PDA

Bekijk Volledige Versie : Sandrosi, schat...



Couscousje
26-07-04, 22:23
Eerstvolgende keer dat je je mond weer opentrekt over Marokkanen...

Zullen je bedgeheimen wederom tentoongespreid worden.

Dikke kus, :blauwkus:

Je beste vriendin.

taouanza
26-07-04, 22:28
Welke bedgeheimen?
Wishfullthinkingbedgeheimen.:hihi:

barfly
26-07-04, 22:31
Kan iemand mij ff het root pass van maroc.nl pm'en? Ik wil ook graag meekijken :)

Couscousje
26-07-04, 22:31
Geplaatst door taouanza
Welke bedgeheimen?
Wishfullthinkingbedgeheimen.:hihi:

:haha:

Heerlijk, dit.

Volgens mij is ze nu al die jongens aan het afbellen... ;)

God, wat een grap.

Cc

Couscousje
26-07-04, 22:32
Geplaatst door barfly
Kan iemand mij ff het root pass van maroc.nl pm'en? Ik wil ook graag meekijken :)

Ik zal je met alle plezier van de wereld op de hoogte brengen van het wel en wee van 151NobelPrizes a.k.a. Sandrosi...

:melig:

Cc

taouanza
26-07-04, 22:35
Geplaatst door Couscousje
Ik zal je met alle plezier van de wereld op de hoogte brengen van het wel en wee van 151NobelPrizes a.k.a. Sandrosi...

:melig:

Cc

Geef hem dan maar eerst een kop koffie want het zal erg slaapverwekkend zijn.
Weet je nog wat Rose van The Golden Girls tegen Blanche zei?
'Hoe meer mensen over sex praten hoe minder ze het doen.'

:rolleyes:

Couscousje
26-07-04, 22:36
Geplaatst door taouanza
Geef hem dan maar eerst een kop koffie want het zal erg slaapverwekkend zijn.
Weet je nog wat Rose van The Golden Girls tegen Blanche zei?
'Hoe meer mensen over sex praten hoe minder ze het doen.'

:rolleyes:

:haha:

Goeie!

Ik ga nu offline.

Het was weer enig, 151NobelPrizes bashen.

Tot de volgende keer. :zwaai:

Cc

nard
26-07-04, 22:36
Geplaatst door Couscousje
Eerstvolgende keer dat je je mond weer opentrekt over Marokkanen...

Zullen je bedgeheimen wederom tentoongespreid worden.

Dikke kus, :blauwkus:

Je beste vriendin.


Nou, weet je ...... ik vind Marokkaanse vrouwen vaak wel heel grof in hun mond.....

Komt zo ehhhh... ongecultiveerd over. :stout:

Couscousje
26-07-04, 22:38
Geplaatst door nard
Nou, weet je ...... ik vind Marokkaanse vrouwen vaak wel heel grof in hun mond.....

Komt zo ehhhh... ongecultiveerd over. :stout:

Ze is niet Marokkaans, mocht ze willen.

Maar, indien jij Marokkaans bent: stuur haar een PM, dan krijg je vast 1 terug!

;)

Cc

Sandrosi
26-07-04, 22:38
Geplaatst door Couscousje
Eerstvolgende keer dat je je mond weer opentrekt over Marokkanen...

Zullen je bedgeheimen wederom tentoongespreid worden.

Dikke kus, :blauwkus:

Je beste vriendin.
Wederom? Ik heb geen bedgeheimen gezien, enkel je eigen belevenissen die je op mij trachtte te projecteren.

Kom maar op met die moddercampagne, kunnen we weer eens wat om je lachen. Praatjes vullen geen gaatjes.

Couscousje
26-07-04, 22:39
Geplaatst door Sandrosi
Wederom? Ik heb geen bedgeheimen gezien, enkel je eigen belevenissen die je op mij trachtte te projecteren.

Kom maar op met die moddercampagne, kunnen we weer eens wat om je lachen. Praatjes vullen geen gaatjes.

:haha:

Kom, kom, veeg je tranen weg.

At least you gave us a good laugh!

Cc

Hamza-T
26-07-04, 22:39
Is dit nou nodig?

nard
26-07-04, 22:41
Geplaatst door Couscousje
Ze is niet Marokkaans, mocht ze willen.

Maar, indien jij Marokkaans bent: stuur haar een PM, dan krijg je vast 1 terug!

;)

Cc


Ik marokkaans?
Dat valt voor mij zelfs niet te faken ..... ;)

Ravian
26-07-04, 22:42
Ik sluit me bij Sandrosi aan: ik ben nou ook nieuwsgierig.

Couscousje
26-07-04, 22:43
Geplaatst door nard
Ik marokkaans?
Dat valt voor mij zelfs niet te faken ..... ;)

Nergens voor nodig, hoor.

Je valt "helaas" alleen niet ten prooi aan het zwarte gat dat de stinkende vagina van 151NobelPrizes moet voorstellen...

:hihi:

Enfin, ik gaat off!

Fijne nacht verder!

Cc

vlegeltje
26-07-04, 22:44
Geplaatst door nard
Ik marokkaans?
Dat valt voor mij zelfs niet te faken ..... ;)

Er zijn ook blonde berbers met blauwe ogen!

Dus wie weet...

Sandrosi
26-07-04, 22:48
Couscousje, je beweerde dat jij hier het reilen en zeilen van dit forum bepaalt. Ik vraag me af waarom je dan eigenlijk die andere topic hebt verwijderd, of laten verwijderen?

Je had jezelf weliswaar weer eens volkomen belachelijk gemaakt, maar dat doe je altijd dus kan de reden eigenlijk niet zijn. Of was de afgang dit keer misschien toch iets te groot voor je? Niet getreurd, Taouanza wil haar moralistische insteek best nog een keer laten varen om je support te geven. :D

Hamza-T
26-07-04, 22:49
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/avatar.php?userid=583&dateline=1013635196

Powerpuff Berbs

taouanza
26-07-04, 22:54
Geplaatst door Sandrosi
Couscousje, je beweerde dat jij hier het reilen en zeilen van dit forum bepaalt. Ik vraag me af waarom je dan eigenlijk die andere topic hebt verwijderd, of laten verwijderen?



Waar heeft Cc beweert dat ze het reilen en zeilen van dit forum bepaalt?


Je had jezelf weliswaar weer eens volkomen belachelijk gemaakt, maar dat doe je altijd dus kan de reden eigenlijk niet zijn. Of was de afgang dit keer misschien toch iets te groot voor je? Niet getreurd, Taouanza wil haar moralistische insteek best nog een keer laten varen om je support te geven. :D

Schat jij maakt je belachelijk en daarom heb ik ook tegen Cc gezegd dat ze moet ophouden omdat ik je zo zielig vindt. :verdriet:

Couscousje
26-07-04, 22:55
Geplaatst door Sandrosi
Couscousje, je beweerde dat jij hier het reilen en zeilen van dit forum bepaalt. Ik vraag me af waarom je dan eigenlijk die andere topic hebt verwijderd, of laten verwijderen?

Je had jezelf weliswaar weer eens volkomen belachelijk gemaakt, maar dat doe je altijd dus kan de reden eigenlijk niet zijn. Of was de afgang dit keer misschien toch iets te groot voor je? Niet getreurd, Taouanza wil haar moralistische insteek best nog een keer laten varen om je support te geven. :D

Je vriendje Al3arbi kon het feit dat 4 man je tegelijk aan het bashen waren niet aanzien.

Vergeet hem vanavond niet een knallende telefoonseksshow te geven, om hem te bedanken voor het feit dat die topic zo snel verwijderd is, dat het grote gedeelte van Pb de lynching van je walgelijke persoontje morgen niet kan aanschouwen.

Maar dat maakt niet uit, morgen ben ik er weer en dan zal ik met alle plezier vertellen over je wanhoopspogingen half mannelijk Maroc.NL tussen je vadsige benen te krijgen.

Doei doei, Bazz! Tegen autochtoon lopen vertellen welke regels hier gelden en zelf lopen schelden en provoceren. Slechte zaak. :jammer: [Allure] Cc

vlegeltje
26-07-04, 22:55
Geplaatst door Hamza-T

Powerpuff Berbs

:p

Couscousje
26-07-04, 22:57
Geplaatst door taouanza
Waar heeft Cc beweert dat ze het reilen en zeilen van dit forum bepaalt?



Schat jij maakt je belachelijk en daarom heb ik ook tegen Cc gezegd dat ze moet ophouden omdat ik je zo zielig vindt. :verdriet:

Kom, taouanza.

Negeer de snol voor vandaag.

Je denkt toch niet dat ze het gaat toegeven?

Ze zal er alles aan doen haar lelijke gezicht te redden. :hihi:

Maar wat voor telefoontjes ze nu ook gaat plegen, ik ben ervan overtuigd dat het net zo snel weer tentoongespreid zal worden als haar vorige phonesex-escapades met Maroc.NL-leden.

:hihi:

Cc

Hamza-T
26-07-04, 22:58
CC Beef!

hahahahaha

Sandrosi
26-07-04, 23:07
Geplaatst door Couscousje
Je vriendje Al3arbi kon het feit dat 4 man je tegelijk aan het bashen waren niet aanzien.
Al3arbi is mijn vriendje niet hoor, jij was degene die beweerde dat het beheer uit haar hand at. En ik denk dat hij eerder al jouw gore taal en ranzige insinuaties niet meer kon aanzien.


Vergeet hem vanavond niet een knallende telefoonseksshow te geven, om hem te bedanken voor het feit dat die topic zo snel verwijderd is, dat het grote gedeelte van Pb de lynching van je walgelijke persoontje morgen niet kan aanschouwen.
Ik merkte al eerder op te betreuren het jammer te vinden dat die topic verwijderd was, omdat jij degene was die zich onstervelijk belachelijk maakte. Maar waarschijnlijk heb je hem juist daarom laten verwijderen, om nu de rollen te kunnen omdraaien. Enfin, de mensen kunnen ook in deze topic weer zien hoe jij te werk met het projecteren van je belevenissen op mij.


Maar dat maakt niet uit, morgen ben ik er weer en dan zal ik met alle plezier vertellen over je wanhoopspogingen half mannelijk Maroc.NL tussen je vadsige benen te krijgen.

Doei doei, baggerkut! :zwaai:

Cc
Je hebt nu al drie keer aangekondigd te gaan slapen, maar toch kom je steeds weer terug met je ranzige taal. Blijf je ons heel de nacht nog entertainen op die manier?

Bofko
26-07-04, 23:17
Sandrosi is 151 niet.