PDA

Bekijk Volledige Versie : N.e.s.a.r.a.



Al3arbi
26-07-04, 13:24
National Economic Security and Reformation Act
Nationale Economische Veiligheids- en Hervormings Wet

N.E.S.A.R.A. is een Amerikaanse wet, die door President Clinton is ondertekend op 10 oktober 2000., vele malen door het Amerikaanse Congres is geratificeerd, maar tot op heden niet is afgekondigd.
Wanneer deze wet van kracht wordt, zal dat grote economische en politieke gevolgen hebben, in de eerste plaats voor de Verenigde Staten van Amerika, maar vervolgens voor de hele wereld, inclusief Nederland. Sinds oktober 2000 worden voortdurende pogingen ondernomen om deze wet af te kondigen ( = in werking te stellen), omdat daardoor in één klap een einde kan worden gemaakt aan alle armoede, onrechtvaardigheid en oorlog op deze planeet.Het klinkt ongelooflijk, maar het is waar: dát is namelijk de enorme impact van deze wet.
Door geen enkele officiële betrokkene, hetzij Congreslid, Bankdirecteur of regeringsleider is ooit openlijk over N.E.S.A.R.A. gesproken, toch bestaat het echt. Het is van het grootste belang dat elke wereldburger kennis neemt van deze wet.




Daarom nu deze Nederlandstalige website. Te vinden bij www.nesara.be en www.nesara.nl


Deze wet geeft Amerikanen de volgende voordelen:

Kwijtschelding van creditcard schulden en hypotheekschulden als remedie voor bankfraude.
Creëert het Treasury Bank systeem in de V.S., die de Federal Reserve in zich opneemt en een nieuw muntstelsel creëert op basis van nieuwe edele metalen.
Herstelt de Grondwet van de V.S.
Vereist het aftreden van Bush en Cheney, die vervangen zullen worden door een Grondwettelijk acceptabele President en Vice-president, totdat er nieuwe verkiezingen worden gehouden ( in 120 dagen).
Vereist dat de plaatsvervangend President onmiddellijk “Vrede”verklaart, alle militaire acties van de V.S. onmiddellijk beëindigt en de troepen naar huis roept.
Het afschaffen van de IRS; een gelijkmatige overheidsbelasting alleen op niet-essentiële “luxe” goederen en vele andere verbeteringen.
Op deze site treft u aan:

Geschiedenis – het ontstaan en de voorgeschiedenis van N.E.S.A.R.A. tot nu toe.
Zwijgplicht – waarom is er geheimhoudingsplicht bij de betrokkenen?
Gevolgen – wat zijn de gevolgen voor de V.S. en de wereldeconomie?
Dove of Oneness – wat is het werk van deze voortrekster?
De Welvaartsprogramma’s – de verbetering van de wereldeconomie.
De Grondwet van de V.S – voor een goed inzicht is hier achtergrondinformatie.
Inkomstenbelasting
Federal Reserve Bank.
I.R.S.
De Nieuwe Wereldorde – waarom deze wet nog niet afgekondigd is, oftewel: wie trekken er aan de touwtjes?
De Orde der Illuminatie
De Council of Foreign Relationships (CFR)
Bilderberg
9/11 en het plan van het P.N.A.C.
De Afkondiging – waanneer en hoe?
Links - diverse links van Nesara sites in de hele wereld
Gastenboek - Uw opmerkingen kunt u hier kwijt

De Autochtoon
26-07-04, 13:36
Ik hou van complottheorieen. Wist ik alleen maar welke ik moet geloven. :D

David
26-07-04, 13:44
Ze zijn heerlijk, al die theorieën. Of het nu de Graal, Atlantis, de piramiden, Anastasia van Rusland, de tempeliers of Lodewijk de XVII is, het maakt me niet uit. Of al die geweldige theorieën dat Jezus en Maria Magdalena naar Marseille zijn gevlucht en aldaar een koninkrijk begonnen wat werd uitgemoord door het Vaticaan! Fantastisch. Toplectuur is het! Dit verhaal over de Amerikaanse wet kende ik nog niet, maar het is veelbelovend.

En het leukste zijn al die mensen die het je op bloedserieuze toon vertellen, je "in vertrouwen nemen". Je blijft er in!

En uiteraard zit overal het Satanisch-Zionisme achter!

Al3arbi
26-07-04, 13:50
Kan Lennart dit niet ff confirmen, enneh David, waar gaat het verhaal van Anastasia van Rusland over? Verveel me `n beetje, dus kom maar op met al die theorietjes.

David
26-07-04, 14:01
Geplaatst door Al3arbi
Kan Lennart dit niet ff confirmen, enneh David, waar gaat het verhaal van Anastasia van Rusland over? Verveel me `n beetje, dus kom maar op met al die theorietjes.


Effe denken, het is al even geleden dat ik dat gelezen heb. De hele Keizerlijke familie van Rusland is in 1917 vermoord in Jekaterinenburg. De Tsaar, de Tsarina, hun vier dochters de Groothertoginnen, en hun zoon de Tsarewitch. De theorie is dat de jongste dochter, Groothertogin Anastasia Romanowa die slachting heeft overleefd is is ontsnapt. Ergens in de jaren 20 dook er in Berlijn een dame op die beweerde Anastasia te zijn - en dat heeft ze haar hele leven volgehouden. Ze werd zelfs erkend door nog in leven zijnde leden van de Romanov familie. Helaas is na haar dood haar dna vergeleken met het dna van de inmiddels gevonden lijken van de familie, en met nog levende nazaten, en toen bleek ze toch gewoon een Poolse mevrouw te zijn.

Tegelijkertijd liepen er nog minstens drie Anastasia's rond, en meerder Olga's, Tatjana's en Maria's (de zusjes van Anastasia) en nog een halve schollklas aan Alexie's (hun broertje). Overigens schijnt er nog ergens een Anastasia te leven - wat haar tot één van de oudste mensen ter wereld moet maken.

Het verhaal is ook meerdere keren verfilmd. In 1956 met Ingrid Bergman, en ergens in de jaren tachtig met Amy Irving.


En er is ook een theorie dat de hele familie het heeft overleefd, en dat ze nog decennia lang in vrede ergens in Siberië hebben geleefd. Dat boek heet "Het Romanov Dossier".

Al3arbi
26-07-04, 14:04
Geplaatst door David
Effe denken, het is al even geleden dat ik dat gelezen heb. De hele Keizerlijke familie van Rusland is in 1917 vermoord in Jekaterinenburg. De Tsaar, de Tsarina, hun vier dochters de Groothertoginnen, en hun zoon de Tsarewitch. De theorie is dat de jongste dochter, Groothertogin Anastasia Romanowa die slachting heeft overleefd is is ontsnapt. Ergens in de jaren 20 dook er in Berlijn een dame op die beweerde Anastasia te zijn - en dat heeft ze haar hele leven volgehouden. Ze werd zelfs erkend door nog in leven zijnde leden van de Romanov familie. Helaas is na haar dood haar dna vergeleken met het dna van de inmiddels gevonden lijken van de familie, en met nog levende nazaten, en toen bleek ze toch gewoon een Poolse mevrouw te zijn.

Tegelijkertijd liepen er nog minstens drie Anastasia's rond, en meerder Olga's, Tatjana's en Maria's (de zusjes van Anastasia) en nog een halve schollklas aan Alexie's (hun broertje). Overigens schijnt er nog ergens een Anastasia te leven - wat haar tot één van de oudste mensen ter wereld moet maken.

Het verhaal is ook meerdere keren verfilmd. In 1956 met Ingrid Bergman, en ergens in de jaren tachtig met Amy Irving.


Duidelijk, weer wat geleerd.

Ik heb ook weer wat leuks gevonden,

De onbekende bekende planeet
De afgelopen jaren is nieuws omtrent Armageddon, ofwel het einde der tijden, in grote mate toegenomen. Steeds vaker zijn er mensen die voorspellen dat het einde nabij is en veelal vallen de daarbij genoemde jaartallen tussen de jaren 2003 en 2012. Zowel in de bijbel als in de Koran worden deze beide jaartallen genoemd in verband met het einde der tijden. Ook de Inca’s, Azteken, Egyptenaren, Indianen en Aboriginals geloven dat deze jaren van groot belang zijn voor de aarde en de mensheid.

Als je op zoek gaat naar informatie hierover, kom je al gauw de termen Niburu en Planet X tegen. Niburu komt in vele van de verschillende geschriften, muurschilderingen en hiëroglyfen voor.

Maar nou is de vraag natuurlijk of het hier om een mythe of om geschiedenis en dus de waarheid gaat.

http://www.niburu.nl/jpg/planeetx1.jpg

Ten eerste is het natuurlijk uitzonderlijk dat verschillende volkeren er over geschreven hebben en voorspeld hebben dat in het jaar 2003 deze planeet terug zal keren in ons sterrenstelsel. Tevens hebben ze voorspeld dat het jaar 2012 een belangrijk jaar zal worden voor de aarde en haar bewoners, waar Niburu een grote rol zal spelen.

Ten tweede is ons gebleken dat de huidige wetenschap meer weet over Niburu en er zelfs bewijzen voor heeft dat deze al in ons sterrenstelsel is. De politiek en media proberen angstvallig deze informatie stil te houden, maar voor degenen die er naar zoeken is alle informatie beschikbaar.

Ten derde is ons gebleken dat de politiek en media meer weten over Niburu. Officieus zijn ze zelfs bereid toe te geven dat Niburu bestaat en al in ons sterrenstelsel is. Officieel is echter een ander verhaal, zij krijgen van hogerhand namelijk opgelegd deze informatie niet vrij te geven en zonodig te ontkennen dat Niburu bestaat of zelfs bewijzen aan te voeren waaruit zou blijken dat het om een fabeltje gaat.

Wij zijn van mening dat Niburu bestaat en dat de mensheid er binnenkort meer over te horen en te weten zal krijgen. We raden je ook aan zelf op zoek te gaan naar nadere informatie en de echte waarheid, namelijk dat wat je zelf gelooft, te achterhalen.

De Autochtoon
26-07-04, 14:08
Geplaatst door Al3arbi
[i]Duidelijk, weer wat geleerd.

Ik heb ook weer wat leuks gevonden,

De onbekende bekende planeet
De afgelopen jaren is nieuws omtrent Armageddon, ofwel het einde der tijden, in grote mate toegenomen. Steeds vaker zijn er mensen die voorspellen dat het einde nabij is en veelal vallen de daarbij genoemde jaartallen tussen de jaren 2003 en 2012. Zowel in de bijbel als in de Koran worden deze beide jaartallen genoemd in verband met het einde der tijden. Ook de Inca’s, Azteken, Egyptenaren, Indianen en Aboriginals geloven dat deze jaren van groot belang zijn voor de aarde en de mensheid.

Als je op zoek gaat naar informatie hierover, kom je al gauw de termen Niburu en Planet X tegen. Niburu komt in vele van de verschillende geschriften, muurschilderingen en hiëroglyfen voor.

Maar nou is de vraag natuurlijk of het hier om een mythe of om geschiedenis en dus de waarheid gaat.

http://www.niburu.nl/jpg/planeetx1.jpg

Ten eerste is het natuurlijk uitzonderlijk dat verschillende volkeren er over geschreven hebben en voorspeld hebben dat in het jaar 2003 deze planeet terug zal keren in ons sterrenstelsel. Tevens hebben ze voorspeld dat het jaar 2012 een belangrijk jaar zal worden voor de aarde en haar bewoners, waar Niburu een grote rol zal spelen.

Ten tweede is ons gebleken dat de huidige wetenschap meer weet over Niburu en er zelfs bewijzen voor heeft dat deze al in ons sterrenstelsel is. De politiek en media proberen angstvallig deze informatie stil te houden, maar voor degenen die er naar zoeken is alle informatie beschikbaar.

Ten derde is ons gebleken dat de politiek en media meer weten over Niburu. Officieus zijn ze zelfs bereid toe te geven dat Niburu bestaat en al in ons sterrenstelsel is. Officieel is echter een ander verhaal, zij krijgen van hogerhand namelijk opgelegd deze informatie niet vrij te geven en zonodig te ontkennen dat Niburu bestaat of zelfs bewijzen aan te voeren waaruit zou blijken dat het om een fabeltje gaat.

Wij zijn van mening dat Niburu bestaat en dat de mensheid er binnenkort meer over te horen en te weten zal krijgen. We raden je ook aan zelf op zoek te gaan naar nadere informatie en de echte waarheid, namelijk dat wat je zelf gelooft, te achterhalen.

Bovenstaand verhaal is gewoon fysisch onmogelijk.

Einde complot...

Al3arbi
26-07-04, 14:11
Ik geloof alles, :gniffel:

Vervolg,

Niburu is op dit moment misschien wel het meest besproken onderwerp in de wereld van de wetenschap, astronomen en de wereldregering.

http://www.niburu.nl/jpg/planeetx5.gif

Professor Zecharia Sitchin wordt door velen beschouwd als de grootste historicus aller tijden. Zijn boeken "the earth cronicles" worden op een aantal Amerikaanse universiteiten onderwezen en zijn in dertien talen vertaald. Zecharia Sitchin is expert op het gebied van sumerische kleitabletten. Stichin zijn belangrijkste ontdekking is dat onze planeet sinds 450.000 jaar meerdere malen bezocht werd door de Annunaki (zij die van de hemel naar de aarde zijn gekomen).

Er is een lijst van de Sumeriers van wat zij allemaal hebben uitgevonden, dit is een soort opsomming van onze beschaving. Ze bedachten het schrift, het schoolsysteem, het tweedekamer stelsel etc. De Sumeriers zeggen dat deze beschaving hen was bijgebracht door wezens die vanuit de hemel op de aarde waren beland. De Annunaki (ook wel reuzen genoemd) zijn de bewoners van de planeet Niburu, de tiende planeet binnen ons zonnestelsel. Iedere 3600 jaar komt deze planeet met haar ovale baan om de zon, dicht bij ons in de buurt. Uit de kleitabletten blijkt dat de mensheid door de Annunaki naar hun beeld en gelijkenis gecreëerd is. Zecheria Stichin heeft echter nog nooit officieel een datum genoemd voor de terugkeer van Niburu. Toch lijkt hij er van overtuigd dat Niburu nabij is. De terugkeer van Niburu zal voor velen een nieuw begin betekenen.

http://www.niburu.nl/jpg/planeetx3.jpg
In het jaar 1987 heeft de NASA een officiële aankondiging gedaan over het bestaan van een nieuwe planeet. Op 7 Oktober 1999 ontdekte een Britse wetenschapper de tiende planeet. Dit concludeerde hij naar het bestuderen van 13 kometen wiens banen verstoord waren door nog een grote onbekende planeet in de baan rond onze zon. In de Science Journaal heeft de Nederlandse astronoom 'Govert schilling' een artikel geschreven die zo begon: "koers komeet duid op mysterieuze planeet" Discovery news melde op Juni 2001: Large object discovered orbiting sun.

Wetenschappers in Rusland hebben in 2000 bijeenkomsten gehouden waar werd gediscuteerd over de planeet deze was ontdekt door 1 van Ruslands grootste observatorium. Dit leidde tot het 2003 probleem. Top officials stelden een commissie samen om het (probleem) te onderzoeken. Dr. Dmitriev toont aan dat alle planeten in ons zonnestelsel opmerkelijke veranderingen ondergaan. Zoals:

Mars : de atmosfeer is aanzienlijk dikker geworden (twee keer zo dik)
Maan : begint een atmosfeer te krijgen samengesteld uit natrium. Dr. Dmitriev verklaard: "rond de maan bevindt zich een 6.000 km dikke natrium laag, deze laag is nog nooit eerder gemeten. De laag is nieuw.
Aarde : in bovenste laag van de atmosfeer begint zich HO gas te vormen, gas hoort hier in deze hoeveelheid helemaal niet voor te komen.
Venus : duidelijke stijging in lichtsterkte en helderheid.
Jupiter : grote energie uitstoot dat een geïoniseerde stralingsbuis kunnen waarnemen welke gevormd wordt tussen haar maan IO. Deze energiestraal is recentelijk gefotografeerd.
Ook is het magnetische veld meer dan verdubbeld.

Onderzoeken geven aan dat Uranus en Neptunes recentelijk een poolshift hebben ondergaan. Toen de Vogager 2 Uranus en Neptunes passeerde bleek dat de noordelijke en zuidelijke magnetische polen verplaatst waren. Na metingen kwam naar voren dat de polen 40 tot 50 graden verschoven waren. Dit is een aanzienlijke verandering t.o.v de roterende pool.

De terugkeer van Niburu en de effecten van deze verschijning zijn uitgebreid terug te vinden in onze geschiedkundige geschriften. De bijbel, Hopi legendes, Maya overlevingen, Sumerische geschriften etc. Ze beschrijven allemaal drie dagen duisternis. Dit wordt verklaard door enorme zwaartekracht effecten van het magnetische veld van de planeet Niburu op de aarde. Deze effecten zorgen ervoor dat de rotatie van de aarde ongeveer drie dagen stopt. Het mag wel duidelijk zijn dat we hier over een enorme planeet praten. De effecten van zwaartekracht en de magnetische velden van deze planeet zijn enorm, de oppervlakken van andere planeten wordt compleet verstoord als Niburu passeert.

Over de hele wereld maken we groeiende verstoringen in de weerpatronen mee, waardoor oogsten mislukken. De activiteit van de vulkanen heeft sterk toegenomen. Aardbevingen komen vaker voor en zijn zwaarder, 7.0 op de schaal van richter.De rotatie van de aarde is langzaam aan het vertragen, de zeespiegel stijgt, bossen sterven af. Veel diersoorten worden inmiddels met uitsterven bedreigt. Ziektes en bacteriën heersen over onze planeet.

Kortom aanwijzingen voor mogelijke terugkeer van Niburu zijn er in overvloed te vinden in ons dagelijks leven. Wordt het niet eens tijd bewust te worden van de tijd waarin we leven??????

Waarom houd de media en politiek dit voor ons verborgen????

Stel je nou eens voor dat dit daadwerkelijk naar buiten komt (leven op een andere planeet die naar de aarde komt) dan valt de hele wereld zoals die ons voorgelegd wordt ineens voor al deze mensen in duigen. Alle wereldleiders verliezen hun machtspositie omdat hun universele en natuurlijke kennis ontbreekt. Het gaat uiteindelijk allemaal om macht en geld. En de rijkswetenschap, wereldleiders brengen dit niet naar buiten omdat ze bang zijn voor massa hysterie". Wij en velen met ons wereldwijd brengen deze onderwerpen naar buiten omdat iedereen recht heeft op de waarheid.

David
26-07-04, 14:15
Ik heb ook ooit eens een boek gelezen, of meerdere zelfs, over het iedne van de wereld op 5 mei 2005. De enige veilige plek zou het platform van Gizeh zijn. Er kwam van alles aan te pas, van Jezus en Maria Magdalena, van wie Marie Antoinette van Frankrijk zou afstammen, tot de Franse revolutie (een complot, om te voorkomen dat de zoon van Marie antoinette, en dus een nazaat van Jezus) op de troon van Frankrijk zou komen, tot nog meer onzin, en in ieder geval zou de boel op 5 mei 2005 definitief klappen. Behalve de happy few die zo slim zijn om bij de piramiden te gaan bivakeren.


En Cher natuurlijk. Je weet wat ze zeggen. Na de nucleaire holocaust leven alleen nog kakkerlakken en Cher.

Al3arbi
26-07-04, 14:29
Dennis Kucinich volgende president van de VS?


Op 13 oktober 2003 stelde de democraat Dennis Kucinich zich beschikbaar als de volgende president van de VS. In het verleden heeft hij bewezen een van de zeer weinige politici aldaar te zijn die staat voor wat hij zegt, zich niet laat omkopen of bedreigen en een zeer menselijke benadering van de politiek heeft. Zijn opvattingen staan diametraal tegenover die van Bush. In Amerika krijgt hij steeds meer aanhang en het zou een enorme vooruitgang voor de gehele wereld betekenen als deze man het zou gaan maken.

Formele toespraak van Dennis John Kucinich bij het zich verkiesbaar stellen als president van de Verenigde Staten in 2004.


