PDA

Bekijk Volledige Versie : Realatie met een getrouwde man

Failouz
21-07-04, 11:26
Relatie met een getrouwde man.
Als je heel erg verliefd bent op een getrouwde man en jullie houden van elkaar en hij wil voor je scheiden, is het dan haram. want het ging al eerder niet goed , maar ik voel me schuldig. Maar liefde maakt blind. Moet ik nu afstand nemen totdat hij gescheiden is of mag ik gewoon contact met hem blijven houden.

Waterval
21-07-04, 11:29
Geplaatst door Failouz
Als je heel erg verliefd bent op een getrouwde man en jullie houden van elkaar en hij wil voor je scheiden, is het dan haram. want het ging al eerder niet goed , maar ik voel me schuldig. Maar liefde maakt blind. Moet ik nu afstand nemen totdat hij gescheiden is of mag ik gewoon contact met hem blijven houden.

Schiet jezelf voor je kop. (Of probeer je even in te denken in de situatie van zijn huidige vrouw. Als dat ook niet lukt, picture this: Hij gaat scheiden van haar, trouwt met jou en een paar jaar later neemt iemand anders de plek in die jij nu inneemt. (Die van vriendinnetje van een getrouwde man).

chanous
21-07-04, 12:24
schandalig gewoon waar ben je godsnaam mee bezig hoezo naief dat je daar intrapt zeg hij gaat zijn vrouuw en kinderen echt niet voor jou verlaten oudste smoesje ter wereld en dat je nog over haram begint vindt ik al helemaal bizar waar zijn je normen en waarden en what goes a round comes a round
je moet gewoon stoppen met die relatie en als hij echt van je houdt dan

chanous
21-07-04, 12:29
ik bedoel als hij echt van jou houdt dan komt hij vanzelf weer naar jou toe

Joesoef
21-07-04, 13:08
Er is een verschil tussen houden van en lust. Die man ziet je nu als een bevrediging van zijn lust. Jij bent slechts een tussenstap.

Lwarda
21-07-04, 13:25
Ze3ma zeggen dat die van zijn vrouw gaat scheiden en ondertussen eet die van 2 walletjes.

Failouz
21-07-04, 13:35
Geplaatst door Joesoef
Er is een verschil tussen houden van en lust. Die man ziet je nu als een bevrediging van zijn lust. Jij bent slechts een tussenstap.

Wie zegt dat ik hem sexueel bevredig. he hallo zo bedoel ik het niet hoor.

achie25
21-07-04, 13:52
Geplaatst door Failouz
Wie zegt dat ik hem sexueel bevredig. he hallo zo bedoel ik het niet hoor. ZOu jij het leuk vinden als je man een relatie heeft met een ander? Ook al is jullie huwelijk naar de knoppen. Als je die vraag beantwoordt weet je ook meteen of het wel of niet toegestaan is...

Joesoef
21-07-04, 14:05
Geplaatst door Failouz
Wie zegt dat ik hem sexueel bevredig. he hallo zo bedoel ik het niet hoor.

Dan nog. Zou hij ook gaan scheiden als jij er niet was geweest, als er gewoon niemand op hem had gewacht?

meant2be
21-07-04, 14:47
Geplaatst door Failouz

Salaam Failouz,

Ik ben geen geleerde in de islam ofzo, maar ik wil toch even reageren. Ik vind dat je het ook uit moreel standpunt gezien niet kunt maken om contact te hebben met iemand die gehuwd is. Het is niet alleen fout omdat hij een vrouw heeft, maar het is ook fout om sowieso een relatie te hebben, maar goed. Maar wie zegt dat hij zijn vrouw gaat verlaten, hij? En hij liegt natuurlijk nooit :rolleyes: En dan nog stel dat hij zijn vrouw verlaat, is dat de persoon met wie jij verder door het leven wilt, iemand die liegt, oneerlijk en onbetrouwbaar is? Wie zegt dat hij over een paar jaar dan ook niet op jou uitgekeken is en jou hetzelfde aandoet wij jullie nu zijn vrouw aandoen? Iets wat fout begint zal ook fout eindigen, snap je wat ik bedoel? Als hij niet gelukkig is in zijn huwelijk dan dient hij zicht tot god te wenden en niet tot andere vrouwen. Mocht hij echt niet met zijn vrouw verder willen gaan dan had hij eerst netjes moeten scheiden en dan pas naar een nieuwe levenspartner moetn gaan zoeken. Dit is gewoon overspel ookal hebben jullie geen gemeenschap gehad, alleen de blik of gedachte is al genoeg.

Jij verdient beter, je verdient een man die je trouw kan blijven en wat je jezelf niet toewenst doet dat ook een ander niet aan, want zijn vrouw verdient het ook niet om zo behandeld te worden achter haar rug om. Dus laat die man ver achter je en ga verder met je eigen leven en inchallah wordt je beloond met een goede moslim-man

Ma3asalama ;)

Failouz
21-07-04, 15:04
[QUOTE]Geplaatst door meant2be
[B]Salaam Failouz,

Ik ben geen geleerde in de islam ofzo, maar ik wil toch even reageren. Ik vind dat je het ook uit moreel standpunt gezien niet kunt maken om contact te hebben met iemand die gehuwd is. Het is niet alleen fout omdat hij een vrouw heeft, maar het is ook fout om sowieso een relatie te hebben, maar goed. Maar wie zegt dat hij zijn vrouw gaat verlaten, hij? En hij liegt natuurlijk nooit :rolleyes: En dan nog stel dat hij zijn vrouw verlaat, is dat de persoon met wie jij verder door het leven wilt, iemand die liegt, oneerlijk en onbetrouwbaar is? Wie zegt dat hij over een paar jaar dan ook niet op jou uitgekeken is en jou hetzelfde aandoet wij jullie nu zijn vrouw aandoen? Iets wat fout begint zal ook fout eindigen, snap je wat ik bedoel? Als hij niet gelukkig is in zijn huwelijk dan dient hij zicht tot god te wenden en niet tot andere vrouwen. Mocht hij echt niet met zijn vrouw verder willen gaan dan had hij eerst netjes moeten scheiden en dan pas naar een nieuwe levenspartner moetn gaan zoeken. Dit is gewoon overspel ookal hebben jullie geen gemeenschap gehad, alleen de blik of gedachte is al genoeg.

Jij verdient beter, je verdient een man die je trouw kan blijven en wat je jezelf niet toewenst doet dat ook een ander niet aan, want zijn vrouw verdient het ook niet om zo behandeld te worden achter haar rug om. Dus laat die man ver achter je en ga verder met je eigen leven en inchallah wordt je beloond met een goede moslimman

bedankt voor je reactie ik zal je advies in overweging brengen.

amina1977
21-07-04, 16:13
vergeet hem alsjeblieft! Ik weet dat het moeilijk is ik heb hetzelfde meegemaaky schat.

Mohaa
21-07-04, 18:04
Geplaatst door Failouz

Hey naieve tagna,

Eenmaal vreemdgaan = ALTIJD vreemdgaan.

De kans is 79,27% dat ie jou hetzelfde flikt als wat nu zijn vrouw gaat overkomen.

En als t jou ook overkomt zeg ik: Eigen schuld, dikke bult op je oog.

Majdoulina
22-07-04, 09:37
hhhmmmmmm... ik snap dat echt ni hoor hoe kun je nu met een getrouwde man verkeren? In den dag is hij bij u, en in de nacht zit hij bij zen vrouw en kinderen heb jij een hart!!!!! denk eens na meisje. En wie zegt dat hij echt wil scheiden met zen vrouw??!! Al die fucking mannen zijn tegenwoordig ni te vertrouwen;