PDA

Bekijk Volledige Versie : ff RUST van maroc.nl.........



Rabi'ah.
20-07-04, 15:43
Beste mensen,

Het zal jullie ongetwijfeld opgevallen zijn dat mijn humeur er de laatste tijd op maroc.nl niet op vooruitgaat gezien de hoeveelheid moesmilies die ik produceer :wink: en het klopt ook.

Ik ben na bijna 2 jaar steeds DEZELFDE discussies met DEZELFDE mensen over DEZELFDE onderwerpen behoorlijk moe, ja. :moe:

Ook de persoonlijke aanvallen, de voortdurende terugkeer van gebande mensen en het vakantiekomkommertijd syndroom hangt me danig de keel uit.

Dus volg ik Nobelientje's wijze raad ( :p ) op en ga ik maar eens een tijdje andere dingen doen.

Ik weet dat ik dit al minstens 2 keer eerder geroepen heb, maar deze keer ben ik van plan me eraan te houden.

Mark heeft trouwens gelijk: We zitten hier allemaal net iets te lang en kennen elkaar net iets te goed en dan ga je je aan elkaar irriteren.

Too bad, but true, dus ik houd de eer voorlopig aan mezelf.



Adieu,

Rabiah.

P.S.

@ Freya: Die godsdienstdiscussie was trouwens wel interessant, maar ik niet het idee dat we echt ergens kwamen.......zullen we gewoon maar de discussie staken onder het motto "jij jouw geloof en ik het mijne"? :wink: :strik:

Mark
20-07-04, 15:44
tot morgen! :hihi:

Mark
20-07-04, 15:45
Weet je wat! ik ben nu geinspireerd!

ik doe ook een poging!

Hopelijk tot nooit meer ziens!

$adeeQ
20-07-04, 15:49
Geplaatst door Mark
tot morgen! :hihi:



:stomp: mijn vrouwtje kan het geen dagje volhouden zonder mij

vanavond is ze er weer :)

barfly
20-07-04, 15:49
Ik zal jullie vreselijk missen :zwaai:

Daniël Z
20-07-04, 15:50
Tot ooit... :)

Couscousje
20-07-04, 15:57
:haha:

Cc

QuelleBidon
20-07-04, 16:55
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Cc

Jij hoeft het niet vrijwillig te doen, hoor.

Jij wordt dwangmatig wel buiten dit forum gehouden!

Ron Haleber
20-07-04, 17:48
Geplaatst door Rabi'ah.
Beste mensen,

Het zal jullie ongetwijfeld opgevallen zijn dat mijn humeur er de laatste tijd op maroc.nl niet op vooruitgaat gezien de hoeveelheid moesmilies die ik produceer :wink: en het klopt ook.

Adieu,

Rabiah.

P.S.

@ Freya: Die godsdienstdiscussie was trouwens wel interessant, maar ik niet het idee dat we echt ergens kwamen.......zullen we gewoon maar de discussie staken onder het motto "jij jouw geloof en ik het mijne"? :wink: :strik:

Chatoloog is fris terug van vacantie (sst natuurlijk uit Somalië) en blijkt zelfs Sint Nicolaas (van Myra veroverd door de Turken) als moslim te willen vieren... :verrassin

Je kunt het dus niet laten bij jouw open deur "dat er maar één God is"... dat wisten we al... :watte?:


Geef Bil@l - more prophet than the prophet himself - die Chatoloog negeert eens goed op zn kop. Zonder zwarte pieten ben jij toch ook voor sinterklaas en al die andere leuke dingen...? :koppel:

Groetjes Ron.

$adeeQ
20-07-04, 21:24
Geplaatst door Ron Haleber
Chatoloog is fris terug van vacantie (sst natuurlijk uit Somalië) en blijkt zelfs Sint Nicolaas (van Myra veroverd door de Turken) als moslim te willen vieren... :verrassin

Je kunt het dus niet laten bij jouw open deur "dat er maar één God is"... dat wisten we al... :watte?:


Geef Bil@l - more prophet than the prophet himself - die Chatoloog negeert eens goed op zn kop. Zonder zwarte pieten ben jij toch ook voor sinterklaas en al die andere leuke dingen...? :koppel:

Groetjes Ron.

:maf2: ronnie Haalbier

weer je pilletje vergeten ?? :brozac:

Couscousje
20-07-04, 21:26
Geplaatst door $adeeQ
:maf2: ronnie Haalbier

weer je pilletje vergeten ?? :brozac:

;)

Cc

$adeeQ
20-07-04, 21:36
Geplaatst door Couscousje
;)

Cc

:zweep: wat mis ik de ouwe Cc :fpuh: .
ronnie haalbier heeft er nu nog steeds een trauma aan overgehouden :hardlach:

Couscousje
20-07-04, 21:38
Geplaatst door $adeeQ
:zweep: wat mis ik de ouwe Cc :fpuh: .
ronnie haalbier heeft er nu nog steeds een trauma aan overgehouden :hardlach:

Heb geduld, die zal maar al te gauw weer haar streken vertonen... ;)

Cc

barfly
20-07-04, 21:38
Geplaatst door $adeeQ
:zweep: wat mis ik de ouwe Cc :fpuh: .
ronnie haalbier heeft er nu nog steeds een trauma aan overgehouden :hardlach:

Ronnie Haleberber heet ie trouwens.

Ik zie hier iets moois op bloeien :Iluvu:

Ron Haleber
20-07-04, 22:28
Geplaatst door $adeeQ
[B [/B]

mafkees ga nou maar gauw je geitjes voeren!

BiL@L
20-07-04, 22:31
Mark! Nie sjow kinderachtig ja. Dat laat je maar aan mij over. Dus kom maar snel weer tevoor schijn, want ik weet wel dat je al mijn a-theistische berichtjes op de voet volgt.
:duim: :p

$adeeQ
20-07-04, 22:35
Geplaatst door Ron Haleber
mafkees ga nou maar gauw je geitjes voeren!

ik zit vandaag op een varkensboerderij en er is geen geit te bekennen hier :zwaai:

BiL@L
20-07-04, 22:44
Geplaatst door $adeeQ
ik zit vandaag op een varkensboerderij en er is geen geit te bekennen hier :zwaai:

Zijn daar ook varkens?
:auw2:

$adeeQ
20-07-04, 22:46
Geplaatst door BiL@L
Zijn daar ook varkens?
:auw2:

:maf2: er begon net eentje te knorren tegen me , zal zijn naam maar niet noemen :giechel:

BiL@L
20-07-04, 22:51
Geplaatst door $adeeQ
:maf2: er begon net eentje te knorren tegen me , zal zijn naam maar niet noemen :giechel:

Mooi, dan blijft Ron tenminste buiten het vizier.
:knipoog:

$adeeQ
20-07-04, 22:54
Geplaatst door Roderik
Zit je bij an3sdej?

die varken is overleden aan de varkenspest . die ligt nu ergens te rotten in de hel :giechel:

$adeeQ
20-07-04, 22:56
Geplaatst door Roderik
Ik zag hem gister anders nog op maghreb posten

varkenspest is een besmettelijke ziekte , waarschijnlijk heeft ie andere varkens besmet :stomp: