedenis is domheid.
Hersens hebben en ze [uit luiheid of gemakzucht] niet gebruiken is domheid.

Helaas had LaVey gelijk toen hij verzuchtte dat 'stupidity doesn't hurt'.
Domheid is een volksziekte geworden. Wat mij betreft mogen de dommen de dommen leiden- maar tolereren hoeven we dat niet en er empathie voor opbrengen al evenmin. In een wereld die op alle fronten open ligt - met cyberspace onder je vingers hoef je niet eens meer naar de bibliotheek om dingen uit te zoeken, op te zoeken, te onderzoeken - met televisiekeuze uit meer kanalen dan je bij kan houden - met alle mogelijkheden rond te kijken in andere culturen, hier & nu & in de historie, is het de domheid van een grote massa om kennis stelselmatig te ontwijken en dat te selecteren wat de domheid in stand houdt - met publiekstrekkers van Grote Domme

:tover: