PDA

Bekijk Volledige Versie : Zet je systeembeheerder in het zonnetje



Bofko
28-07-04, 11:25
AMSTERDAM - De jaarlijkse systeembeheerdersdag is weer in aantocht. Op de laatste vrijdag van de maand, 30 juli, is het de bedoeling om de systeembeheerders eens flink in het zonnetje te zetten. De dag is in het leven geroepen omdat veel systeembeheerders "364 dagen van het jaar weinig tot geen respect krijgen in een bedrijf".

"Werknemers krijgen veelal alleen te maken met de systeembeheerders als er iets mis is. Een gecrashte pc of er moet ineens gestopt worden met werken omdat er een nieuwe update moet worden geinstalleerd. De meeste mensen zien het werk als systeembeheerder als iets negatiefs," aldus de website.

De eerste systeembeheerdersdag werd gehouden op 27 juli 2001.
Wil jij ook je systeembeheerder in het zonnetje zetten? Stuur dan een foto van je systeembeheerder(s) naar [email protected].

www.nu.nl
--------------------------------------------------------

Volgens mij zijn er nogal wat prikkende systeembeheerders hier. Nu snap ik ook waarom ze hier prikken. Ze zoeken compensatie voor het gebrek aan waardering op het werk.

lennart
28-07-04, 15:48
Juist!

barfly
28-07-04, 16:43
Och zo ervaar ik dat niet, ik kom veel problemen tegen maar weet ze over het algemeen wel op te lossen en men heeft best begrip voor het feit dat de software niet altijd even flexibel en stabiel is....
Microsoft enzo :p