PDA

Bekijk Volledige Versie : Orale sex

ingaseringa
20-07-04, 23:14
Salaam oe geleikoem broeders en zusters,

ik had laatst een discussie met mijn verloofde over orale sex dus pijpen en beffen.....zij zegt dat het haram is en ik vind van niet....

goulama hebben uiteenlopende opvattingen en meningen over dit onderwerp...maar wat moeten stellen nou doen?

de meesten doen het....

jazaak allah oe geiran...

Groetjes

Mohaa
20-07-04, 23:20
Geplaatst door ingaseringa

ik had laatst een discussie met mijn verloofde over orale sex dus pijpen en beffen.....zij zegt dat het haram is en ik vind van niet....

goulama hebben uiteenlopende opvattingen en meningen over dit onderwerp...maar wat moeten stellen nou doen?

de meesten doen het....

Groetjes

Je stelt een vraag ,terwijl je niet eens open staat voor het antwoord.

Ish niet goed!

Voor straf moet je jezelf een week pijpen

meant2be
21-07-04, 08:32
:loog: :hihi:

achie25
21-07-04, 08:46
Geplaatst door ingaseringa

de meesten doen het....

Groetjes Baseer jij je sexleven op wat andere doen??? Orale sex is niet haram maar je kan het beter achterwege laten omdat je iets in je mond neemt waar ook viezigheid uit komt.. Maar indien beide partners dat graag willen is het toegestaan, zolang er geen dwang daartoe is..