PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit moet ik ff kwijt; De Tour de France topic.



Al3arbi
21-07-04, 17:52
ff geen zionisten, Imams. Ayaan. Hoofddoekjes. Rappers en Irakeze Moordleiders, ff wat anders. De tour de France. Wat `n )(*@!#)(*_)!@# is die Armstrong. Die Tour is geen ruk aan als hij als `n soort Ironman over die colletjes crosst. De Tyfus, zeg...:droef:

Daniël Z
21-07-04, 17:57
Geplaatst door Al3arbi
Wat `n )(*@!#)(*_)!@# is die Armstrong. Die Tour is geen ruk aan als hij als `n soort Ironman over die colletjes crosst. De Tyfus, zeg...:droef:

Tip: wijzig de titel in het Algemene Tourtopic. :lole:

barfly
21-07-04, 17:58
Ik heb überhaupt een kolerehekel aan de Tour. Stelletje sufkötten die achter mekaar aan fietsen terwijl het smoorheet is...

Daniël Z
21-07-04, 18:00
Geplaatst door barfly
Ik heb überhaupt een kolerehekel aan de Tour. Stelletje sufkötten die achter mekaar aan fietsen terwijl het smoorheet is...

Ik ook.

Mijn suggestie voor de naam 'Algemeen Tourtopic' is dan ook bedoeld om al dat gezeik in 1 topic te houden. :p
Zelfde met voetbal trouwens... Stel mannen die achter een balletje aanrennen, WHO CARES!

lennart
21-07-04, 18:12
Lance :duim: :handbang:

illmatik
21-07-04, 18:33
Winnen die Amerikanen ook eens iets op een eerlijke manier.


Lance Ownz da Tour !

Al3arbi
21-07-04, 18:35
Geplaatst door illmatik
Winnen die Amerikanen ook eens iets op een eerlijke manier.


Lance Ownz da Tour !


Dat is nog maar de vraag...:D

Daniël Z
21-07-04, 21:53
Van Stormfront:
In die draad komt de jood daniel, met het plan om de joden en islamieten te verenigen in een coalitie. In de praktijk komt het erop neer dat de joden vanuit de achtergrond sturen en manupileren, waardoor de Marokkanen maar moeten rellen.

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=117736&highlight=Daniel+joden+marokkanen

En zo zien we maar weer eens dat Stormfront ook wel eens gelijk heeft. :engel: :)

observer
21-07-04, 22:12
tja dan filter je hem eruit en doe je als of de 2e plaats belangrijk ik

Simon
22-07-04, 00:43
Belachelijk dat die Fransen boe roepen als Lance finisht. Maar saai wordt zo'n tout er wel van.

mark61
22-07-04, 00:52
Fransen zijn losers. En als dan uitgerekend een Amerikaan ze met de neus op de feiten drukt en een Duitser de eer van Europa hoog moet houden krijgen ze helemaal een beroerte. Nee, dan maar juichen voor Voeckler (hmm, ook al een volksduitser) die als 80e finisht.:hihi:

jans
22-07-04, 01:03
Die Tour is geen ruk aan als hij als `n soort Ironman over die colletjes crosst. De Tyfus, zeg...

Tja... tis niet zijn schuld, als die andere ploegen nou ook eens wat beter hun best doen :knipoog:

lennart
22-07-04, 01:06
Ik heb begrepen dat ook veel duitsers boe riepen en Lance is ook af en toe bespuugt door het publiek. :jammer: