PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik stop ook met Maroc.NL



nl-x
22-07-04, 20:38
Voor op zn minst 3 dagen!

Tenzij ik een beetje doorrijd...

Tot is Fés, mensen!

taouanza
22-07-04, 20:40
Triq salama
Allah iewessalkoem 3la gier .:zwaai:

barfly
22-07-04, 20:41
Fijne vakantie! :zwaai:















Ik heb dus ongeveer 3 dagen de tijd om hier ellendige topics te plaatsen of om Maroc.nl te hacken :tik:

ZbaqZbaq
22-07-04, 20:45
Nta Fessie ? tazzzzzz wa goelha m'loeël asa7bi.

Sme3, ila wsalti...sellem 3la deriaat koelhoem. Ou 3andak t'boel f'lma djel "diamant vert". Sellem 7ta 3la hadoek msagit l'walidien koelhoem li gelsien f' qahwa "Aswan". Goel hadak zebbi li 3asas temma, i dier gedemtoe mezjan. Zemmel diema 7adi l'q7ab.

Nari teltijem djel triq ? malek rakeb 3la shi bgel ?


wa thalla, ou allahiwaslek 3la gir. :zwaai:

taouanza
22-07-04, 20:49
Geplaatst door ZbaqZbaq
Nta Fessie ? tazzzzzz wa goelha m'loeël asa7bi.

Sme3, ila wsalti...sellem 3la deriaat koelhoem. Ou 3andak t'boel f'lma djel "diamant vert". Sellem 7ta 3la hadoek msagit l'walidien koelhoem li gelsien f' qahwa "Aswan". Goel hadak zebbi li 3asas temma, i dier gedemtoe mezjan. Zemmel diema 7adi l'q7ab.

Nari teltijem djel triq ? malek rakeb 3la shi bgel ?


wa thalla, ou allahiwaslek 3la gir. :zwaai:

Laat die man met rust hij heeft kinderen.
Al die doet hij een week erover veiligheid van zijn gezin is belangrijker.
Melek s7al fiek t'sda3.

Maar je schrijft goed Marokkaans.:hihi:

Marsipulami
22-07-04, 20:51
goeie reis !

Ron Haleber
22-07-04, 20:58
Had je al per email een fijne vacantie gewenst... Pas op met de files: doe dan net als op onze site - verlies je geduld niet! :fparty:

silva
22-07-04, 21:16
nl-x unban me aubbbbbbbbbbbbbbb

Ik heb je wel 10 pm gestuurt je reageert niet??:(

Mag aub een unban ....

Alvast fijne reisss naar marokko

BiL@L
22-07-04, 21:19
Ja goeie reis broeder! Moge Allaah het jou gemakkelijk maken insha llaah.

En luister naar wat ome Ron zei, niet meer dan 150 km/u aub.

O, en vergeet niet je profiel op afwezig te zetten.

Ma'a sallama!

taouanza
22-07-04, 21:20
En ik heb je een bericht gestuurd met een dakduif is en die heb je ook niet beantwoordt:cheefbek:

Couscousje
22-07-04, 21:21
Geplaatst door ZbaqZbaq
Nta Fessie ? tazzzzzz wa goelha m'loeël asa7bi.

Sme3, ila wsalti...sellem 3la deriaat koelhoem. Ou 3andak t'boel f'lma djel "diamant vert". Sellem 7ta 3la hadoek msagit l'walidien koelhoem li gelsien f' qahwa "Aswan". Goel hadak zebbi li 3asas temma, i dier gedemtoe mezjan. Zemmel diema 7adi l'q7ab.

Nari teltijem djel triq ? malek rakeb 3la shi bgel ?


wa thalla, ou allahiwaslek 3la gir. :zwaai:

:hihi:

Dak "Diamant Vert" mashi oua7ed l cabaret f Bruxelles?

Cc

ZbaqZbaq
22-07-04, 21:21
Geplaatst door taouanza
Laat die man met rust hij heeft kinderen.
Al die doet hij een week erover veiligheid van zijn gezin is belangrijker.
Melek s7al fiek t'sda3.

Maar je schrijft goed Marokkaans.:hihi:

nl-x...wa allahigaliek la ma die m3ak had gitna hadi. Ou met raja3hash. :D

nl-x
22-07-04, 21:22
Geplaatst door taouanza
En ik heb je een bericht gestuurd met een dakduif is en die heb je ook niet beantwoordt:cheefbek:
Ow... had ik die duif niet moeten eten dan? :engel:

silva
22-07-04, 21:23
Geplaatst door taouanza
En ik heb je een bericht gestuurd met een dakduif is en die heb je ook niet beantwoordt:cheefbek:


wollah je gelooft me nie he maar,ik vraag me af of nlx wel zijn pmtjes leest ...



NLXXXXXXXXXXXXXXXXXX HALLO KRIJG IK NOG ANDWOORDT PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

silva
22-07-04, 21:24
Geplaatst door nl-x
Ow... had ik die duif niet moeten eten dan? :engel:



Plzzzzzzzzz krijg ik nog antwoord?????????????/

ZbaqZbaq
22-07-04, 21:25
Geplaatst door Couscousje
:hihi:

Dak "Diamant Vert" mashi oua7ed l cabaret f Bruxelles?

Cc

siri t'le3bi ntia... wesh ana wjeh l'cabaret ? Ana gtini m doek l'fdaje7. Ana rajel djel ma3qol...m'jem3 l'dar :melig2:

assassijn
22-07-04, 21:36
Geplaatst door ZbaqZbaq
Nta Fessie ? tazzzzzz wa goelha m'loeël asa7bi.

Sme3, ila wsalti...sellem 3la deriaat koelhoem. Ou 3andak t'boel f'lma djel "diamant vert". Sellem 7ta 3la hadoek msagit l'walidien koelhoem li gelsien f' qahwa "Aswan". Goel hadak zebbi li 3asas temma, i dier gedemtoe mezjan. Zemmel diema 7adi l'q7ab.

Nari teltijem djel triq ? malek rakeb 3la shi bgel ?


wa thalla, ou allahiwaslek 3la gir. :zwaai:

Twa7ast Fes.....dien'moe hadak lie keibie3 elbaboesj f'bab fetoe7 blannie b'elbaboesj.

galieh j'boel f'lma djel diamont vert....kay 3amroe temek 3ie s7ab fransa

Couscousje
22-07-04, 21:42
Geplaatst door ZbaqZbaq
siri t'le3bi ntia... wesh ana wjeh l'cabaret ? Ana gtini m doek l'fdaje7. Ana rajel djel ma3qol...m'jem3 l'dar :melig2:

:haha:

Kount kanel3ab m3a oua7ed derrie f'l cabaret oukaan ishebehlek bezaaf ou smiya b7al djalek, ou s7aabtli nta...

Cc

taouanza
22-07-04, 21:46
Geplaatst door nl-x
Ow... had ik die duif niet moeten eten dan? :engel:



Geplaatst door ZbaqZbaq
nl-x...wa allahigaliek la ma die m3ak had gitna hadi. Ou met raja3hash. :D


:haha:

ZbaqZbaq
22-07-04, 21:46
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Kount kanel3ab m3a oua7ed derrie f'l cabaret oukaan ishebehlek bezaaf ou smiya b7al djalek, ou s7aabtli nta...

Cc

wa soukti al mesgotta...wesh bgiti t fad7ina hnaja wella ? gallina mestoerien. :p

taouanza
22-07-04, 21:48
Geplaatst door ZbaqZbaq
wa soukti al mesgotta...wesh bgiti t fad7ina hnaja wella ? gallina mestoerien. :p

Ik vind het leuk als je Marokkaans praat.:hihi:

Couscousje
22-07-04, 21:54
Geplaatst door ZbaqZbaq
wa soukti al mesgotta...wesh bgiti t fad7ina hnaja wella ? gallina mestoerien. :p

:hihi:

Cc

ZbaqZbaq
22-07-04, 21:54
Geplaatst door assassijn
Twa7ast Fes.....dien'moe hadak lie keibie3 elbaboesj f'bab fetoe7 blannie b'elbaboesj.

galieh j'boel f'lma djel diamont vert....kay 3amroe temek 3ie s7ab fransa

mablie bl'boeboesh ? wa denja hanja, l'boeboesh ma3andoe maj dierliek. Lakien 3andak t'bla bl'hindia....wa hadiek t'groj liek 3la l'vacance djek koeloe. Dewezt wa7ed vacance koeloe bl'wje3. T'Goel kliet shi trottoir.

Li mqawed f'Fes...hoewa dinmoe dek seraqziet...ken nod fi liel...ken lqa diemnoe mejmoe3 fil koezina. M3a n3as ou sahd, b7el li le3bien tema match djel l'kora.

Couscousje
22-07-04, 21:57
Geplaatst door ZbaqZbaq
mablie bl'boeboesh ? wa denja hanja, l'boeboesh ma3andoe maj dierliek. Lakien 3andak t'bla bl'hindia....wa hadiek t'groj liek 3la l'vacance djek koeloe. Dewezt wa7ed vacance koeloe bl'wje3. T'Goel kliet shi trottoir.

Li mqawed f'Fes...hoewa dinmoe dek seraqziet...ken nod fi liel...ken lqa diemnoe mejmoe3 fil koezina. M3a n3as ou sahd, b7el li le3bien tema match djel l'kora.

:haha:

Trouwens, zijn dat nou krekels of kakkerlakken? Kakkerlakken maken toch geen geluid?

Cc

Bofko
22-07-04, 22:00
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Trouwens, zijn dat nou krekels of kakkerlakken? Kakkerlakken maken toch geen geluid?

Cc

Als je erop gaat staan maken ze een heel knappend geluid.

Orakel
22-07-04, 22:02
Geplaatst door assassijn
galieh j'boel f'lma djel diamont vert....kay 3amroe temek 3ie s7ab fransa

:hihi:

hedoek el 7mier mei7esoes ke3 b'l boel djel Nlx. Ie ti7elhoem b7hel sjie Dom Perignon.

Tewsal 3la gheir Nlx. Goeie reis en fijne vakantie gozer.

Couscousje
22-07-04, 22:03
Geplaatst door Bofko
Als je erop gaat staan maken ze een heel knappend geluid.

De Marokkaanse niet, die slaan terug!

Cc

vlegeltje
22-07-04, 22:03
Fijne vakantie :)

ZbaqZbaq
22-07-04, 22:04
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Trouwens, zijn dat nou krekels of kakkerlakken? Kakkerlakken maken toch geen geluid?

Cc

wesh raki 7amqa wella ? Seraqziet djel Fes meshi dier liek ha l'7es....seraqziet djel Fes 3andhoem l'ferqa...meshhorin fil maghreb koeloe....i ganiew liek li bgiti ntia....ou 3andhoem sheta7et...kay 3tiou l'ka3da qetla.

taouanza
22-07-04, 22:05
Geplaatst door Couscousje
De Marokkaanse niet, die slaan terug!

Cc


:haha:

barfly
22-07-04, 22:09
Geplaatst door Bofko
Als je erop gaat staan maken ze een heel knappend geluid.

Krekels zijn toch familie van de garnalen. Ik ben benieuwd :)

Couscousje
22-07-04, 22:11
Geplaatst door ZbaqZbaq
wesh raki 7amqa wella ? Seraqziet djel Fes meshi dier liek ha l'7es....seraqziet djel Fes 3andhoem l'ferqa...meshhorin fil maghreb koeloe....i ganiew liek li bgiti ntia....ou 3andhoem sheta7et...kay 3tiou l'ka3da qetla.

:haha:

Mien temshie zjieb m3ak oua7ed seraqziet Fessi likayrhanili dak ourhnia djal Oum Kalthoum. F'lil makayzjilish n3aas, khasni nesme3 dek ourhnia.

Cc

Bofko
22-07-04, 22:14
Lijken wel Limburgers die Marokkanen. Als ze met een groepje zijn beginnen ze altijd Limburgs te praten en kun je ze niet verstaan.

ZbaqZbaq
22-07-04, 22:23
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Mien temshie zjieb m3ak oua7ed seraqziet Fessi likayrhanili dak ourhnia djal Oum Kalthoum. F'lil makayzjilish n3aas, khasni nesme3 dek ourhnia.

Cc

hadak serakziet djel fes....i hezek fil 3amaria ou i dor biek ila bgiti.

ana ma habetsh l'maghreb had l3am..lakien 3am jai n'jiboe liek inshallah.

assassijn
22-07-04, 22:25
Geplaatst door ZbaqZbaq
mablie bl'boeboesh ? wa denja hanja, l'boeboesh ma3andoe maj dierliek. Lakien 3andak t'bla bl'hindia....wa hadiek t'groj liek 3la l'vacance djek koeloe. Dewezt wa7ed vacance koeloe bl'wje3. T'Goel kliet shi trottoir.

Li mqawed f'Fes...hoewa dinmoe dek seraqziet...ken nod fi liel...ken lqa diemnoe mejmoe3 fil koezina. M3a n3as ou sahd, b7el li le3bien tema match djel l'kora.

:haha:

l'hindia gesek m3aha elgoebz,ila klitiha bla goebz...rak msitie fiha.

Dak serakziet kajsla7loe 3ie Baigon babah,dak Baigon je9die 7ta 3la fiel dienmoe..woelah ma jet7arak 3ad bebah.

Lie kay 3asabnie f'e Fes,hoea dienmoe haddak moel Javil.
7ta n3as makay gelieks ten3as.Kay sba7 3liek 3la elgamsa djel levjer....ha javiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeel,ha javiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Couscousje
22-07-04, 22:25
Geplaatst door ZbaqZbaq
hadak serakziet djel fes....i hezek fil 3amaria ou i dor biek ila bgiti.

ana ma habetsh l'maghreb had l3am..lakien 3am jai n'jiboe liek inshallah.

:haha:

Hahahahahahahahahaha!

Cc

BiL@L
22-07-04, 22:28
Gallas! Safi men hed fietna! Wash hmaqtoe wella!!? 'ala losag ket gharzjo men fomkom. :kwaad: Yella, pschieuw ten na'3so! Ra hdash fet! :kwaad:

Couscousje
22-07-04, 22:34
Geplaatst door BiL@L
Gallas! Safi men hed fietna! Wash hmaqtoe wella!!? 'ala losag ket gharzjo men fomkom. :kwaad: Yella, pschieuw ten na'3so! Ra hdash fet! :kwaad:

"Dada 7iyaani, ou zjaak n3aass ana mazjaani, oua mouimti ya mouimtie..."

:boogie:

Cc

Orakel
22-07-04, 22:45
Geplaatst door Couscousje
"Dada 7iyaani, ou zjaak n3aass ana mazjaani, oua mouimti ya mouimtie..."

:boogie:

Cc

:hihi:

"Dor biha shibanie dor biha. Dor biha, t'gdem 3lik oe 3liha" :boogie:

Couscousje
22-07-04, 22:48
Geplaatst door Orakel
:hihi:

"Dor biha shibanie dor biha. Dor biha, t'gdem 3lik oe 3liha" :boogie:

Volgens mij hebben er een paar wel zin in een feestje... ;)

Cc

taouanza
22-07-04, 22:51
Dit is echt een killertopic had ik echt nodig na die verschrikkelijke ochtend.:haha:

taouanza
22-07-04, 22:54
Geplaatst door assassijn
:haha:

l'hindia gesek m3aha elgoebz,ila klitiha bla goebz...rak msitie fiha.

Dak serakziet kajsla7loe 3ie Baigon babah,dak Baigon je9die 7ta 3la fiel dienmoe..woelah ma jet7arak 3ad bebah.

Lie kay 3asabnie f'e Fes,hoea dienmoe haddak moel Javil.
7ta n3as makay gelieks ten3as.Kay sba7 3liek 3la elgamsa djel levjer....ha javiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeel,ha javiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Ewa gellie 'dienmoe' fe ti9ar.:rolleyes:

dicksr
23-07-04, 07:36
Geplaatst door nl-x
Voor op zn minst 3 dagen!

Tenzij ik een beetje doorrijd...

Tot is Fés, mensen!

Goeie vakantie, kom veilig terug.

En dan naar de lounge.

veel plezier

dicksr

nl-x
26-07-04, 18:26
GODVERDOMME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit wil je toch niet geloven!

Ik dus eerst naar Amsterdam Noord om een batterijtje voor de afstandsbediening (sleutels) van de auto te kopen... Waren ze op. Dus ik denk ... Op naar Marokko dan maar.

Ik ben geen 3 (DRIE) minuten onderweg, nog in amsterdam Noord, voorbij de gamma en zo, richting de Ringweg. Word ik aangehouden door een kloteagent.

"Wij doen een verkeerscontrole waarbij we ook de snelheid meten. U reed 24 km te hard in een plaats waar u alleen 50 mocht." Dat was een plek waar geen voetgangers zijn en waar je rustig 100 kon rijden (wat ik dus deed alvorens ik begon te remmen nadat ik ze zag.)

Met 3 lasers kwam mijn gecorrigeerde snelheid op 74 kmph. Dat was nog veel hoger geweest als volgens die agent er minder maal werd gemeten.

Al met al dus de eerste 3 minuten van mn reis kosste dus EUR 100,- :(.

nl-x
26-07-04, 18:27
Ow jah... Ik ben er dus eindelijk :P

BiL@L
26-07-04, 18:30
Geplaatst door nl-x
GODVERDOMME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volgens mij haal je die agent met de verkeerde in de war...

:confused:

vlegeltje
26-07-04, 18:44
Geplaatst door nl-x

Al met al dus de eerste 3 minuten van mn reis kosste dus EUR 100,- :(.


Meeste automobilisten rijden soms agressief
HILVERSUM (ANP) - Bijna driekwart van de Nederlandse automobilisten maakt zich wel eens schuldig aan agressief rijgedrag. Dat bleek maandag uit 'Het nationale automobilisten onderzoek' van bureau De Vos & Jansen.

Ruim 70 procent van de ondervraagden zei zich wel eens schuldig te maken aan agressief rijgedrag. Meer dan de helft van de respondenten gaf aan wel eens te hard te rijden. Daarnaast zijn geen richting aangeven, rechts inhalen, fout parkeren en bumperkleven veel gepleegde overtredingen. Slechts 22,5 procent van de ondervraagden zei nooit de wet te overtreden in het verkeer.

Puntenrijbewijs

Vos & Jansen brengt drie keer per jaar een onderzoek uit waarin diverse thema's over mobiliteit aan bod komen. De onderzoeken worden uitgevoerd in opdracht van Your Personal Call Assistant (YPCA), een bedrijf dat zich richt op mobiele telefonie.

De uitkomsten van het laatste onderzoek zijn opmerkelijk omdat in de voorgaande editie 40 procent van de ondervraagden juist aangaf zich op de weg het meest te ergeren aan agressief rijgedrag.

Als de ondervraagden het als verantwoordelijk minister voor het zeggen zouden hebben om verkeersagressie aan te pakken is het puntenrijbewijs de populairste maatregel. Ook het belonen van goed rijgedrag, het uitvoeren van meer verkeerscontroles en harder straffen staan hoog op het lijstje.



Welkom terug :D

nl-x
30-07-04, 12:29
Agenten moeten boetes uitschrijven

Uitgegeven: 30 juli 2004 08:19

AMSTERDAM - Agenten moeten een verplicht aantal bekeuringen uitschrijven. In Amsterdam en Rotterdam worden agenten verplicht driehonderd bonnen per jaar uit te schrijven, wat ongeveer neerkomt op anderhalve bekeuring per werkdag. Dat meldt De Telegraaf vrijdag.

Door de prestatiecontracten die de korpsen met minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken hebben afgesproken zijn hoofdcommissarissen streng op het halen van een bepaald aantal bekeuringen per agent.


Wanneer een agent niet aan het quotum voldoet kan dit gevolgen hebben voor zijn of haar positie binnen het korps. Agenten zouden daardoor voor de kleinste zaken een bekeuring uitschrijven. De Amsterdamse Politie Vakorganisatie pleit voor het verlagen van het boetequotum.


Hmmmm...
De kwart van je jaarlijkse quota gewoon even in een middagje binnen halen. Op een debiel veilige 50-weggetje waar voetgangers verboten zijn, even gaan lopen laseren.

Ron Haleber
30-07-04, 12:55
Geplaatst door nl-x
Hmmmm...
De kwart van je jaarlijkse quota gewoon even in een middagje binnen halen. Op een debiel veilige 50-weggetje waar voetgangers verboten zijn, even gaan lopen laseren.

Je verweet mij dat me onterechte strafpunten hoog zaten... Maar nu blijkt dat jij er nog veel moeilijker mee over weg kan! :aftel:

Vertel ons iets over de stad waar je nu van geniet - een korte reisbrief à la angkor is hier een goede traditie... :D

dicksr
30-07-04, 13:42
Geplaatst door nl-x
Hmmmm...
De kwart van je jaarlijkse quota gewoon even in een middagje binnen halen. Op een debiel veilige 50-weggetje waar voetgangers verboten zijn, even gaan lopen laseren.

Toch niet dit weggetje he,

quote
GODVERDOMME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit wil je toch niet geloven!

Ik dus eerst naar Amsterdam Noord om een batterijtje voor de afstandsbediening (sleutels) van de auto te kopen... Waren ze op. Dus ik denk ... Op naar Marokko dan maar.

Ik ben geen 3 (DRIE) minuten onderweg, nog in amsterdam Noord, voorbij de gamma en zo, richting de Ringweg. Word ik aangehouden door een kloteagent.

"Wij doen een verkeerscontrole waarbij we ook de snelheid meten. U reed 24 km te hard in een plaats waar u alleen 50 mocht." Dat was een plek waar geen voetgangers zijn en waar je rustig 100 kon rijden (wat ik dus deed alvorens ik begon te remmen nadat ik ze zag.)

Met 3 lasers kwam mijn gecorrigeerde snelheid op 74 kmph. Dat was nog veel hoger geweest als volgens die agent er minder maal werd gemeten.

Al met al dus de eerste 3 minuten van mn reis kosste dus EUR 100,- .

unquote


Genoet, kom veilig terug

dicksr