Cleveland, Ohio

Maandag, 13 oktober, 2003

Dank u voor uw aanwezigheid op dit belangrijke moment, niet alleen voor mijzelf, maar ook voor onze gemeenschap in Cleveland. Ik weet dat mijn broers en zusters zich dit verhaal goed herinneren: de nachtelijke hemel boven ons geliefde Cleveland wordt verlicht door een felle vuurkolom. Die rijst op uit de oven van een staalfabriek.Ik herinner mij dat dat licht op een keer tegen het interieur van onze auto speelde. Ik was nog klein en drukte mijn gezicht tegen het raam van de auto en keek hoe de vlammen omhoog reikten. Ik vond het prachtig. Het gaf mij een gevoel van hoop, een sprankje hoop. Het deed mij vergeten dat wij, mijn vader en moeder, mijn broers en zusters, met ons zevenen in die auto woonden.

Licht heeft de macht om dromen op te roepen. En hoewel wij tegen de tijd dat ik 17 was op 21 verschillende plaatsen hadden gewoond, inclusief een paar auto’s, ademde ik het beeld van dat felle licht in en ik adem het nu op dit moment uit.

De Schriften vragen ons, ons licht en onze waarheid uit te dragen. Als kinderen in hun hart de toorts van hoop dragen, leren zij dat de duisternis niet alleen wijkt voor vuur gemaakt door mensen, maar ook voor het licht van sterren, voor de opgaande zon en voor het licht van de ziel.

Aldus draag ik deze dag op aan de lichtdragers van vandaag en morgen. De kinderen die hoop zoeken, die een huis zoeken, die onze hulp zoeken om opgebeurd te worden, om te leren hoe het licht te zoeken, hoe te lezen, hoe te dansen, hoe te zingen, hoe te spelen, hoe lief te hebben, hoe uit schijnbaar niets de nieuwe realiteiten op te roepen die soms wonderen genoemd worden. Wonderen gebeuren, wonderen gebeuren wanneer ons geloof samen komt met innerlijke visie, waar geloven zien is.

Dit moment, dit moment dat zich ontvouwt als de droom van een stadskind, dat eens in een auto woonde, om president te worden van de Verenigde Staten, brengt niet zozeer mijn potentieel voor het voetlicht, als wel het creatieve potentieel van elk kind om Iemand te zijn, om geliefd te worden, dienstbaar te zijn, te leiden, om gedragen te worden in de mythe en betovering van de expressieve kracht van de Amerikaanse Droom en onze verantwoordelijkheid om de dromen van ieder kind te laten uitkomen.

Vorige maand heb ik een wet geïntroduceerd - en als president wil ik daar een programma voor ontwikkelen - die voor algemene kleuterscholen zorgt voor kinderen van 3-5 jaar; om ieder kind een vroege start te geven in een 5-daagse schoolweek, in een school omgeving, om lezen te leren, en educatieve en sociale vaardigheden en om volwaardige maaltijden te krijgen. Dit kinderdagverblijf-programma wordt betaald door een korting van 15% op het opgeblazen budget van het Pentagon. U en ik weten dat de Verenigde Staten al meer geld besteden aan het Pentagon dan de rest van de wereld tezamen. U en ik weten dat er een gigantische verspilling is in het budget van het Pentagon. Het zou onze nationale veiligheid niet in gevaar brengen. Het zou echter de economische veiligheid van onze natie verhogen en van onze gezinnen. Het zou helpen door voor kinderdagverblijven te zorgen. Het zou gezinnen ten minste 5000 dollar besparen per kind. Door dit te doen loop ik in de pas met een poging alle studenten in Amerika gratis te laten studeren aan openbare universiteiten. Laten we deze natie naar een hoger plan brengen op het gebied van onderwijs! Laten we onze kinderen meer kansen geven! Laten we onze babies helpen. Laten we onze jonge mensen in Amerika helpen.

In deze voorstellen zien we een diepere betekenis van het beeldhouwwerk dat uittorent boven de ingang van de het Huis van Afgevaardigden: een vrouw houdt haar arm uitgestrekt, daarbij een kind beschermend dat verzaligd boven op een stapel boeken zit. Dit kunstwerk, dat zich in het centrum van onze volksvertegenwoordiging bevindt, passeren we elke dag als we het Huis van Afgevaardigden binnen lopen. Dit kunstwerk van een vrouw, met haar arm een kind beschermend, heet: “Genie, door Vrede beschermd.” Genie, door Vrede beschermd. Niet door nucleaire wapens, maar door de armen van eeuwige liefde wordt het kind “genie” beschermd en het kind “genie” verkrijgt vrede door liefde en door onderwijs.

Ik stel mij verkiesbaar als president van de Verenigde Staten om de godin van de vrede in staat te stellen alle kinderen van dit land en van de wereld binnen haar bereik te brengen en onze kinderen te vrijwaren tegen armoede en oorlog, hen in het licht van genade te houden en in de macht van vrede. Ik stel mij verkiesbaar om het bestaande systeem te veranderen. Wij zullen het systeem veranderen!

Ik stel mij verkiesbaar als president om dit systeem te veranderen dat zovele Amerikanen, kinderen en volwassenen, gevangen houdt in vrees, geweld en armoede en dat ons dwingt te betalen voor oorlogen die we niet willen en er de oorzaak van is dat we de toekomst van onze kinderen opofferen.

Ik stel mij verkiesbaar als president van de Verenigde Staten om een departement van Vrede en Vreedzaamheid te creëren op kabinetsniveau. Al vijftig leden van het Congres hebben de wet ondersteund die ik introduceerde in juli 2001. Het ministerie van Vrede zal de droom en het visioen van Dr. Luther King mogelijk maken, die droom die nog steeds probeert vreedzaamheid een beginsel te maken in onze maatschappij. We kunnen dat doen door onderwijs, door onze kinderen te leren vrede te delen en te geven en zich wederzijds vreedzaam op te stellen. We kunnen dat doen door in het onderwijs geweld thuis bespreekbaar te maken, geweld binnen het huwelijk en kindermishandeling bespreekbaar te maken, al die narigheden die thuis voorkomen en die de gemeenschap nauwelijks aanpakt. Amerika kan haar gezamenlijke krachten inspannen om hier de aandacht op te richten en te helpen onze gezinnen te bevrijden van dit soort geweld. Het ministerie van Vrede weet dat Amerika niet hulpeloos hoeft te zijn als het geconfronteerd wordt met geweld in onze scholen, met rassengeweld, of met geweld tegen homosexuelen.

Dezelfde macht die onze staat vrijheid bracht, vraagt ons onszelf te bevrijden van de banden van geweld door vreedzaamheid een gestructureerd onderdeel van het dagelijks leven van ons land te maken – om vrede te onderwijzen, om conflict-oplossen te onderwijzen, door onze huizen en gemeenschappen van geweld te bevrijden, door te bewijzen dat de Amerikaanse Revolutie van binnen zit en dat wanneer vrede van binnen zit, het ook naar buiten komt in onze gemeenschappen en in onze naties. Op dit moment dienen mannen en vrouwen die ons dierbaar zijn ons land op eervolle wijze in Iraq, omdat er mensen zijn die denken dat oorlog onvermijdelijk is. Het geloof dat oorlog onvermijdelijk is, creëert geweld. Als president zal ik met wereldleiders samenwerken om oorlog tot het verleden te laten behoren en om nucleaire wapens af te schaffen. Als Amerika het voortouw neemt tot vrede, moet het dat doen door zich weer bij de wereld aan te sluiten. Als president zal ik het mogelijk maken ons weer bij de rest van de wereld aan te sluiten door het verdrag op biologische wapens te ondertekenen, het verdrag op de chemische wapens, de overeenkomst op de kleinere wapens, de overeenkomst op landmijnen; ik zal mij aansluiten bij het Internationale Criminele Hof van Justitie en de overeenkomst van Kyoto over klimaatverandering tekenen. Het is tijd voor Amerika zich weer bij de rest van de wereld aan te sluiten!

Wanneer wij ons weer bij de wereldgemeenschap aansluiten, kunnen wij er aan werken dat de beginselen van vrede overgebracht worden naar het gehele Midden-Oosten. Op het moment dat onze broeders en zusters, Israelieten en Palestijnen in gelijke mate, zien dat ze vastzitten in een wederzijds dodelijk conflict, is het moment waarop de hand van vrede, die voorwaarden probeert te scheppen waarbij alle landen vreedzaam samen leven, zo nodig is. Amerika kan niet zijn voet op het gaspedaal van de oorlog zetten en tegelijkertijd over vrede spreken!

In het boek van Jesaja worden we aangespoord om mensen te zijn die “de breuk repareren”. Ons werk voor vrede zal versterkt worden als we de breuk in onze eigen maatschappij repareren. Vandaag is het een goede dag om ons de noodzaak te herinneren om de pijn te helen bij de Indianen, van wie alle bezittingen afgenomen werden toen exploratie omsloeg in exploitatie en toen de zaak van de Indianen uitgesloten werd van de zaak van alle andere Amerikanen.

Ik ben het eens met Congreslid John Conyer, die oproept tot schadeloosstelling van diegenen, wier Afro-Amerikaanse voorouders geleden hebben onder slavernij. En laat mij u vertellen waarom. Omdat de effecten van slavernij, die nog steeds aanwezig zijn, een obstakel vormen, net als de effecten van racisme, dat ook nog steeds bestaat. Wij moeten dit erkennen, omdat zovele van onze Afro-Amerikaanse broeders en zusters nog steeds in de vicieuze cirkel van armoede zitten, van woonruimte die onder de norm ligt, werkeloosheid, oude scholen, zonder ziektekostenverzekering, zonder hoop. Ik weet dit. En mijn broers Gary, Frank, Larry en Perry en mijn zuster Beth – wij weten dit, want vaak waren wij de enige blanke familie in een gekleurde gemeenschap. Wij weten dit.

Dit gaat niet alleen om het repareren van de breuk met Afro-Amerikanen. Dit gaat om het repareren van onze wereld. Dit gaat om wat in het Joodse geloof Tikkun Olam genoemd wordt. Wij moeten de breuk repareren. We moeten het proces van verzoening en genezing beginnen. Wij moeten mensen worden die de breuk repareren en we kunnen helpen die breuk te repareren door te staan voor een land met werk voor iedereen, ziektekostenverzekering voor iedereen en onderwijs voor iedereen. Laten wij dit gebruiken als een moment om Amerika onhoog te brengen.

We moeten ook de breuken helen die op het ogenblik veroorzaakt worden door een immigratiebeleid dat zovelen van onze Latijns-Amerikaanse broeders en zusters reduceert tot een andere vorm van slavernij omdat ze naar Amerika moeten komen om te proberen financieel te overleven, maar ze hebben niet de bescherming van de wet, niet de bescherming van de Fair Labor Standard Act, hun kinderen hebben geen ziektekostenverzekering, geen onderwijs! We moeten er alles aan doen om legalisatie en amnestie te krijgen voor immigratiewerkers; we moeten hen ook opbeuren! We moeten de breuk helen! De breuk met gekleurde mensen.
We moeten Amerika genezen van de pijn en het lijden en de vrees van 9/11, wat deze regering er ongelukkigerwijs toe bracht een natie aan te vallen, die ons niet had aangevallen en een Patriot Act aan te nemen die onze burgerrechten ondermijnt. Amerika staat het sterkst in het bestrijden van terrorisme wanneer we geen centimeter van onze burgerrechten opgeven en wanneer we met de rest van de wereld samenwerken inzake internationale veiligheid. Ik vraag u: hoe kunnen wij ons veroorloven de politieagent van de wereld te zijn, wanneer we ons niet eens kunnen veroorloven politie, brandweer en ongevallenzorg hier thuis en in onze steden in te huren?

Al3arbi
26-07-04, 14:29
Vervolg,



Daarom ga ik deze week naar het Congres toe om te stemmen tegen de 87 miljard voor de opbouw van Irak. Ik stel mij verkiesbaar als president van de Verenigde Staten om de bezetting van Irak door de Verenigde Staten te beëindigen en een eind te maken aan de leugens die ons naar Irak brachten en dit land weer te helpen heel te maken in de wereld-gemeenschap en de leugens aan de kaak te stellen, die er anders toe zullen leiden dat deze regering ons opnieuw in een oorlog zal storten. We moeten die leugens aan de kaak stellen! Ik stel mij verkiesbaar als president van de Verenigde Staten om een halt toe te roepen aan de honderden miljarden dollars belastinggeld die naar de nog steeds lopende bezetting van Irak gaan en op dit moment wil ik zeggen dat het tijd is om onze troepen te ondersteunen, en ik zeg: ondersteun onze troepen, breng ze thuis! Breng ze thuis. Breng ze thuis.

Mensen vragen: ja, dat klinkt goed: hoe doe je dat? Op mijn website, www.kucinich.us, heb ik een paar dagen geleden een strategie uiteengezet om onze troepen naar huis te laten komen vóór Nieuwjaar en we kunnen het als volgt doen. De Verenigde Staten moeten naar de Verenigde Naties gaan met een resolutie die de volgende punten bevat:

1. de Verenigde Naties zullen alle oliezaken afhandelen ten behoeve van de Irakese bevolking zonder privatisering – géén privatisering! – totdat de Irakese bevolking in staat is zijn eigen zaken af te handelen.

2. de VN zal alle contracten behandelen – geen snoep-contracten voor Haliburton meer! Geen oorlogswinsten meer! Geen gesloten aanbestedingen meer, die gaan naar degenen die op politiek gebied financieel bijdragen aan de regering.

3. de VN stelt de clausule samen voor het oprichten van een nieuwe regering, totdat de Irakezen hun eigen zaken kunnen behartigen.

Dit is het moment waarop we wederom de hand moeten reiken aan en contact moeten maken met de wereldgemeenschap. Wij kunnen dat. Wij kunnen de VN naar binnen brengen en de VS er uit halen. En onze troepen naar huis laten komen.

Ik stel mij verkiesbaar als president om onze burgers te bevrijden van de angst die ons onze burgerrechten gekost heeft. Het passeren van de Patriot Act was een gruwel en als president ben ik van plan de leiding te nemen in de poging deze wet te herroepen. We moeten het vertrouwen van de Amerikaanse bevolking weer terugkrijgen en we dienen een overheid te hebben die op de Amerikaanse bevolking vertrouwt.

Deze oorlog bedreigt onze burgerrechten, onze burgervrijheden en onze economische vrijheden. Het steeds groter wordende begrotingstekort zal blijven toenemen op nationaal en staatsniveau met een voort durende bezetting. Ondertussen wordt er absoluut geen aandacht geschonken aan het toenemende handelstekort van 450 miljard dollar.

Amerikanen hebben 3 miljoen industriële banen verloren sinds juli 2000. NAFTA en WTO (Wereld Handels Organisatie) hebben gezorgd voor het vertrek van arbeidsplaatsen uit Amerika. Omdat u en ik weten dat bedrijven zich vestigen waar ze hun personeel minder hoeven te betalen. Bedrijven vestigen zich waar werknemers geen rechten hebben, waar landen weinig legale bescherming bieden. Amerika kan dat veranderen. Amerika kan nieuwe regels opstellen voor handel, maar om dat te doen moet je NAFTA en WTO aan de kant zetten. Ik stel me verkiesbaar om NAFTA en WTO op te heffen.

Dit gaat om eerlijke handel. Mensen vragen: wat ga je daarna doen? We gaan terug naar bilaterale handel. Iedereen wil toegang tot onze markt. We kunnen helpen de regels op te stellen en door dat te doen kunnen we de toestand van alle arbeiders verbeteren. En hoe kunnen we dat specifiek doen? We moeten in onze nieuwe bilaterale overeenkomsten de rechten van de arbeiders vast leggen, hun recht zich te organiseren, het recht tot gezamenlijk handel drijven, het recht op staking, het recht op fatsoenlijke lonen en verzekeringen, het recht op een veilige werkomgeving, het recht op een zeker ouderdomspensioen.We kunnen deze in onze handelsovereenkomsten zetten. We kunnen Amerikaanse arbeiders beschermen en we kunnen de toestand van arbeiders over de gehele wereld verbeteren.

We moeten ons een andere tijd dat Amerika het economisch moeilijk had, herinneren en een Amerikaanse president met de naam van Franklin Delano Roosevelt, die een land dat economisch aan de grond zat toesprak met de woorden: “We hebben niets te vrezen, behalve vrees op zichzelf” en die vervolgens een reeks sociale en economische programma’s opzette om Amerika er weer bovenop te helpen. Als de volgende president van de VS wil ik de leiding nemen bij het herstellen van onze steden en een nieuw programma opzetten voor het herbouwen van onze bruggen, onze wegen, onze waterwerken, onze rioleringen en om nieuwe energiesystemen te bouwen. We kunnen Amerika herbouwen! We kunnen miljoenen weer aan het werk krijgen. Ik zal er ook aan werken nieuwe banen te creëren met het inventieve genie van de National Aeronautics and Space Administration, (waar we hier in Cleveland zo blij mee zijn), kortom werken aan het creëren van de toekomst van Amerika.

Onder mijn presidentschap zal NASA Amerika helpen voorgaan de privésector in staat te stellen samen te werken met de openbare sector door vergunningen af te geven en rechten op te kopen voor het ontwikkelen van de eerste fasen van: nieuwe technologieën voor onderzoek en energie, technologieën voor materialen, voor communicatie, voor milieubescherming, voor geneeskunde en voor aandrijvingstechnologieën. Deze samenwerking tussen de privé- en openbare sector zal ons brengen tot het creëren van de industrieën van de toekomst; we zullen high-tech banen creëren. Wij kunnen dit doen. Vandaag de dag hebben we de mogelijkheid dit te verwezenlijken en ik ben van plan NASA te helpen het voortouw te nemen in het creëren van nieuwe banen.

En met een nieuwe benadering van de gezondheidszorg kunnen we ook nieuwe banen scheppen. Wij weten dat. Hoeveel plaatsen zijn er niet in Amerika waar bedrijven mensen ontslaan omdat ze zich niet langer de ziektekosten kunnen veroorloven en werknemers gekort worden op hun ziektekostenverzekering vanwege een systeem dat niet langer draait om mensen.

Vorige maand heb ik, samen met John Conyers en Jim McDermott een wetsontwerp ingediend. Dit voorstel geeft het Amerikaanse volk een algemeen systeem, Medicare, voor iedereen. Het is tijd voor gezondheidszorg voor mensen, niet voor winst! U weet wel wat ik bedoel. U en ik weten dat verzekeringsmaatschappijen geld verdienen door het niet verschaffen van gezondheidszorg. Zij verdienen hun geld door mensen te verhinderen de zorg te krijgen die ze nodig hebben. Zij verdienen geld door verzekeringsagenten meer macht te geven dan dokters. Zij verdienen geld omdat ze alleen in winst geïnteresseerd zijn.

Algemene gezondheidszorg: dit voorstel waar ik het over heb, dekt alle noodzakelijke medische procedures, aanvullende en alternatieve geneeswijzen.Ook oogheelkundige- en tandheelkundige hulp zijn er bij in begrepen. Ik kan u vertellen dat deze glimlach niet goedkoop was. En alle kinderen van Amerika zouden een mooie glimlach moeten hebben, maar we weten dat de stijgende kosten van gezondheidszorg en in het bijzonder die van tandheelkundige hulp, een goede tandheelkundige hulp buiten het bereik van vele gezinnen brengt. En dus ben ik van plan als de volgende president er voor te zorgen dat deze bepaling voor tandheelkundige hulp in het wetsvoorstel voor algemene gezondheidszorg wordt opgenomen.

Langdurige zorg komt er ook in. Sommige baby-boomers zijn zo gelukkig nog steeds hun ouders bij zich te hebben en ik zeg u: als we de kosten van een verpleeginrichting horen, weten we dat sommige gezinnen alles moeten opgeven waar ze voor gewerkt hebben om dit te kunnen betalen. Geen gezondheidsarmoede in Amerika meer omdat mensen langdurige zorg nodig hebben! Het geeft dekking voor geestesziekten. Het dekt recepten.

In mijn district in Cleveland Ohio, snijden 65-plussers hun pillen in tweeën zodat hun recepten langer meegaan. Ze slaan maaltijden over of kopen minder kleding om de hoge kosten van hun medicijnen te kunnen betalen. Dit voorstel voor algemene gezondheidszorg houdt ook volledig betaalde recepten in, een andere manier om onze mensen uit gezondheidsarmoede te halen.

Mensen vragen mij: Oh, dat klinkt prachtig. Hoe kan je dit verwezenlijken? We betalen al voor algemene gezondheidszorg. We krijgen het alleen niet. Waarom niet? Omdat het bij gezondheidsdollars gaat om beurs-opties, salarissen van hooggeplaatsten, hoge winsten, lobbying, afzet en adverteren, de hoge kosten van papierwerk! Wij willen dat de dollars voor gezondheidszorg gaan naar het zorgen voor mensen en dat is precies wat dit voorstel doet. Geen faillissementen meer vanwege gezondheidsproblemen. Geen armoede meer in Amerika vanwege gezondheidszorg. Geen premies meer, geen eigen bijdrages. We betalen al voor universele gezondheidszorg, we krijgen het alleen niet. Het is tijd, Amerika en het is ook tijd dat bedrijven verantwoording gaan afleggen aan het Amerikaanse publiek; om te eisen dat zij de waarheid vertellen aan hun aandeelhouders; te eisen dat zij de waarheid vertellen aan hun investeerders; te eisen dat zij de warheid vertellen aan hun werknemers, hun gepensioneerden; dat zij de waarheid vertellen.

Als president van de VS zal ik staan op een hogere gedragsstandaard voor Wall Street en zijn aanvoerders. Een eeuw geleden had Amerika een president, Theodore Roosevelt, die de strijd aanbond met de stichtingen uit zijn tijd; die de monopolies van zijn tijd open brak. Ik zeg u, dat het nu de tijd is om wederom monopolies aan te pakken en de competitie in onze economie te herstellen. We moeten dat weer doen ten behoeve van de kleine bedrijven en boerenfamilies. Als president zal ik stappen ondernemen om de monopolies in de landbouw open te breken, die de markt vestikken van zaad tot schap. En om er voor te zorgen dat onze boerenfamilies in staat zijn hun producten op de markt te brengen tegen een prijs waar ze recht op hebben.

Zoals Peter en C.J. en Jay hebben opgemerkt, heb ik enige ervaring met het aanpakken van monopolies. Precies op deze plaats, precies in deze Raadskamers, had ik 25 jaar geleden het voorrecht de verkoop van Clevelands stadselectriciteitssysteem te stoppen. En de overname van ons openbare stroomsysteem door een electriciteitsmonopolie te verhinderen, omdat ik toen, net als nu inzag, dat het belangrijk is hoeveel mensen betalen voor hun electriciteit. Daarom heb ik ervoor gevochten dat de mensen van deze stad toegang konden hebben tot goedkope stroom.

Ik zal u een verhaal vertellen uit die tijd, 25 jaar gleden. Precies op de dag dat ik “nee” zei tegen de verkoop van ons stadselectriciteitssysteem, (op 15 december 1978), dacht ik, broers en zusters, Frank en Gary, over hoe wij woonden boven Marth’s Delicatessen winkel op de St. Clair straat, nummer 10712. En ik herinner mij hoe vader en moeder aan de keukentafel centen zaten te tellen zodat ze de electriciteitsrekening konden betalen. Ik kan nog steeds de centen horen valen.....klik, klik, klik op de keukentafel. Ik kon dat horen op de dag toen ik werd gevraagd het stadselectriciteitssysteem van Cleveland te verkopen.

Oh, ik wil dat iedereen hier weet dat ik mij herinner waar ik vandaan kom. Ik wil dat iedereen dat weet. Omdat er zoveel gezinnen in Amerika zijn, zoveel, die moeite hebben om hun huizen te behouden, hun ziektekostenverzekering, hun pensioenengelden, hun opleidingsfondsen, zoveel moeite, dat het belangrijk is hoeveel mensen moeten betalen voor hun electriciteit, voor gas, voor hun oliestook, voor voedsel, gezondheidszorg, voor scholing. Deze keukentafel-zaken brengen ons thuis,...als we weten waar thuis is.

Cleveland is mijn thuis. Mijn hart behoort tot Cleveland. Mijn dromen begonnen in Cleveland. In Cleveland heb ik lessen geleerd die ik aan iedere Amerikaan wil doorgeven: de les dat één persoon verschil kan uitmaken; de les dat iedereen van een eenvoudig begin omhoog kan komen om een land te leiden; de les dat we de uitkomst kunnen veranderen; de les van de kracht van het menselijk hart en de kracht van de menselijke geest om de wereld te veranderen. Ik heb wonderen gezien. Ik heb de mensen van Cleveland wonderen zien creëren. Gedurende mijn carrière hebt u mij geholpen een stadselectriciteitssysteem te redden toen het al verkocht was. U hebt mij geholpen ziekenhuizen open te houden toen ze al gesloten waren. U hebt mij geholpen een staalbedrijf te redden, om dat heldere licht brandende te houden boven de industriële vallei toen de hoop van andere gemeenten de bodem werd ingeslagen. Vanwege u, vanwege u ken ik de kracht van hoop, de kracht van optimisme, de kracht van waarheid, de kracht van licht!

Jaren geleden, toen mijn vader, John, hierheen kwam op een schip, werd zijn naam KUCINIC gespeld. Toen hij aankwam, voegde men een “h” toe. Toentertijd werden een heleboel namen veranderd en omdat hij het uitsprak als KUCHINICH, voegde men er een “h” aan toe. Toen mijn grootvader als jonge man vanuit Kroatië hierheen reisde, kwam hij aan bij Ellis Eiland. Daar werd hij ook begroet door een licht. Hij werd verwelkomd door het licht van de Vrijheid. Dat Vrijheidsbeeld houdt z’n licht hoog en aan de voet van het beeld is een inscriptie van Emma Lazarus: “geef mij uw vermoeiden, uw armen, uw ineengedoken massa’s die ernaar verlangen om vrij te kunnen ademen, de ellendige verschopten van uw druk bevolkte kusten. Zend hen, die door de stormen opzij geslingerd zijn, naar mij. Ik hef mijn lamp op naast de gouden deur”. De tientallen miljoenen die naar dit land kwamen vanuit andere landen verbinden ons in feite en in de geest met de gehele wereld. En in deze campagne verbinden ze ons met de hoogste aspiraties van eenieder die hier ooit heen kwam, om volledige partners te worden, volledige partners in het leven van onze natie.

En dus, vanwege de lichten die mijn grootvader naar Amerika leidden; vanwege het licht dat nog steeds schijnt over openbare electriciteit; vanwege het licht dat nog steeds de lucht boven Clevelands staalvallei verlicht, sta ik hier, klaar om een nieuw licht in Amerika aan te steken.

Ik ben Dennis John Kucinich en ik stel mij verkiesbaar als president van de Verenigde Staten.

De Autochtoon
26-07-04, 14:35
Pfffff...heb je geen kortere complotten :D

Al3arbi
26-07-04, 23:17
Ok `n paar korte theorieën dan, :D


Complottheorieën
Sjonnie hebt effe door dat er fele nepferhaaltjes wordt fertelt door de media. Je mot niet alles gelooft wat je in de krant leest. (Behalfe je horoscoop natuurluk).

Befoorbeeld alle ophef om die Diana prinses en die Doode Al Fayed bent effe zwaar nep. Het ben allemaal fersonne om een stil lefentje te begint. Geloof daarom die nep lui fan CNN en Henk van der Meijden never en nooit niet.

Ze hebt de ongelukkie in de tunneltje in het leluke Parijs in scene geset. Alleen maar om op een of ander fer eilandje rustig en anoniempies te kenne leef. Moedertje Theresa ben een fijne butler foor se.

De prinsjes hebt totaal niet gejankt tijdens de miss in de kerruk. Vreemd! En die Elton John had zijn cd-tjes al klaar ligge. Errugg biesonder. Puur om poen te krijg om lekker luxe op een eilandje te kenne leef.
__________

En dan nu ut World Trade Center Crash gebeure... Die Osama Bin Laden schijnt eragter te wese. Uit betrouwebare bronne hebt ik kenne agterhale dat hij er niks mee fan doen hebt. Hij sit weliswaar agter de ontwikkeling fan een russische auto: de Osama Bin Lada. Maar die bent nog niet uitontwikkeld. Hij doet ut enkel goet in de crashtest. Osama gaat wel een cursus gefe aan nieuwe piloten om de technieke te leren van de Talilanding. Volges Bush sit Osama wel achter ut gebeure en bent Bin Laden dus nu swaar de lul. Een geluk bij een ongeluk: volgens Jomanda hebt Osama geen kanker!
__________

Bewijs dat ANDRE HAZES een TERRORIST bent:


"HET VLIEGTUIG"

Het zoontje van Bin Laden, werd acht jaar oud die schat
Hij vroeg aan hem een vliegtuig, en die heeft hij ook gehad
Naar z'n harem, z'n kamelen, nee daar keek hij niet naar om
Want z'n vliegtuig was hem alles, alleen wist hij niet waarom


En toen de andere morgen, zei hij "vader ga je mee"
De wind die is nu gunstig, dus ik vlieg naar 't WTC
In z'n ene hand een scheermes, in de andere een brief
Hij kon hem niet begrijpen, maar toen zei zijn zoontje lief


Ik heb hier een brief vol met poeder
Die ons van het westen verlost
Stel: ik vlieg mij in New York te pletter
D doe jij hem voor mij op de post?
En als ik dan zeg, dat ik van Allah hou
En dus niet kan wennen aan een slimme vrouw
Ik heb hier een brief vol met met poeder
Die ons van het westen verlost
__________

Ook in ut kleine Plopsaland bent ut niet onopgemerkt geblijft dat er wat rare dinge gebeure in de grote menseweruld. Fanuit onferwagte hoek bent er dan ook een wat doorgedraaide bijstand gekome fan Kabauter Plop. Dese kabouter maakte sig al sorge fanwege ut feit dat hij self als minimoslim wordt gesien, omdat hij een baard hebt. Daarom hebt hij sig verandert fan kabouter tot kastoutert en hebt hij een strijdlied geschreve. Dese site hebt de tekst fan de Arabierendans integraal ofergenoomt. Inmiddels hebt ik begrijpt dat sommige lui de tekst wel us aanpast tot: Turkendans, Marokkanendans of Makakkendans (das Vlaams).

Het Strijdlied Fan Kastoutert Plop:


"De Arabierendans"

Schiet Een Raket In Zijn Kont
Stamp Met Je Voeten Op Zijn Mond
Blaas Zijn Moskee In De Lucht
Want Religie Is Een Klucht
Geef Ze Geen Enkele Kans
Ja Zo Gaat De Arabierendans

__________

En dan die Herman Brood? Ook pure nep natuurluk. Hij hebt geen selfmoord gepleeg, maar ben door de BVD fan ut Hilton gesmete. Herman was ferantwoordeluk foor 50% fan ut afsetgebied fan de drugs in Amsterdam. En daarom kwam de prijs te hoog en dat lokte weer tefeel kriemienele uit om drugs te gaan ferkoopt. Dus effe Herman naar benede pleurt en de hele drugsmarkt kakt in en dus minder kriemieneel sirkwie!

En Sjonnie Denver. Onse Country Boy. Die hebt dus gewoon selluf er een eind aan gemaakt. Hij kon niet meer leef met de gedachte dat allerlei lui nog naar die musiek van hum moest luistere. Een wijs man die John Denver. Waren Rene Froger, Danny de Munk en Andre Rieu ook maar so wijs.

En dan hebt we nog Marco Bakker, met se voet op ut gaspedaal en het Wolgalied zingend razend op alles wat papparazzi heet, maar helaas knalt hij op een ander iemand. Hij lult ons wat foor met se verhaal over cruise-control, want dat ben tog al populairt. Net zoals die airco die sich begont te gedrage als een magnetron ofentje. Wat schuilt er achter dit drama? Eigenlijk is Marco Bakker enkelt jaloers op Patrick Kluivert. Daarom zult we hem binnekort nog in weekblad Prive vindt met een artikeltje over een vrijwillige orgie, dat door een (ook ditmaal weer errug dom blondje, dus type Anita! Ja onse bekende Nederlanders hebt smaak!) wijffie niet als vrijwillig werdt ervaart. Maar se mot niet lulle ze krijg meer geld dan ze nodig hebt foor de taxi, dus eigenlijk zou de fiscus nog achter dat wijffie heenmoet.

En dan die homohatende Imam. Pure nep. Hebt je sijn kledij wel us gesien, daar sit echt wel een klein kereltje onder die sijn familiejuweeltjes aan het schoonlikke bent. Waar bent Bart de Graaf trouwens gebleve de laatste tijd? Ik hebt gehoort dattie dood bent. Hij hebt sig fan het Madurodam Hilton late pleure! En ook Pim Fortuyn bent niet meer. Mooi kut seg, want die man vond dat ut ferbod op discriminatie maar uit de grondwet most ferdwijne!

De Autochtoon
26-07-04, 23:24
Geplaatst door Al3arbi
Ok `n paar korte theorieën dan, :D

Nog bedankt voor die strafpunten.

Dat jij je laat meeslepen door dat --- U are saying the wrong thing to the wrong person. ;) Tenzij het de bedoeling is er strfpunten bij te krijgen. [Allure] --- mens zeg.

lennart
29-07-04, 21:52
Burp:
http://www.tribnet.com/news/story/5314164p-5252027c.html

assassijn
29-07-04, 22:18
Of je de theorieen geloofd of niet,bepaalde theorieen zijn best geloofwaardig(niet allemaal natuurlijk).

Vroegah verklaarde men je voor gek(nu nog trouwens) als je beweerde dat we straks 1 regering krijgen die het voor het zeggen heeft over de rest van de wereld.

Nog een leuke theorie over 11/9 hier (http://www.whatreallyhappened.com/framingarabs.html)