PDA

Bekijk Volledige Versie : Is dit halal

jawhara22
20-07-04, 23:22
Is be*ffen en pij*pen halal en doggystyle en se*x-standjes

Mohaa
20-07-04, 23:24
Geplaatst door jawhara22

1 woord.

wat-ben-jij-van-plan?

jawhara22
20-07-04, 23:26
Geplaatst door Mohaa
1 woord.

wat-ben-jij-van-plan?

Ik-ben-niks-van-plan-of-zo :maf3:
Ben-gewoon-nieuwsgierig :slapen:

jawhara22
21-07-04, 00:03
:staart:

achie25
21-07-04, 08:34
Geplaatst door jawhara22
Is be*ffen en pij*pen halal en doggystyle en se*x-standjes Orale sex is toegestaan indien de partners zich daarin kunnen vinden. Er mag hier echter geen dwang zijn. Je man mag jou dus niet dwingen om hem oraal te bevredigen.

Anale sex is haram. Je mag sex hebben op welke manier dan ook, zolang het maar niet in de anus is. Dus doggy-style is toegstaan mits penetratie in de vagina geschiedt...

Failouz
21-07-04, 11:15
Geplaatst door achie25
Orale sex is toegestaan indien de partners zich daarin kunnen vinden. Er mag hier echter geen dwang zijn. Je man mag jou dus niet dwingen om hem oraal te bevredigen.

Anale sex is haram. Je mag sex hebben op welke manier dan ook, zolang het maar niet in de anus is. Dus doggy-style is toegstaan mits penetratie in de vagina geschiedt...

juistem.

MootjeAmien
21-07-04, 11:19
Geplaatst door jawhara22

Dat had ik je toch al verteld het is gewoon halal ...nou zullen we verder gaa... :jumping: :kusgrijs:

jawhara22
21-07-04, 13:38
Geplaatst door MootjeAmien
Dat had ik je toch al verteld het is gewoon halal ...nou zullen we verder gaa... :jumping: :kusgrijs:

:hihi:
Grappenmaker

jawhara22
21-07-04, 13:40
Geplaatst door achie25
Orale sex is toegestaan indien de partners zich daarin kunnen vinden. Er mag hier echter geen dwang zijn. Je man mag jou dus niet dwingen om hem oraal te bevredigen.

Bedankt voor je uitleg Achie maar wat ik effe niet begrijp hoe weet je nou 100% dat het goed gaat en niet in de an*us terecht komt

achie25
21-07-04, 13:48
Geplaatst door jawhara22
Bedankt voor je uitleg Achie maar wat ik effe niet begrijp hoe weet je nou 100% dat het goed gaat en niet in de an*us terecht komt Heb je nooit opgelet tijdens biologie-lessen op de middelbare school :hihi:

Ik denk dat je zelf wel weet waar een vagina en een anus is.. :wink:

jawhara22
21-07-04, 13:56
Geplaatst door achie25
Heb je nooit opgelet tijdens biologie-lessen op de middelbare school :hihi:

Ik denk dat je zelf wel weet waar een vagina en een anus is.. :wink:

Ik weet niks meer over biologie
en ik weet wel waar de an*us ligt en de vagina gat maar het ligt zo dicht bij elkaar

MootjeAmien
21-07-04, 14:52
Geplaatst door jawhara22
:hihi:
Grappenmaker

Zonder mij was er geen Maroc.nl... :nijn:

PS: alles Kitsss veilig achter de rits :rolleyes:

jawhara22
21-07-04, 14:55
Ja hoor alles zit achter slot en grendel :rolleyes:

MootjeAmien
21-07-04, 14:59
Geplaatst door jawhara22
Ja hoor alles zit achter slot en grendel :rolleyes:

Je begint het te leren mijn studentje...

waak em....of doen de engelen het al... :rolleyes:

jawhara22
21-07-04, 15:02
Geplaatst door MootjeAmien
Je begint het te leren mijn studentje...

waak em....of doen de engelen het al... :rolleyes:

We waken er allebei over dus het zit goed :engel:
Met mij valt gewoon niet te sollen :duivels:

achie25
21-07-04, 15:03
Geplaatst door jawhara22
en ik weet wel waar de an*us ligt en de vagina gat maar het ligt zo dicht bij elkaar Nou het is makkelijker dan je denkt :wink:

jawhara22
21-07-04, 15:07
Geplaatst door achie25
Nou het is makkelijker dan je denkt :wink:

Leg is uit als je wil

achie25
21-07-04, 15:28
Geplaatst door jawhara22
Leg is uit als je wil Moet ik dit nu echt serieus nemen..

MootjeAmien
21-07-04, 17:30
Geplaatst door jawhara22
We waken er allebei over dus het zit goed :engel:
Met mij valt gewoon niet te sollen :duivels:

Ik zit je te prikken :moe:

Gezakt... :maf3:

rachidatje
21-07-04, 20:57
Hier zul je vast wat aan hebben......

Vraag: Asalamoe Alleikoem Warahmatoe Allahie Wabarakatohoe Mijn vraag is, wat mag en wat niet mag binnen het huwelijk als het komt op sex. Dank u

Antwoord:

Wa alaikoem assalam warhamatoe ALLAH, beste broeder

Jullie vrouwen zijn (als) akkers voor jullie, Komt dan tot jullie akkers zoals jullie wensen. Al baqarah: 223

Wat er gezegd moet worden op het tijdstip van gemeenschap hebben. Als een moslimman op het punt staat zijn vrouw te benaderen moet hij altijd eerst zeggen: Bismillah, allahoemma djannibnaa ahs-shaitaan, wa djannibie ash-shaitaana maa razaqtanaa. (In de naam van Allah, O Allah laat ons wegblijven van de duivel en houd de duivel weg van datgene dat U ons kunt schenken [nageslacht]). Hierover zei de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem): “Daarna, als Allah bepaalt dat zij een kind zullen hebben, zal de duivel nooit in staat kunnen zijn dat te schaden.” (Boekharie

Hoe de man tot zijn vrouw komt. Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel van uit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223)

Er zijn verscheidene ahadieth over dit onderwerp waarvan ik er slechts één zal noemen (Sheich Al-Albaanie vermeldt in zijn boek twee ahadieth hierover): Op het gezag van Djaabir (ra) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.”

De profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim). Er zijn in de islam bepaalde etiketten die voor een ieder die trouwt geldt en een huwelijk wenst te voltrekken met een vrouw. De meeste moslims tegenwoordig, zelfs degenen die de ibaadah (aanbidding) van de islam uitoefenen, negeren of zijn totaal onwetend geworden over deze islamitische etiketten.

Het verbod van sodomie: Het is verboden voor een moslimman om van achter (in de anus) bij zijn vrouw naar binnen te gaan. Dit is de uitleg van de aya ‘Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.’ (Aangezien een ‘akker’ alleen kan verwijzen naar een plaats waar iets kan groeien). Er zijn ook andere ahadieth over dit onderwerp, waaronder de volgende: Op het gezag van Oem Salama (ra) die zei: “Toen de Moehadjirien naar de Ansaar in Al-Madinah kwamen huwden sommige van hen vrouwen van de Ansaar. De vrouwen van de

Moehadjirien lagen op hun gezichten (tijdens seksuele omgang), terwijl de vrouwen van de Ansaar dit nooit deden. Toen wilde één van de mannen van de Moehadjirien dat zijn vrouw dat deed. Zij weigerde dit tot zij erover aan de profeet (Allah’s vrede en genade zij met hem) kon vragen, maar zij was te verlegen deze vraag te stellen en dus vroeg Oem Salama het aan hem (Allahs vrede en genade zij met hem).

Daarna werd de aya geopenbaard die zegt: ‘Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker waneer of hoe jullie wensen.’ (Al-Baqarah: 223)

De profeet (Allahs vrede en genade zij met hem) zei: ‘nee!’ (niet op iedere manier die je wenst) Behalve in één opening! (Dit is het vrouwelijke geslachtsdeel).’ (Ahmed, At-tirmidhie en anderen; sahih) [sheich al-Albaanie vermeldt in zijn boek hierover nog vijf andere hadith]

Het verbod van gemeenschap tijdens haar menstruatie. Het is verboden voor een moslimman seksuele omgang te hebben met zijn vrouw wanneer zij haar menstruatie heeft. Dat staat duidelijk in de volgende aya van de Qor-aan: “Zij vragen jou over de menstruatie van de vrouw. Zeg: ‘Dit is een adha (schadelijk iets); blijft dus weg van vrouwen tijdens hun menstruatie en nader hen niet totdat zij schoon zijn. Maar als zij zich hebben gereinigd, benader hen dan zoals Allah jullie bevolen heeft. Want Allah houdt van degenen die zich voortdurend naar hem keren en Hij houd van degenen die zich voortdurend zuiver en schoon houden.” (Al-Baqarah:222) Er zijn ook hadith hierover, waaronder:

Ten eerste: “Een ieder die seksuele omgang heeft met een menstruerende vrouw, of met een vrouw van achter (de anus), of een waarzegger benadert en gelooft in wat hem verteld wordt, is ongelovig in datgene dat aan Mohammed werd geopenbaard.” (Aboe Dawoed, at-Tirmidhie en anderen: Sahih)

Ten tweede: Op het gezag van Anas ibn Malik die zei: “Als één van de vrouwen van de joden haar periode had, zetten zij haar uit haar huis en zij aten, dronken of sliepen niet met haar in het huis. De profeet (vzmh) werd hierover gevraagd en Allah openbaarde de aya: “Zij vragen jou over de menstruatie van vrouwen. Zeg: dit is een adha (schadelijk iets); blijft dus weg van vrouwen tijdens hun menstruatie, Vervolgens zei de profeet (vzmh): “Blijf met hen in het huis en doe alles behalve gemeenschap.”

De joden zeiden : ‘Deze man wil niets laten dat wij doen zonder iets anders te doen. ’ Daarna kwam Asyad ibn Hoedair en Abbaad ibn bishr naar de profeet (vzmh) en zeiden: O boodschapper van Allah, waarlijk de joden zeggen dit en dat, moeten we dan geen bij gemeenschap tijdens de menstruatie hebben?’ De profeet’s gezicht veranderde dusdanig dat wij dachten dat hij razend op hen was, dus vertrokken zij. Toen zij naar buiten kwamen, zagen zij dat een gift van melk naar de profeet (vzmh) werd gebracht. De profeet (vzmh) stuurde daarna iemand achter hen aan om hen een drank van melk te geven, aldus voelden wij dat hij niet echt boos op hen was.” (moeslim, Abou Auwaana en Aboe Dawoed)

Uit het artikel: De etiquette van het huwelijk (Zie Artikelen)

En Allah en zijn profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) weten het beste.

Cyberimam, Het team van al-Islaam.com

jawhara22
21-07-04, 21:43
Hartelijk dank voor de informatie maar ik heb niks gezien over be*ffen en pij*pen

jawhara22
21-07-04, 21:45
Geplaatst door achie25
Moet ik dit nu echt serieus nemen..

Alleen als je wil heej want ik begrijp het echt niet :rolleyes:

DonnieBrasco
25-07-04, 18:25
Geplaatst door jawhara22
en ik weet wel waar de an*us ligt en de vagina gat maar het ligt zo dicht bij elkaar

Serieus? Dat meen je toh niet???? Anders zoekt de man wel voor je waar ie insteekt hahaha jij hoeft alleen te voelen hij moet zoeken niet jij. Don't worry dan hahaa

MootjeAmien
26-07-04, 08:26
Geplaatst door jawhara22
Verdomme mensen jullie nemen me niet eens serieus :zweep:

Ik neem je wel van .... :ninja2:

achie25
26-07-04, 08:31
Geplaatst door jawhara22
Verdomme mensen jullie nemen me niet eens serieus :zweep: Vind je het gek :p

kultoom
26-07-04, 15:00
Geplaatst door jawhara22
Verdomme mensen jullie nemen me niet eens serieus :zweep:

Er werd toch net in die hadith uitgelegd hoe een man zijn vrouw mag benaderen? Als het haraam zou zijn zou er toch over gesproken worden? Er staat in alle richtingen alleen niet in de anus...is toch duidelijk genoeg?

MootjeAmien
26-07-04, 19:38
Geplaatst door jawhara22
Me oor :rolleyes:

Nee :ego: daar ga ik op spuiten :jammer:

kultoom
26-07-04, 21:22
Geplaatst door jawhara22
Ik zie niets over bef*fen en pij*pen alleen maar akker dit akker dat

Als er niks over gezegd wordt...zal het toch niet haraam zijn? Ik heb nooit gelezen dat het haram is... hopen dat het toegestaan is.. :fpuh:

MootjeAmien
26-07-04, 23:00
Geplaatst door jawhara22
Spuit maar goed zou ik zeggen

:p

kultoom
27-07-04, 06:17
Geplaatst door jawhara22
Waarom die stomme tong erbij be*f je teveel of zo :rolleyes:

Wat een vraag...hcouma....Jij lijkt me eerder zo`n vrouw...stagfir allah...wat wil je beweren? dat ik lesbo ben? :fuckit:

MootjeAmien
28-07-04, 13:42
Mensen...

Itaqi Laah :rolleyes: :rolleyes:

beachboy
28-07-04, 23:18
Hebben jullie wel eens nagedacht hoe dit moet bij sex met mannen.
De moslim man wordt niet geneukt en hij pijpt ook niet.

Maar daar staat tegen over dat de moslim man zich graag laat pijpen door een homo.
En wil deze graag anaal nemen.
Ik spreek uit ervaring
Ik moet zeggen meiden: ze zijn lekker de maroc mannen

MootjeAmien
29-07-04, 02:21
Geplaatst door beachboy
Hebben jullie wel eens nagedacht hoe dit moet bij sex met mannen.
De moslim man wordt niet geneukt en hij pijpt ook niet.

Maar daar staat tegen over dat de moslim man zich graag laat pijpen door een homo.
En wil deze graag anaal nemen.
Ik spreek uit ervaring
Ik moet zeggen meiden: ze zijn lekker de maroc mannen

echt waar...? :boer:

koeraicha
06-08-04, 23:30
Geplaatst door achie25

ik denk dat jullie een fout hebben begaan betreffende het orale sex onderwerp.

Ik heb gelezen dat jij "orale sex"hebben toegestaan in de Islam, en daarmee waarschijnlijk antwoord hebben gegeven op de vraag die zelfs de grootste Ulama's laat doen discussieren.

Ten eerste staat er op de site "sunnipath" dat orale sex "detested" is, betekent najas en is dus zeker niet goed om te doen.

Ten tweede, hoe kunnen jullie goedkeuren een geslachtsorgaan in je mond te stoppen, de mond waarme wij (het meest hygienische volk op aarde) communiceren met Allah, de mond die de belangrijkste orgaan is die we gebruiken bij het gedenken van Allah SWT, bij Dhikr: Quraan lezen, salaat doen etc?

Het is niet moeilijk om je af te vragen of het halal of haram is. Stel jezelf de vraag: Is Allah blij met wat ik doe? Maak ik Allah blij hiermee? Dan is het antwoord waarschijnlijk niet zo moeilijk dan te zeggen dat het verboden is.en overigens heeft God ons opgedragen om de weg van twijfel te vermijden en halal is het bij lange na niet dus..

wasalaam aleikoem

koeraicha
06-08-04, 23:32
Geplaatst door achie25
[/B]

En dan noem je mijn adviezen van Bommel antwoorden?Je onderbouwt je eigen antwoorden geeneens of heb ik iets gemist?

DonnieBrasco
06-08-04, 23:33
hmm ja misschien bij mannen maar beffen is het anders volgens mij. Dat mag wel volgens aantal geleerden

07-08-04, 12:13
Volgens www.sunnipath.com mag het wel, zolang je maar niks inslikt.

Maar even een vraagje voor de meiden, hoe kunnen jullie nou pijpen lekker vinden?

Joesoef
07-08-04, 22:13
Geplaatst door [email protected]@
Volgens www.sunnipath.com mag het wel, zolang je maar niks inslikt.

Maar even een vraagje voor de meiden, hoe kunnen jullie nou pijpen lekker vinden?

Wacht jij maar tot je een goed sexleven hebt.

08-08-04, 11:27
Geplaatst door Joesoef
Wacht jij maar tot je een goed sexleven hebt.

Joesoef, dit was toch een vraag bedoeld voor de lady's.

Joesoef
08-08-04, 20:45
Joesoef, dit was toch een vraag bedoeld voor de lady's.

Als ervaren man kan ik je vertellen dat vrouwen het niet alleen prettig vinden om orale sex te krijgen maar ook heel fijn vinden om het te geven. Belangrijkste is dat beiden het willen en dat beide het prettig vinden.

Als de een niet wil begin er dan niet aan.

En volgens de info die ik heb is orale sex toegestaan.....

08-08-04, 20:58
Geplaatst door Joesoef
Als ervaren man kan ik je vertellen dat vrouwen het niet alleen prettig vinden om orale sex te krijgen maar ook heel fijn vinden om het te geven. Belangrijkste is dat beiden het willen en dat beide het prettig vinden.

Als de een niet wil begin er dan niet aan.

En volgens de info die ik heb is toegestaan.....

Je hebt wel gelijk dat het van beide kanten moet komen, en dat het voor allebei prettig moet zijn.
Persoonlijk denk ik anders over orale sex, maar ja zover ben ik nog niet.

Joesoef
08-08-04, 22:22
Je hebt wel gelijk dat het van beide kanten moet komen, en dat het voor allebei prettig moet zijn.
Persoonlijk denk ik anders over orale sex, maar ja zover ben ik nog niet.

Gelijk heb je. Bekijk het opnieuw op het moment dat het zich aan doet. Heel belangrijk, in een relatie, bij sex, praat met je partner. Praat wat je verwacht, waarmee je zit, wat je wilt en wat niet. Ik had ook zo mijn bedenkingen bij orale sex maar mijn (ex)partner niet.

Mootje007
15-08-04, 18:40
ewa ja