PDA

Bekijk Volledige Versie : 13 Bin Ladens vertrokken met geheime vlucht uit VS na 11 september



Marsipulami
23-07-04, 13:07
13 Bin Ladens vertrokken na 11 september

WASHINGTON (wp) - Minstens 13 familieleden van Osama bin Laden kregen acht dagen na de aanslagen van 11 september de toelating de Verenigde Staten met een chartervlucht te verlaten. Dat blijkt uit de passagierslijst die vrijgegeven werd. De vlucht staat in de belangstelling omdat hij in de documentaire van Michael Moore, ,,Fahrenheit 9/11'', aan bod komt.



De commissie die de aanslagen van 11 september onderzoekt, liet weten dat er 23 passagiers en drie privé-veiligheidsagenten aan boord waren. Geen enkele passagier stond volgens de commissie op de lijst van verdachte terroristen. Senator Frank Lautenberg, die de passagierslijst publiek maakte, zei dat Bush aan het Amerikaanse volk moet uitleggen waarom zijn regering het vliegtuig liet vertrekken. Michael Moore vindt dat de veiligheidsdiensten deze familieleden van Osama bin Laden hadden moeten ondervragen.

Volgens een rapport van de commissie is de vlucht één van zes chartervluchten die 142 mensen, voornamelijk Saudi's, wegvoerden uit de VS. Nog vóór het luchtruim opnieuw open was voor commerciële vluchten, heeft de Amerikaanse regering één chartervlucht naar Saudi-Arabië toegelaten. De vijf andere vluchten gebeurden tussen 14 en 24 september 2001, toen het luchtruim boven de Verenigde Staten heropend was.


23/07/2004

©Copyright De Standaard

The_Jackal_999
23-07-04, 13:11
Langzamerhand maar zeker zal de waarheid, althans een deel ervan, boven water komen.

11/9 is made bij Zionists

Daniël Z
23-07-04, 14:44
Geplaatst door The_Jackal_999
Langzamerhand maar zeker zal de waarheid, althans een deel ervan, boven water komen.

11/9 is made bij Zionists

Sst, waarom moet je dat nou weer verder vertellen.

Ik heb je gewaarschuwd. Als je het verder vertelt vermoorden mijn Mossad-collega's je. Het was duidelijk genoeg.

*belt Mossad-kantoor*

:rolleyes:

The_Jackal_999
23-07-04, 14:46
Geplaatst door Daniël Z
Sst, waarom moet je dat nou weer verder vertellen.

Ik heb je gewaarschuwd. Als je het verder vertelt vermoorden mijn Mossad-collega's je. Het was duidelijk genoeg.

*belt Mossad-kantoor*

:rolleyes:

Misschien heb ik wel connecties met de Mossad.

Marsipulami
23-07-04, 14:52
Geplaatst door Daniël Z
Sst, waarom moet je dat nou weer verder vertellen.

Ik heb je gewaarschuwd. Als je het verder vertelt vermoorden mijn Mossad-collega's je. Het was duidelijk genoeg.

*belt Mossad-kantoor*

:rolleyes:

Jij bent wel de grappigste zionist van het forum :p

BiL@L
23-07-04, 14:59
Geplaatst door Marsipulami
Jij bent wel de grappigste zionist van het forum :p

Volgens mij is het gewoon een undercover. Lennart ofzo...
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/coolgleamA.gif

Marsipulami
23-07-04, 15:08
Geplaatst door BiL@L
Volgens mij is het gewoon een undercover. Lennart ofzo...
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/coolgleamA.gif

Waarschijnlijk een Marokkaan die aandacht nodig heeft :hihi: