PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko: meer dan 400 terroristen zoek



$adeeQ
25-07-04, 21:17
Buitenland

zo 25 jul 2004, 14:04
Marokko: meer dan 400 al-Qaeda terroristen zoek


MADRID - De Marokkaanse regering heeft de Spaanse overheid gemeld dat meer dan zeshonderd Marokkanen in trainingskampen van al-Qaeda hebben gezeten. Van vierhonderd van hen is de huidige verblijfplaats onbekend, meldde de Spaanse krant El Pais zondag op basis van informatie van de regering in Rabat.

De mededeling van de Marokkaanse regering was bedoeld voor rechter Balthasar Garzon, die de aanslagen in Madrid op 11 maart onderzoekt. De meeste verdachten van de aanslag, waarbij 191 mensen om het leven kwamen, zijn Marokkaanse staatsburgers.

Garzon zou de boodschap van de Marokkaanse regering begin deze maand hebben gekregen, aldus El Pais. Op 19 juli meldde hij echter op gezag van gegevens van inlichtingendiensten dat er tussen de negenhonderd en duizend mensen actief zijn in mogelijk honderd radicale islamitische cellen. Deze cellen zouden zich voor het merendeel in Marokko bevinden. Later verklaarde hij voor de Marokkaanse televisie echter dat een deel van deze cellen zich waarschijnlijk elders bevond, bijvoorbeeld in Europa.

taouanza
25-07-04, 21:40
Volgens mij heb ik er een onder mijn bed.
Nu durf ik niet meer te slapen. :confused:

nard
26-07-04, 09:22
Geplaatst door taouanza
Volgens mij heb ik er een onder mijn bed.
Nu durf ik niet meer te slapen. :confused:


jaja ....


:schrik: