PDA

Bekijk Volledige Versie : Kerk voor SpongeBob



Marsipulami
26-07-04, 14:29
Kerk voor SpongeBob

van onze redactie kerk

NEW YORK - Fans van SpongeBob SquarePants, een razend populair tekenfilmfiguurtje, hebben in Amerika ter ere van hem een kerk opgericht, meldt de BBC.


Meer dan zevenhonderd leden hebben zich al aangesloten bij de Kerk van SpongeBob, die diensten houdt in New York, Texas en Californië.

SpongeBob SquarePants is de tekenfilm over een schoonmaakspons, steevast gekleed in een vierkante scoutingbroek. Hij woont in een tropische ananas op de zeebodem, en zijn beste vriend is een naaktslak (met broek). Samen beleven zij allerlei avonturen.

Sponzen Bob is een niet al te intelligent en vrij klunzig wezentje, maar tegelijk is hij altijd blijmoedig en goed van vertrouwen. Dat maakt hem wereldwijd populair bij kinderen én volwassenen.

De 'kerk' die in zijn naam is opgericht richt zich dan ook op ,,simpele zaken, als 'plezier hebben' en 'je verbeeldingskracht' gebruiken'', aldus de initiatiefnemers.

Een woordvoerder van de tv-zender Nickelodeon, die de serie maakt, is trots: ,,De uitstraling van SpongeBob is heel bijzonder. Dat blijkt.''

Couscousje
26-07-04, 16:08
:haha:

Cc

Wortel
26-07-04, 16:22
Hai Mars, oud nieuws...

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=104809

vlegeltje
26-07-04, 17:38
De Kerk van SpongeBob is een van de filialen van de Satanistisch Zionistische Kerk.

Waar ik onlangs lid van ben geworden. :D

De Autochtoon
26-07-04, 17:43
Geplaatst door BiL@L
Wajow!!!

Nu al klaar met bidden? :hihi:

vlegeltje
26-07-04, 17:45
Je moet ook lid worden man.

kicken!!!!

Alle vrouwen moeten naakt rondlopen (binnen bepaalde leeftijdgrenzen) :D

En het maakt niet uit dat je naar de hel gaat, want je mag daar toch de baas zijn.

Mark is weg, ik neem het ff waar.

Sarit
26-07-04, 17:47
:hihi:

Wanneer zijn er teletubbie diensten en pippi-vastendagen?

observer
26-07-04, 22:09
Geplaatst door vlegeltje
Je moet ook lid worden man.

kicken!!!!

Alle vrouwen moeten naakt rondlopen (binnen bepaalde leeftijdgrenzen) :D

En het maakt niet uit dat je naar de hel gaat, want je mag daar toch de baas zijn.

Mark is weg, ik neem het ff waar.

nee ongelovige in een pak met een glazen helm

als je er overnadenkt slimmer

je kan meer zien maar er niet bij