PDA

Bekijk Volledige Versie : Echte Nederlanse normen en waarden in praktijk



barfly
26-07-04, 13:49
Gewonden bij massale vechtpartij op camping

Gisterochtend zijn zo'n 25 mensen gewond geraakt toen een grote groep mensen slaags raakten met elkaar. Het voorval vond plaats in de kantine van een campingterrein in Schardam.

Hoe de vechtpartij is ontstaan is niet bekend. Volgens de politie maakten de mensen geen onderscheid en sloegen ze zonder pardon op elkaar in. Uiteindelijk wist de politie de mensen uit elkaar te halen, niemand deed aangifte. Drie mensen moesten voor hun verwondingen naar het ziekenhuis. Bij een 30-jarige man schoot een schouder uit de kom. Ook liep een 26-jarige man uit Purmerend een gebroken kaak op en een 70-jarige man hield verwondingen aan zijn hoofd over van de vechtpartij.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/44524

Echte Hollandsche gezelligheid :duim:

De Autochtoon
26-07-04, 13:53
Geplaatst door barfly
Gewonden bij massale vechtpartij op camping

Gisterochtend zijn zo'n 25 mensen gewond geraakt toen een grote groep mensen slaags raakten met elkaar. Het voorval vond plaats in de kantine van een campingterrein in Schardam.

Hoe de vechtpartij is ontstaan is niet bekend. Volgens de politie maakten de mensen geen onderscheid en sloegen ze zonder pardon op elkaar in. Uiteindelijk wist de politie de mensen uit elkaar te halen, niemand deed aangifte. Drie mensen moesten voor hun verwondingen naar het ziekenhuis. Bij een 30-jarige man schoot een schouder uit de kom. Ook liep een 26-jarige man uit Purmerend een gebroken kaak op en een 70-jarige man hield verwondingen aan zijn hoofd over van de vechtpartij.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/44524

Echte Hollandsche gezelligheid :duim:

Ik zweer je, het waren Marokkanen.

barfly
26-07-04, 13:56
Geplaatst door De Autochtoon
Ik zweer je, het waren Marokkanen.

Die staan niet op campings :p

Sarit
26-07-04, 14:21
Geplaatst door barfly
Die staan niet op campings :p

Waar zit je met je hoofd? :jammer:

DEMOcraat
26-07-04, 14:50
Geplaatst door barfly
Gewonden bij massale vechtpartij op camping

Gisterochtend zijn zo'n 25 mensen gewond geraakt toen een grote groep mensen slaags raakten met elkaar. Het voorval vond plaats in de kantine van een campingterrein in Schardam.

Hoe de vechtpartij is ontstaan is niet bekend. Volgens de politie maakten de mensen geen onderscheid en sloegen ze zonder pardon op elkaar in. Uiteindelijk wist de politie de mensen uit elkaar te halen, niemand deed aangifte. Drie mensen moesten voor hun verwondingen naar het ziekenhuis. Bij een 30-jarige man schoot een schouder uit de kom. Ook liep een 26-jarige man uit Purmerend een gebroken kaak op en een 70-jarige man hield verwondingen aan zijn hoofd over van de vechtpartij.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/44524

Echte Hollandsche gezelligheid :duim:

les 1=in nederland hoort men alcohol te drinken.

Pixelshade
26-07-04, 16:19
Geplaatst door barfly
Die staan niet op campings :p

in frankrijk zie je wel veel algarijnen en marokkanen op campings

ZbaqZbaq
26-07-04, 16:22
Geplaatst door barfly
Gewonden bij massale vechtpartij op camping

Gisterochtend zijn zo'n 25 mensen gewond geraakt toen een grote groep mensen slaags raakten met elkaar. Het voorval vond plaats in de kantine van een campingterrein in Schardam.

