PDA

Bekijk Volledige Versie : Dame met BLAUWE FIAT PUNTO op autosloop in ZWANENBURG/VIJFHUIZEN nabij Hoofddorp.

rifinoe
20-07-04, 00:08
Assalamoe Allaika dit is een serieuse oproep lees het verhaal alsjeblieft aandachtig en sorry voor de minder serieuse toevoegingen.

Een goede vriend van mij heeft mij heel zielighuilend gevraagd deze oproep te plaatsen.

HIj heeft deze oproep op *********** geplaatst en er waren reacties, hij kan de reacties alleen niet lezen door een storing op ***********.

Daarom deze oproep via mij, ik herhaal het scenario!

Afgelopen woensdag 14 juli 2004, was deze jongeman op een autosloperij in de buurt van hoofddorp/vijfhuizen (autosloperij DE LIEDE)
hij was in de stortende regen in zijn alerslechtste klusoutfit iets met zijn auto aan het ondernemen (hij is Ze3ma handig.). Toen kwam deze dame aanlopen ze reed in een blauwe fiat punto, ze liep eerst een andere zaak binnen (velgenland) en kwam toen naar deze betreffende autosloop aan de overkant , toen haar werd gevraagd door iemand of het haar auto was die in de weg stond, zei ze ten eerste ja, maar ze bedoelde nee.
Hij wilde graag wat meer van haar weten op deze manier, mischien kent iemand haar.
HAAR SIGNALEMENT: lichte pijpekrullen, heeeeeel lief :strik: :gezichtje:, ze liep die regenachtige woensdag (14 juli) op korte hakken had een blauwe spijkerbroek aan en een leuk jasje (kleur onbekend).
Hij denkt dat ze ergens in de buurt van Hoofddorp woont.

Nogmaals hij heeft een eerder oproepberichtje op *********** gezet, alleen kan hij niet meer op deze site komen.

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!