PDA

Bekijk Volledige Versie : Bagdadbeul



Sandrosi
23-07-04, 12:50
De topic over de beul van Bagdad was nu net zo vermakelijk met al die complottheorieën, waarom moest er gecensureerd worden en zit er nu een slotje op? De denkpolitie wordt hier wel met de dag strenger helaas.

_h4T3D_sE7eN
23-07-04, 12:52
Ik heb alle begrip voor angkor's actie, het werd een beetje nasty. En dat was niet de bedoeling van het artikel. Discussiëren ok, maar met respect voor elkaar.

Sandrosi
23-07-04, 12:57
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik heb alle begrip voor angkor's actie, het werd een beetje nasty. En dat was niet de bedoeling van het artikel. Discussiëren ok, maar met respect voor elkaar.
Hmm ik zie anders dat jij 10 strafpunten van angkor hebt gekregen wegens antisemitisme.

_h4T3D_sE7eN
23-07-04, 12:58
Geplaatst door Sandrosi
Hmm ik zie anders dat jij 10 strafpunten van angkor hebt gekregen wegens antisemitisme.

Heb jij heel goed geconstateerd. En nu, you want a Junior G-Man Badge for that ?


Het is jammer dat het betreffende bericht niet meer terug te halen is, dan had je deze opmerking denk ik niet gemaakt. Wat angkor als anti-semitisch interpreteert, is niet mijn mening. Alleen kan ik hem geen strafpunten geven voor het hanteren van een interpretatie die niet de mijne is, en hij andersom wel. Allemaal heel subjectief, dus. Maar als je het echt wilt weten, dan riskeer ik bij deze maar weer 10 strafpunten, door je te vertellen dat ik het woord "Jood" in de mond (of toetsenbord) nam en dat het toevallig in de verkeerde context viel. Neemt niet weg dat ik het wel met hem eens ben voor het sluiten van mijn artikel omdat bepaalde mensen het niet kunnen doen zonder provocatie en alleen maar uit zijn op drama.

850
23-07-04, 13:03
Ik heb die afgesloten discussie zonet doorgelezen en ik zie niet waar het nasty is gaan lopen. Het is een normale topic-discussie met serieuze en wat minder serieuze postings erin. Niks vreemds aan. Als dat soort topics al worden gesloten dan kun je net zo goed het hele NVDD maar gaan afsluiten...........

Overigens een vreemde topic om daar een topper van te maken.....

Sandrosi
23-07-04, 13:11
Geplaatst door 850
Ik heb die afgesloten discussie zonet doorgelezen en ik zie niet waar het nasty is gaan lopen. Het is een normale topic-discussie met serieuze en wat minder serieuze postings erin. Niks vreemds aan. Als dat soort topics al worden gesloten dan kun je net zo goed het hele NVDD maar gaan afsluiten...........

Overigens een vreemde topic om daar een topper van te maken.....
Dat zal wel door Rincoonie of NL-X zijn gedaan, twee van die botte boeren.

The_Jackal_999
23-07-04, 13:14
Niet dat ik in naam van het beheer spreek, maar ik vind de sluiting van dat topic terecht.
Vanaf het moment men geen onderscheid meer kan maken tussen fantasie en realtiteit, dient men in te grijpen.

taouanza
23-07-04, 13:57
Geplaatst door Sandrosi
Dat zal wel door Rincoonie of NL-X zijn gedaan, twee van die botte boeren.

Ja toonbeeld van beschaving die zitten allebei in Marokko.
En dat lezen niet je sterkste punt is bewijs je maar weer aangezien Angkor zelf de topic heeft gesloten en dat ook in die topic heeft gezet.

850
23-07-04, 14:24
Geplaatst door Sandrosi
Dat zal wel door Rincoonie of NL-X zijn gedaan, twee van die botte boeren.

nl-x zou kunnen ja. Die was vannacht nog online maar ik denk dat Angkor de posting als topper heeft gemaakt.