PDA

Bekijk Volledige Versie : hoofd- en bijzaken



David
27-07-04, 11:43
Een meisje die de hoofd van de bijzaken weet te onderscheiden, en een geheel nieuw licht werpt op de hoofddoekdiscussie:


Och juf

Al zolang ze bij ons op school zit draagt Melike een hoofddoek.

Op een disco-avond die de school organiseerde valt tussen de voornamelijk allochtone leerlingen een meisje met lang, los zwart haar op. Ze draagt een transparante bloes en een uitdagend strakke broek. Het is Melike.

De eerstvolgende les verschijnt Melike weer in haar zedige kleding met hoofddoek. Ik vraag waarom ze haar haar tijdens de disco niet had bedekt. Ze haalt haar schouders op en mompelt: "och juf". "Maar waarom is je haar dan nu wel bedekt?" Ze kijkt me verbaasd aan en antwoordt: "Als ik 's morgens mijn haar goed wil doen, moet ik zo vroeg opstaan om op tijd te komen."


([email protected])

Al3arbi
27-07-04, 11:48
Geplaatst door David
Een meisje die de hoofd van de bijzaken weet te onderscheiden, en een geheel nieuw licht werpt op de hoofddoekdiscussie:


Och juf

Al zolang ze bij ons op school zit draagt Melike een hoofddoek.

Op een disco-avond die de school organiseerde valt tussen de voornamelijk allochtone leerlingen een meisje met lang, los zwart haar op. Ze draagt een transparante bloes en een uitdagend strakke broek. Het is Melike.

De eerstvolgende les verschijnt Melike weer in haar zedige kleding met hoofddoek. Ik vraag waarom ze haar haar tijdens de disco niet had bedekt. Ze haalt haar schouders op en mompelt: "och juf". "Maar waarom is je haar dan nu wel bedekt?" Ze kijkt me verbaasd aan en antwoordt: "Als ik 's morgens mijn haar goed wil doen, moet ik zo vroeg opstaan om op tijd te komen."


([email protected])

Word! Zo ken ik nog `n paar Turken :hihi:

sienia
27-07-04, 11:51
En zelfs ik ben een gelegenheidshoofddoekdraagster.

MootjeAmien
27-07-04, 11:54
Jammer dat mannen geen hoofdoek mogen dragen :vreemd:

Al3arbi
27-07-04, 11:55
Geplaatst door MootjeAmien
Jammer dat mannen geen hoofdoek mogen dragen :vreemd:

Wil je mijn 2pac bandana lenen?

MootjeAmien
27-07-04, 12:22
Geplaatst door Al3arbi
Wil je mijn 2pac bandana lenen?

Nee dank je wil mijn haren bedekken en mijn Vieze kop met een Niqaab :jammer:

David
27-07-04, 12:25
Dat meisje hield gewoon niet van een bad hair day.