PDA

Bekijk Volledige Versie : Dronken cabinepersoneel slaat passagier



euhh
20-07-04, 17:36
Dronken cabinepersoneel slaat passagier

AMSTERDAM - Een Russische passagier is dinsdag op brute wijze mishandeld door dronken cabinepersoneel van de Russische vliegmaatschappij Aeroflot. Dit gebeurde nadat de passagier een klacht indiende over het gedrag van de beschonken stewards en stewardessen, aldus woordvoerder van de firma, Irina Dannenberg.

De passagier was niet te spreken over het feit dat het personeel duidelijk te diep in het glaasje had gekeken en daardoor het werk niet goed uitvoerde. Hij vroeg of hij bediend kon worden door een steward of stewardessen die niet dronken was. Prompt ontving hij daarop een paar rake klappen.

Een andere passagier getuigde dat het personeel inderdaad stomdronken was. ‘De helft van het voedsel dat het personeel serveerde belandde op de vliegtuigvloer. Het was een zooitje’, aldus deze getuige in de Russische krant Izvestia.

De klagende passagier hield aan het voorval een blauw oog over. Na een bezoekje aan de dokter heeft hij aangifte gedaan bij de politie.

Het personeel is voorlopig op non-actief gesteld. Een strafcommissie buigt zich momenteel over het incident.

http://www.telegraaf.nl

Damn, normaal is het andersom, what's next?

nl-x
20-07-04, 19:46
Geplaatst door euhh
Damn, normaal is het andersom, what's next?
Een buschauffeur die mij neermept?

euhh
20-07-04, 20:07
Geplaatst door nl-x
Een buschauffeur die mij neermept?

nee een passagier die cabine personeel mept (die engelse voetballer heeft dat toch gedaan, wat was zijn naam ook al weer?)

barfly
20-07-04, 20:21
Ik kan me niks voorstellen bij die lieve KLM dames dat die bezopen zijn en mij klappen geven...

Bofko
20-07-04, 20:27
Excessief drinken tijden het werk is vrij normaal in Rusland.

Jeltsin is tijdens zijn presidentschap een keer niet uit het vliegtuig gestapt tijdens een officieel staatsbezoek. Hij was stomdronken. Vliegtuig is vrij snel na de landing weer opgestegen . :D

euhh
20-07-04, 20:36
Geplaatst door barfly
Ik kan me niks voorstellen bij die lieve KLM dames dat die bezopen zijn en mij klappen geven...

heheheheh vraag je om een drankje, krijg je een klap op je muil :D

barfly
20-07-04, 20:46
Geplaatst door euhh
heheheheh vraag je om een drankje, krijg je een klap op je muil :D

Zo ken ik ze niet. Meestal vragen ze of ik nog een pilsje wil :)