PDA

Bekijk Volledige Versie : TonH, hellas is toppie!



Julien
23-07-04, 18:36
:D ik zit nu in een internetcaf'e in Athinai, Hellas. Mijn eerste keer Griekenland en het bevalt me enorm. Echt ontzettende gastvrije mensen, en lekker mediterraans hier :tik: ik voel me dus echt thuis. heel misschien breng ik nog een bezoekje aan het land van Fureya, Turkishlover etc. voordat ik weer terugkeer naar Marseille.

p.s. wat een klote-toetsenbord hebben ze hier ;)

$adeeQ
23-07-04, 18:57
hellas WAS toppie , tot een of een andere maffe slakkenvreter erheen reisde :moe:

TonH
26-07-04, 12:49
Geplaatst door Julien
:D ik zit nu in een internetcaf'e in Athinai, Hellas. Mijn eerste keer Griekenland en het bevalt me enorm. Echt ontzettende gastvrije mensen, en lekker mediterraans hier :tik: ik voel me dus echt thuis. heel misschien breng ik nog een bezoekje aan het land van Fureya, Turkishlover etc. voordat ik weer terugkeer naar Marseille.

p.s. wat een klote-toetsenbord hebben ze hier ;)

Ah, da's de beste therapie om over de EK-schok heen te komen: gewoon lekker naar Elada, het land der kampioenen! :duim:
:D

Maar zonder gekheid, ben blij dat je het naar je zin hebt/had. Ik ken maar één andere 'xenofoob' die naast mij en m'n lief van die stad houden. 't Is toch fantastisch daar?!

Nog een kleine twee jaar.... en dan woon ik er weer permanent en kom ik noooooit meer terug in deze blubberdelta!!! :wohaa: