PDA

Bekijk Volledige Versie : Francaise wilde haat verspreiden om liefde te krijgen



ZbaqZbaq
26-07-04, 20:23
'Mishandelde' vrouw krijgt vier maanden voorwaardelijk

Uitgegeven: 26 juli 2004 19:06
Laatst gewijzigd: 26 juli 2004 20:01

PARIJS - De Franse vrouw die deed alsof racisten haar in een trein hadden mishandeld, is maandag door een rechtbank in Cergy-Pointoise, ten noordwesten van Parijs, veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van vier maanden. Tegen haar was zes maanden voorwaardelijk geëist.

De 23 jarige vrouw heeft zich officieel schuldig gemaakt aan "de aangifte van een verzonnen gebeurtenis''. Ze moet ook een verplichte psychiatrische behandeling ondergaan en een symbolisch bedrag van 1 euro betalen voor de schade die de Franse spoorwegen door de affaire hebben geleden. Het OM had een boete van 2000 euro geëist.

De vrouw veroorzaakte met haar bewering over de antisemitische aanval midden juli grote commotie in Frankrijk en daarbuiten. Destijds beweerde ze dat zes jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst haar in een trein met messen hadden bedreigd en hakenkruisen op haar lichaam hadden geschilderd.

De vrouw verklaarde dat ze het incident had verzonnen uit behoefte aan erkenning en liefde. Psychiaters die de vrouw hebben onderzocht, zeggen dat ze geen echte stoornis bij haar hebben ontdekt. Wel zou ze vanaf haar kindertijd wel vaker verhalen hebben verzonnen waarin zij een slachtofferrol had.

Het verhaal van de vrouw over het vermeende treinincident leidde tot veel voorbarige reacies. Zo sprak president Chirac in een verklaring van "een schandelijke daad''. Hij had enkele dagen daarvoor de bevolking opgeroepen wakker te worden en de normen en waarden van de Franse republiek te verdedigen tegen racistische en antisemitische daden die het land te schande maken.

Waterval
26-07-04, 20:27
Zelfs sommige "Noordafrikanen" maken "Noordafrikanen" zwart(er dan ze al zijn :D) om liefde te ontvangen...

Pixelshade
26-07-04, 20:27
bel dan zon sexlijn ofzo

Marsipulami
26-07-04, 20:38
Geplaatst door ZbaqZbaq
'Mishandelde' vrouw krijgt vier maanden voorwaardelijk

PARIJS - De Franse vrouw die deed alsof racisten haar in een trein hadden mishandeld, is maandag door een rechtbank in Cergy-Pointoise, ten noordwesten van Parijs, veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van vier maanden.

Nou, nou, nu al een gerechtelijk vonnis ? Dat gaat wel heel vlot daar in Frankrijk.

De Belgen kunnen daar nog wel iets van leren.


Ze moet ook (...) een symbolisch bedrag van 1 euro betalen voor de schade die de Franse spoorwegen door de affaire hebben geleden. Het OM had een boete van 2000 euro geëist.

:maf: Ach ja, het waren de Franse spoorwegen die het meeste schade hebben ondervonden van dit incident. Ik was zo stom om te denken dat het de Noord-Afrikanen waren die het meeste nadeel hadden van haar valse aangifte en de mediashow er om heen.

$adeeQ
26-07-04, 20:40
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/22978franse_slet.jpg


:watte?: een trieste geval

Hamza-T
27-07-04, 00:01
Is dat 'er Sadeeq?

$adeeQ
27-07-04, 00:14
Geplaatst door Hamza-T
Is dat 'er Sadeeq?

ja

Hamza-T
27-07-04, 00:19
Hoe verzin je 't

Joesoef
27-07-04, 00:24
We hebben hier ook zo een geval. Nobelientje :hihi:

illmatik
27-07-04, 00:27
Geplaatst door $adeeQ
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/22978franse_slet.jpg


:watte?: een trieste geval


Met zo'n uiterlijk rest er weinig keus. Maar ja, da's subjectief.

$adeeQ
27-07-04, 00:27
Geplaatst door Hamza-T
Hoe verzin je 't

hozo ? dat zie je toch aankomen , als ik zo een geit tegen kom dan bel ik gelijk alle psychiatrische inrichtingen om te vragen of er patienten ontsnapt zijn

Hamza-T
27-07-04, 00:58
Ja Joessoef die ken ik nog wel, dat meisje wat telefonisch werd bedreigt toch?

850
27-07-04, 01:18
Geplaatst door illmatik
Met zo'n uiterlijk rest er weinig keus. Maar ja, da's subjectief.

Hoezo? Wat is er mis met dr uiterlijk?

Joesoef
27-07-04, 02:54
Geplaatst door Hamza-T
Ja Joessoef die ken ik nog wel, dat meisje wat telefonisch werd bedreigt toch?

Ik doelde op het vriendinnetje van Sadeeq die hier regelmatig zit met om de dag een andere naam.......

taouanza
27-07-04, 09:42
Geplaatst door Marsipulami


:maf: Ach ja, het waren de Franse spoorwegen die het meeste schade hebben ondervonden van dit incident. Ik was zo stom om te denken dat het de Noord-Afrikanen waren die het meeste nadeel hadden van haar valse aangifte en de mediashow er om heen.

Nee joh Noord-Afrikanen moeten gewoon tegen 'kritiek' kunnen.:moe:

Ron Haleber
27-07-04, 10:30
Geplaatst door taouanza
Nee joh Noord-Afrikanen moeten gewoon tegen 'kritiek' kunnen.:moe:

:wow:

Orakel
27-07-04, 22:35
Geplaatst door Marsipulami

:maf: Ach ja, het waren de Franse spoorwegen die het meeste schade hebben ondervonden van dit incident. Ik was zo stom om te denken dat het de Noord-Afrikanen waren die het meeste nadeel hadden van haar valse aangifte en de mediashow er om heen.

:wink: Zo is dat. Hoorde er gister over in het nieuws en er schijnt haar gevraagd te zijn waarom ze in haar gefabriceerde verhaal juist de Noord-Afrikanen de schuld had gegeven.
Dat doen ze op tv ook altijd, zou ze geantwoord hebben.
Benieuwd wat de politiek en media met dat gegeven gaan doen.

illmatik
28-07-04, 01:14
Geplaatst door 850
Hoezo? Wat is er mis met dr uiterlijk?

Ik vind haar lelijk. :moe:



Geplaatst door illmatik
Maar ja, da's subjectief.

850
28-07-04, 01:39
Geplaatst door illmatik
Ik vind haar lelijk. :moe:

:moe:
Dus haar geestelijk labiel handelen kwam voort uit haar lelijkheid.
Jij rekent haar gedrag af op jouw subjectieve kijk op haar uiterlijk die jij als lelijk bestempelt.............


Nar ainer!

illmatik
28-07-04, 01:40
Geplaatst door 850
:moe:
Dus haar geestelijk labiel handelen kwam voort uit haar lelijkheid.
Jij rekent haar gedrag af op jouw subjectieve kijk op haar uiterlijk die jij als lelijk bestempelt.............


Nar ainer!


Blijkbaar deelt zij zelf mijn mening en heeft ze vanuit die gedachte gehandeld.


:moe:

850
28-07-04, 01:48
Geplaatst door illmatik
Blijkbaar deelt zij zelf mijn mening en heeft ze vanuit die gedachte gehandeld.


:moe:

:moe: Wel als je het door jouw (subjectieve) bril bekijkt ja........

Maar goddank rekent niet iedereen andermans daden af op diens uiterlijk......

mrz
28-07-04, 02:24
Geplaatst door taouanza
Nee joh Noord-Afrikanen moeten gewoon tegen 'kritiek' kunnen.:moe:

Lol, je staat op ignore hier, maar dit is zowaar een interessante opmerking. :P

Waterval
28-07-04, 13:43
Het leuke is nu wel dat ze verkracht en in elkaar gebeukt kan worden en dat niemand er toch gelooft..



:boer: