PDA

Bekijk Volledige Versie : OMG What was she thinking????



taouanza
25-07-04, 23:10
http://www.nd.nl/htm/dossier/koninklijkhuis/huwelijk/beeld/gast2g.jpg


http://www.rotterdamsdagblad.nl/huwelijksfotos/images300/foto3.jpg

En de ergste foto heb ik niet eens kunnen vinden.:schok:

barfly
25-07-04, 23:15
Geplaatst door taouanza
http://www.nd.nl/htm/dossier/koninklijkhuis/huwelijk/beeld/gast2g.jpg


http://www.rotterdamsdagblad.nl/huwelijksfotos/images300/foto3.jpg

En de ergste foto heb ik niet eens kunnen vinden.:schok:

Komkom er zijn verzachtende omstandigheden. Ze wonen in Engeland...

Alleen bij de paardenraces zie je daar al gekker laat staan bij de adel.

Waterval
26-07-04, 10:55
.... moeten ze maar Nederland 1, 2 en 3 op de kabel aanbieden in Engeland?

MootjeAmien
26-07-04, 10:59
Ik vind dr maar niets... :droef:

David
26-07-04, 11:12
Sinds ze het pincet ontdekt heeft, is ze al behoorlijk opgeknapt. En die analfabeten toestand van haar vind ik wel okay. Ze schijnt als persoon ook best mee te vallen. Alleen die kledingkeuze, tja, ik weet het niet. Maar ja, loop eens een uurtje door de stad, dan zie je ook weinig waar je vrolijk van wordt. Het is tragisch.

Mill
26-07-04, 11:17
What was she thinking

Ik wil bewijzen zien.

taouanza
26-07-04, 11:20
Geplaatst door David
Sinds ze het pincet ontdekt heeft, is ze al behoorlijk opgeknapt. En die analfabeten toestand van haar vind ik wel okay. Ze schijnt als persoon ook best mee te vallen. Alleen die kledingkeuze, tja, ik weet het niet. Maar ja, loop eens een uurtje door de stad, dan zie je ook weinig waar je vrolijk van wordt. Het is tragisch.

Waarom lukt het Maxima dan wel?


Hoi David.:zwaai:

David
26-07-04, 11:24
Geplaatst door taouanza
Waarom lukt het Maxima dan wel?


Hoi David.:zwaai:


Hallo lieverd! :zwaai:


Maxima wel? Pardon? Maxima heeft een iets leuker bekje, en is wat hadngier in het openbaar, daarom komt ze met meer ellende weg. Maar wat te denken van dat onmogelijke, heel vekreerd geadviseerde spijkerjackie, laatst met koninginnedag? En al die vreselijke, kitscherige Valentino-meuk? En dat eeuwige geblondeerde pluishaar? En diepe kraaiepoten, terwijl ze nog hartstikke jong is? Nee, nee! afgekeurd, dat enge mens.

sienia
26-07-04, 11:25
Geplaatst door taouanza
Waarom lukt het Maxima dan wel?


Hoi David.:zwaai:

Marilene is ook best ok.

Jij doet toch wel je best voor mij he?? :engel:

taouanza
26-07-04, 11:35
Geplaatst door sienia
Marilene is ook best ok.

Jij doet toch wel je best voor mij he?? :engel:

Toerlijk schat vooral als ik begrijp wat je bedoelt.Heb een vermoeden maar je weet ik ben soms traag van begrip.:


Nu mis ik Zwarte Schaap ineens zo erg
Hij had dit eens geschreven:

Insert coin here -----------------------> []

Vond ik sjow grappig :D

taouanza
26-07-04, 11:37
Geplaatst door David
Hallo lieverd! :zwaai:


Maxima wel? Pardon? Maxima heeft een iets leuker bekje, en is wat hadngier in het openbaar, daarom komt ze met meer ellende weg. Maar wat te denken van dat onmogelijke, heel vekreerd geadviseerde spijkerjackie, laatst met koninginnedag? En al die vreselijke, kitscherige Valentino-meuk? En dat eeuwige geblondeerde pluishaar? En diepe kraaiepoten, terwijl ze nog hartstikke jong is? Nee, nee! afgekeurd, dat enge mens.

Je moet eens weten hoe goed me dat doet als ik een modekenner dat hoor zeggen.:)
Maar over Maxima kraaienpootjes ben ik het niet met je eens. Ze lacht heel veel daarom heeft ze kraaienpootjes. De vrouwen in mijn familie hebben dat ook ik vind dat mooi. Ik zie hun ogen als zonnetjes tis maar hoe je het bekijkt. :)

David
26-07-04, 11:42
Geplaatst door taouanza
Je moet eens weten hoe goed me dat doet als ik een modekenner dat hoor zeggen.:)
Maar over Maxima kraaienpootjes ben ik het niet met je eens. Ze lacht heel veel daarom heeft ze kraaienpootjes. De vrouwen in mijn familie hebben dat ook ik vind dat mooi. Ik zie hun ogen als zonnetjes tis maar hoe je het bekijkt. :)


Ik heb ook niks tegen kraaiepootjes, maar ze heeft ze wel al heel snel. Ik vind haar gewoon drie keer niks, een eng mens.

sienia
26-07-04, 11:42
Geplaatst door taouanza
Toerlijk schat vooral als ik begrijp wat je bedoelt.Heb een vermoeden maar je weet ik ben soms traag van begrip.:


Nu mis ik Zwarte Schaap ineens zo erg
Hij had dit eens geschreven:

Insert coin here -----------------------> []

Vond ik sjow grappig :D

Ik denk dat jij vermoedt dat ik iets anders bedoel dan dat echt het geval is.

Ze had ook in van die hobbezakken kunnen lopen wat als excuus wordt gebruikt voor islamitische kleding.




* geluid van vallend muntje *

taouanza
26-07-04, 11:44
Geplaatst door David
Ik heb ook niks tegen kraaiepootjes, maar ze heeft ze wel al heel snel. Ik vind haar gewoon drie keer niks, een eng mens.

Maar moet ze dan onder het mes vind je?:cheefbek:

sienia
26-07-04, 11:49
Geplaatst door taouanza
Maar moet ze dan onder het mes vind je?:cheefbek:

Wordt er dan niemand meer graciously old?

taouanza
26-07-04, 11:53
Geplaatst door sienia
Wordt er dan niemand meer graciously old?

Dat vraag ik me ook af. Ik vind dat mooier.

David
26-07-04, 12:23
Geplaatst door taouanza
Maar moet ze dan onder het mes vind je?:cheefbek:


Nee, natuurlijk niet. Ik lig er ook niet wakker van - zij waarschijnlijk ook niet - maar ik vind haar gewoon niet mooi. En die Marilène ook niet, dat is net een hamster met teveel suiker er in.

taouanza
26-07-04, 12:26
Geplaatst door David
Nee, natuurlijk niet. Ik lig er ook niet wakker van - zij waarschijnlijk ook niet - maar ik vind haar gewoon niet mooi. En die Marilène ook niet, dat is net een hamster met teveel suiker er in.

:hihi:

Laat me raden je vondt Lady Di mooi?:rolleyes:

David
26-07-04, 12:29
Geplaatst door taouanza
:hihi:

Laat me raden je vond Lady Di mooi?:rolleyes:


Ook niet. Droeg op het eind wel mooie kleding, maar da's alles. de enige mooie royal op dit moment vind ik prinses Caroline, vooral nu ze wat ouder wordt, Farah Diba, koningin Sylvia van Zweden en Koningin Noor van Jordanië. De rest is smakeloze bagger.