PDA

Bekijk Volledige Versie : islam als jouw leidraad voor het creeren van het toppunt van het geluk met je soulma

haggar74
26-07-04, 00:04
Wie wil samen met mij de islam als leidraad nemen voor het creeren van het toppunt van het geluk met je soulmate

ik ben zelfverzekerd en zelfstandig, maar ook wel verlegen draag een hoofdoek vrijwillig en zit vol met liefde die ik nog nooit met een ander heb gedeeld de basis is in mijn ogen vertrouwen elkaar respecteren en waarderen.ik ben getrouwd geweest meer uit medelijden dan uit liefde, maar ben altijd eerlijk geweest, maar nu wil ik mijn jaren verslijten met iemand die voor mij alles zal betekenen en iemand die open is voor alles en die mij leven zal aanvullen, een man met een sterke persoonlijkheid en die van aanpakken weet iemand die gewoon gelukkig wilt zijn zonder ingewikkelde rules lekker relaxed genieten van het leven. ik vind het heerlijk om in de avonduren diepvolle gesprekken te hebben samen met iemand waar ik iets van kan leren .ik ben jaren geisolleerd geraakt en dit zal voorlopig zo blijven, want ik heb de zorg van mij twee kinderen de oudste is 4.ik ben realistisch en weet dat ik nooit de ware zal vinden als ik thuis blijf dus wil ik het eens op deze manier proberen.ik zoek een serieuse islamitische marokkaanse man met de juiste intenties en weet hoe hij mij moet benaderen. ik wens je sterkte als je voor mij kiest , want ik ben niet de makkelijkste en als je mijn hart kan openen zal ik je altijd dankbaar zijn en zul je volop van mij genieten.dit keer ga ik voor de jackpot en niets minder.ik hou absoluut niet van mensen met twee gezichten ik hou van de harde waarheid en niet van een mooie leugen. voor elk probleem is een oplossing en met liefde en passie is het een makkie.het is voor mij niet moeilijk om een romantische advertentie te maken, maar ik vind dat men realistisch moet zijn en dan krijg je automatisch het droompakket erbij.wie wil er nu niet in de armen van zijn grote liefde wakker worden en zich o