PDA

Bekijk Volledige Versie : HRW overdrijft over misbruik van werkallochtonen (6.000.000+) in Saoedie Arabie...



BiL@L
27-07-04, 08:55
gewist

taouanza
27-07-04, 09:36
Geplaatst door BiL@L
Nee hoor, een slaaf was met de komst van de profeet (1500 jaar geleden), vrede zij met hem, gelijk aan zijn/haar 'meester'. Waardoor het totaal niet meer aan dezelfde betekenis van slaaf voldeed als de betekenis die de erbarmelijke omstandigheden van slaven in de rest van de wereld hadden.

Besides. De grootste slavendrijvers zijn nog altijd degenen die het meest genieten van de rente! En deze ook in stand houden, waarvan de basis ligt in Londen en in Wallstreet. Waarvan 20% van de wereldbevolking consumeert, en 80% aan de rand van hongersnood leeft.



:moe:

Eelke
27-07-04, 09:40
Geplaatst door BiL@L
(...)

Besides. De grootste slavendrijvers zijn nog altijd degenen die het meest genieten van de rente! En deze ook in stand houden, waarvan de basis ligt in Londen en in Wallstreet, waardoor 20% van de wereldbevolking van consumeert, en 80% aan de rand van hongersnood zit.

Jij hoort trouwens ook bij de 20%.

Groet, groet Eelke

taouanza
27-07-04, 09:40
Geplaatst door BiL@L
He pointed out that millions of workers come more than once to the Kingdom. “This would not happen had they been abused in the exaggerated way described by the (rights) organization.”


Waar armoede mensen toe drijft en die smerige rijke oliesheiks profiteren ervan. Zowel in SA als in het buitenland.
Denk je dat die Arabieren die op vakantie gaan naar Marokko komen voor de natuur en cultuur?:moe:

MootjeAmien
27-07-04, 09:42
:duivels:

taouanza
27-07-04, 09:47
Geplaatst door BiL@L
Ik hoor ook daarbij inderdaad. Ik beheer weliswaar niet 1 triljoen US $, maar ik profiteer wel van de gunstige factoren die dat voor een klein gebied kan hebben.

Maar wat is er nou erger? Dat je een onschuldig persoon vermoord, en het dan ontkent, of dat je een onschuldig persoon vermoord maar dan schuld bekent?

Het is even erg voor het slachtoffer.

taouanza
27-07-04, 09:59
Geplaatst door BiL@L
De Twee Torentjes dan maar weer?


Ik heb het over misbruik en uitbuiting van personeel door onze rijke moslimbroeders. Dus waar jij het nou ineens over hebt.
Alsof het ene het ander goed praat?
Wat hebben die Filipijnse,Indonesische,indische, Marokkaanse meisjes te maken met de 2 torentjes?

Max Stirner
27-07-04, 10:02
Geplaatst door BiL@L
He pointed out that millions of workers come more than once to the Kingdom. “This would not happen had they been abused in the exaggerated way described by the (rights) organization.”


Dat zegt helemaal niets...

In de Filippijnen staan ze nog steeds in de rij om naar Irak te mogen....ondanks die ontvoeringen en onthoofdingen door het `Iraakse verzet`. Als je gezin niets te eten heeft, heb je weinig keus.....

Mill
27-07-04, 10:16
Geplaatst door BiL@L
Ik denk niet aan 5 miljoen meisjes. Ik denk aan 50+ miljoen meisjes. Die rijke moslimbroeders die hebben een alternatief, namelijk de totale verbanning van rente, maar doordat de wereldeconomie van vandaag draait op rente is het voor hen te verleidelijk om zich daarvan te onthouden. Met alle gevolgen van dien...

Die meisjes hebben daar dus meer mee te maken dan op het eerste gezicht zou lijken. Maar wat die meisjes raakt komt door een veel groter probleem, en zo lang dat probleem niet opgelost is, kun je het schudden! Maar de meeste mensen weten het niet...

Slap gelul over rente...die Saoudi's moeten die Filippijnse dienstmeisjes gewoon niet stelselmatig verkrachten, zo simpel is het.

Max Stirner
27-07-04, 10:20
Geplaatst door BiL@L
Ik denk niet aan 5 miljoen meisjes. Ik denk aan 50+ miljoen meisjes. Die rijke moslimbroeders die hebben een alternatief, namelijk de totale verbanning van rente, maar doordat de wereldeconomie van vandaag draait op rente is het voor hen te verleidelijk om zich daarvan te onthouden. Met alle gevolgen van dien...

Die meisjes hebben daar dus meer mee te maken dan op het eerste gezicht zou lijken. Maar wat die meisjes raakt komt door een veel groter probleem, en zo lang dat probleem niet opgelost is, kun je het schudden! Maar de meeste mensen weten het niet...


Het grote probleem is dat veel van die die Saudische oliesjeiks gewoon verwende luie racisten zijn.....

Mill
27-07-04, 10:20
Geplaatst door BiL@L
Gebeurd ook niet stelselmatig. Daarvoor moet je naar Thailand, dan krijg je meteen de jongetjes er ook bij.

Het gaat niet over Thailand, het gaat niet over rente, en het gaat niet over Londen. Het gaat over jouw fascistische heilstaat waar slaven worden gehouden en stelselmatig wordt verkracht, en die jij gelijk een of andere verstokte Maoist tegen beter weten zit te verdedigen. :)

taouanza
27-07-04, 10:33
Geplaatst door Max Stirner
Het grote probleem is dat veel van die die Saudische oliesjeiks gewoon verwende luie racisten zijn.....

Dat denk ik ook een beetje die meisjes de schuld geven of wat voor andere reden Bilal dan ook heeft. Begrijp het echt niet.:jammer:

taouanza
27-07-04, 10:36
Geplaatst door BiL@L
Ik denk niet aan 5 miljoen meisjes. Ik denk aan 50+ miljoen meisjes. Die rijke moslimbroeders die hebben een alternatief, namelijk de totale verbanning van rente, maar doordat de wereldeconomie van vandaag draait op rente is het voor hen te verleidelijk om zich daarvan te onthouden. Met alle gevolgen van dien...

Die meisjes hebben daar dus meer mee te maken dan op het eerste gezicht zou lijken. Maar wat die meisjes raakt komt door een veel groter probleem, en zo lang dat probleem niet opgelost is, kun je het schudden! Maar de meeste mensen weten het niet...

Volgens mij staat nergens in de Koran of the Hadith dat je moet wachten tot de rente is afgeschaft om je volgens de islamitische normen en waarden te gedragen.
Je kan ook rijk zijn en je personeel goed behandelen en met je fikken van meisjes afblijven. Gewoon om het feit dat je daar rekenschap voor af moet leggen op de Grote Dag.
Wat heeft economie met de Islam te maken?

Mill
27-07-04, 10:44
Geplaatst door taouanza
met je fikken van meisjes afblijven. Gewoon om het feit dat je daar rekenschap voor af moet leggen op de Grote Dag.

:moe: Inderdaad, zonder angst voor de Vuur kun je niet ethisch handelen.

taouanza
27-07-04, 10:50
Geplaatst door Mill
:moe: Inderdaad, zonder angst voor de Vuur kun je niet ethisch handelen.

Oh gaan we weer muggenziften?:moe:

Simon
27-07-04, 10:55
Geplaatst door BiL@L
Nee hoor, een slaaf was met de komst van de profeet (1500 jaar geleden), vrede zij met hem, gelijk aan zijn/haar 'meester'. Waardoor het totaal niet meer aan dezelfde betekenis van slaaf voldeed als de betekenis die de erbarmelijke omstandigheden van slaven in de rest van de wereld hadden.

Besides. De grootste slavendrijvers zijn nog altijd degenen die het meest genieten van de rente! En deze ook in stand houden, waarvan de basis ligt in Londen en in Wallstreet. Waarvan 20% van de wereldbevolking consumeert, en 80% aan de rand van hongersnood leeft.

Vandaar dat de slavenhandel na de komst van de profeet alleen maar toegenomen is. En om aan de mode van de rijken te voldoen werden ze ook bij import zonder verdoving gemutileerd om aan de eis te voldoen castraat te zijn.

En wat betreft genieten van de rente betreft: als er nu één land is dat vooral zijn geld elders geïnvesteerd heeft om op die manier geld te verdienen en weinig ondernomen heeft een zelfstandige economie op te bouwen waar de bevolking van zou kunnen profiteren dan is het wel SA.

taouanza
27-07-04, 10:56
Geplaatst door BiL@L
Nee klopt. Wachten helpt namelijk niets, en zal ook niets veranderen, dat doen we namelijk al veel te lang. De gevolgen neem jij echter te licht op.

Denk jij dat als iemand 1 triljoen US $ beheert, zich gaat bekommeren om meisjes die verkracht worden? Zo'n persoon ziet 80% van de wereldbevolking aan hongersnood lijden, en jij denkt dat diegene zich actief gaat inzetten voor de mensenrechten van onder andere die meisjes?

Zo lang rente, hetgeen is waar de wereldeconomie op draait, zal het grootste deel van de bevolking niet de rechten en de baten krijgen waarvan wij die als normaal achten. Wat in feite een oorlog is tegen de mensheid. Islam is alomvattend Taouanza, maar de meeste mensen weten het niet.

O jullie die geloven, vreest Allah en geeft op wat er van (het vragen) van rente overblijft, als jullie gelovig zijn. En wanneer jullie (dit) niet doen: weest dan op de hoogte van de oorlog tegen Allah en zijn boodchapper.[2:278-279]

Jij denkt zeker ook dat dit weer een oorlog is om het geloof dwangmatig aan anderen op te leggen...


Nee dat denk ik niet.
Maar zoals jij het zegt klinkt het alsof je zegt dat het niet anders kan. Dat als je stinkend rijk ben je niet anders kan gedragen.

Max Stirner
27-07-04, 11:11
Geplaatst door BiL@L
Dan is dat in ieder geval niet de nazi-betekenis van fascisme. Daar het werk verschaft aan meer dan 6.000.000 miljoen buitenlanders zonder ze daartoe te dwingen.

Zoveel? Dan zijn die Saudi`s nog luier dan ik dacht....als de olie straks op is, zal blijken dat ze helemaal niets hebben opgebouwd en dat ze weer terug bij af zijn. Vraag me af wie daar de schuld van gaat krijgen....

David
27-07-04, 14:04
Geplaatst door BiL@L
meer dan 6.000.000 miljoen buitenlanders


Is dat niet wat erg ruim geschat?