PDA

Bekijk Volledige Versie : Raad eens wie meeloopt in de vierdaagse?



Sandrosi
20-07-04, 20:02
http://www.theovangogh.nl/theo01.jpg

http://www.theovangogh.nl/theo02.jpg

http://www.theovangogh.nl/theo03.jpg

euhh
20-07-04, 20:02
Is dat zijn buik of een bommengordel?

Orakel
20-07-04, 20:05
Die loopt niet, die rolt.

barfly
20-07-04, 20:19
Zo te zien heeft de bretels een kolerebaan om die broek tegen de aantrekkingskracht in omhoog te houden :)

nl-x
20-07-04, 20:21
Merk de leegte om hem heen. Er is niemand die in zn buurt wil komen behalve een of ander breezersletje. Hij zal dat kindje wel lekker hebben .........

barfly
20-07-04, 20:22
Geplaatst door nl-x
Merk de leegte om hem heen. Er is niemand die in zn buurt wil komen.

Jewelll het Britse leger loopt achter em aan!

Prikke Mik
20-07-04, 20:38
Geplaatst door nl-x
Merk de leegte om hem heen. Er is niemand die in zn buurt wil komen behalve een of ander breezersletje. Hij zal dat kindje wel lekker hebben .........


Nou nou zeg.... :jammer:

Prikke Mik
20-07-04, 20:39
Geplaatst door barfly
Jewelll het Britse leger loopt achter em aan!


Die denken ook: "Hij loopt vast en zeker naar een cafe..".

barfly
20-07-04, 20:44
Geplaatst door Prikke Mik
Die denken ook: "Hij loopt vast en zeker naar een cafe..".

Dutch pints o' lager! :duim:

assassijn
20-07-04, 23:23
Dacht even dat het een film-poster van "Babe returns" was.Heb begrepen dat deze film in de maak was,en dat het pratende biggetje nu een volwassen zwijntje is geworden.

DEMOcraat
20-07-04, 23:48
aan zijn gezicht is goed te zien dat ie nog geen sigaret heeft gerookt.

850
21-07-04, 00:01
:o Mischien is dat breezersletje wel zn dochter

Ron Haleber
21-07-04, 09:15
Geplaatst door 850
:o Mischien is dat breezersletje wel zn dochter

Nee 850, vertrouw nou maar op het objectieve oordeel van nl-x in dit soort zaken!

Ik heb ook wel eens gedacht dat hij een macho was, je weet ik plaats wel eens - tot mijn schade en schande - wat vraagtekens bij mocro's uit de Rif... :schrik:

Maar in dit geval ik kan je verzekeren dat we ons vergissen. Ik heb uit goede bron bij de NMO vernomen dat men hem daar wil vragen voor dat programma van hoog opgeleide moslims die het in Nederland gemaakt hebben: “De geslaagde Nederlander” :nl:

Men zal dan juist speciaal aandacht schenken aan zijn progressieve ideeën over de emancipatie van de vrouw...! :rood:


Deze zondag kwam onze MO_NL al kritisch positief aan het woord over Irshad Manji. Met name haar idee over de idjtihaad vond hij voor de moslims erg goed om over te nemen. Nu is nl-x aan de beurt - ik denk dat men hem over Hirsi Ali zal gaan interviewen.

Je kunt MO_NL vrijdag nog terugzien van 14.03 tot 14.33 op Nederland 1.

plexus
21-07-04, 10:47
foto's zijn nep! ;)

nl-x
21-07-04, 16:09
Geplaatst door Roderik
Ik vrees toch echt dat de NMO dan gedwongen wordt censuur toe te passen omdat NL-X niet verder komt dan de zin "die clitloze hoer moet gewoon haar bek houden of anders oprotten naar Somalië"
Mag dat dan niet gezegd worden op TV?

nl-x
21-07-04, 16:10
Ow, jippie. Ben ik nu ook een mocro uit de Rif?

En ik maar denken dat ik Nederlander was...


:zwaai:

barfly
21-07-04, 16:15
Geplaatst door nl-x
Ow, jippie. Ben ik nu ook een mocro uit de Rif?

En ik maar denken dat ik Nederlander was...


:zwaai:

Je moet wel je plek weten jongen :fplet:

Ron Haleber
21-07-04, 17:48
Geplaatst door nl-x
Ow, jippie. Ben ik nu ook een mocro uit de Rif?

En ik maar denken dat ik Nederlander was...


:zwaai:

Ons schoolvoorbeeld van 'integratie' NL-X met diploma 'inburgeren' op zak, niet zo gauw in de contramine schieten..! Goed lezen! :loens:

Even het door jou gewroken citaat. Hoe heet het programma waar ik je voor heb voorgedragen?




Maar in dit geval ik kan je verzekeren dat we ons vergissen. Ik heb uit goede bron bij de NMO vernomen dat men hem daar wil vragen voor dat programma van hoog opgeleide moslims die het in Nederland gemaakt hebben: “De geslaagde Nederlander” :nl:

Weer getroost...? Koelsi ferhan, sahbi? :zwaai: