PDA

Bekijk Volledige Versie : Laten we bruggen gaan bouwen



barneveld
22-07-04, 01:07
. Laten we bruggen gaan bouwen, en geen 'veiligheidsmuren' die ons van elkaar scheiden.
. Laten we eens wat vaker stil zijn.
. Laten we elke gelegenheid aangrijpen om hoop, vertrouwen en liefde om ons heen te verspreiden.
. Laten we degene die nu tegenover ons staat beschouwen als de belangrijkste mens in ons leven, en laten we hem of haar onze volledige aandacht geven.
. Laten we elkaar veel vaker omhelzen en aanraken.
. Laten we aardig zijn voor elkaar. Ooit geweten hoeveel spieren in je gezicht nodig zijn om te fronsen, en hoe weinig spieren je nodig hebt om te glimlachen?
. Laten we overal en altijd respect tonen voor elkaar.
. Laten we onbevangen zijn tegenover alles wat voor ons nieuw en onbekend is, en laten we het als een kans zien om iets te leren, in plaats van er bang voor te worden.
. Laten we vaker lachen en ongeremd plezier maken.
. Laten we de wc-juffrouw, de ijscoman of de bloemenman vaker zomaar een fooi van tien euro geven.
. Laten we een voorbeeld nemen aan de spontaniteit van kleine kinderen en dieren. Staat er niet ergens geschreven dat we 'weer moeten worden als kleine kinderen'?
. Laten we de eenvoud omhelzen en terugbrengen in alles wat we doen. De echte waarheden in het leven zijn altijd heel eenvoudig. Waarheid en eenvoud gaan hand in hand.
. Laten we gewoon onszelf durven te zijn, en laten we de maskers die we (uit angst) misschien lange tijd hebben gedragen, eindelijk afzetten. Ze zijn niet nodig. Waarom zouden we nog langer verbergen wie we echt zijn? Het is juist heel prettig en veilig om jezelf te zijn.

barneveld
22-07-04, 01:08
Geplaatst door barneveld
. Laten we bruggen gaan bouwen, en geen 'veiligheidsmuren' die ons van elkaar scheiden.
. Laten we eens wat vaker stil zijn.
. Laten we elke gelegenheid aangrijpen om hoop, vertrouwen en liefde om ons heen te verspreiden.
. Laten we degene die nu tegenover ons staat beschouwen als de belangrijkste mens in ons leven, en laten we hem of haar onze volledige aandacht geven.
. Laten we elkaar veel vaker omhelzen en aanraken.
. Laten we aardig zijn voor elkaar. Ooit geweten hoeveel spieren in je gezicht nodig zijn om te fronsen, en hoe weinig spieren je nodig hebt om te glimlachen?
. Laten we overal en altijd respect tonen voor elkaar.
. Laten we onbevangen zijn tegenover alles wat voor ons nieuw en onbekend is, en laten we het als een kans zien om iets te leren, in plaats van er bang voor te worden.
. Laten we vaker lachen en ongeremd plezier maken.
. Laten we de wc-juffrouw, de ijscoman of de bloemenman vaker zomaar een fooi van tien euro geven.
. Laten we een voorbeeld nemen aan de spontaniteit van kleine kinderen en dieren. Staat er niet ergens geschreven dat we 'weer moeten worden als kleine kinderen'?
. Laten we de eenvoud omhelzen en terugbrengen in alles wat we doen. De echte waarheden in het leven zijn altijd heel eenvoudig. Waarheid en eenvoud gaan hand in hand.
. Laten we gewoon onszelf durven te zijn, en laten we de maskers die we (uit angst) misschien lange tijd hebben gedragen, eindelijk afzetten. Ze zijn niet nodig. Waarom zouden we nog langer verbergen wie we echt zijn? Het is juist heel prettig en veilig om jezelf te zijn.

barneveld
22-07-04, 01:09
hoort nog bij

sjaen
22-07-04, 02:14
Ah daar ben je weer! :hihi:

Beeldscherm zonder Barnervelder 'chickenshit" kan nie hé!>

sjaen
22-07-04, 02:17
Geplaatst door barneveld
. Laten we bruggen gaan bouwen, en geen 'veiligheidsmuren' die ons van elkaar scheiden.
. Laten we eens wat vaker stil zijn.
. Laten we elke gelegenheid aangrijpen om hoop, vertrouwen en liefde om ons heen te verspreiden.
. Laten we degene die nu tegenover ons staat beschouwen als de belangrijkste mens in ons leven, en laten we hem of haar onze volledige aandacht geven.
. Laten we elkaar veel vaker omhelzen en aanraken.
. Laten we aardig zijn voor elkaar. Ooit geweten hoeveel spieren in je gezicht nodig zijn om te fronsen, en hoe weinig spieren je nodig hebt om te glimlachen?
. Laten we overal en altijd respect tonen voor elkaar.
. Laten we onbevangen zijn tegenover alles wat voor ons nieuw en onbekend is, en laten we het als een kans zien om iets te leren, in plaats van er bang voor te worden.
. Laten we vaker lachen en ongeremd plezier maken.
. Laten we de wc-juffrouw, de ijscoman of de bloemenman vaker zomaar een fooi van tien euro geven.
. Laten we een voorbeeld nemen aan de spontaniteit van kleine kinderen en dieren. Staat er niet ergens geschreven dat we 'weer moeten worden als kleine kinderen'?
. Laten we de eenvoud omhelzen en terugbrengen in alles wat we doen. De echte waarheden in het leven zijn altijd heel eenvoudig. Waarheid en eenvoud gaan hand in hand.
. Laten we gewoon onszelf durven te zijn, en laten we de maskers die we (uit angst) misschien lange tijd hebben gedragen, eindelijk afzetten. Ze zijn niet nodig. Waarom zouden we nog langer verbergen wie we echt zijn? Het is juist heel prettig en veilig om jezelf te zijn.

:duim:

Wortel
22-07-04, 07:09
Inderdaad :duim:

MootjeAmien
22-07-04, 07:14
Goede morgen lieve mensjes van me... :duivels: OchtendBeu :duivels:

barneveld
23-07-04, 22:43
Geplaatst door sjaen
Ah daar ben je weer! :hihi:

Beeldscherm zonder Barnervelder 'chickenshit" kan nie hé!>


het leven gaat ook door

BiL@L
23-07-04, 22:47
Sjow Barneveld laat zijn ware aard zien. :duim:

Nou hier mijn bruggetje dan:

|-----|

Niet zo'n grote he...
:melig2:

taouanza
23-07-04, 23:03
.

barneveld
23-07-04, 23:20
Geplaatst door BiL@L
Sjow Barneveld laat zijn ware aard zien. :duim:

Nou hier mijn bruggetje dan:

|-----|

Niet zo'n grote he...
:melig2:
ik heb geen brug nodig bij mij is het maar klein sloot

BiL@L
23-07-04, 23:24
Geplaatst door taouanza
.

Datisnouwatjenoemteenuiterstmerkwaardigepost.

Zekernoemenswaardigishetdatzo'npuntzoweinigruimtei nbeslagneemtmaartegelijkertijdookweerzoveelkanzegg en.

Metnamehethelegebeurendatachtereendergelijkeexpres sieschuilgaat.

Daaromverklaarikhetbovenstaandeposttotdepostvanhet jaarenerisnixdatjedaartegenkuntdoen.
:knipoog:

BiL@L
23-07-04, 23:26
Geplaatst door barneveld
ik heb geen brug nodig bij mij is het maar klein sloot

O, en die is zeker ook nog eens ingevroren yek...
:zwaai:

barneveld
23-07-04, 23:36
Geplaatst door BiL@L
Datisnouwatjenoemteenuiterstmerkwaardigepost.

Zekernoemenswaardigishetdatzo'npuntzoweinigruimtei nbeslagneemtmaartegelijkertijdookweerzoveelkanzegg en.

Metnamehethelegebeurendatachtereendergelijkeexpres sieschuilgaat.

Daaromverklaarikhetbovenstaandeposttotdepostvanhet jaarenerisnixdatjedaartegenkuntdoen.
:knipoog:
ze betaalt belasting per teken

Marsipulami
23-07-04, 23:43
Geplaatst door barneveld
. Laten we bruggen gaan bouwen, en geen 'veiligheidsmuren' die ons van elkaar scheiden.
. Laten we eens wat vaker stil zijn.
. Laten we elke gelegenheid aangrijpen om hoop, vertrouwen en liefde om ons heen te verspreiden.
. Laten we degene die nu tegenover ons staat beschouwen als de belangrijkste mens in ons leven, en laten we hem of haar onze volledige aandacht geven.
. Laten we elkaar veel vaker omhelzen en aanraken.
. Laten we aardig zijn voor elkaar. Ooit geweten hoeveel spieren in je gezicht nodig zijn om te fronsen, en hoe weinig spieren je nodig hebt om te glimlachen?
. Laten we overal en altijd respect tonen voor elkaar.
. Laten we onbevangen zijn tegenover alles wat voor ons nieuw en onbekend is, en laten we het als een kans zien om iets te leren, in plaats van er bang voor te worden.
. Laten we vaker lachen en ongeremd plezier maken.
. Laten we de wc-juffrouw, de ijscoman of de bloemenman vaker zomaar een fooi van tien euro geven.
. Laten we een voorbeeld nemen aan de spontaniteit van kleine kinderen en dieren. Staat er niet ergens geschreven dat we 'weer moeten worden als kleine kinderen'?
. Laten we de eenvoud omhelzen en terugbrengen in alles wat we doen. De echte waarheden in het leven zijn altijd heel eenvoudig. Waarheid en eenvoud gaan hand in hand.
. Laten we gewoon onszelf durven te zijn, en laten we de maskers die we (uit angst) misschien lange tijd hebben gedragen, eindelijk afzetten. Ze zijn niet nodig. Waarom zouden we nog langer verbergen wie we echt zijn? Het is juist heel prettig en veilig om jezelf te zijn.

Heel mooi :duim:

... christelijk tekstje... hebben de moslims ook zo'n teksten ?

barneveld
23-07-04, 23:48
Geplaatst door Marsipulami
Heel mooi :duim:

... christelijk tekstje... hebben de moslims ook zo'n teksten ?

hoe kom je er bij dat dit christelijk tekst is.
het is barnevelds. molukos

Marsipulami
24-07-04, 00:02
Geplaatst door barneveld
hoe kom je er bij dat dit christelijk tekst is.
het is barnevelds. molukos


Dit is een verwijzing naar een bijbeltekst:


Staat er niet ergens geschreven dat we 'weer moeten worden als kleine kinderen'?


Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: `Laat ze bij Me komen en houd ze niet tegen, want van zulke kinderen is het koninkrijk van God. 17 Ik verzeker jullie, wie het koninkrijk van God niet als een kind aanvaardt, komt er beslist niet in.' (Lucas 18, 16)


De tekst 'laten we bruggen bouwen' is afkomstig van http://www.spirituelekrant.nl/

sjaen
24-07-04, 00:05
Geplaatst door barneveld
hoe kom je er bij dat dit christelijk tekst is.
het is barnevelds. molukos

Werkelijk!? :wow:

Ik zou erop zweren dat het uit een parochieblaadje komt :boogie:

BiL@L
24-07-04, 00:05
Geplaatst door BiL@L
Sjow Barneveld laat zijn ware aard zien. :duim:

Sjow, en alles valt op zijn plekkie. Naast dat plaatje in die vorige topic en deze post. Weten we nu dat zijn ware aard de Christelijke is...
:hihi:

barneveld
24-07-04, 00:10
Geplaatst door BiL@L
Sjow, en alles valt op zijn plekkie. Naast dat plaatje in die vorige topic en deze post. Weten we nu dat zijn ware aarde de Christelijke is...
:hihi:

dit is mijn ware aard :boer:

sjaen
24-07-04, 00:25
Geplaatst door barneveld
dit is mijn ware aard :boer:

Dat kan heel goed samen gaan hoor!! :jeweetog:

Marsipulami
24-07-04, 00:29
Geplaatst door sjaen
Dat kan heel goed samen gaan hoor!! :jeweetog:


