PDA

Bekijk Volledige Versie : Productiviteit



illmatik
22-07-04, 11:51
Ik zit gemiddeld 5 tot 10 minuten per dag op dit forum, beetje lezen, beetje lachen om de meest onnozele stellingen, beetje eens zijn met de meest interessante meningen (voor beiden geldt dat alles in het leven subjectief is).

En iedere keer dat ik hier ben, zie ik dezelfde namen constant online, constant reageren, kortom: veel uren kwijt zijn aan iets dat (helaas te) beperkt een bijdrage levert aan wederzijds begrip. Wat ik me uiteindelijk afvraag: hoe staan jullie werkgevers hier tegenover ? Wordt er nog wel werk geleverd ? Hoe voer je je persoonlijke management uit mbt je baan en je positie binnen de onderneming die jouw salaris maandelijks netjes overmaakt, terwijl je hier de baas zijn kostbare tijd verdoet aan zaken die misschien wel belangrijk zijn maar niet tijdens die 8 tot 10 uurtjes per dag dat je je productiviteit kwalitatief zodanig moet tonen zodat je salaris enige rechtvaardiging bevat ?

Of: you just don't give a fuck ?

Wortel
22-07-04, 13:12
Ik ben eigen baas, maar ik vind je wel aardig. :wink:
Sta daarom niet in de poll

Simon
22-07-04, 16:56
Ik ben ook eigen baas en doe best het nodige op een dag ... Dat productiviteit aan het aantal uren gebonden is dat je werkt dat gaat gelukkig lang niet altijd op.

Daniël Z
22-07-04, 16:56
Ik heb iets te verbergen dus het gaat je niets aan. :o

Ik parasiteer op de Nederlandse staat als student tussen twee studies in. En ik parasiteer nog altijd op m'n ouders.

Orakel
22-07-04, 22:51
Geplaatst door illmatik
hoe staan jullie werkgevers hier tegenover ? Wordt er nog wel werk geleverd ?
de baas zijn kostbare tijd verdoet

De baas z'n kostbare tijd is zijn kostbare tijd.

Rick van der Ploeg heb es gezegd: wie peanuts betaalt, krijgt apen in dienst en een andere tegelspreuk luidt "ik verdien meer dan ik krijg".

Wil je een baan 40 jaar volhouden, dan moet je op en niet voor de kar gaan hangen.