PDA

Bekijk Volledige Versie : De aanslagen in Madrid

assassijn
25-07-04, 02:10
(bron: Gazet van Antwerpen)

De Spaanse politie heeft een huurauto gevonden die de plegers van de treinaanslagen in Madrid hebben gebruikt in de aanloop naar de aanslagen van 11 maart.
Omdat het verhuurbedrijf de auto heeft gereinigd voordat de politie doorhad dat het om een auto van de aanslagplegers ging, is veel bewijsmateriaal verloren gegaan.

De auto stond geparkeerd in de stad Alcala de Henares, waar drie van de vier fataal afgelopen treinritten begonnen. Op 13 juni, drie maanden na de aanslagen, nam de politie de auto in beslag na een melding van een omwonende, die zich erover had beklaagd dat er al maanden een verlaten auto stond geparkeerd.
De auto stond op maar dertig meter van de plek waar kort na de aanslagen een bestelbusje werd gevonden dat de daders ook hebben gebruikt.

Agenten brachten de auto terug naar het verhuurbedrijf, de firma Hertz, dat de wagen een jaar geleden in Frankrijk als gestolen opgaf. Tijdens de schoonmaak ontdekten werknemers van Hertz een koffer met patronengordels en kleding achterin de auto. De goederen zouden hebben toebehoord aan twee van de aanslagplegers die later zelfmoord pleegden om aan arrestatie te ontkomen .

Heb mij na deze onmenselijke daad van tereur afgevraagd wie er nu werkelijk achter deze aanslagen zit/zat.Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat we de daders moeten zoeken in de "moslim"-extremistische hoek.Hoe meer berichten je leest,hoe meer je gaat twijfelen.
Zo kan ik mij herinneren dat er direct na de aanslagen een gestolen bus is gevonden met explosieven en een bandje met koran teksten.Even later is er in de buurt van een moskee(in een vuilnisbak bovendien)een videoband gevonden waar een vermeend moslim de aanslag opeist.Ook zijn er rugzakken gevonden met explosieven die niet zijn afgegaan,en sim-kaarten die weer stuurden naar een bel-huis waar extremisten samenschoolden.......heel toevallig allemaal.

Laten we kijken naar een paar dagen voor de aanslagen......10 om precies te zijn.De krant El-Paso meld 10 dagen voor de aanslagen dat er millitanten van ETA zijn aangehouden met meer dan 500 kilo explosieven,die op weg waren naar Madrid.Wat wilden zij met die explosieven?Of is dit bericht mischien niet waar,en hoorde het bij de strategie van Aznar?
Wat Boe$ kan,kan ik ook moet Aznar gedacht hebben.....Boe$ gebruikte 11/9 en het door de CIA gerunde clubje Al-Qaida om zijn positie te verstevigen,en om zijn door de Neo-Cons bedachte plannen door te drukken.
Aznar wilde dit waarschijnlijk proberen met Madrid en de ETA.......alleen leek het erop dat Boe$(zie CIA zie Mossad) het hier niet helemaal mee eens was.
Zo prikte Aznar met zijn vingertje steeds richting ETA zonder dat er ook maar bewijs was gevonden,en speculeerde men in de USA al over Al-Qaida.........en de rest is natuurlijk geschiedenis.

*kuch* *kuch* israel stuurde natuurlijk gelijk een team om te helpen bij de identificatie van de slachtoffers,net als bij de aanslagen in Istanbul waarbij een ex-mossad agent om het leven was gekomen. *kuch* *kuch*