PDA

Bekijk Volledige Versie : islam als jouw leidraad voor het creeren van het toppunt van het geluk met je soulma

haggar74
26-07-04, 00:04
Wie wil samen met mij de islam als leidraad nemen voor het creeren van het toppunt van het geluk met je soulmate

ik ben zelfverzekerd en zelfstandig, maar ook wel verlegen draag een hoofdoek vrijwillig en zit vol met liefde die ik nog nooit met een ander heb gedeeld de basis is in mijn ogen vertrouwen elkaar respecteren en waarderen.ik ben getrouwd geweest meer uit medelijden dan uit liefde, maar ben altijd eerlijk geweest, maar nu wil ik mijn jaren verslijten met iemand die voor mij alles zal betekenen en iemand die open is voor alles en die mij leven zal aanvullen, een man met een sterke persoonlijkheid en die van aanpakken weet iemand die gewoon gelukkig wilt zijn zonder ingewikkelde rules lekker relaxed genieten van het leven. ik vind het heerlijk om in de avonduren diepvolle gesprekken te hebben samen met iemand waar ik iets van kan leren .ik ben jaren geisolleerd geraakt en dit zal voorlopig zo blijven, want ik heb de zorg van mij twee kinderen de oudste is 4.ik ben realistisch en weet dat ik nooit de ware zal vinden als ik thuis blijf dus wil ik het eens op deze manier proberen.ik zoek een serieuse islamitische marokkaanse man met de juiste intenties en weet hoe hij mij moet benaderen. ik wens je sterkte als je voor mij kiest , want ik ben niet de makkelijkste en als je mijn hart kan openen zal ik je altijd dankbaar zijn en zul je volop van mij genieten.dit keer ga ik voor de jackpot en niets minder.ik hou absoluut niet van mensen met twee gezichten ik hou van de harde waarheid en niet van een mooie leugen. voor elk probleem is een oplossing en met liefde en passie is het een makkie.het is voor mij niet moeilijk om een romantische advertentie te maken, maar ik vind dat men realistisch moet zijn en dan krijg je automatisch het droompakket erbij.wie wil er nu niet in de armen van zijn grote liefde wakker worden en zich om hem bekommeren en naar hem verlangen ...ikke wel. ik smelt aleen bij de gedachte al.voor de theorie ben ik geslaagd, maar heb nog nooit de praktijkexamen meegemaakt.(zucht)

p.s. ik heb deze omroep al eens gezet op een andere site,maar nu ik deze site ken,merk dat ze hier veel volwassener zijn,wat ik juist precies zoek.Ben nog onbekend met deze site,maar ik heb er een goed gevoel bij.

samir1
05-08-04, 11:31
salaam ik voel me wel aangesproken door u bericht en zou u graag beter leren kennen ,stuur terug dan kunne we eens rustig praten ,dank u bij voorbaat alvast

sakafa
28-08-04, 18:49
ik ben aardige moslim 32 jaar met nederlands paspoort en vaste baan.zoekt lieve moslima.ik hoop van je te horen

haggar74
30-08-04, 08:57
Geplaatst door sakafa
ik ben aardige moslim 32 jaar met nederlands paspoort en vaste baan.zoekt lieve moslima.ik hoop van je te horen

zoals je weet ben zoek jij een vrouw zonder kinderen,dus heeft het geen zin om te reageren. ik hoop dat je droomvrouw vindt die heeft wat je zoekt,want ik zoek wel degelijk een man en een vader voor mijn kids.

haggar74
30-08-04, 08:59
Geplaatst door samir1
salaam ik voel me wel aangesproken door u bericht en zou u graag beter leren kennen ,stuur terug dan kunne we eens rustig praten ,dank u bij voorbaat alvast

salaam aleikom ya samir,

ik zou zeggen stuur me jouw emailadres en dan zien we wel waar het schip strandt. inschallah el gair

the_hero22
11-07-05, 22:26
Selaamo alaykom,
ik wil samen met jou de islam als leidraad nemen voor het creeren van het toppunt van het geluk Insha-allah.

eerlijk zeggen, sinds ik je bericht heb gelezen, ben ik benieuwd , en wil meer weten . ik hou van kinderen , en vind ik dat het geen probleem is als je kinderen hebt. wat ik belangrijk vind is dat je een echte muslim bent.

ik heet Ahmed , ik woon in rotterdam omg. ( Schiedam). ik ben 23 jaar oud. ik werk en studeer ,ik studeer meer dan ik werk. ik ben nog nooit getrouwd. ik ben een beschoud muslim , ik bied elke dag 5 keer op tijd en meestal in de moskee annasr in Rotterdam. mijn eigenschappen : ik ben verlegen , vertrouwbaar,ik heb respect voor andere mensen, eerlijk,sterke peroonlijkheid, aanspraakelijk, realistish,grappig , openminded, vrijdenkend.
ik ben bereid om je hart te openen, en wil graag in contact met je nemen. als je me blij kan maken zal ik je altijd dankbaar zijn. bedankt voor je bericht.

ik ben benieuwd wie jij eigenlijk bent.stuur evetueel een mail naar mij toe.
mijn email is : [email protected]

selaamo3alaikom.
Ahmed.

a-aziz
14-07-05, 21:08
salaam alaikum zuster
geir insha allah
zo te horen verdien je wel een beetje mazzel
salaam alaikum wr wb

taleb
16-12-05, 08:24
salaam wil u met mij naar meka gaan inschaalaah . :blij:

x-nederlander
16-12-05, 21:51
Hoi,

Ik hoop dat je inmiddels iemand gevonden hebt.

Het concept van “soulmate” is een mythe. Je kan naar elkaar toe groeien als aan beide kanten de wil bestaat. Wanneer weet je of iemand je “soulmate” is? Niet na een jaar of twee, drie, evenmin na een jaar of vier. Deze mythe heeft in feite veel huwlijken en relaties laten stranden.