PDA

Bekijk Volledige Versie : Joodse terroristen geinspireerd door Al-Qa'ida



lennart
25-07-04, 16:45
Officials fear Jewish extremists may crash plane on Temple Mount
By Jonathan Lis, Yuval Yoaz and Nadav Shragai

Israeli security officials have recently become increasingly concerned that right-wing extremists might be plotting an attack on the Temple Mount in Jerusalem to derail Israel's planned withdrawal from the Gaza Strip. The Shin Bet security service and the police are preparing for a number of possible terror attack scenarios at the sacred Old City site, Israeli security sources said last night.

Speaking on the Channel Two "Meet the Press" program yesterday, Public Security Minister Tzachi Hanegbi confirmed that the security establishment had identified rising intent among right-wing extremists to carry out a Temple Mount attack.

"There is no information about specific individuals, because the Shin Bet and police would not let them continue [with their plot]," said Hanegbi. "But there are troubling indications of purposeful thinking, and not detached philosophy... There is a danger that [extremists] would make use of the most explosive site, in the hope that a chain reaction would bring about the destruction of the peace process."

Security sources last night said possible actions included an attempt to crash a drone packed with explosives on the Temple Mount, or a manned suicide attack with a light aircraft during mass Muslim worship on the Mount. Other possibilities include an attempt by right-wing extremists to assassinate a prominent Temple Mount Muslim leader, perhaps from the Waqf Islamic trust.

Israeli security sources speculate that the assassination scenario might be chosen, even though it would not cause mass injury or damage to the Al-Aqsa mosque or the Golden Dome shrine. The aim of the Temple Mount attack conspiracy, they said, would be to carry out a visible provocation that sparked violent confrontation in the territories.

Due to stringent security routines at the Temple Mount, Israeli security officials said yesterday, right-wing extremists would find it virtually impossible to use conventional routes to penetrate the site with explosives. Hence, the possibility of a large bomb being planted at one of the Muslim holy sites is "a lower-level possibility."

Yesterday's disclosures about possible Temple Mount terror plans were preceded in recent months by a number of troubling indications. Nine months ago a suspect in a Jewish underground terror group affair, Shahar Dvir-Zeliger, told authorities a prominent West Bank settler activist had planned a Temple Mount attack. Zeliger cited two other names of West Bank settlers, suggesting the two were involved in the Temple Mount attack conspiracy.

Last Thursday, the Temple Mount Faithful group petitioned the High Court, asking to be given clearance to go up to the Holy Site for prayers later this week for Tisha B'Av.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/455487.html

Allicht als de Joodse terroristen erin slagen om een terreuraanval uit te voeren, dan mag het voor zichzelf spreken dat de Israelische regering daarna geen partner meer is voor vrede, omdat het niet instaat is om de Joodse terroristen de kop in te drukken.

illmatik
25-07-04, 17:10
Geplaatst door lennart
de Israelische regering

Maar dat zijn toch zelf terroristen ?

assassijn
25-07-04, 17:48
Geplaatst door lennart


Allicht als de Joodse terroristen erin slagen om een terreuraanval uit te voeren, dan mag het voor zichzelf spreken dat de Israelische regering daarna geen partner meer is voor vrede, omdat het niet instaat is om de Joodse terroristen de kop in te drukken.

Geen partner meer voor de vrede?
Ze zeggen gewoon dat ze werden beschoten vanaf de Tempelberg door extremisten,en dat er een paar bommen of vliegtuigen de verkeerde richting zijn opgegaan.

Sarit
25-07-04, 17:52
Geplaatst door illmatik
Maar dat zijn toch zelf terroristen ?

SSSsssshhttt!

Niet zeggen hoor, anders gaat de complot-theorie niet meer op!

:huil:

lennart
25-07-04, 18:16
Geplaatst door assassijn
Geen partner meer voor de vrede?
Ze zeggen gewoon dat ze werden beschoten vanaf de Tempelberg door extremisten,en dat er een paar bommen of vliegtuigen de verkeerde richting zijn opgegaan.

Nou de reden dat de Israelische regering op dit moment niet met Yasser Arafat spreekt, is omdat hij groeperingen zoals Islamic Jihad en Hamas niet aanpakt. Nu als de Joodse terroristen een zelfmoordaanslag plegen zoals Baruch Goldstein destijds, dan zullen de Palestijnen gaan zeggen, dat zolang de Israelische regering de terroristische kolonistengroeperingen zoals Gush Emunim, Kach, Hilltop Youth, etc niet aanpakt de Israelische regering geen partner voor vrede is.

Als de huidige Palestijnse regering nu eens meer aandacht zou hebben voor de media dimensie in dit conflict, dan zouden hiermee nu al beginnen. Deze terroristen wonen immers in de West-Bank, ze zouden werkelijk een veel beter media offensief moeten voeren en elk miniscuul incident elk moment dat ze televisie tijd moeten aanhalen om aan te tonen dat de Israelische regering geen partner voor vrede is.

Het moge duidelijk zijn, ik heb zware kritiek op de Palestijnen, hun media strategie is werkelijk enorm slecht. Als ik ze op CNN hoor, dan winnen de Israelische commentatoren altijd.

assassijn
25-07-04, 18:45
Geplaatst door lennart
Nou de reden dat de Israelische regering op dit moment niet met Yasser Arafat spreekt, is omdat hij groeperingen zoals Islamic Jihad en Hamas niet aanpakt. Nu als de Joodse terroristen een zelfmoordaanslag plegen zoals Baruch Goldstein destijds, dan zullen de Palestijnen gaan zeggen, dat zolang de Israelische regering de terroristische kolonistengroeperingen zoals Gush Emunim, Kach, Hilltop Youth, etc niet aanpakt de Israelische regering geen partner voor vrede is.

Als de huidige Palestijnse regering nu eens meer aandacht zou hebben voor de media dimensie in dit conflict, dan zouden hiermee nu al beginnen. Deze terroristen wonen immers in de West-Bank, ze zouden werkelijk een veel beter media offensief moeten voeren en elk miniscuul incident elk moment dat ze televisie tijd moeten aanhalen om aan te tonen dat de Israelische regering geen partner voor vrede is.

Het moge duidelijk zijn, ik heb zware kritiek op de Palestijnen, hun media strategie is werkelijk enorm slecht. Als ik ze op CNN hoor, dan winnen de Israelische commentatoren altijd.

Media....dat is het magische woord.

Zo kunnen we stellen dat elke Nederlandse jood een zionist is.We krijgen immers bij elk wissewasje omtrent Israel alleen mensen van het CiDi en Likoed Nederland te zien,te horen en te lezen.....en vrijwel nooit(uitzonderingen daargelaten) een Nederlandse jood te zien die deze facistische ideologie niet aanhangt.

Poitiers
25-07-04, 18:52
Geplaatst door assassijn
Media....dat is het magische woord.

Zo kunnen we stellen dat elke Nederlandse jood een zionist is.We krijgen immers bij elk wissewasje omtrent Israel alleen mensen van het CiDi en Likoed Nederland te zien,te horen en te lezen.....en vrijwel nooit(uitzonderingen daargelaten) een Nederlandse jood te zien die deze facistische ideologie niet aanhangt.

Kun je nog wat anders dan tegen joden hetzen....niet zo schelden [Rc]

ZbaqZbaq
25-07-04, 18:57
Geplaatst door assassijn
Media....dat is het magische woord.

Zo kunnen we stellen dat elke Nederlandse jood een zionist is.We krijgen immers bij elk wissewasje omtrent Israel alleen mensen van het CiDi en Likoed Nederland te zien,te horen en te lezen.....en vrijwel nooit(uitzonderingen daargelaten) een Nederlandse jood te zien die deze facistische ideologie niet aanhangt.

ik ben het niet met je eens....er zijn denk ik genoeg niet-zionistische joden. Ik heb er zelf enkelen in mijn kennissen kring.

Het probleem is dat de overheid en medialand het CIDI als vertegenwoordiging van "de joden" in Nederland hebben genomen.

lennart
25-07-04, 18:59
Geplaatst door Poitiers
Kun je nog wat anders dan tegen joden hetzen....l.u.l.

Hij is daar juist niet mee bezig. Hij geeft aan dat het altijd de Fascistische Zionisten zijn die in Nederland camera tijd krijgt. Bij elk Joodse incident wordt de propaganda poot van de Israelische overheid in Nederland ingezet: het CIDI. Hierdoor krijgt de Nederlandse bevolking het idee dat het CIDI maatgevend is voor de Nederlandse Joden, hetgeen natuurlijk niet waar is.

assassijn
25-07-04, 18:59
Geplaatst door Poitiers
Kun je nog wat anders dan tegen joden hetzen....l.u.l.

Ik tegen joden hetzen?

Ik heb niets tegen joden...het zijn immers mijn semitische broeders en zusters.
Wel heb ik een bloedhekel aan zionisten,zouden die morgen behoren tot een uitgestorven ras,dan zou ik er geen traan om laten.

Typische reactie van jou......een zionist is een jood wanneer het hem uitkomt.Zionisten wakkeren het anti-semitisme alleen maar aan...dit simpelweg omdat de gemiddelde hersenloos de verschillen niet kent tussen joden en zionisten.

assassijn
25-07-04, 19:02
Geplaatst door lennart
Hij is daar juist niet mee bezig. Hij geeft aan dat het altijd de Fascistische Zionisten zijn die in Nederland camera tijd krijgt. Bij elk Joodse incident wordt de propaganda poot van de Israelische overheid in Nederland ingezet: het CIDI. Hierdoor krijgt de Nederlandse bevolking het idee dat het CIDI maatgevend is voor de Nederlandse Joden, hetgeen natuurlijk niet waar is.

Dat is iemand die het begrijpt :duim:

assassijn
25-07-04, 19:08
Geplaatst door sjeng
als de al waqf dus de tempelberg niet molt doen extremistische joden het. Allebei terroristen. Nu hopen dat israel ook de al waqf aanpakt.

Creeren zo toch gewoon weer een nieuw terroristen-clubje die dat soort clubjes moet aanpakken.
Laten we zeggen Hammas-2 ofzo