PDA

Bekijk Volledige Versie : Aap loopt op 2 benen



Couscousje
22-07-04, 21:48
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20040721/capt.xem80107211944.mideast_israel_upright_monkey_ xem801.jpg

Monkey Apes Humans by Walking on Two Legs

Wed Jul 21, 5:28 PM ET Add Strange News - AP to My Yahoo!

By DAN WALDMAN, Associated Press Writer

JERUSALEM - A young monkey at an Israeli zoo has started walking on its hind legs only — aping humans — after a near death experience, the zoo's veterinarian said Wednesday.

Natasha, a 5-year-old black macaque at the Safari Park near Tel Aviv, began walking exclusively on her hind legs after a stomach ailment nearly killed her, zookeepers said.

Monkeys usually alternate between upright movement and walking on all fours. A picture in the Maariv daily on Wednesday showed Natasha standing ramrod straight like a human. The picture was labeled humorously, "The Missing Link?"

Two weeks ago, Natasha and three other monkeys were diagnosed with severe stomach flu. At the zoo clinic, she slipped into critical condition, said Igal Horowitz, the veterinarian.

"I was sure that she was going to die," he said. "She could hardly breathe and her heart was not functioning properly."

After intensive treatment, Natasha's condition stabilized. When she was released from the clinic, Natasha began walking upright.

"I've never seen or heard of this before," said Horowitz. One possible explanation is brain damage from the illness, he said.

Otherwise, Horowitz said, Natasha's behavior has returned to normal.

Cc

Couscousje
22-07-04, 21:49
Hij pakt die link niet en ik heb geen zin om hem te gaan uploaden op een server, dus kopieer hem maar in je adresbalk als je de lopende aap wilt zien.

;)

Liever lui dan moe Cc.

BiL@L
22-07-04, 21:54
Hahaha! Kunnen alle Darwin fans toch nog opgelucht ademhalen. Sjow, de volgende stap in het evolutieproces is de ontharing...
:hihi:

barfly
22-07-04, 21:55
Geplaatst door BiL@L
Hahaha! Kunnen alle Darwin fans toch nog opgelucht ademhalen. Sjow, de volgende stap in het evolutieproces is de ontharing...
:hihi:

Hoe oud is de schepping dan Bilal? ;)

Chatoloog
23-07-04, 00:42
het is een zionistische aap uit israel die de zaak saboteert door op twee benen te lopen

Hamza-T
23-07-04, 00:54
Hij gaat op wandelvakantie naar 'Allied' Amerika

http://www.worldfamousmonkeyboy.com/images/monkeyboy_squirtgun.jpg

Iglo
23-07-04, 09:31
Hier heb je er nog een, een hond die op twee pootjes loopt http://www.boingboing.net/2004/07/22/bipedal_dog.html

anouar25
23-07-04, 15:28
wedden dat ze wat met die aap hebben geflikt
zeker de mossad
ik weet niet precies maar volgens mij hebben ze em genetisch gemanipuleerd en komen ze nu met een leger van apen
net als die film
heheh

The_Jackal_999
23-07-04, 15:38
Grappige reacties.


Nu het probleem: hoe komt het dat ik niet op die server kan?

Ik heb de link gekopiëerd en geplakt, maar waloe.

Wie o wie kan helpen?

ZbaqZbaq
23-07-04, 15:46
ze hebben daar toch ook een varken dat op 2 benen loopt...ik heb m zelf gezien op tv.....hij werd zelfs op het witte huis in de VS uitgenodigd om kustjes te laten zien.

barfly
23-07-04, 15:49
Geplaatst door ZbaqZbaq
ze hebben daar toch ook een varken dat op 2 benen loopt...ik heb m zelf gezien op tv.....hij werd zelfs op het witte huis in de VS uitgenodigd om kustjes te laten zien.

Jij hebt het over een heel slinks varken want hij zit er inmiddels alweer bijna 4 jaar en als we pech hebben nog eens 4...

ZbaqZbaq
23-07-04, 15:52
k hoop inderdaad dat ie snel naar het slachthuis gaat.

Marsipulami
23-07-04, 16:05
Geplaatst door The_Jackal_999
Grappige reacties.


Nu het probleem: hoe komt het dat ik niet op die server kan?

Ik heb de link gekopiëerd en geplakt, maar waloe.

Wie o wie kan helpen?