PDA

Bekijk Volledige Versie : Yoehoe voorbeeldige moraalridders!



taouanza
20-07-04, 13:13
Zover ik weet is Nabil Marmouch vrijgepleit door justitie. Hoe komt het dat hij nog steeds hier wordt aangeklaagd op pb?
En al die schijnheilige moraalridders die ZS ff fatsoen en manieren willen bijleren hoor ik hoor nooit over. Alsof het niet erg genoeg om onschuldig vast te zitten ben je hier op pb tot in de eeuwigheid de pispaal.

Dus Simon en Bofko hier voor jullie fatsoensnormen.:kotsen:
Je wordt toch schijtziek van die hypcrieten die denken dat autochtonen een patent hebben of fatsoen.Tfoe!

nard
20-07-04, 13:16
:D :D

En ik vond Tfoe altijd klinken naar één of ander exotisch gerecht ......

Blijkt t (zo te zien) een krachtterm te zijn....

Zo zie je maar weer, ik ben slecht geintegreerd.

:)

taouanza
20-07-04, 13:22
Geplaatst door nard
:D :D

En ik vond Tfoe altijd klinken naar één of ander exotisch gerecht ......

Blijkt t (zo te zien) een krachtterm te zijn....

Zo zie je maar weer, ik ben slecht geintegreerd.

:)

Tfoe is spuug.
Moet je maar luisteren hoe het klinkt als je spuugt.

Rabi'ah.
20-07-04, 13:24
Geplaatst door taouanza
Zover ik weet is Nabil Marmouch vrijgepleit door justitie. Hoe komt het dat hij nog steeds hier wordt aangeklaagd op pb?
En al die schijnheilige moraalridders die ZS ff fatsoen en manieren willen bijleren hoor ik hoor nooit over. Alsof het niet erg genoeg om onschuldig vast te zitten ben je hier op pb tot in de eeuwigheid de pispaal.

Dus Simon en Bofko hier voor jullie fatsoensnormen.:kotsen:
Je wordt toch schijtziek van die hypcrieten die denken dat autochtonen een patent hebben of fatsoen.Tfoe!

:lole:

Helemaal mee eens, Taouanza. :tik:

Wat me ook opvalt is dat persoonlijke aanvallen als verwijzingen naar iemands vermeende criminele verleden (ZbaqZbaq), familie (Freya), verblijfsstatus (Zwarte Schaap), consequent gebruikt in dezelfde discussies gebruikt worden door dezelfde mensen als deze mensen geen argumenten meer over hebben.

Zo van: Ik kan iemands argumenten niet weerleggen, dus dan gaan we toch ff met modder gooien naar iemand in de hoop die persoon de mond te snoeren? :mad:

Het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort kinderachtige hysterische uitvallen en mijn dringende vraag aan Beheer is ook om daar adequater tegen op te treden en dan het hele bericht weg te halen, niet alleen het stukje met de meest walgelijke verwensingen.

De sfeer op het forum wordt namelijk danig verziekt door een aantal provocateurs die schijnen te denken dat een verschil van mening een legitimatie is om iemand maar persoonlijk door het slijk te halen. :moe:

Ik hoor ook steeds meer geluiden van vaste prikkers die steeds meer zin krijgen om er (voorlopig) de brui aan te geven omdat het in zo'n vijandige sfeer niet mogelijk is om reëel en vrij te discussiëren over bepaalde onderwerpen, omdat alles meteen wordt uitvergroot en in het overdrevene getrokken wordt als het om Marokkanen, moslims of Palestina gaat. :moe:

Daarom moet er maar een einde komen aan het gezeik en moet men maar eens inhoudelijk gaan discussiëren zonder iemand gaan af te kammen op zijn/haar persoonlijkheid.

Zo, dit moest me ff van het hart. :tik:


Groetjes,

Rabiah.

Mark
20-07-04, 13:25
Geplaatst door taouanza

Je wordt toch schijtziek van die hypcrieten die denken dat autochtonen een patent hebben of fatsoen.Tfoe!

Of gelovigen! Bah! :bril:

nard
20-07-04, 13:27
Geplaatst door taouanza
Tfoe is spuug.
Moet je maar luisteren hoe het klinkt als je spuugt.

Eigenlijk ben jij een viezerik?


:kwaad: :kwaad:

Rabi'ah.
20-07-04, 13:29
Geplaatst door Mark
Of gelovigen! Bah! :bril:

Kun je ff ophouden met grappen maken en serieus ingaan op dit topic? :moe:

taouanza
20-07-04, 13:30
Geplaatst door nard
Eigenlijk ben jij een viezerik?


:kwaad: :kwaad:

Do i look like i care?:moe:

Mark
20-07-04, 13:32
Geplaatst door Rabi'ah.
Kun je ff ophouden met grappen maken en serieus ingaan op dit topic? :moe:

Ok, op de persoon gerichte aanvallen zijn nooit goed.

Sandrosi
20-07-04, 13:36
Ik vind dat tfoe roepen op dit forum met 10 strafpunten bestrafd zou moeten worden! :zweep:

nard
20-07-04, 13:37
Geplaatst door taouanza
Do i look like i care?:moe:

Nee, gelukkig niet zeg.... ;)

Rabi'ah.
20-07-04, 13:38
Geplaatst door Mark
Ok, op de persoon gerichte aanvallen zijn nooit goed.

Ok, dan zijn we het daar over eens.

sienia
20-07-04, 13:39
Geplaatst door Mark
Ok, op de persoon gerichte aanvallen zijn nooit goed.

Een teken van zwakte, helemaal uitgeluld, dus dan maar op de persoon.

taouanza
20-07-04, 13:40
Geplaatst door Sandrosi
Ik vind dat tfoe roepen op dit forum met 10 strafpunten bestrafd zou moeten worden! :zweep:

Dankjewel jij komt mijn bijdrage illustreren met een voorbeeld ter verduidelijking.
Kijk dit bedoel ik: De meeste onbeschofte ongemanierde tuig heeft hier de grootste mond over wie strafpunten moet krijgen.
Hoor ik daar Simon of Bofko? Neen
Tuurlijk niet!

Mark
20-07-04, 13:40
Geplaatst door Rabi'ah.
Ok, dan zijn we het daar over eens.

Ik ben de rotste niet.

Rabi'ah.
20-07-04, 13:40
Geplaatst door sienia
Een teken van zwakte, helemaal uitgeluld, dus dan maar op de persoon.

Helemaal mee eens, Sienia!

Mark
20-07-04, 13:41
Geplaatst door taouanza
Dankjewel jij komt mijn bijdrage illustreren met een voorbeeld ter verduidelijking.
Kijk dit bedoel ik: De meeste onbeschofte ongemanierde tuig heeft hier de grootste mond over wie strafpunten moet krijgen.
Hoor ik daar Simon of Bofko? Neen
Tuurlijk niet!

Ga je nu Bofko en Simon op de persoon aanvallen? :knipoog:

nard
20-07-04, 13:42
Geplaatst door taouanza
Dankjewel jij komt mijn bijdrage illustreren met een voorbeeld ter verduidelijking.
Kijk dit bedoel ik: De meeste onbeschofte ongemanierde tuig heeft hier de grootste mond over wie strafpunten moet krijgen.
Hoor ik daar Simon of Bofko? Neen
Tuurlijk niet!

Daar zou je nou boos van worden!! :ergleuk:

TFOE!

taouanza
20-07-04, 13:44
Geplaatst door Mark
Ga je nu Bofko en Simon op de persoon aanvallen? :knipoog:

Die knipoog he daar trap ik allang niet meer in.:moe:

Rabi'ah.
20-07-04, 13:45
Geplaatst door Mark
Ik ben de rotste niet.

Klopt, het kan altijd erger. :hihi: :p (grapje.......)

Mark
20-07-04, 13:46
Geplaatst door taouanza
Die knipoog he daar trap ik allang niet meer in.:moe:

Ik denk dat het op dit forum altijd erg lastig zal blijven om de boodschap en de persoon te scheiden en niet alleen voor de autochtonen.

Mark
20-07-04, 13:47
Geplaatst door Rabi'ah.
Klopt, het kan altijd erger. :hihi: :p (grapje.......)

ach ik heb zo mijn buiien

Rabi'ah.
20-07-04, 13:54
Geplaatst door Mark
Ik denk dat het op dit forum altijd erg lastig zal blijven om de boodschap en de persoon te scheiden en niet alleen voor de autochtonen.

Mee eens, maar het loopt de laatste tijd de spuigaten uit; de sfeer is gewoon zwaar verziekt. :(

Bovendien gaat het ook opvallen dat het altijd dezelfde mensen zijn die ook steeds dezelfde mensen aanvallen.

