PDA

Bekijk Volledige Versie : ooooh lekker hoor......KFC



assassijn
22-07-04, 13:15
(bron: diverse)

Een detective van een dierenrechtenorganisatie heeft bij een leverancier van Kentucky Fried Chicken schokkende beelden van ernstige dierenmishandeling vastgelegd. De beelden zijn met een verborgen camera gemaakt in de 'Pilgrim's Pride' fabriek in Moorefield, West Virginia, door een infiltrant van de dierenrechtenorganisatie PETA. De infiltrant werkte tussen oktober 2003 en mei 2004 in de fabriek.

In de beelden is onder meer te zien hoe levende kippen tegen een muur en op de grond worden gesmeten, worden geschopt en hoe er op de kippen wordt gestampt. Daarnaast zijn er ooggetuigenverslagen over kippen waarvan de snavel werd afgerukt, waarbij tabak in bek en ogen werd gespuugd, kippen in tweeën werden gerukt en koppen werden afgedraaid.

Bonnie Warchauwer, woordvoerster van Yum! Brands Inc., de moedermaatschappij van Kentucky Fried Chicken, heeft laten weten te eisen dat de bewuste werknemers ontslagen zullen worden. "Bij nieuwe voorvallen zal de samenwerking met dit bedrijf worden beëindigd," aldus Warchauwer.

Nu ben ik wel zo heilig om alleen ritueel geslacht vlees te eten,maar menig landgenoot neemt het niet altijd zo serieus,en heeft als stelregel "kip=kip".

de link naar de video vindt je hier (http://video.cgi.cbsnews.com/video/video.pl?url=/media/2004/07/20/video630722.wmv)

P.S. voor minderjarigen,dierenliefhebbers(ook uit Kraggenburg) en mensen uit Barneveld geld hier natuurlijk de "schokkend" waarschuwing.

taouanza
22-07-04, 13:21
Geplaatst door assassijn
(bron: diverse)

Een detective van een dierenrechtenorganisatie heeft bij een leverancier van Kentucky Fried Chicken schokkende beelden van ernstige dierenmishandeling vastgelegd. De beelden zijn met een verborgen camera gemaakt in de 'Pilgrim's Pride' fabriek in Moorefield, West Virginia, door een infiltrant van de dierenrechtenorganisatie PETA. De infiltrant werkte tussen oktober 2003 en mei 2004 in de fabriek.

In de beelden is onder meer te zien hoe levende kippen tegen een muur en op de grond worden gesmeten, worden geschopt en hoe er op de kippen wordt gestampt. Daarnaast zijn er ooggetuigenverslagen over kippen waarvan de snavel werd afgerukt, waarbij tabak in bek en ogen werd gespuugd, kippen in tweeën werden gerukt en koppen werden afgedraaid.

Bonnie Warchauwer, woordvoerster van Yum! Brands Inc., de moedermaatschappij van Kentucky Fried Chicken, heeft laten weten te eisen dat de bewuste werknemers ontslagen zullen worden. "Bij nieuwe voorvallen zal de samenwerking met dit bedrijf worden beëindigd," aldus Warchauwer.

Nu ben ik wel zo heilig om alleen ritueel geslacht vlees te eten,maar menig landgenoot neemt het niet altijd zo serieus,en heeft als stelregel "kip=kip".

de link naar de video vindt je hier (http://video.cgi.cbsnews.com/video/video.pl?url=/media/2004/07/20/video630722.wmv)

P.S. voor minderjarigen,dierenliefhebbers(ook uit Kraggenburg) en mensen uit Barneveld geld hier natuurlijk de "schokkend" waarschuwing.

Ik heb niet het idee dat ritueel geslacht vlees beter behandeld wordt.

Arvid
22-07-04, 13:22
Dit is ook een reden waarom ik niet bij KFC, McDonalds en al die andere gore fastfoodtoko's eet...

Ravian
22-07-04, 13:24
Oud nieuws. Daarom is jaren geleden, na een rechtszaak, besloten dat Kentucky Fried Chicken alleen onder de naam KFC mocht voortgaan vanwege hun kweekmethodes van kip.

DEMOcraat
22-07-04, 13:31
ik snap niet wat die amerikaanen bezielt om tot allerlei mishandelingen over te gaan van zowel dieren als mensen..

DEMOcraat
22-07-04, 13:37
Geplaatst door Roderik
Denk je werkelijk dat alleen Amerikanen zich hier schuldig aan maken? :stout:

als een democratische zijnde land als amerika hoort ze zich niet te laten leiden door een of andere dictatuure land.in europa komen zulke mishandelingen niet voor neem ik aan.

Ravian
22-07-04, 13:41
Geplaatst door DEMOcraat
als een democratische zijnde land als amerika hoort ze zich niet te laten leiden door een of andere dictatuure land.in europa komen zulke mishandelingen niet voor neem ik aan.

Oh wel ja. Dus als een Riffijn zijn geit mishandelt (hoe laat ik even in het midden) ligt de verantwoording daarvoor bij de koning?

DEMOcraat
22-07-04, 13:47
Geplaatst door Ravian
Oh wel ja. Dus als een Riffijn zijn geit mishandelt (hoe laat ik even in het midden) ligt de verantwoording daarvoor bij de koning?

nee dat ligt bij die geit of bij jou,een koning houdt niet van geiten.

Waterval
22-07-04, 13:48
KFC= Kill Fucking Chickens.
/ Kentucky Fucked-up Chickens
:melig2:

Ravian
22-07-04, 13:55
Geplaatst door DEMOcraat
nee dat ligt bij die geit of bij jou,een koning houdt niet van geiten.

Bij de geit? De geit als keldersletje... weer iets nieuws bijgeleerd :-\

assassijn
22-07-04, 14:02
Het meest bizarre is nog wel de muziek die daar wordt gedraaid.

Zo hoorde ik "dead or alive" voorbij komen van Bon Jovi en "paradise city" van G'N Roses.


En je hoort echt wel TOK als er weer een kip tegen de muur wordt gerost.

Meest zieke gast is toch wel die uber-looser die staat te springen op die kip. :moe:

DEMOcraat
22-07-04, 14:03
Geplaatst door Ravian
Bij de geit? De geit als keldersletje... weer iets nieuws bijgeleerd :-\

dat zijn jou woorden dus ik neem aan dat je daar gelukkig mee bent schaam je eigen niet dierenbeul...

Waterval
22-07-04, 14:05
... hoe link ik dierenmishandeling aan etniciteit/ geloof/ nationaliteit..


:maf:

DEMOcraat
22-07-04, 14:08
Geplaatst door Waterval
... hoe link ik dierenmishandeling aan etniciteit/ geloof/ nationaliteit..


:maf:

ik denk dat die link alleen van toepassing is op imperialisme.

Al3arbi
22-07-04, 14:09
Tijd voor `n alternatief. Halal Fried Chicken.

Waterval
22-07-04, 14:12
Geplaatst door Al3arbi
Tijd voor `n alternatief. Halal Fried Chicken.


Wat dacht je van: Halal-to-Fuck chicks?


:p

Al3arbi
22-07-04, 14:13
Geplaatst door Waterval
Wat dacht je van: Halal-to-Fuck chicks?


:p


Daar zou wel `n Markt voor zijn, :hihi:

Waterval
22-07-04, 14:15
Geplaatst door Al3arbi
Daar zou wel `n Markt voor zijn, :hihi:


H'sum.. :hihi:

Ravian
22-07-04, 14:20
Geplaatst door DEMOcraat
dat zijn jou woorden dus ik neem aan dat je daar gelukkig mee bent schaam je eigen niet dierenbeul...

Hoe kan een geit nou schuldig zijn aan mishandeling?
Te wulps geknipperd met die volle zwarte wimpers van 'r?

Al3arbi
22-07-04, 14:25
Geplaatst door Waterval
H'sum.. :hihi:


:haha: Dat waren nog eens sterke aandelen.

Waterval
22-07-04, 14:27
Geplaatst door Al3arbi
:haha: Dat waren nog eens sterke aandelen.


..die alleen nog maar in waarde gestegen zullen zijn na een paar weken Marokkaanse zon..

Al3arbi
22-07-04, 14:34
Geplaatst door Waterval
..die alleen nog maar in waarde gestegen zullen zijn na een paar weken Marokkaanse zon..


Ik zag haar later nog `n paar keer daar. Ging bijna failliet man. Ouwe hollandse bok scheen alles toen opgekocht te hebben.

Waterval
22-07-04, 14:36
Geplaatst door Al3arbi
Ik zag haar later nog `n paar keer daar. Ging bijna failliet man. Ouwe hollandse bok scheen alles toen opgekocht te hebben.



:jammer: Eerst onze banen en nu onze vrouwen...




ps. Het zal niet lang duren voor hij failliet is.. :hihi:

Al3arbi
22-07-04, 14:48
Geplaatst door Waterval

ps. Het zal niet lang duren voor hij failliet is.. :hihi: [/I]


:haha:

assassijn
22-07-04, 15:24
En alsof het allemaal niet ziek genoeg is,kan het natuurlijk allemaal nog gekker.

link (http://www.consumptionjunction.com/downloads/cj_36549.wmv)

Niet geschikt voor mensen die een zwak hebben voor katjes

Joepie
22-07-04, 15:30
hoe dan ook niet goed te praten, ook al is het door individuen gedaan.

Doet me denken aan azie waar de kat levent in de oven wordt gegooid om adrealine te laten vrijkomen zodat het vlees malser wordt, dat zal daar wel niet het geval zijn (kots)

mark61
22-07-04, 15:33
In any case mag ik aannemen dat alle halal vlees vrolijk uit de bio-industrie komt. De eerste halal biologische kip moet denk ik nog geboren worden. Barneveld? Als nu eens om te beginnen alle moslims zouden overstappen op biologisch vlees zou het een geweldige stimulans voor de bedrijfstak zijn. Ja ik weet het het kost een vermogen.

assassijn
22-07-04, 16:08
Geplaatst door mark61
In any case mag ik aannemen dat alle halal vlees vrolijk uit de bio-industrie komt. De eerste halal biologische kip moet denk ik nog geboren worden. Barneveld? Als nu eens om te beginnen alle moslims zouden overstappen op biologisch vlees zou het een geweldige stimulans voor de bedrijfstak zijn. Ja ik weet het het kost een vermogen.


Sommige Marokkanen zijn nog een beetje ouderwets....niks bio-industrie gewoon naar een bevriende boer die ze kennen van vroegah.

DEMOcraat
22-07-04, 16:20
Geplaatst door Ravian
Hoe kan een geit nou schuldig zijn aan mishandeling?
Te wulps geknipperd met die volle zwarte wimpers van 'r?

ik weet niet war je het over hebt...
een dier is niet schuldig maar altijd een slachtoffer...

Tarzan
22-07-04, 16:23
Geplaatst door assassijn
En alsof het allemaal niet ziek genoeg is,kan het natuurlijk allemaal nog gekker.

:braak:

Niet geschikt voor mensen die een zwak hebben voor katjes


Jij bent met het plaatsen van die link net zo ziek als de daders.

assassijn
22-07-04, 16:29
Geplaatst door Tarzan
Jij bent met het plaatsen van die link net zo ziek als de daders.

Wat zegt dat dan over jou als je toch maar bent gaan kijken :maf3: (ooh nu je dus natuurlijk niet gekeken)


Een beeld zegt nog steeds meer dan 1000 woorden.

Tarzan
22-07-04, 16:59
Geplaatst door assassijn
Wat zegt dat dan over jou als je toch maar bent gaan kijken :maf3: (ooh nu je dus natuurlijk niet gekeken)


Een beeld zegt nog steeds meer dan 1000 woorden.

Van iemand die zich assassijn/ assassin noemt had ik een iets toepasselijker reactie verwacht dan het plaatsen van een link waarmee te zien is hoe ze een kat in de brand steken. Dat laatste had je er natuurlijk ook bij kunnen vermelden, en dat deed je niet. Ga je schamen.

Ik schat jou nivo toch iets hoger in.

Daniël Z
22-07-04, 16:59
Ik ben vegetarisch, dat is nog veiliger.

En f*ck al die vuile kapitalistische multinationals.

KFC, Nike... Allemaal een pot nat.

En je gaat mij niet wijsmaken dat KFC niet wist hoe het er in dat dierenuitroeiingsgebouw aan toe ging.

Gewoon vegetarisch zijn, dan eet je nooit fout vlees.

Arvid
22-07-04, 17:23
Geplaatst door Daniël Z
Ik ben vegetarisch, dat is nog veiliger.

En f*ck al die vuile kapitalistische multinationals.

KFC, Nike... Allemaal een pot nat.

En je gaat mij niet wijsmaken dat KFC niet wist hoe het er in dat dierenuitroeiingsgebouw aan toe ging.

Gewoon vegetarisch zijn, dan eet je nooit fout vlees.

Whahah naieveling, weet je niet eens dat resten van dieren ook in andere levenswaren wordt vermengd ipv alleen vlees?

assassijn
22-07-04, 19:27
Geplaatst door Tarzan
Van iemand die zich assassijn/ assassin noemt had ik een iets toepasselijker reactie verwacht dan het plaatsen van een link waarmee te zien is hoe ze een kat in de brand steken. Dat laatste had je er natuurlijk ook bij kunnen vermelden, en dat deed je niet. Ga je schamen.

Ik schat jou nivo toch iets hoger in.

Ik heb duidelijk gewaarschuwd,en gezegd dat het niet geschikt is voor mensen met een zwak voor katjes....je had immers ook niet kunnen kijken....toch?

Had ik niet gewaarschuwd dan was het een ander verhaal geweest,en had ik jou in deze gelijk gegeven.

mulan
22-07-04, 19:37
He bah,wat word er dan met die katjes gedaan?Nou eigenlijk,vertel maar niet!

Ook die mensen die dat met die kippen deden...echt walgelijk!

Daniël Z
22-07-04, 19:42
Geplaatst door Arvid
Whahah naieveling, weet je niet eens dat resten van dieren ook in andere levenswaren wordt vermengd ipv alleen vlees?

Ik eet alleen vegetarische (koshere) kaas.
In gewone kaas wordt dierlijk stremsel gebruikt...

In het jodendom is het sowieso verboden om melk en vlees te mengen. Dus gewone kaas eet ik sowieso niet.

En verder, tja, je komt er gewoon niet omheen. :( Maar ik eet niet bewust vlees, ik bedoel, ik haal geen kroket uit de muur. En ik bak geen biefstuk, ik kom nooit bij een slager en knijp m'n neus dicht voor de stank van viskramen.