PDA

Bekijk Volledige Versie : Nachtberichten



Joesoef
29-07-04, 01:13
Waarom zit je nu op dit tijdstip op een doordeweekse nacht nog te prikken?


En alleen snachts stemmen stiekemerds !





ps let niet op de taalfouten, ut was vroeg ;)

850
29-07-04, 02:14
Voor die prikkers die denken dat ze aan slapeloosheid lijden zal :nerd: Dr. 850 u een simpele uitleg geven:

:student: Slapeloosheid bestaat niet!
Tis slechts een illusie......
Mischien bent u wel een nachtmens en komt u pas aan slapen toe wanneer de vogels beginnen te fluiten. Pas uw ritme daar op aan. Mischien eet u wel vlak voor het slapen gaan en dat is slecht voor uw lichaam wat u tevens uit de slaap kan houden.
:student: Eet niks in de laatste 3 uur voor het slapen gaan.
En bent u nachtmens ga dan pas slapen wanneer u moe wordt.
Luister naar uw lichaam en pas uw ritme daarop aan.

TonH
29-07-04, 10:19
Nu ik tussen twee vakanties inzit :D ... ben ik 's nachts bijna niet online. Ben ik helemaal weinig online.

Maar zodra de nachten langer worden is het zalig om 's nachts nog even je gedachten op een rijtje te zetten, terwijl mijn lief een bos bomen omzaagt en ik er dan later lekker bij zal kruipen. En rustig de info hier op Maroc na te lezen is ook beter mogelijk.

Verder moet ik zeggen, da'k de prikkers 's nachts... :Iluvu:

Maarten
29-07-04, 11:12
Vaak komt het gewoon zo uit.
Ik heb geen baan in loondienst, maar moet wel produceren, maar het maakt niet uit wanneer.
Vóor 05.00 uur is nóg op, en ná 05.00 uur is ál op.
Helaas heb ik het te druk of ben te ziek om veel te prikken.

Maar maroc.nl heeft iets ondermaans, of hoe heet dat..
Het is nog geen occulte secte, maar toch heeft het er wat van..
Na de dagelijkse besognes wordt het tijd voor wat reflectie,
En dan is er altijd de kelder van maroc.nl, waar het eeuwige leven van de geest maar door gaat.
Is maroc.nl dan toch een soort geloof? Toch een voorportaal van Hemel of Hel?
De wolven huilen. Donkere wolken schuiven voor de volle maan. De rechtschapenen blazen hun kaars uit, en gaan naar bed..
En dan openen zich de graven.. Ouders verbergen hun kinderen. Een stoet trekt naar maroc.nl.. :D

Al3arbi
30-07-04, 00:21
Kan niet slapen voor 02.00. En overdag moet ik wat tijdens de baas zn tijd. Om te werken word ik niet betaald, dat doen mijn collega`s al.