Zo van: Als een bepaald persoon een bepaald standpunt verwoordt over een bepaald onderwerp, heb je altijd lolbroeken die daar dan bovenop duiken en hun gal over die persoon spuien, zonder er inhoudelijk op in te gaan.

En de voorbeelden daarvan zijn legio. :moe:

Zo wordt dus iedere discussie over de "hete hangijzers" (Palestina, Marokkanen, de islam), vergiftigd door stokers die er kennelijk op kicken om prikkers met een ander standpunt zoveel mogelijk de grond in te boren.

En dát moet eens een keer afgelopen zijn. :moe:


Groetjes,

Rabiah.

Mark
20-07-04, 14:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Mee eens, maar het loopt de laatste tijd de spuigaten uit; de sfeer is gewoon zwaar verziekt. :(

Bovendien gaat het ook opvallen dat het altijd dezelfde mensen zijn die ook steeds dezelfde mensen aanvallen.

Zo van: Als een bepaald persoon een bepaald standpunt verwoordt over een bepaald onderwerp, heb je altijd lolbroeken die daar dan bovenop duiken en hun gal over die persoon spuien, zonder er inhoudelijk op in te gaan.

En de voorbeelden daarvan zijn legio. :moe:

Zo wordt dus iedere discussie over de "hete hangijzers" (Palestina, Marokkanen, de islam), vergiftigd door stokers die er kennelijk op kicken om prikkers met een ander standpunt zoveel mogelijk de grond in te boren.

En dát moet eens een keer afgelopen zijn. :moe:


Groetjes,

Rabiah.

Maar zo gaat het hier al jaren. Ik zie geen verschil met de afgelopen tijd.

Kijk de laptop grappen over Nabil zijn inderdaad ondertussen te flauw voor woorden. maar ik heb niet echt het idee dat hem dat een reet zal schelen eigenlijk. Persoonlijk vind ik dat mensen die dat als "argument' gebruiken hun eigen overtuigingskracht onderuit halen.

Ik vind dat mensen hier van alle kanten worden aangepakt, niet om wat ze zeggen maar om wie ze zijn.

Ik vind het niet terecht dat Nabil, Freya (ik weet niet eens waar dat over gaat :vreemd: ) en ZS daarop worden gepakt. Maar ik vind ook dat 850 elke keer wordt aangesproken op die sextopic en dat sjeng ook veel te makkelijk als zionist wordt afgedaan.

rnaj
20-07-04, 14:02
Geplaatst door taouanza
Zover ik weet is Nabil Marmouch vrijgepleit door justitie. Hoe komt het dat hij nog steeds hier wordt aangeklaagd op pb?
En al die schijnheilige moraalridders die ZS ff fatsoen en manieren willen bijleren hoor ik hoor nooit over. Alsof het niet erg genoeg om onschuldig vast te zitten ben je hier op pb tot in de eeuwigheid de pispaal.

Dus Simon en Bofko hier voor jullie fatsoensnormen.:kotsen:
Je wordt toch schijtziek van die hypcrieten die denken dat autochtonen een patent hebben of fatsoen.Tfoe!

Volgens mij is ie alleen vrijgepleit voor de diefstal en heeling, maar niet voor verzet bij arrestatie :cheefbek:

Rabi'ah.
20-07-04, 14:17
Geplaatst door rnaj
Volgens mij is ie alleen vrijgepleit voor de diefstal en heeling, maar niet voor verzet bij arrestatie :cheefbek:

Ja en dus slaat het nergens op dat mensen hier het nodig vinden hem aan te vallen op iets waar hij onschuldig aan is. :moe:

Rabi'ah.
20-07-04, 14:27
Geplaatst door Mark
Maar zo gaat het hier al jaren. Ik zie geen verschil met de afgelopen tijd.

Ik wel. De sfeer is zwaar gepolariseerd de laatste tijd. Vroeger toen ik hier begon te schrijven waren de ruzies ook niet van de lucht, maar men had nog een zekere humor/relativeringsvermogen. Maar nu lijkt het echt alsof iedereen de pest heeft aan iedereen en hier niet komt om te discussiëren, maar om persoonlijke frustraties af te reageren.


Geplaatst door Mark

Kijk de laptop grappen over Nabil zijn inderdaad ondertussen te flauw voor woorden. maar ik heb niet echt het idee dat hem dat een reet zal schelen eigenlijk.

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat persoonlijke aanvallen op iemand, wie het ook is, een discussie verzieken en als het te vaak gebeurt, de sfeer op het hele forum vergiftigen.