Hij gaf hun uitvoerig onderricht door middel van gelijkenissen. Hij zei: 3 `Luister! Een boer ging het land op om te zaaien. 4 Bij het zaaien viel er een deel op het pad, en de vogels kwamen het opeten. 5 Een ander deel viel op de rotsgrond, waar het niet veel aarde had, en het kwam meteen op, doordat het geen diepe grond had. 6 Toen de zon opkwam, verschroeide het, en doordat het geen wortel had, verdorde het. 7 Weer een ander deel viel tussen de distels, en de distels schoten op en verstikten het, en het leverde geen vrucht op. 8 De rest viel in goede aarde; het kwam op, groeide uit, en het leverde vrucht op; de opbrengst was dertig-, zestig-, ja honderdvoudig.' 9 Hij zei: `Wie oren heeft om te horen, moet horen.' (Marcus 4, 2-9)

sjaen
24-07-04, 00:52
Geplaatst door Marsipulami
Hij gaf hun uitvoerig onderricht door middel van gelijkenissen. Hij zei: 3 `Luister! Een boer ging het land op om te zaaien. 4 Bij het zaaien viel er een deel op het pad, en de vogels kwamen het opeten. 5 Een ander deel viel op de rotsgrond, waar het niet veel aarde had, en het kwam meteen op, doordat het geen diepe grond had. 6 Toen de zon opkwam, verschroeide het, en doordat het geen wortel had, verdorde het. 7 Weer een ander deel viel tussen de distels, en de distels schoten op en verstikten het, en het leverde geen vrucht op. 8 De rest viel in goede aarde; het kwam op, groeide uit, en het leverde vrucht op; de opbrengst was dertig-, zestig-, ja honderdvoudig.' 9 Hij zei: `Wie oren heeft om te horen, moet horen.' (Marcus 4, 2-9)

:fpetaf:

Wat kent 't evangelie van Marcus toch een mooie beeldspraak

Barneveld "ut Christelik buurke":handbang:


P.S. alleen nog effe wat meer aan punt 9 werken. :rolleyes:

mark61
24-07-04, 01:37
Geplaatst door BiL@L
Datisnouwatjenoemteenuiterstmerkwaardigepost.

Zekernoemenswaardigishetdatzo'npuntzoweinigruimtei nbeslagneemtmaartegelijkertijdookweerzoveelkanzegg en.

Metnamehethelegebeurendatachtereendergelijkeexpres sieschuilgaat.

Daaromverklaarikhetbovenstaandeposttotdepostvanhet jaarenerisnixdatjedaartegenkuntdoen.
:knipoog:

Nou deze is ook niet mis! Dit is Literatuur! :duim:

taouanza
24-07-04, 09:19
Geplaatst door BiL@L
Datisnouwatjenoemteenuiterstmerkwaardigepost.

Zekernoemenswaardigishetdatzo'npuntzoweinigruimtei nbeslagneemtmaartegelijkertijdookweerzoveelkanzegg en.

Metnamehethelegebeurendatachtereendergelijkeexpres sieschuilgaat.

Daaromverklaarikhetbovenstaandeposttotdepostvanhet jaarenerisnixdatjedaartegenkuntdoen.
:knipoog:

Ik wist echt niet dat je zo grappig bent, Bilal!:haha:


Maar ik had we degelijk iets geplaats maar het mislukte.
Ik had een mooie brug gebouwd met een valluik. En de ondergeschreven en ik heb de afstandsbediening.
Maar toen ik het poste zag het heel anders uit. Het sloeg nergens op.:verward:
Dus heb ik het maar weggehaald.

barneveld
24-07-04, 22:44
Geplaatst door taouanza
Ik wist echt niet dat je zo grappig bent, Bilal!:haha:


Maar ik had we degelijk iets geplaats maar het mislukte.
Ik had een mooie brug gebouwd met een valluik. En de ondergeschreven en ik heb de afstandsbediening.
Maar toen ik het poste zag het heel anders uit. Het sloeg nergens op.:verward:
Dus heb ik het maar weggehaald.

probeer het nog een keer