PDA

Bekijk Volledige Versie : Maagdenvlies is onzin

DonnieBrasco
25-07-04, 18:36
Mijn stelling : 'Maagdenvlies mythe is onzin en maakt geen deel uit van de Soennah'

Wat zeggen jullie ervan?

Zeldzamemeid
25-07-04, 21:55
Geplaatst door DonnieBrasco
Mijn stelling : 'Maagdenvlies mythe is onzin en maakt geen deel uit van de Soennah'

Wat zeggen jullie ervan?

klopt, is een fabeltje wat zij vroeger hebben verzonnen om meiden te beschermen om zo hun kuisheid te bewaren. Het probleem alleen is dat mannen niets hebben om hun "maagdelijkheid" aan te tonen, daarom geldt het alleen voor meisjes.

helaas!

25-07-04, 22:30
Salaam alaikom,

Nou zoals ik al eerder al had aangegeven in een vorig topic dat ik het onzin vind als een man een vrouw niet accepteerd omdat haar maagde vlies niet meer hééél!!

Maar wat betreft de soenah..!! is het zo dat een zowel een man als vrouw zijnde maagd moeten zijn voor het huwelijk!! maar er word absuluut niet over een vliesje of een bloeding gesproken!! maar alleen over een maagdelijkheid maar dat geld zowel voor een man als een vrouw!!

dus inderdaad een vlies maakt geen deel uit de soenah maar wel een maagdelijkheid!! EN DAT VERSCHIL MOET MEN!!
(BROEDERS EN ZUSTERS) WEL WETEN!!

moehim mijn broeders en zusters onthoud wel het verschil. want dat is heel belangerijk!! tenminste ik vind het belangerijk en volgens mij ook de islaam maar goed er is om mijn mening gevraagd dus ik hoop dat ik hier in wel mijn mening heb kunnen stellen!!

salaam alaikom!! :romance:

DonnieBrasco
25-07-04, 22:54
Eigenlijk hoef je niet als maagd te trouwen. Als je vorige huwelijk stuk liep en je dan opnieuw trouwt met iemand anders tjah dan trouw je niet maagd hahaha ;).

koeraicha
07-08-04, 19:48
Eigenlijk hoef je niet als maagd te trouwen. Als je vorige huwelijk stuk liep en je dan opnieuw trouwt met iemand anders tjah dan trouw je niet maagd hahaha ;).

Je snapt het niet, denkik, daar gaat het niet om..
Het gaat erom dat je geen sex hebt zonder een echt huwelijk, daaarom is die regel waardevol. Desnoods ben je 5 keer hertrouwd, het gaat erom dat je zonder een huwelijk geen sex hebt, PUNT.
DUs je kunt niet zeggen, oke, ik ben nu gescheiden, ben maagd huwelijk ingegaan, mag nu zonder een huwelijk sex hebben,dit kan niet!

gegroet :o

DonnieBrasco
07-08-04, 19:53
D-D-D-D-D-D-D-D-D-D-DUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Sommige mensen echt............................

koeraicha
07-08-04, 20:09
D-D-D-D-D-D-D-D-D-D-DUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Sommige mensen echt............................

post dan niet zulke oliedomme reacties aub als je zo gevat bent!?Enig wat ik doe is erop reageren op de meest serieuze manier, want er zijn genoeg hier op de site die het wel serieus niet wisten....
:italie: :motorzaag

DonnieBrasco
07-08-04, 20:14
Sorry wat praatje allemaal??? Welke reactie? Wanneer heb k gezegd datje sex mocht hebben in een staat datje nie in een huwelijk zit? Vertel

flowergirl
08-08-04, 12:38
:traan2:

salaam oualaikom

Ik wil graag reageren op jullie onderwerp.
Wat ik hiervan vind is dat ik het niet meeeens ben met dat vliesje.
Ik bedoel hoe kan een meisje dat nog maagd is weten of ze dat ene vliesje wel heeft of niet.
En waarom mogen mannen tientallen met anderen meiden voor het het huwelijk wel seks hebben.
Allemaal onzin en nog eens onzin.
Dus wij meisjes moeten zorgen gaan maken over dat ene vliesje terwijk mannen lekker seks hebben met andere meiden. Dat slaat echt nergens op! Oke, ik waardeer het en begrijp het dat de kuisheid van een vrouw belangrijk is en daar heb ik alle begrip voor. Maar ik ben niet meeeens dat een man gaat zeuren om dat ene vliesje.
Sel je voor je trouwt met dat ene persoon maar jij hebt je volkomen gehouden aan de regels van de islam en wat blijkt het dat je niet bloedt en dat je man je niet meer wil omdat hij denkt dat jij al eerde seks hebt gehad. Wat doe je dan? Daar zit je dan.
:huil: wasalaam ou allaikom

DonnieBrasco
08-08-04, 13:05
Geplaatst door flowergirl
:traan2:

En waarom mogen mannen tientallen met anderen meiden voor het het huwelijk wel seks hebben.
:huil: wasalaam ou allaikom

Waar staat dan dat het wel mag?

flowergirl
08-08-04, 13:37
hi
Dat bedoel ik dat staat nergens geschreven, de mannen verzinnen dat gewoon.
En ik kan daar zo boos om worden.
Maar ik vind dat je de ander niet moet oordelen als je het zelf doet.
:loog: :boos:

MagicalVoice
08-08-04, 19:30
Hi there you all.

Weetje wat ik vind? Ik vind dat je gewoon lekker jezelf moet zijn en je geen zorgen hoeft te maken om dat vliesje LEKKER BOEIEN HOOR. Als je een relatie hebt dan gaat het om wat jullie samen hebben en het belangrijkste is liefde ja dat weten we allemaal maar ook communicatie als hij je vraagt van ben je nog maagd en je geeft gewoon eerlijk antwoord ja/nee dan moet hij dat maar geloven toch. Ik bedoel een man weet heus wel wanneer een meisje nog maagd is lijkt mij. En de mannen met verstand weten heus wel dat niet alle meiden bloeden tijdens de eerste keer. Communicatie is echt het sleutel in elke relatie. En degene die alleen aan dat maagden vliesje denkt is gewoon triest want wat als hij je heeft ontmaagd dan ben je niet meer interessant genoeg want hij aast dan alleen naar maagden in plaats van een eerlijke en serieuze relatie. ZO DENK IK HOOR. Ik vind dat je ieder elkaar gewoon moet respecteren om wie die gene is en niet om wat die gene heeft.
Maar eerlijkheid duurt het langst toch?

If your heart is pure
And your mind is clear
Then there is no reason for fear

I hope i make some sense.
Peace to all

Asno
21-08-04, 13:25
Rare jongens die Marokkanen.
Die Marokkanen neuken er op los. Gaan elke week naar de hoeren. Lopen een onwijze SOA op en daarna gaan ze trouwen. hahahaha
Het is jammer dat ze zich schamen want ik zou wel eens de stats over dit onderwerp willen zien.

Meknes84
22-08-04, 17:17
Geplaatst door MagicalVoice
Hi there you all.
Weetje wat ik vind? Ik vind dat je gewoon lekker jezelf moet zijn en je geen zorgen hoeft te maken om dat vliesje LEKKER BOEIEN HOOR. Als je een relatie hebt dan gaat het om wat jullie samen hebben en het belangrijkste is liefde ja dat weten we allemaal maar ook communicatie als hij je vraagt van ben je nog maagd en je geeft gewoon eerlijk antwoord ja/nee dan moet hij dat maar geloven toch. Ik bedoel een man weet heus wel wanneer een meisje nog maagd is lijkt mij. En de mannen met verstand weten heus wel dat niet alle meiden bloeden tijdens de eerste keer. Communicatie is echt het sleutel in elke relatie. En degene die alleen aan dat maagden vliesje denkt is gewoon triest want wat als hij je heeft ontmaagd dan ben je niet meer interessant genoeg want hij aast dan alleen naar maagden in plaats van een eerlijke en serieuze relatie. ZO DENK IK HOOR. Ik vind dat je ieder elkaar gewoon moet respecteren om wie die gene is en niet om wat die gene heeft.
Maar eerlijkheid duurt het langst toch?
Peace to all