Geplaatst door Mark

Persoonlijk vind ik dat mensen die dat als "argument' gebruiken hun eigen overtuigingskracht onderuit halen.

Ja, maar ze kunnen de sfeer wel danig verzieken voor een ander. :moe:


Geplaatst door Mark

Ik vind dat mensen hier van alle kanten worden aangepakt, niet om wat ze zeggen maar om wie ze zijn.

Dat vind ik dus ook en dat moet maar eens een keer afgelopen zijn.


Geplaatst door Mark

Ik vind het niet terecht dat Nabil, Freya (ik weet niet eens waar dat over gaat :vreemd: ) en ZS daarop worden gepakt. Maar ik vind ook dat 850 elke keer wordt aangesproken op die sextopic en dat sjeng ook veel te makkelijk als zionist wordt afgedaan.

Mee eens. Maar dat men Sjeng een zionist noemt is niet gebaseerd op zijn persoonlijkheid, maar op het simpele feit dat hij zelf zegt een voorstander te zijn van een exclusief joodse staat in Historisch Palestina en dat is de definitie van zionisme.
Iets anders is dat je niet meer wil luisteren naar zinnige dingen die iemand wél te zeggen heeft, alleen maar omdat het een zionist is.
Dat vind ik wel kwalijk.



Groetjes,

Rabiah.

Mark
20-07-04, 14:30
Rabiah:

Eigenlijk zitten we hier allemaal te lang. Iedereen moet gewoon geband worden zodat een groep frisse nieuwe mensen hier kan discussieren.

rnaj
20-07-04, 14:31
Geplaatst door Mark
Rabiah:

Eigenlijk zitten we hier allemaal te lang. Iedereen moet gewoon geband worden zodat een groep frisse nieuwe mensen hier kan discussieren.

Weet je wat Mark, dan gaan jullie naar m arokko.nl en komen wij hier :melig:

Mark
20-07-04, 14:33
Geplaatst door rnaj
Weet je wat Mark, dan gaan jullie naar m arokko.nl en komen wij hier :melig:

Jullie zijn al hier, hopelijk zitten er wat zinnige mensen tussen waar we mee kunnen discussieren.

(Totdat ik meer van ze weet en overschakel op afbranden op de persoon)

barfly
20-07-04, 14:33
Geplaatst door rnaj
Weet je wat Mark, dan gaan jullie naar m arokko.nl en komen wij hier :melig:

Er is nog een alternatief: www.m.aghrebonline.nl waar vrolijk het ontkennen van de holocaust wordt getolereerd..

Enne www.m a r o kk o is dat nou failliet?

Mark
20-07-04, 14:34
op maghr.ebonline wordt geloof ik 1 bericht per dag gepost

:auw2:

barfly
20-07-04, 14:35
Door farid26 :p

Mark
20-07-04, 14:40
Geplaatst door barfly
Door farid26 :p

Precies, lekker interessant.

barfly
20-07-04, 14:48
Geplaatst door Mark
Precies, lekker interessant.

Tja de uitgebreide boeiende informatie die op NVDD wordt aangeboden is er niet :)

Rabi'ah.
20-07-04, 15:09
Geplaatst door barfly
Tja de uitgebreide boeiende informatie die op NVDD wordt aangeboden is er niet :)

Je bedoelt de informatie over andermans privéleven?

barfly
20-07-04, 15:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Je bedoelt de informatie over andermans privéleven?

Ik ervaar dit als iets persoonlijks :mad:

Bofko
20-07-04, 20:19
Geplaatst door taouanza
Zover ik weet is Nabil Marmouch vrijgepleit door justitie. Hoe komt het dat hij nog steeds hier wordt aangeklaagd op pb?
En al die schijnheilige moraalridders die ZS ff fatsoen en manieren willen bijleren hoor ik hoor nooit over. Alsof het niet erg genoeg om onschuldig vast te zitten ben je hier op pb tot in de eeuwigheid de pispaal.

Dus Simon en Bofko hier voor jullie fatsoensnormen.:kotsen:
Je wordt toch schijtziek van die hypcrieten die denken dat autochtonen een patent hebben of fatsoen.Tfoe!

Nou , nou Taouanza!
We hebben hier toch al ruzie over gemaakt ! 3 dagen geleden. En in goede harmonie geeindigd. Dacht ik.

En nu begin je weer. Het zit wel hoog ,niet !

Sorry dat ik niet voldoe aan het beeld dat je zo graag van me zou willen zien. Ik denk dat ik mezelf dan pas moraalridder zou voelen.