Hoe de vechtpartij is ontstaan is niet bekend. Volgens de politie maakten de mensen geen onderscheid en sloegen ze zonder pardon op elkaar in. Uiteindelijk wist de politie de mensen uit elkaar te halen, niemand deed aangifte. Drie mensen moesten voor hun verwondingen naar het ziekenhuis. Bij een 30-jarige man schoot een schouder uit de kom. Ook liep een 26-jarige man uit Purmerend een gebroken kaak op en een 70-jarige man hield verwondingen aan zijn hoofd over van de vechtpartij.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/44524

Echte Hollandsche gezelligheid :duim:

Ik kan dat altijd wel waarderen zo'n knokpartij....lekker ouderwets op de vuist zonder messen of vuurwapens.....

en een week later weer lekker met z'n allen polonaise lopen (het zij sommigen op krukken) en lachen om wat er gebeurt is.

Sandrosi
26-07-04, 16:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik kan dat altijd wel waarderen zo'n knokpartij....lekker ouderwets op de vuist zonder messen of vuurwapens.....
Waarom richt AEL Nederland dan niet eens haar eigen knokploeg op? Als afvallige leden dan hun mond weer eens open doen over alle misstanden kunnen jullie het zelf oplossen, en hoeft Abou Neenee niet meer te dreigen met het Borgerhoutse legioen. bandiet

ZbaqZbaq
26-07-04, 17:01
Geplaatst door Sandrosi
Waarom richt AEL Nederland dan niet eens haar eigen knokploeg op? Als afvallige leden dan hun mond weer eens open doen over alle misstanden kunnen jullie het zelf oplossen, en hoeft Abou Neenee niet meer te dreigen met het Borgerhoutse legioen. bandiet

:maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL :maf2: AEL




:lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:

barfly
26-07-04, 21:40
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik kan dat altijd wel waarderen zo'n knokpartij....lekker ouderwets op de vuist zonder messen of vuurwapens.....

en een week later weer lekker met z'n allen polonaise lopen (het zij sommigen op krukken) en lachen om wat er gebeurt is.

Het is mij wel duidelijk dat jij meer kennis hebt van de Nederlandse cultuur dan je tot dusverre heb willen toegeven :haha:

ZbaqZbaq
26-07-04, 22:32
Geplaatst door barfly
Het is mij wel duidelijk dat jij meer kennis hebt van de Nederlandse cultuur dan je tot dusverre heb willen toegeven :haha:

ik weet alles van de Nederlandse cultuur...sterker nog....ik ben de polonaise master....

polonaise na een paar pillen...3 joints en 10 bier...


:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:


polonaise van een stel verwaande trutjes uit wassenaar....

:ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego:



polonaise van oude penose

:auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw:

barfly
26-07-04, 22:37
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik weet alles van de Nederlandse cultuur...sterker nog....ik ben de polonaise master....

polonaise na een paar pillen...3 joints en 10 bier...


:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:


polonaise van een stel verwaande trutjes uit wassenaar....

:ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego:



polonaise van oude penose

:auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw:

Nounou wat een emoties, zit je in het wereld je dan?

De meeste Nederlanders zijn aardige lui hoor ook al rammen ze zelfs hun vrienden in mekaar op de camping. Tis cultuur je hoeft er niet aan mee te doen :blij:

ZbaqZbaq
26-07-04, 22:42
Geplaatst door barfly
Nounou wat een emoties, zit je in het wereld je dan?

De meeste Nederlanders zijn aardige lui hoor ook al rammen ze zelfs hun vrienden in mekaar op de camping. Tis cultuur je hoeft er niet aan mee te doen :blij:

ik loop op z'n minst 2 x per jaar een polonaise, maar das wel met mensen die er geen moeite mee hebben om me 1x per jaar te helpen bij het slachten van een schaap in de badkamer :lachu:

barfly
26-07-04, 22:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik loop op z'n minst 2 x per jaar een polonaise, maar das wel met mensen die er geen moeite mee hebben om me 1x per jaar te helpen bij het slachten van een schaap in de badkamer :lachu:

Mij maakt het niet uit hoor met je schapie.

Enne als niemand mee wil doen dan loop ik lekker de solonaise! :lole: