PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouwen en auto's



$adeeQ
28-07-04, 21:35
Buitenland

wo 28 jul 2004, 14:02
Duitse vrouw vernielt verkeerde auto
ESSEN - Een Duitse vrouw was zo kwaad na een telefonische ruzie met haar man, dat zij gewapend met een hamer naar buiten stormde om zijn auto te vernielen.

De 43-jarige inwoonster van Essen sloeg de voorruit in, vernielde de koplampen en brak de zijspiegels af.

Pas toen zij uitgeraasd was, bemerkte zij dat zij niet de blauwe Ford Fiesta van haar echtgenoot onder handen had genomen, maar de blauwe Opel Corsa van haar buurman.

De reparatiekosten bedragen duizend euro.


:dood:

sjaen
28-07-04, 21:39
Oepsie :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :droef:

Pixelshade
28-07-04, 21:41
Wat voor auto vind je leuk?

Nederlandse vrouw: Nou zon leuk Citroentje

Marokkaanse vrouw: Ewa ja zon BMW M3 met leren bekleding, ABS, EPS, Airco, Climata Control, 6 Cilindertje, 18 inch wielen met een Laser Uitlaatsysteem, en 2000 watt versterker erin

barfly
28-07-04, 21:48
Geplaatst door Pixelshade
Wat voor auto vind je leuk?

Nederlandse vrouw: Nou zon leuk Citroentje

Marokkaanse vrouw: Ewa ja zon BMW M3 met leren bekleding, ABS, EPS, Airco, Climata Control, 6 Cilindertje, 18 inch wielen met een Laser Uitlaatsysteem, en 2000 watt versterker erin

Ik zie een goede reden om een Nederlandse vrouw te nemen Pixel :p

ZbaqZbaq
28-07-04, 22:16
mwah...hij heeft het antwoord van de nederlandse vrouw niet volledig geplaatst...

dat moet namelijk zijn...."Nou zon leuk Citroentje, en die moet dan geparkeerd staan op de oprit van onze alleen staande woning, met 3 verdiepingen...ruim dak terras..luxe inbouwkeuken...badkamer met jacuzzi...en rolluiken voor de ramen want als we 3x per jaar op vakantie zijn moet er natuurlijk niet ingebroken kunnen worden.

Dutchguy
28-07-04, 22:33
Doet me denken aan die scene uit 'The Big Lebowski'. :p

barfly
28-07-04, 22:40
Geplaatst door ZbaqZbaq
mwah...hij heeft het antwoord van de nederlandse vrouw niet volledig geplaatst...

dat moet namelijk zijn...."Nou zon leuk Citroentje, en die moet dan geparkeerd staan op de oprit van onze alleen staande woning, met 3 verdiepingen...ruim dak terras..luxe inbouwkeuken...badkamer met jacuzzi...en rolluiken voor de ramen want als we 3x per jaar op vakantie zijn moet er natuurlijk niet ingebroken kunnen worden.

Jij zou natuurlijk niet willen wonen? Of je kan het niet betalen :D

ZbaqZbaq
28-07-04, 22:47
Geplaatst door barfly
Jij zou natuurlijk niet willen wonen? Of je kan het niet betalen :D

Ik sprak uit ervaring :lachu: :nl: Ik heb alleen de eis gesteld dat ik naast mijn duitse auto alleen een andere duitse auto accepteer :lachu:

barfly
28-07-04, 22:50
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik sprak uit ervaring :lachu: :nl: Ik heb alleen de eis gesteld dat ik naast mijn duitse auto alleen een andere duitse auto accepteer :lachu:

Een echte Nederlandse vrouw had dan graag zo'n koddige Mercedesje willen hebben gok ik :hihi:

ZbaqZbaq
28-07-04, 22:53
Geplaatst door barfly
Een echte Nederlandse vrouw had dan graag zo'n koddige Mercedesje willen hebben gok ik :hihi:

ze nemen ook wel genoegen met een Corsa, Polo, A3....niet ouder dan 4 jaar anders gaat dat je kosten in de onderhandelingen over het eten...3 of 4 dagen per week hollandsepot

barfly
28-07-04, 22:59
Geplaatst door ZbaqZbaq
ze nemen ook wel genoegen met een Corsa, Polo, A3....niet ouder dan 4 jaar anders gaat dat je kosten in de onderhandelingen over het eten...3 of 4 dagen per week hollandsepot

:haha:

Pixelshade
28-07-04, 23:16
Geplaatst door barfly
Ik zie een goede reden om een Nederlandse vrouw te nemen Pixel :p

nee bedankt, kben tevreden met mn vrouw

en zbaq, klopt als een bus :p

onze ex buren waren heeeel rijk, super duur huis en alles, en een peugeot 106 zonder stuurbekrachtiging :moe:

sjaen
28-07-04, 23:24
Geplaatst door Pixelshade
onze ex buren waren heeeel rijk, super duur huis en alles, en een peugeot 106 zonder stuurbekrachtiging :moe:
Gezond verstand. :geld:

Pixelshade
28-07-04, 23:31
Geplaatst door sjaen
Gezond verstand. :geld:

twaren honden, je moest ze eens kennen

sjaen
29-07-04, 00:54
Geplaatst door Pixelshade
twaren honden, je moest ze eens kennen

Uhh, Familie Flodder? :ninja2:

Pixelshade
29-07-04, 01:42
Geplaatst door sjaen
Uhh, Familie Flodder? :ninja2:

nee super gierig, en ze keken ons altijd maf aan, omdat wij "anders" waren :moe:

ze waren gewoon jaloers op onze auto's :roker: