PDA

Bekijk Volledige Versie : DHC heeft er een concurrent bij



850
21-07-04, 13:28
Geplaatst door assassijn
Vraag me af of Nova of het CiDi ook deze muzikale talenten zal aanklagen,of dat dit valt onder de vrijheid van menings-uiting.


Er zijn een ook een paar blackmetal bands in Nederland die racistisch zijn maar afgezien van het tijdschrift Alert krijgt dat voor de rest geen kritiek van wie dan ook.

David
21-07-04, 13:38
Geplaatst door 850
Er zijn een ook een paar blackmetal bands in Nederland die racistisch zijn maar afgezien van het tijdschrift Alert krijgt dat voor de rest geen kritiek van wie dan ook.


Zet zes nichten en drie flessen wijn een uurtje bij elkaar; dan wordt er pas gedisst. Kan de gemiddelde rapgroep nog heel wat van leren.

Joepie
21-07-04, 14:59
waar ben je op uit eigenlijk?

Tuurtlijk wordt dit ook niet toegestaan als er rasistische uitspraken gezongen (whatever) gedaan worden tegen welke bevolkingsgoep dan ook, dus klinkt raar misschien.... maar is DUS! ook niet geoorloofd tegen moslims.

(kan het niet luisteren op het werk, maar ik denk dat ik het wel weet zonder te luisteren).

Wat denk je zelf???

Joepie
21-07-04, 15:01
Geplaatst door David
Zet zes nichten en drie flessen wijn een uurtje bij elkaar; dan wordt er pas gedisst. Kan de gemiddelde rapgroep nog heel wat van leren.

hehe the gossipbithches use force in explict lyrics

illmatik
21-07-04, 15:04
Geplaatst door David
Zet zes nichten en drie flessen wijn een uurtje bij elkaar; dan wordt er pas gedisst. Kan de gemiddelde rapgroep nog heel wat van leren.

:haha: