PDA

Bekijk Volledige Versie : why not

meagain
26-07-04, 18:02
hoi,

Ben jij een zelfstandige moderne vrouw die iets wil maken van het leven.
Ben jij ambitieus, passioneel, eerlijk.
Hou jij van de betere dingens des leven, verre reizen, leuke weekendjes weg, gezellig thuis zitten en af en toe eens op culinaire ontdekkingstocht gaan,
kortom
ben jij een levensgenieter pur sang en van geen kleintje vervaart,
then just drop me a mail!

gr,
:belgie:

Amiticia
26-07-04, 20:59
Geplaatst door meagain
hoi,

Ben jij een zelfstandige moderne vrouw die iets wil maken van het leven.
Ben jij ambitieus, passioneel, eerlijk.
Hou jij van de betere dingens des leven, verre reizen, leuke weekendjes weg, gezellig thuis zitten en af en toe eens op culinaire ontdekkingstocht gaan,
kortom
ben jij een levensgenieter pur sang en van geen kleintje vervaart,
then just drop me a mail!

gr,
:belgie:

Wat een leuk oproepje. :)

Vooral dit--> Hou jij van de betere dingens des leven, verre reizen, leuke weekendjes weg, gezellig thuis zitten en af en toe eens op culinaire ontdekkingstocht gaan.

Good luck!
Voor de dames die 'op zoek' zijn.. don't miss this one. :)

Groetjes,
Allure

bentennas
03-08-04, 15:20
leuk berichtje kom ook uit belgie dus why not ;)

Anaima
30-08-04, 14:41
Hello meagain,

Orgineel berichtje heb je op maroc.nl achtergelaten!
Why not? is een goede vraag, het enige wat ik kan bedenken is because... het eng is om op deze manier iemand te leren kennen, je weet niet met wie je te maken hebt, het is te anoniem, iedereen kan wel een mooi verhaaltje over zich zelf vertellen maar of het allemaal waar is weet ik niet!!
Ik kan je nu bijvoorbeeld vertellen dat ik precies voldoe aan het profiel dat jij hebt opgesteld, maar voor hetzelfde geld ben ik juist precies het tegenovergestelde. Misschien ben ik wel een ouderwetse vrouw die graag afhankelijk is, die niks zelf kan, niks uit het leven haalt en de hele dag alleen maar zeurt over wat ze allemaal mist in haar leven en hoe slecht ze het allemaal heeft!!!

Groet
Anaima