Respect voor deze meid, ze weet haar hersenen goed te gebruiken. Ik ben zelf een jongen en zie wat al die marokkaanse jongens uitspoken, als ik een marokkaanse meid was geweest dan weet ik wel dat ik nooit zou trouwen met zo een rotzooi. Niet iedereen is hetzelfde en dat gaat ook hier op, maar helaas kan je wel de meerderheid van de marokkaanse jongens hiertoe meetellen, best triest en dat voor een moslimvolk. Maar ja voor mij gaat op dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft zolang hij/zij mij met rust laat, dachten meerdere mensen maar zo dan was er niet zo een haat op deze wereld. Als een marokkaanse meid ontmaagd is dan krijgt de maatschappij een sletterig indruk van deze meisjes. JAMMER, want ze kan alsnog een hele lieve, slimme en attente meid zijn, wat een maagd niet altijd is. So stop playing an angel and act like how you really are!!!

koeraicha
22-08-04, 19:12
Geplaatst door Meknes84
Respect voor deze meid, ze weet haar hersenen goed te gebruiken. Ik ben zelf een jongen en zie wat al die marokkaanse jongens uitspoken, als ik een marokkaanse meid was geweest dan weet ik wel dat ik nooit zou trouwen met zo een rotzooi. Niet iedereen is hetzelfde en dat gaat ook hier op, maar helaas kan je wel de meerderheid van de marokkaanse jongens hiertoe meetellen, best triest en dat voor een moslimvolk. Maar ja voor mij gaat op dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft zolang hij/zij mij met rust laat, dachten meerdere mensen maar zo dan was er niet zo een haat op deze wereld. Als een marokkaanse meid ontmaagd is dan krijgt de maatschappij een sletterig indruk van deze meisjes. JAMMER, want ze kan alsnog een hele lieve, slimme en attente meid zijn, wat een maagd niet altijd is. So stop playing an angel and act like how you really are!!!

Hoe moet dit taboe dan doorbroken worden volgens jullie?want anders blijven we maar eeuwig lullen zonder veranderingen!
Ik zie eigenlijk maar twee echte mogelijkheden:
Tegen de jongen moet wat strenger opgetreden worden zodat zij ook meer aan maagdelijkheid gaan doen(dit zou je kunnen bereiken door als meisje of als ouder een beetje te eisen dat de jongen toch ook echt maagd moet zijn) of de meiden mogen wat losser(dus geen check meer op maaagdelijkheid voor het huwelijken dus vrije toegang tot sex) maar ik weet eerlijk gezegd niet of dit zo n goeie ontwikkeling is want een meisje is toch kwestbaarder(denk zwangerschappen)?
Maar ben wel benieuwd naar wat de meiden dan eigenlijk willen veranderen??

MagicalVoice
23-08-04, 10:14
Hoi hoi]

Wat ik zou willen is gewoon met respect behandeld worden en meer gezien worden om de persoon die ik ben en andere meiden denk ik ook want zeg nou eens zelf hoe zou jij het vinden om beoordeeld te worden over je maagdheid? Persoonlijk ben ik zelf nog maagd maar dat is niet het belangrijkste onderdeel in mijn leven,ik streef naar een gezonde en waardevolle relatie met veel respect / begrip en wederzijdse liefde. Ik bedoel alleen leuk zijn omdat ik maagd ben is triest. Ik hoef niet perse opeens sex te hebben dat is niet zo belangrijk maar JA ik wil gewoon eerlijk behandeld worden en ik vind het wreed oneerlijk dat een jongen gewoon zijn gangentje gaat en daarna na de kermis attractie een meisje uit maroc gaat halen omdat ze maagd is???????????????

De meeste jongens hier zijn gewoon beesten, dan hebben ze een relatie van 5 jaar ofzo en ontmaagd het meisje en laat haar vervolgens in de steek omdat hij genoeg van haar heeft en UP TO THE NEXT VIRGEN halllooooooooooooooooo ik word daar gewoon stront ziek van MAAGD of NIET het gaat niet omdat vliesje maar om haar innerlijk en haar karakter en gewoon zij als persoon.

Ik bedoel als ik een maagd wil dan kan ik lang wachten tot ik grijze haren heb maar ik ga toch ook niet met een jongen alleen omdat hij maagd is NEE MAAR OM HEM ALS PERSOOOOOOOOON. Omdat we elkaar begrijpen en vullen.

En dan zijn die jongens getrouwd met een maagd uit maroc en gaan vervolgens toch vreemd? WHAT THE FUCK IS DAT NOU WEER. Waarom trouw je om diegene TROUW te blijven anders trouw je niet. Het woordje trouwen komt voort uit trouw toch?

Mijn god ik kan wel uren hierover schrijven AND STILL I WON'T MAKE SENSE. Ik geloof met heeeeeeeeel mijn hart dat niet alle jongens hetzelfde zijn maar er zijn meer KLOOTZAKKKKKEN dan eerlijke jongens. Ik bedoel of ze nou een maagd hebben of niet de meeste kijken er toch wel op los terwijl hun vrouw of vriendin naast hun loopt of ze Fucken er op los alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

FOR ONCE AND FOR ALL MAAGD OF GEEN MAAGD HET GAAT OM DE PERSOONS INNERLIJK BELIEVE ME.

JA ik weet niet wat ik moet toevoegen volgens mij ben ik al lang weer naar een andere onderwerp gesprongen.

Weetje waar het uiteindelijk is voor mij MEN MOET GEWOON EERLIJK ZIJN TEGENOVER ELKAAR GEEN BULLSHIT GEEN AROUND THE BUSH GEWOON STRAIGHT TO THE POINT.

PEACE TO THE WORLD AND LOVE TO YOU ALL.

Meknes84
23-08-04, 21:30
Geplaatst door koeraicha
Hoe moet dit taboe dan doorbroken worden volgens jullie?want anders blijven we maar eeuwig lullen zonder veranderingen!
Ik zie eigenlijk maar twee echte mogelijkheden:
Tegen de jongen moet wat strenger opgetreden worden zodat zij ook meer aan maagdelijkheid gaan doen(dit zou je kunnen bereiken door als meisje of als ouder een beetje te eisen dat de jongen toch ook echt maagd moet zijn) of de meiden mogen wat losser(dus geen check meer op maaagdelijkheid voor het huwelijken dus vrije toegang tot sex) maar ik weet eerlijk gezegd niet of dit zo n goeie ontwikkeling is want een meisje is toch kwestbaarder(denk zwangerschappen)?
Maar ben wel benieuwd naar wat de meiden dan eigenlijk willen veranderen??

Makkelijk toch!! Gewoon jezelf zijn en blijven. Kom je in aanraking met een leuke jongen, denk je thats it, gebeurt het en raakt het uit!! Te laat, maar waarom dan je leven meteen vergooien voor een niet-maagd (man). Waarom zou Allah je wel vergeven als je een moord pleegt en spijt hebt, maar niet als je je hart gevolgd had en met je liefje naar bed bent gegaan. Simpel want mannen plegen de meeste moorden en vrouwen zijn de klos als ze ontmaagd zijn. Hier wordt met verschillende maatstaven gemeten, wat een man doet kan minder erg zijn dan wanneer een vrouw hetzelfde doet, denk maar aan vreemdgaan!!

We moeten inzien dat mannen niks mogen eisen van meisjes zolang ze zelf geen maagd zijn en als HIJ dat wel eist van je, dan weet je toch meteen dat je met een traditionele marokkaan te maken hebt, en ja wie wil dat!! Thuis achter de afwas en het slaafje worden van zo een persoon!! Je hebt het zelf in de hand maagd of niet, er zijn zat marokkaanse mannen die wel hun hersenen gebruiken bij de keus van hun vrouw en niet de maagdelijkheid van een meisje bovenaan de goedkeuringslijst hebben staan!!

zohra25
23-08-04, 22:20
Wij zijn allemaal mensen jongen of meisje. Het maakt niet uit. Ik vind het erg dat jonges niet strenger door hun ouders aangepakt worden, want die kunnen ook zwanger raken. Morgen of vandaag komt Sandra of Grietje aanbellen. Achmet ik draag je kind. Ja wat nu Achmet. Beter maagd blijven geen soa, geen ellende etc. Maar ja sex is lekker dus...... ieder zijn probleem of hij maagd wil blijven of niet, anderen moeten dat maar accepteren.