PDA

Bekijk Volledige Versie : Experimenten



Couscousje
28-07-04, 00:52
[SWF=http://www.aesop-project.org/Israel/Malish_English_LQ.WMV]width=200 height=200*********

Uw mening?

Cc

Couscousje
28-07-04, 00:53
Hmmm.

SWF is uitgeschakeld sinds die ellende met de andere site en hun redirect.

Indien het onderwerp je boeit, kun je het gewoon in je MediaPlayer afspelen.

De link:

http://www.aesop-project.org/Israel/Malish_English_LQ.WMV

Cc

Chatoloog
28-07-04, 07:31
ik ben er onwel van geworden.......... onmenselijk....walgelijk....zielig


ik had echt tranen in mijn ogen





de zelfde israeliërs schijnen ook experimenten te doen met palestijnse gevangenen

Simon
28-07-04, 08:06
Hoe kan je nu enkele maanden leven als je geen drinkwater krijgt? Zoiets maakt het weer ongeloofwaardig.

Couscousje
28-07-04, 12:43
Geplaatst door Simon
Hoe kan je nu enkele maanden leven als je geen drinkwater krijgt? Zoiets maakt het weer ongeloofwaardig.

Dat zeggen ze niet.

De apen worden dorstig gehouden, wil niet zeggen dat ze helemaal geen drinkwater krijgen, maar gewoon niet genoeg.

Geloofwaardig genoeg voor je nu?

Gatverdamme, jij moet ook echt alles ontkennen, he?

Cc

Chatoloog
28-07-04, 13:06
Geplaatst door sjeng
he chatoloog toch maar effe snel je tekst aangepast he...laf hoor.
maar voor je tweede punt dan, wat is je bron?

Waar heb ik mijn tekst aangepast???

tweede punt... als je goed leest zie je dat ik het wooord "Schijnen" heb gebruikt en dat houdt in dat mijn bron (in dit geval palestijnen die ik persoonlijk ken) niet 100% is voor iedereen

Chatoloog
28-07-04, 13:33
Geplaatst door sjeng
man wat laf en kinderachtig.

aan simplistische reacties zonder onderbouwing of teken van intelligentie heb ik niets aan.

Chatoloog
28-07-04, 14:03
Geplaatst door sjeng
je stelling "zij zijn niet voor niets het verdoemde volk".
is opeens verdwenen wat raar he???

het was "ze zijn niet voor niets een VERVLOEKT volk" en die is door beheer verdwenen en niet door mij.

Ik heb genoeg topics geopend over waarom Israeliërs door Allah zijn vervloekt.. staat allemaal in de koran daar hoef ik niets van te verbergen

MootjeAmien
28-07-04, 14:17
Joden zijn een leuk volkje

Chatoloog
28-07-04, 14:20
Geplaatst door sjeng
israeliers in de koran????? wauw

je hebt trouwens geen strafpuntjes ervoor gekregen. interesting.

ja koran:

[4.46] Of those who are Jews (there are those who) alter words from their places and say: We have heard and we disobey and: Hear, may you not be made to hear! and: Raina, distorting (the word) with their tongues and taunting about religion; and if they had said (instead): We have heard and we obey, and hearken, and unzurna it would have been better for them and more upright; but Allah has cursed them on account of their unbelief, so they do not believe but a little.
[4.47] O you who have been given the Book! believe that which We have revealed, verifying what you have, before We alter faces then turn them on their backs, or curse them as We cursed the violaters of the Sabbath, and the command of Allah shall be executed.


[5.78] Those who disbelieved from among the children of Israel were cursed by the tongue of Dawood and Isa, son of Marium; this was because they disobeyed and used to exceed the limit.


ten tweede
sterker nog er zijn meer dan 3000 posts van mij verwijderd zonder vermelding van reden en/of strafpunten
kennelijk wordt de waarheid in sommige gevallen gedempt maar is men net niet asociaal genoeg om er ook nog strafpunten voor te geven

MootjeAmien
28-07-04, 14:33
Waar maken jullie zorgen over?
Het zijn apen...geen mensen...!
En het is een wetenscahppelijk experiment...


Bij de''weg'' Ma3lish...