PDA

Bekijk Volledige Versie : Herrineren jullie je deze nog, nog, nog?



Orakel
20-07-04, 20:09
Raad es op wie ik stuite?

Er is een groot verschil tussen Judaisme en de Islam. De Islam is niet alleen een godsdienst maar heeft haar eigen seculiere wetten (die de AEL hier ingevoerd wil zien voor moslims). Vele van deze wetten druisen regelrecht in tegen de normen en waarden zoals wij die kennen: democratie, vrijheid en gelijkheid van vrouwen en mannen, humaan strafrecht, scheiding van Kerk en Staat.

Verder zijn moslims iconoclasten in een land van iconofielen;
Honden zijn 'onrein in een land met miljoenen honden liefhebbers;
Mogen geen alcohol drinken in een land van zuipers.
Houden een bloedig 'offerfeest'
Mogen niet aan Siterklaas meedoen of Kerstmis.

Ik maak ook bezwaren tegen de islam omdat deze mij als 'infidel' beschouwt, een infidel die (mocht ik de islam beledigen) gedood mag worden. Kunt u zich de 'fatwa' op Salman Rushdie nog herinneren? Hij moest onderduiken omdat hij de islam beledigd had. Hirsi Ayaan wordt met de dood bedreigd om dezelfde rede.

Moslims in Nederland getuigen van hun wereldwijde umma-gevoel door loyaliteit aan de Palestijnen. Mocht het ooit gebeuren dat Nederland in conflict komt met een moslimland dan houdt ik mijn hart vast voor wat er dan kan gebeuren. Na 11/9 stonden zekere moslims (in ons leger !) te juichen.
Ik moet er verder niet aan denken dat een anti-het-Westen moslim vliegtuigen checkt op Schiphol.

Wij hebben reeds dreigingen ontvangen van de AEL en van een imam in Engeland: "indien u moslims niet goed behandeld dan kunt u geweld verwachten".

Als moslims (niet allemaal natuurlijk) zich zo vanuit hun geloof opstellen kunnen zij van mij niet verwachten dat ik hen accepteer.
Eerst maar een een N.T. Koran schrijven met een beetje verlichting erin aangepast aan de moderne tijd. Misschien zal het dan wel gaan.


Niemand in het Westen was vóór de aanval op de Twin Towers - behalve zekere moslims. Ach nee, imams staan meestal sympathiek tegenover mannen. Het zijn de vrouwen die een 'zachte tik' mogen verwachten als zij stout zijn, of waar je een doek overheen mag gooien, die niet gezien mogen worden - die sex-objecten zijn omdat zij mannen verleiden die hun verleiding niet kunnen weerstaan: waar je bang voor bent moet je onderdrukken.

Opmerkelijk toch dat islamitische landen wél mogen voorschrijven wat vrouwen moeten dragen (ook aan Westerse vrouwen) maar westerse landen niet. Hoe komt dat toch? Omdat de meeste islamitische landen onder de plak zitten van totalitaire macho regimes b.v. in SA en Iran, de mensen daar in armoede leven en grotendeels analfabeet zijn dank zij gebrek aan 'kapitalistische' en humanistische motivering van leiders. Daarop gebaseerd mogen zij (zelfs vanuit Iran) óns vertellen wat wij wel of niet als toelaatbaar mogen zien in onze maatschappij.

Er is niets "moois" aan een hoofddoek alleen voor mannen die graag 'maagden' zien, of vrouwen-in-dienst-van-mannen/God.

Als moslima's bezwaren hebben tegen "de westerse dominante cultuur" waarom zitten zij dan hier? Dit IS het westen mocht ook u dit beginnen te vergeten. Potverdorie: voor de eerste keer krijgen deze moslimvrouwen veel vrijheid in het Westen - en dan moeten zij daar zonodig tegen gaan protesteren! Dat is toch te gek voor woorden - er zitten miljoenen moslima's naar vrijheid te snakken - in de door uw geprezen islamitische landen.

"Zingeving" via een religie vraagt niet om een stuk stof. Miljoenen andere mensen (w.o. ik) kennen andere, ook spirituele zingevingen - maar voelen zich niet genoodzaakt deze aan anderen op te dringen -zelfs van 50 meter afstand.



:hihi: